WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 168, 169, 170, 171, 172 ... 177
permalink „Kilka pytań nowego gracza” wysłany:
1. Levele 1-60 to Cataclysm, ale potem wracasz do TBC i WotLKa levelując w Outland i Northrend.
2. Cataclysm zaktualizował wszystkie lokacje do nowego standardu, bo poprzednie wersje zostały uznane za archaiczne (całkiem słusznie), niestety przez to nie da się wrócić do Vanilla Azerothu i grać zgodnie z linią czasową.
3. W lokacjach 1-60 poznajesz takie podstawowe zagadnie fabularne, jak np. Nocne Elfy mają problem z Orkami i Nagami, ludzie Stormwind i farmerzy z Westfall nie lubią bandytów etc. Można te lokacje wypełniać, ale pełnią raczej funkcję ekspozycyjną, czasami niektóre lokacje mają jakiś tam związek z Deathwingiem i Cataclysmem, ale nie jakiś istotny. Potem trafiasz do Outland (Pustkowie, w którym rozrabiał Illidan, Kael'thas, Lady Vash i no i tu już się zaczyna jako tako konkretna progresja fabularna, ale nadal nie opłaca się studiować każdego questa itd. W Northrend, Cata i chyba w MoPie jest podobnie, czyli do 90 levela, dopiero w WoDzie zostaje wprowadzony rozsądny system prowadzenia fabuły i dostajesz w Quest Logu serie Quest Line'ów, które mają wyraźny początek i koniec i czasami nawet z siebie wynikają.
4. Można w nieskończoność.
5. Nie ma punktów umiejętności pod dany rodzaj broni (dawno temu były, ale skasowano), a jeśli jakaś broń niebędąca mieczem ma lepsze statystyki, to będzie lepsza. W sensie rodzaj broni póki co niczego nie zmienia.

Zachęcam do dodania postaci do swojego profilu :p.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
A byly juz jakies wycieki z plikow gry? Wiadomo co sie bedzie dzialo?
Ale że kiedy się będzie działo? Sprecyzuj :D.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
@voodoo5 - Anduin będzie królem, ale nie pojawia się na Broken Isles. Chaotyczne streszczenie Legionu:

Lokacje:
Val'sharah - Cenarius zostaje spaczony, Xaviusowi udaje się porwać Malfuriona i Tear of Elune (Pillar of Creation), Ysera zostaje spaczona i walczy z Tyrande i kapłankami i strażniczkami (Sentinelami w sensie) w Temple of Elune, zabijamy ją i Elune wtedy roni drugą Łzę, którą odnosimy Khadgarowi do jego Komnaty w Dalaranie. Wcześniej dzieją się jakieś śmieszki z Maiev i Jarodem i uciekinierami z Pyrewood Village (Gilneas), które mają na celu zretconować Wolfheart i wybielić Maiev. Zabijamy tam Desdela Stareye'a (był w Wojnie Starożytnych jako ważny elf). Generalnie rehash Nocnych Elfów, wszystko to samo, gdzieś tam przewija się jeszcze Broll, furbolgi i harpie.
  • Darkheart Thicket - zwieńczenie historii Val'sharah, ratujemy Malfuriona przed avatarem Xaviusa, prawie zero lore.
  • Blackrook Hold - Kur'talos Ravencrest i jego armia została przywrócona do życia oraz oszukana przez Nathrezima, przez co Ważny Generał Nocnych Elfów myśli, że to my jesteśmy demonami. Na koniec uwalniamy Kur'talosa z zaklęcia i pomaga nam zabić Nathrezima. Po drodze zabijamy jego DH-córkę.
Highmountain - córka poprzedniego Chieftaina musi poradzić sobie z tym, że po jego śmierci przejmuje dowodzenie. Pomagamy kilku plemionom z jakimiś bzdurami typu harpie i wielkie robaki, potem jedno z plemion zostaje spaczone przez Fel i je zabijamy, gdzieś tam w międzyczasie dołączają do nas dobre kryształkowe drogbary. Pod koniec poznajemy historię Hulna Highmountain, który walczył w Wojnie Starożytnych i przy pomocy Młota Khaz'gorotha przepędził Deathwinga z Broken Isles do Deepholme. Na koniec jest jakaś ofensywa przeciw Dargrulowi i ucieka do Neltharion's Lair. W lokacji można spotkać Avianę, która za przejście niedziałającego questa ze spadaniem na ruchome bańki daje super zabawkę, pozwalającą odbić się w powietrzu i wyfrunąć do przodu (przydatne póki nie ma latania na Broken Isles). Pojawia się też Hemet Nesingwary i Rexxar, jako że w Highmountain leży Trueshot Lodge, zakon Łowców.
  • Neltharion's Lair - nic się nie dzieje, zabieramy Dargrulowi młot i papa.
Azsuna - Tutaj najmniej zapamiętałem, głównie nie wiem skąd się wziął nowy szczep niebieskich smoków. Pomagamy smokom z deficytem many, za którym stoi Nightfallen-rozrabiaka, łazimy po ruinach elfów, zabijamy jakieś nagi i demony. W Azsunie obecność demonów jest największa, mają całą sublokację. Dowiadujemy się o jakieś klątwie rzuconej przez chyba Azsharę na Nocnych Elfów, a dokładniej na Farondisa, przez którą są uwięzieni na Azeroth jako duchy. Pojawia się Azshara i Tidemistress Athissa (nowa postać, która niedługo potem ginie) i Generał Myrmindon Ktoś Tam, kradną Pillar of Creation od Golganetha. Na południu Azsuny leży Isle of Watchers, na której nie ma jeszcze żadnych questów.
  • Eye of Azshara - blablabla artefakt Golganetha zostaje odzyskany.
  • Vault of the Wardens - odwrócona wersja intra Demon Hunterów, zabijamy bossów, których jako DH jedynie powstrzymywaliśmy, potem dostajemy całkiem interesującą tech-walkę z Cordaną Felsong.
Suramar - w tym miejscu odinstalowałem betę, straszne skomplikowana lokacja, w której niewiele się dzieje. Poznajemy tę wygnaną elfkę z komiksu, tworzymy ruch oporu, dowiadujemy się jak działają Arcane-mechaniki w stosunku do nowego szczepu elfów, zbieramy Ancient Mana z kryształków, odblokowujemy portale i kanały wentylacyjne z maną. To wszystko dzieje się na zewnątrz miasta Suramaru, dopiero potem infiltrujemy poszczególne dzielnice i pomagamy mieszkańcom stawiać opór Elisande, dalej nie grałem.
  • Court of Stars - nie wiem.
Stormheim - wikingowie hurr durr zrzynka z nordyckiej mitologii valhalla. Jako Alliance trafiamy tam na latającym statku goniąc za Sylvanas (z polecenia Greymane'a oczywiście). Walczymy z Nathanosem Blightcallerem, ale ten ucieka. Nowy Przyjaciel Wiking sugeruje nam, że musimy przypodobać się Nordyckim Bogom, tj. udowodnić swoje męstwo - wtedy dopiero dostaniemy odpowiadający tej lokacji Pillar of Creation (jakaś tarcza, czy raczej egida). Zaprzyjaźniamy się z Grzmotosmokami, zabijamy złych felwikingów, trafiamy do Helheimu, wymiaru zagubionych dusz, tam widzimy jak Sylvanas dokonuje jakiegoś paktu z Helyą, odpowiadającą za dusze wojowników po ich śmierci. Bez obecności Sylvanas i Greymane'a całą lokację fabularnie można by uznać za jeden wielki skok w bok, bo to lore nie ma najmniejszego znaczenia, ale bardzo przyjemnie się przechodziło. Stormheim ma klimat jak europejska Pandaria, no i spotykamy tam Sir Finley'a z Hearthstone'a ;o.
  • Sky Hold - ładna lokacja, w której zamyka się wątek walkirii (zabijamy je elo) i Fel-Wikinga-Króla (zabijamy go elo). Walczymy z Odynem, który chce sprawdzić jak waleczni jesteśmy, okazuje się że całkiem waleczni, więc dostajemy od niego kolejny Pillar of Creation.
  • Maw of Souls - super dungeon, płyniemy kvaldirskim statkiem przez sztorm i walczymy z Helyą, ale nie zabijamy jej.

+Violet Hold - powtórka z najgorszego dungeona, zero lore, cały dungeon czekasz, aż się w końcu zespawnią kolejne moby.

Rajdy:
Emerald Nightmare - Cenarius ginie i jego dusza wraca do Szmaragdowego Snu, Ursoc też, Ysera też. Zwiedzamy fantastycznie wyedytowane lokacje z Azeroth, takie jak Un'Goro, Thunderbluff i Moonglade rozerwane przez Maelstrom! Śliczna miejscówka, ale nie dotarłem do tego co się dzieje z Xaviusem i Malfurionem.
Nighthold - przeszedłem na LFR pierwszych trzech bossów, z których nic nie wynika, więc wiem tylko tyle, że powraca ten czerwony skurczybyk Krosus z Broken Shore, powraca Tichondrius, Elisande po zabiciu powraca jako duch i nam pomaga, a Gul'dan próbuje wskrzesić Sargerasa w ciele Illidana i zamienia się w demona.

Artefakty i zakony (tylko te, o których coś wiem):
Priest - Turalyon żyje i wysyła nam Armię Światła podczas ataku demonów na zakon, pojawia się Nathrezim Światłą, co sugeruje, że demony można oczyścić z Fel. Calia Menethil, siostra Arthasa, dołącza do zakonu, a
Hunter - Shandris, Hemet, Rexxar, Halduron i zastępczyni Sylvanas walczą z Hakkarem (tym od demon-psów, nie loa).
Demon Hunter - zależnie od wyboru między złym Kainem i dobrym Altruistą albo więzimy Akamę, albo się z nim dogadujemy. Kil'jaeden robi wjazd na zakon i mówi, że nie mamy szans.
Shaman - namawiamy Elementalnych Lordów do walki z Legionem, wątek z Neptulonem ujeżdżającym Ozumata został skasowany, pojawiają się zastępcy Ragnarosa i Al'akira oraz Wieszcz Morgl z Hearthstone'a.

Różne poszlaki wskazują na to, że gdzieś w okolicach Azsuny albo Thal'dranath (czyli Broken Shore) leży więzienie N'Zotha. Deweloperzy mówili, że chcieliby zrobić z Tomb of Sargeras megadungeon (na wzór starego Blackrock Mountain, Maraudonu, Scarlet Monastery czy Dire Maul), no i wg spekulacji gdzieś pod koniec tej instancji Old Godzi wejdą Legionowi w paradę.

tl;dr W 7.0 zbieramy nowych przyjaciół na Broken Isles i zabijamy dużo demonów z pierwszej fali.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Ale murzna musieli na siłę wcisnąć, mimo że żadnego w azeroth nie ma xD
nathanfillion.gif

http://warcraft.blizzplanet.com/wp-content/uploads/2015/12/highmountain-alliance-quests-00134-630x354.jpg

Kto zamienia się w demona przy przywoływaniu, illidan?
Gul'dan, Illidan już jest demonem.

Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/january/HulkedGuldan_Super.jpghttp://i.imgur.com/2LetBZq.jpg
permalink „Początki WoW'a” wysłany:
halo halo http://2.bp.blogspot.com/-kDWDk0ZJBh0/UZP0gzJjXTI/AAAAAAAADzY/BQ8L1aWac8w/s1600/facebook-policeman-symbol.png

Regulamin napisał :
13. Zabrania się rozmów na temat prywatnych serwerów.
permalink „Film Warcraft: Początek” wysłany:
Huh, ja bym wolał, żeby zmienili w fabule i postaciach jeszcze więcej, bo historię z gry już znam i chciałem czegoś nowego xD. Śledzenie fabuły Warcrafta to taki guilty pleasure, więc ekranizacja już nieźle oddaje charakter.
permalink „Kiedy będzie 110 lvl?” wysłany:
Dew389 napisał :
Na serio z questów nei da się wbić 110 o.O?
Da się już w drugiej lokacji mieć 110, bez grindowania.
permalink „Kiedy będzie 110 lvl?” wysłany:
Lokacje mają autonomiczny charakter, a ze skalowaniem to nawet nie ma dużego znaczenia, że nie dostaje się za nie expa. W sensie nagrody są tak przemyślane, że levelcap niewiele zmienia :p. A na 110. można od razu wbijać do kończących fabułę lokacji dungeonów.
permalink „Legion...i co dalej ?” wysłany:
Cześć

1. Czy jak kupie legion to dostaje boosta do 100 lvl losowej postaci i mogę expić ją do 110 lvl ?
Nie do losowej, do wybranej - i tak, możesz ją normalnie potem expić. Boost ma sprawić, że od razu będziesz brał udział w aktualnych dla gry wydarzeniach, zamiast marnować czas na przechodzenie poprzednich nierelewantnych już dodatków.

2. Czy po jakimś czasie legion będzie... darmowy ?
Najprawdopodobniej tak, ale najwcześniej za dwa lata, gdy będziemy czekać na premierę kolejnego dodatku. Wtedy nie dostaniesz szansy na uczestniczenie we wszystkich eventach itd.

3. Jakie są najważniejsze aktywności w tym dodatku, jakie nowości ?
Unikalne artefakty zastąpią bronie - można je customizować, wzmacniać, mają własną rozbudowaną historię (np. młot Thralla, miecz Tirion Fordringa, klinga z kawałków, miecz Kael'Thasa - w rękach graczy), World Questy zmuszą do wychodzenia z Zakonu, sam Zakon stanie się klimatyczną ostoją wszystkich przedstawicieli Twojej klasy. Do tego nowa klasa Demon Hunterów i mnóstwo fanserwisu dla ludzi, którzy pamiętają Warcrafta 3 i powiązane z nim opowieści. Poczytaj artykuły na naszej głównej :p.

4. Co należy i nie należy robić na dungeonach i raidach ( szczególnie na tych na wysokim lvl )
Wystarczy, że przeczytasz w Dungeon Journalu taktyki na bossów, z którymi masz walczyć i czytasz czat instancji (ten pomarańczowy).
permalink „Aktualizacja” wysłany:
ziomziozio napisał :
ludzie trąbią o aktualizacji od dawna ale admini mają to wszystko najwyraźniej w czterech literach.
Wręcz przeciwnie, cierpliwości!
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
lol miałem napisać to co ludek, muszę sobie porobić screeny z tych past

tutaj jeszcze wklejam screen, który przygotowałem i był ważny dla retoryki, ale potem zrezygnowałem z pisania posta

http://image.prntscr.com/image/c6bc510a88e8450bae4477d9eba2ff99.png

W skasowanym poście pisałem też o tym, że akurat Wiedźmin jest elementarnym przykładem adaptowania obcych dialektów, vide mowa krasnoludów i czarodziejek, bo presupozycje, asumpcje, patetyczni (zamiast żałośni) pijacy i górujące nad miastem pinakle, także ten tego, pamiętajmy, że angielski, tak jak polski, też ma swoich predecesorów (hyhy), po których możemy sięgnąć. Merigold pewnie wynika z tego, że Triss była cieszącą się reputacją czarodziejką, a w tym uniwersum bycie "szlachtą" i egzotyczność chyba szły ze sobą w parze.

Podobnym przykładem może być porównanie tłumaczenia różnych utworów zagranicznych (szczególnie popowych) do tych pisanych w języku polskim.
Oddanie znaczenia to co innego, niż lokalizacja odniesień i fundamentów, na których stoi dana treść.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
SzopenPogo napisał :
Trochę mnie uświadomiliście co do większości tłumaczeń jednak nadal nie rozumiem po co na siłę tłumaczyć nazwy które nawet nie występują w słowniku np. Dumnar, Sylvana (z tym brakującym "s" na końcu brzmi znacznie bardziej melodyjniej) czy wspomniany wyżej Morios (którego zresztą znacznie łatwiej wymówić w oryginalnej wersji Moroes)?
Dumnar skasowali z Hearthstone'a dwa lata temu, a co do Sylwany podejrzewam, że odjęcie "s" na końcu sprawia, że można instynktownie odmieniać jej imię - jest kartą i bez adaptacji ktoś mógłby powiedzieć "otworzyłem Sylwanasę" (problem prominentny w polskiej społeczności LoLa, gdzie niektórzy ludzie grają "Kaylą lub Ashą").


@szlachetna - w polskiej alfie Hearthstone'a Uther byłem Uterem, a Thrall Trallem xD.
@ziomziozio - ups, nie zaglądałem do tamtego tematu. Jedyna realna u nas droga do bana to przyznawanie się do grania na piratach bez chęci poprawy albo nieprzeczytanie regulaminu na wejściu, gdy masz 0 postów - ostrzeżenia za wulgaryzmy są naprawdę umowne i pojawiają się w takiej formie, żeby pozostali też zadbali o poziom postów, i serio, raczej nic Ci nie grozi, szczególnie gdy nie obrzucasz innych mięsem, a odnosisz się tylko w jakiś sposób do gry.
Milcząc na ten temat nie sprawimy, że mniej osób będzie grać na prywatnych serwerach. Nic się nie zmieni.
Naszą misją nie jest zmienić czyjeś podejście do privów - jeśli komuś nie wystarczy fakt, że piraci WoWa, to nic nam do tego. Forum jest jednak przeznaczone dla osób, którzy interesują się szeroko pojętym Warcraftem, więc jeśli ktoś np. lubi fabułę i film, ale gra na privie, to naprawdę najlepiej, żeby tę ostatnią informację zostawił dla siebie. Przy czym zazwyczaj wcale nie banujemy ludzi, którzy są tak nowi, że nawet nie znają różnić między privem a globalem.

Gdy na forum pojawia się jakaś nowa osoba i prosi o pomoc a potem się okazuje, że gra na privie to zazwyczaj pojawiają się teksty w stylu "piratom nie pomagamy", "to oficjalne forum i jak grasz na privie to nara", no i nierzadko taka osoba dostaje ban (mimo, że to jej pierwszy post na forum i w dupie ma to, że dostała tu bana LOL).
Jeśli ktoś na wejściu pyta o setrealmlist, to trochę nie widzę sensu w niebanowaniu, taka osoba już wie czego szuka i na pewno tego u nas nie znajdzie.

Kilka pirackich tematów z ostatnich miesięcy - LINK i LINK i LINK i LINK i LINK i LINK. W zasadzie to sam się zdziwiłem, że tak to wygląda, jak ktoś podejrzewa starannie dobrane przykłady, to może poszukać więcej xD.

Ale ok, w imię testów następnym paru osobom zaproponujemy globala i wytłumaczymy różnice.
Ale jaki jest problem z przeczytaniem regulaminu :D? No serio, niezależnie od tego jakie podpunkty tam mamy, trzeba być naprawdę NIEROZTROPNYM, żeby zignorować reguły forum, który wyświetlają się chyba z 3 razy zanim założysz temat, i potem jeszcze mieć pretensje, że moderatorzy go egzekwują.

Ale nie uważam, że dyskusja o nich powinna być zakazana
Jeszcze raz - w praktyce podpunkt ten oznacza, że nie przystajemy na namawianie do grania na piratach, obnoszenia się z tym, stawiania ich w pozytywnym świetle czy czegokolwiek w tym rodzaju. Jakie dyskusje o piratach chcielibyście zobaczyć, które blokujemy? Rozmowa o Nostalriusie i potrzebie retro-servera z wgraną Vanillą pozostała nietknięta. Dyskusje o sile DK na 3.3.5 dotknęliśmy. Wspominanie starych lokacji/starego kontentu wcale nie musi się odbywać poprzez rozmawianie o privach.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:


Ileż spoilerów z nowych cinematików!

W zasadzie to są tylko fragmenty z niepokazanych jeszcze endingów Val'sharah, Suramaru i Stormheimu, ale Greymane vs Sylvanas hype.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
W Val'sharah jest cinematic ze spaczeniem Ysery i potem Elune roniącą nową Łzę (pierwsza została skradziona przez Xaviusa), w Azsunie jest coś o Azsharze (nie pamiętam niestety kontekstu), w Suramarze za mało grałem, ale najwyraźniej będzie zdjęcie bariery, a w Stormheim w ogóle nie pamiętałem, żeby była jakaś akcja między Sylvanas i Greymane'em, więc hajp. W Highmountain niczego nie było.
Idź do strony: 1 ... 168, 169, 170, 171, 172 ... 177