WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 170, 171, 172, 173, 174 ... 177
W Warcrafcie utrzymanie kanoniczności i chronologii nie ma jakoś dużego znaczenia. Trudno brać na poważnie kanon jako kontinuum, skoro zmienia się tak często, nadal ma mnóstwo sprzeczności i pełni nad nim pieczę tak wiele ludzi o różnych wizjach i wiedzy o uniwersum, że wszystkie historie można po prostu uznać za "legendy". Poznawanie wydarzeń chronologicznie nawet nie jest optymalne, łatwiej wybrać sobie po prostu jakiś interesujący wątek i ogarnąć co do niego doprowadziło, i dopiero wtedy wchodzić w zapoznawanie się z materiałem. Np. chcę wiedzieć jak Horda trafiła na Azeroth, no to czytam sobie Ostatniego Strażnika i Rise of the Horde i Władcę Klanów, a to że po drodze pojawiają się jakieś wątki z demonami, to sobie nadrobię przy kolejnej okazji; czytam sobie o Lich Kingu, a to kim był Ner'zhul i jak dokładnie potoczyły się jego losy zostawiam na potem. Te historie i tak były pisane nie po kolei, więc nic nikomu nie umknie.
@Fox - ogarnij się z tym tendencyjnym tonem, naprawdę nie jesteś fajniejszy deprecjonując ludzi na podstawie ich wyborów w gierce komputerowej XD
permalink „Konto z allegro ” wysłany:
Sprzedaż kont jest niezgodna z Terms of Service/Regulaminem Blizzarda.
permalink „Książki” wysłany:
Tak jak pan Korsarz powiedział, aczkolwiek weź pod uwagę także to:
Temahemm napisał :
W Warcrafcie utrzymanie kanoniczności i chronologii nie ma jakoś dużego znaczenia. Trudno brać na poważnie kanon jako kontinuum, skoro zmienia się tak często, nadal ma mnóstwo sprzeczności i pełni nad nim pieczę tak wiele ludzi o różnych wizjach i wiedzy o uniwersum, że wszystkie historie można po prostu uznać za "legendy". Poznawanie wydarzeń chronologicznie nawet nie jest optymalne, łatwiej wybrać sobie po prostu jakiś interesujący wątek i ogarnąć co do niego doprowadziło, i dopiero wtedy wchodzić w zapoznawanie się z materiałem. Np. chcę wiedzieć jak Horda trafiła na Azeroth, no to czytam sobie Ostatniego Strażnika i Rise of the Horde i Władcę Klanów, a to że po drodze pojawiają się jakieś wątki z demonami, to sobie nadrobię przy kolejnej okazji; czytam sobie o Lich Kingu, a to kim był Ner'zhul i jak dokładnie potoczyły się jego losy zostawiam na potem. Te historie i tak były pisane nie po kolei, więc nic nikomu nie umknie.
Tak, na stronie 6., nie mam co robić ze swoim życiem i szybko przepisuję rzeczy na komputer, więc:

Minęło wiele miesięcy od dnia, kiedt Archimonde i Płonący Legion zostali pokonani w btiwe na górze Hyjal.

Niewzruszone nocne elfy, pod przywództwem arcydruida Furiona Stormrage i kapłanki Tyrande Whisperwind, z powrotem zniknęły w cieniach lasu Ashenvale, zamierzając wyleczyć blizny starożytnych ziem, skażonych złem Legionu.

Zmęczona walką horda orków, kierowana przez idealistycznego wodza Thralla, osiadła na surowych wschodnich wzgórzach pustkowi Kalimdoru. Udało im się w końcu stworzyć swoją ojczyznę. Teraz orkowie bez chwili wytchnienia pracują, by rozbudować i ochronić swój młody naród, Durotar.

Ocaleni ludzie z Lordaeronu, pod przywództwem czarodziejki Jainy Proudmoore, także osiedli na wschodnim wybrzeżu Pustkowi. Na wyspie zbudowali cytadelę Theramore, by chronić niedobiktów upadającego Przymierza.

A Arthas, świeżo koronowany król Lordaeronu, poprowadził Plagę nieumarłych, by zniszczyć ostatnie ogniska oporu, sprzeciwiające się jego żelaznej woli. Królestwo Arthasa, kiedyś dumna twierdza ludzkiej potęgi i chwały, zmieniło się w znękaną krainę śmierci i cierpienia. Teraz Arthas, nawiedzany wizjami Tronu Mrozu Korony Lodu, zamierza wzmocnić swoją władzę nad resztą świata.

Ale pozostało jeszcze jedna mroczna, samotna dusza.
W jakimś ciemnym zakątku świata krnąbrna istota znana jako Illidan Stormrage knuje... i czeka.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Ja bym raczej powiedział, że N'Zoth siedzi pod Tomb of Sargeras. Były do tego hinty w słuchowisku, a sama świątynia została postawiona w tym miejscu po to, żeby zasklepić ranę po jakieś starożytnej bitwie nelfów z CZYMŚ.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Zamykam, rozmowy o Guild Wars 2 już się w tym temacie uskuteczniły, a kolega Xar0ne nie zyskuje żadnego feedbacku (czyli nikt tego nie ogląda, czyli nie ma potrzeby bumpować co tydzień) ani nie udziela się w innych tematach.
Owszem, w podstawce WoWa nie dzieje się nic, co byłoby bezpośrednią kontynuacją wątków z Warcrafta 3. Dowiadujemy się niby co dalej z Kel'Thuzadem, kim są Old Godzi (ich istnienie zostało zasugerowane w Azjol-Nerub w TFT przy walce z Przedwiecznym), kim jest Ragnaros, ale to są takie ogólnikowe rzeczy, pozbawione konkretnego ciągu przyczynowo skutkowego.
No tak jak w trailerze do TBC, Illidan, który po porażce pod Tronem Mrozu uciekł do Czarnej Cytadeli, zaczyna do nas mówić, że co my tacy pewni siebie, potem Kael'thas go zdradza itd. Kolejne dodatki aż do Cata zaczynają się z tyłka, tj. "minęło parę miesięcy i nagle nowy główny zły się obudził" - od końcówki Cata kolejny dodatek jest już w miarę logicznie wprowadzany (np. ratujemy syna Deathwinga pod koniec Cata, a ten odlatuje do dalekich krain, czyli Pandarii; na koniec Pandarii więzimy Garrosha, a ten spiskuje ze smokiem czasu i przenosi się do alternatywnej przeszłości). Generalnie fabuła w WoWie nie jest prowadzona w ten sam sposób, co w Warcrafcie 3, masz inne sposoby narracji (chooociaż teraz już mamy mnóstwo fajnych cutscenek i wyraźnych głównych questów, kiedyś było z tym gorzej).
permalink „Poprzednie dodatki ” wysłany:
Jedyny kłopot, jeśli chodzi o znalezienie ludzi do starego contentu, to rajdy, chociaż te i tak wysolujesz po wbiciu max levela. Questy z różnych dodatków są wydzielone... bo są na innych kontynentach i nie ma szans, żebyś przez przypadek zaczął kolejny.
permalink „Anulowanie abonamentu” wysłany:
Jak anulować odnawialny abonament

Wykonaj poniższe kroki w celu anulowania abonamentu:

Zaloguj się do Strony Zarządzania Kontem Battle.net.
Wybierz licencję World of Warcraft, którą chcesz zarządzać.
Kliknij Anuluj abonament.
Wykonaj kroki podane na kolejnej stronie, aby anulować abonament.

Twoja licencja World of Warcraft będzie dostępna do gry do chwili upłynięcia opłaconego czasu gry.

LINK
permalink „Powrót do Wowa” wysłany:
https://wowtoken.info/

Nie wiem jak wygląda obecnie zbieranie golda w miesiąc, ale pewnie się da. Samych tokenów na AH nie brakuje. Jeśli lubisz WoWa to na pewno warto wrócić teraz, gdy zaczął się potencjalnie najlepszy dodatek i gracze są zasypywani contentem.
Idź do strony: 1 ... 170, 171, 172, 173, 174 ... 177