WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 22, 23, 24, 25, 26 ... 117
permalink „Klątwa worgenów” wysłany:
Akurat "dlaczego Tyrande nie nosi butów" to bardzo dobre pytanie, stanowiące jeden z argumentów potwierdzających teorię ewolucji trolli w NE
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Blizzard ma gdzieś odczucia fabularne graczy Przymierza, wiadomo to od TBC ;)
permalink „Powrót książek Warcrafta” wysłany:
Problem w tym, że to twoje zdanie jest błędne a tłumaczenie Warcrafta III stoi na bardzo wysokim poziomie. I dobrze założyli bo nazwiska i przydomki to jeden pies, tylko inaczej się to nazywa.
Chyba mnie nie zrozumiałeś... nie napisałem, że tłumaczenie W3 jest złe... tylko, że jest błędne... i nigdzie nie pisałem o Wichrogrodach i innych Wyżerach - to sobie chyba sam dointerpretowałeś... moje zdanie wcale nie jest błędne i tyczyło się tylko i wyłącznie przydomków - polonizacja Warcrafta 3 ma źle przetłumaczone przydomki (praktycznie wcale nie przetłumaczone), które w normalnej literaturze są tłumaczone - stąd mamy Włada Palownika, Iwana Groźnego, Czarnobrodego etc... (jeszcze raz odsyłam do wywodu Temcia)

Z jednej strony mamy więc Arthasa Menethila, Maiev Shadowsong, Jainę Proudmore, Sylvanas Windrunner zostawione w oryginalne - to się zgadza, bo to nazwiska, nazwisk generalnie się nie tłumaczy chyba, że celujemy w pełną lokalizację...

A z drugiej strony mamy Uthera Lightbringera, Orgrima Doomhammera, Groma Hellscreama, Cairna Bloodhoofa - które są przydomkami, totalnie opcjonalnymi, w wielu materiałach zupełnie pomijanymi - Thrall nie nazywa się wszak Go'el Frostwolf, jego ojciec zresztą tak samo - trochę to źle wygląda gdy mamy wszystko ładnie przetłumaczone i nagle mamy babol w postaci angielskiego przydomka, który całkowicie zaburza nam przedstawienie postaci... by było śmieszniej w polonizacji W3 mamy jeden dobrze zrobiony przydomek - Nelthariona zwanego Skrzydłem Śmierci...

Różnica między tłumaczeniami imion/nazwisk, przydomków, a nazw własnych jest doskonale opisana chociażby w materiałach dodatkowych Władcy Pierścieni w tłumaczeniu Skibniewskiej czy też Harrego Pottera Polkowskiego...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Dziwie się robieniu z Turalyona i Allerii neutralnych postaci. Nowela Beyond the Dark Portal jasno pokazała, że jest on Paladynem Przymierza, a pamięć o Lothar'ze to 90% jego stosunku do innych. Alleria także "niechętnie" patrzy na orków także... choć! Jeżeli po SoO Blizzard stwierdzi, że fabularnie orkowie prawie nie istnieją, a została ich garstka to może okażą swoim odwiecznym wrogom miłosierdzie
Od rozsypki Dreaenoru minęło ponad 20 lat - mogło być sporo okazji na poznanie przyczyn dlaczego Orkowie byli tacy źli i niedobrzy, a taki prawy Turalyon z chęcią pójdzie trzaskać demony, które oszukały biedną, żyjącą w zgodzie z naturą rasę - i bum, mamy neutralnego Turalyona.

A Alleria - cóż, jest najstarsza i zapewne najmądrzejsza wśród swoich sióstr, będzie pełniła idealną rolę neutralnego mediatora między Hordziacką Sylvanas, a przymierzacką Vereesą...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Opierajmy się na tym co wiemy, a dopiero później na urojeniach.
Jakich urojeniach hm? JA tylko napisałem, że Turalyon miał dostatecznie dużo czasu zapoznanie się z sytuacją - wskaż mi proszę gdzie niby coś uroiłem... 20 lat to 20 lat, w lore to sporo czasu może się wydarzyć wszystko, takoż moje "urojenia" że Turalyon przejrzał na oczy są na takim samym poziomie jak twoje założenie, że nadal jest stuprocentowym Aliantem - bo niestety nie wiemy o nim nic w przeciągu tych 20 lat... prócz tego, że się deczko postarzał, a i od samego zniknięcia Turalyona pod koniec W2 w lore pojawiło się od groma nowych rzeczy (choćby w samym Outlandzie), które mogły wpłynąć na taką, a nie inną sytuację ;)
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Neraf napisał :
Opierajmy się na znanych nam faktach. On nie miał co przejrzeć na oczy. Orkowie nie rozwinęli niczego ani w Outland ani w Azeroth, a jedynie przynieśli z sobą rzeź. Azeroth więcej stracił niż zyskał dzięki nim. Sorki, ale takie są fakty O ile Malfurion od zawsze wydawał się neutralny, o ile Thrall był nawet troszkę pokojowy o tyle Turalyon to człowiek wojny, on żyje tym...
Owszem, jednak owe "znane" fakty zostały ustalone gdy w głowach twórców i scenarzystów Dreanor był złym miejscem pełnym bezdusznych krwawych orków palących wszystko w około z własnej woli... dziś wiemy, że to sprawka demonów, a na samym Draenorze, dziś Outlandzie występują pokojowe rasy, w tym pokojowe plemię orków, dostaliśmy też "dobrych" orków w postaci Eltrigga, Thralla, Saurfanga, orkijskich czempionów uczestniczących w oblężeniu swojej własnej stolicy.

Nie zaprzeczam temu co piszesz, jednak lore otaczające pierwsze dwie gry było pisane z jednoznacznym podziałem na stronę dobrą i złą... i Blizz już niejednokrotnie pokazał jak można ładnie zretconować wszystko aby przyczynki danej postaci zgadzały się z ich obecnym rozwojem fabuły - patrz Garona, Doomhammer, Medivh.

Także będę twierdził, że może zdarzyć się wszystko i nie można dokładnie stwierdzić po której stronie opowiedzą się Turalyon i Alleria dopóki się faktycznie w grze nie pojawią.
permalink „Outland - gildie? Raidy?” wysłany:
W Europie? Żadne
W USA - Bloodscalp i Boulderfist - oba serwery z przewagą Hordy - Blizz wypowiadał się, że ma na celu pierw zwiększenie ogólnej populacji, a potem dopiero może balans frakcji...

Tak czy siak wszystko jest obecnie tylko i wyłącznie testowane.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Chyba nikt nie sądzi, że będzie więcej dodatków niż 7 xD?
A to niby czemu? EverQuest 2 ma 13 dodatków, ciągle się rozwija i gra w niego wystarczająco dużo osób by się utrzymywał (jakieś 300k chyba) także nie widzę problemu by WoW miał tyle samo, a nawet więcej...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Savrash napisał :
Ludek napisał :
Chyba nikt nie sądzi, że będzie więcej dodatków niż 7 xD?
A to niby czemu? EverQuest 2 ma 13 dodatków, ciągle się rozwija i gra w niego wystarczająco dużo osób by się utrzymywał (jakieś 300k chyba) także nie widzę problemu by WoW miał tyle samo, a nawet więcej...

A gdzie tu dodatkom do EverQuest 2 w porównaniu do WoW'a? Trzy dodatki wydane w ciągu roku (dwa razy, w 2005 i 2006) potem trzy pod rząd co roku i znów dwa w ciągu jednego roku... Każdy dodatek do WoWa to ogromna rewolucja w stosunku do poprzedniego, w każdym aspekcie, EverQuest 2 też jakieś wprowadza, wiadomo, ale nikt mi nie wmówi, że jeden z dodatków do EverQuest 2 może tak 'zrewolucjonizować' rozgrywkę w stosunku do poprzedniego dodatku jak jeden z dodatków World of Warcraft... Tak więc to zupełnie inna kategoria i nie warto się brać tego pod uwagę i porównywać bo to nie ma sensu ;/.
Widać mało grałeś zarówno w EQ jak i w WoWa bo dodatki stoją na tym samym poziomie... dorzucę do paczki jeszcze FFXI, które by nie padło gdyby nie kochane S-E i niewypał jakim było XIV... o i Ultimę Online... o to była genialna gra..

I rozwiń proszę "rewolucjonizowanie" bo poza wprowadzeniem phasingu i "vehicle questów" mechanicznie praktycznie nic w WoWie się nie zmieniło (i nie - zmiany w umiejętnościach klasowych i dodawanie lfr/lfd się nie liczą ponieważ nie wpływają one na silnik/mechanikę gry jako taką ;))
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Czego te dodatki miałyby dotyczyć? Mamy 4, chcemy mieć 13, jeszcze 9 dodatków, coś tak nie halo ;D.
A więc...
Co jest już w lore, ale nie mamy do tego dostępu:

1. Maelstorm i okolice Nagijskie
2. Szmaragdowy Sen
3. Twisting Nether
4-8. Planety: Argus, K'aresh, Xoroth, Xerrath, Fanlin'Deskor
9. Spekulowane poprzez obecności pewnych npc inne fragmenty Outlandu
10. Elemental Plane - tak wiem był w katakliźmie, jednak poznaliśmy mały wycinek Deepholm, jeszcze mniejszy Firelandów, i praktycznie nic z Abyssal Maw i Skywall, a Blizz mówił, że chciał wykorzystać wątek świata żywiołaków bardziej...
11. Podziemia Azeroth - od Undermine zaczynając, kończąc na więzieniach starych bogów i tytanicznych miastach
12. Caverns of Time - ze względu na to jak działa czasoprzestrzeń w uniwersum nie było by problemu stawiać dodatków dziejących się w trakcie co ważniejszych konfliktów historycznych
13. Cały wszechświat - Legion zniszczył / przejął setki tysięcy światów... załatwienie go raczej nie będzie się odbywać na zasadzie "hop siup łapiemy portal do Argus i bum bum w Sargerasa" - Blizz ma do dyspozycji cały wszechświat na różnych poziomach czasu i przestrzeni - nie ma problemu z wymyśleniem nowego lore... nie możemy wszak ciągle siedzieć na czymś co ustaliła jedna gra wydana 11 lat temu
14. (choć w sumie do 13 pasuje) Uniwesum Starcrafta... parafrazując Metzena z panelu na Blizzconie 2 lata temu
Co jeśli powiedziałbym wam, że z Argus uciekły nie jedna, a dwie kolonie Draenei, z czego ta druga bardziej poszła w technologię i zaczęła zwać się Protosami
Oczywiście powiedział to dla żartu... ale jakby nie patrzeć, zarówno demony, jak i Orkowie oraz Draenei to z punktu widzenia pierwotnych ras Azeroth - kosmici, także kto wie, kto wie :D

tl;dr
Będą cisnąć dodatki do WoWa, aż im się to przestanie opłacać...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Ależ nikt wam nie broni bawić się w podrasy... takiego krasnoluda z tego co pamiętam da się ustawić aby miał czarną/szarą skórę - Dark Iron jak się patrzy...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Jedyne "inne" gnomy jakie występują w lore to mechagnomy... a one są spokojnie oddzielną rasą... no i są jeszcze napromieniowane lepper gnomy, które są zielone... piaskowe gnomy niczym nie różniące się wyglądem... i nieumarłe gnomy....

Co do nieumarłych gnomów... to odnośnie podras tudzież nowych modeli - z wielką chęcią zobaczył bym możliwość stworzenia nieumarłego innej rasy niż człowiek... tak wiem, są DK... ale ja bym chciał gnijącego Taurena...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Savrash napisał :
Ciekawe, która klasa dostanie swoje 5 min. w następnym dodatku (chodzi o quest-line), póki co mamy Rogue'a i Warlock'a. A jeśli chodzi o mnie, mam nadzieję na Death Knight'a i jakieś epickie ostrze runiczne jako nagroda, ew. jakiś potężny nieumarły który zastąpi nam ghoula (np. Val'kyr ) . Może coś co będzie wymagało Shadowmourne żeby przekuć to w coś bardziej OP . Kto wie, ciągle mamy Kel'Thuzada .
Jakby nie patrzeć to mamy właśnie Death Knighta, rogala i Locka - cała lokacja startowa DK jest właśnie ich "5 min" - unikalnym questlinem niedostępnym dla innych klas...
permalink „Warforged Seal” wysłany:
Erm... one działają tylko i wyłącznie na: celestiale (te takie 4 duże zwierzątka na środku Timeless Isle), Ordosa, oraz bossy z raidu Siege of Orgrimmar...
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Daval Prestor napisał :
@ up Tyle ,że wiesz
Rogue - legendarne sztylety
Warlock - Zielony ogień
Death Knight - nic
i to ma być sprawiedliwość
No tak jakby ten questline daje nam w ogóle możliwość zagrania tą klasą... także chyba jest ważniejszy niż jakieś opcjonalne sztylety i równie opcjonalny zielony ogień... no i daje jedyny niewidzialny płytowy pas do transmoga!
Gari napisał :
Poproś kogoś z UK by zalogował się na Twoje konto i tyle.

Jednak z tego co wiem rafy są teraz regularnie cofane np Chińczycy od których zawsze kupowałem nie sprzedają już gdyż jest zbyt wiele reklamacji. A Ci szarlatani z allegro raz ponownie Ci aktywuja (po cofnięciu) po kolejnym się na Ciebie wypną. Mnie też to boli, że PP nie kosztuje już 5-7kg za miesiac tylko okolo 50k za 2 miesiące, ale da się z tym żyć:).

Czy właśnie przyznałeś się na oficjalnym forum fanowskim, że kupujesz czas gry za golda? :D
Gari napisał :
Nawet jeśli jakie to ma znaczenie, że zamiast mnie za moją gre blizzowi placi mój znajomy? Z ekonmicznego punktu widzenia (a ten jest najważniejszy co logiczne dla blizzarda ) nie robi to żadnej różnicy.
No nawet jeśli to twój zaufany kumpel, a nie chińczyk farmiący gold to jednak jest to łamanie Terms of Use

2. You agree that you will not:
(...)
(5) buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform
Ale to tylko moje przypuszczenie i musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej z ToU obeznany jak np Caritas...
permalink „Connected Realms” wysłany:
W europie nic póki co nie połączyli - to co jest połączone to dwa low pop realmy w USA, póki co testują...
Idź do strony: 1 ... 22, 23, 24, 25, 26 ... 117