WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

SzopenPogo

Idź do strony: 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
W obu wersjach pierwsze co mi przychodzi na myśl to Sylvanas, która podstępnie dąży do unicestwienia Przymierza a może i nawet zrobienia hordy, możliwy byłby wątek obalenia przez nią Bolvara ...ale to Blizzard i wiadomo, że nie zrobi tego z najbardziej lubianym bohaterem hordy, poza tym byłby to 3 wódz, który zostanie zabity (czy w jej przypadku unicestwiony). Bardziej prawdopodobne, że uratujemy ją od szaleństwa i na końcu razem z Vereesą i Allerią zrobią sobie piknik na jakimś cmentarzu w Quel'Thalas.

Utrzymując, że prawdopodobnym dodatkiem są N'Zothy, opętane Jainy itp. to jakich krain byście się spodziewali? Wiele osób spekuluje nad tym, że ponownie zejdziemy pod wodę, choć moim zdaniem tylko o nią częściowo zahaczymy a nasza wyprawa będzie dotyczyła głownie wysp takich jak Kul Tiras, Zandalar (a Malestorm wyląduje w okolicach Northrend xD) Albo Blizzard nas zaskoczy i zobaczymy co skrywa "ciemna strona Azeroth" (całkiem możliwe, że nic i zwyczajnie szaleją tam mocne sztormy) lub też dostaniemy nową planetę.


Ciekawi mnie czy Plakat Jainy jest pewnego rodzaju informacją, że na 100% zostanie ogłoszony nowy dodatek. Przed Legionem zrobili to bardziej dosłownie Link
Wątpię aby za czasów WOTLK zaplanowali aż 16 dodatków do przodu, prawdopodobne, że nie mieli wtedy w planach nawet kolejnych dwóch. Szczególnie widać to po Warlords of Draenor, którego zapowiedzi lore zmieniały się kilkukrotnie przed premierą (np. bezpowrotnie uwięzieni na Draenorze, zły i zielony Grom itp). Cataclysm i MoP (poza końcówką) też nie były z niczym szczególnie powiązane i stanowiły odrębne wątki.

Kamashiro napisał :
Zresztą pvp i tak już nic nie uratuje ;p
Nerf healers plzz!!1! There are too OP!! Aby zabić 1 healera potrzeba co najmniej 3 DPS (których i tak ciężko do tego namówić) Taki Priest czy Monk może dwoma spellami uleczyć się na full HP nie tracąc przy tym many. Z reguły gdy przeciwnicy na BG mają o 1 healera więcej to wiadomo kto wygra...
Możliwe, że tym planem były wstępne daty i ilości wydawania rozszerzeń. Pamiętam jak w 2009 roku jarałem się tą tabelką, która pomimo tego, że nie sprawdziła się z terminami to trafiła w tytuły (film WarCrafta, 5 dodatek i Titan, którego zmienili w Overwatcha). Do teraz nie wiem czy to był fake.
Po zrobieniu scenario z Magnim mam wrażenie, że jest ono pewnego rodzaju zapowiedzią nowego dodatku. Być może klimat będzie mocno nawiązywał do Ulduaru, tytanów itp. Ciekawie byłoby ratować Tytankę Azeroth przed spaczeniem prastarych bogów.
Wszystkie dodatki do WoDa były niespójne i naciągane, wyjątkiem był jedynie WOTLK, który od początku do końca świetnie opowiadał i koncentrował fabułę wokół Arthasa, zamykając tym samym wątek powstały w WarCraft III. A tak to: Vanilla - losowa przygoda po świecie z prostymi zadaniami, TBC - to samo co w Vanilli + naciągana i bezpodstawna walka z czołowymi postaciami (np. Illidan), Cata - oszalały Deathwing, który wystrzelił z pupy i postanowił zniszczyć sobie świat, MoP - grunt pod dzisiejsze wydarzenia (powrót Gul'dana, który sprowadził Legion do Azeroth, pokonanie Sargerasa na Argus i prawdopodobne przyszłe opanowanie świata przez prastarych. Wszystko to połączone wieloma wątkami i postaciami).

Mam nadzieję, że Blizzard prędko nie wypuści WarCrafta IV bo to oznaczałoby śmierć WoWa, a podejrzewam, że jego druga odsłona nigdy już by nie powstała. MMORPG to wymierający gatunek, który nie oferuje nic nowym pokoleniom graczy, nastawionym na łatwą, szybką i niewymagającą rozgrywkę (np. PUBG, LoL czy Overwatch).
Nie zaprzeczam, że fajnie się grało w stare dodatki, jednak poza Wotlk i MoP były one pozbawione jakiejkolwiek spójnej i ciekawej fabuły przewodniej. Wrogowie z TBC są losową mieszanką bohaterów WarCrafta (Illidan ma rogi i kopyta to jest zły), nawet w książce strasznie słabo wyszło im nadawanie temu jakiegokolwiek sensu. To odnośnie komentarza Shockerera, który twierdzi, że obecnie fabuła WoWa jest naciągana.

W takim razie to Legion powinien być Twoim ulubionym dodatkiem bo nie jest on w pełni poświęcony wątkowi przewodniemu Całe levelowanie opiera się na poznawaniu historii krain i rozwiązywaniu wewnętrznych problemów: Val'sharah - walka ze Szmaragdowym Koszmarem zwieńczona raidem "Emerald Nightmare", Highmountain - potyczki różnych klanów taurenów skupione wokół legendarnego młota, wszystko zakończone instancją, Stormheim - próba uwolnienia Odyna, walka z Helyą zakończona raidem Trials of Valor, Azsuna - magia i historia przeklętych nocnych elfów. Dopiero od końcówki Suramar i początku Brohen Shores zaczyna się walka z głównym protagonistą co jest całkiem fajne. Mieliśmy okazję przeżyć przygodę i teraz lecimy na walkę z demonami.

Jednak pomimo, że dopiero teraz fabuła WoWa ma sens to przydałaby się chwila oddechu. Najlepszą rozwiązaniem byłoby odnowienie Azeroth i wypełnienie go przygodami podobnymi do tych z Legionu oraz zrobienie skoku czasowego (fabuła dodatku trwałaby 5-10 lat a nie rok jak obecnie). Dopiero po tym wprowadzić nowego wroga (np. Old Godów, którzy po latach są bliscy ucieczki z więzień)
MakaO napisał :
Mi osobiście w Legionie nie podoba się to, że cała (podobno) największa inwazja Legionu na Azeroth tak naprawdę zamyka się na inwazji na Broken Isles. Trochę to naciągane. Dziwne, że Legion nie atakuje dużych kontynentów - w tym takich strategicznych miejsc jak Mount Hyjal i Ashenvale (Reign of Chaos).

Aż chciałoby się żeby obecnie występujące inwazje przenieśli właśnie do starych ważnych krain, podobnie jak miało to miejsce przed samą premierą dodatku. Na czas takiej inwazji - np. w Ashenvale znikałyby normalne questy, a na ich miejsce podobnie jak w obecnych inwazjach znajdowałyby się world questy skalujące się do levela postaci - dzięki czemu w inwazjach mogliby brać też udział gracze na niskich levelach mając alternatywny sposób na expienie. Ograniczenie całej walki z Legionem do małych wysp (w stosunku do reszty kontynentów) wydaje się bardzo sztuczne.

Też się niestety na tym zawiodłem... Gdy Blizzard zapowiadał największą w historii inwazję legionu to liczyłem na wydarzenia rodem z Wojny Starożytnych czyli ciągłe siepanie demonów, inwazje, przesuwanie frontów walki, jakieś objectivy itp. a tu okazało się, że w Pre-Patchu było więcej legionu niż w legionie (inwazje na obu kontynentach, scenerio i mini questy). Jedyne miejsce gdzie prawdziwie mamy z nim do czynienia to Broken Shore i inwazje (które jak dla mnie są o wiele gorsze niż te z pre patcha)

szlachetna napisał :
Listopad 2018,
Nazwa dodatku The rightful King
Będą wszystkie wyspy kultiras zandalar kezan po erupcji i w 8.3 dragonstone
Endboss Stannis Baratheon
Nowa klasa: Onion Knight
Wpiszcie wow new expansion leak 2018 w google
Potwierdzone info, będzie to klasa dystansowa (DPS i Healer) używająca nowego typu broni "sack", z którego będzie wyciągała swoje "oniony". Na dodatek dostanie unikatowego klasowego mounta Passa'th Reins a jej znakiem rozpoznawczym będą sandały i skarpetki. Nie wiem jak wy ale ja dla tej klasy rezygnuje z mojego Rycerza śmierci.
liq napisał :
A tak w temacie ataku Legionu. Pootwieranie masy portali (Outland) albo zamknięcie jednego tak by jego moc poszła w planetę (Natherza czy co tam Illidan rozwala) powoduje zniszczenie planety tak? To dlaczego demony jeszcze nie wpadły na to by to zrobić z Azeroth? ;)
Z tego co słyszałem to w Kronice była wzmianka o tym, że gdy w Wojnie Starożytnych Sargeras przechodził przez portal to zobaczył naszą Tytankę i się w niej zakochał (trochę pedofil z niego), od tego czasu chce ją spaczyć aby zrobić z niej swoją żonę. Już wyobrażam sobie ich miesiąc midowy xD.
NOWY napisał :
logika podpowiada mi że możecie mieć rację - jednak i tak to napiszę NIKT NIE BĘDZIE MI ROZKAZYWAŁ ! (chodzi o system)
( ale opcja zamrożenia czasu gry na nie mniej niż tydzień to ciekawy pomysł).
Tak więc żryjcie gruz i narka :D
Może jeszcze gra ma odpalać się na komputerze z 2004 roku co ma 250 mb ramu?
Polecam: LINK

"Bo mnie należy się aby wofy działali na wszystkim! Ja płaco i ja wymagajo, bo ja kliet!"
http://fakty.dinoanimals.pl/wp-content/uploads/2014/04/Nosacz3.jpg
Pomimo tego, że Stormwind jest moim ulubionym miastem, to nie miałbym nic przeciwko gdyby przemianowali je na nowy Wintergrasp. W odwecie Anduin mógłby ruszyć na Lordaeron, w którm powstałyby dodatkowe kampanie, eventy, PvP World Questy itp.
permalink „WoW się zmienia na gorsze?” wysłany:
Porównajmy content na maksymalnych poziomach poszczególnych dodatków:
Vanilla - Grind zielonych i niebieskich itemów z instancji, Raidy, Farma znaczków z BG
TBC - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny
Wotlk - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Wintergrasp
Cata - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty
MoP - Daily Questy (dużo), Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Scenerio, Legendarny Cloak Chain
WoD - 6x Apexis Daily (gó#$%), Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Grind Legendarny Ring Chain
Legion - Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Kampanie Klasowe, Kampanie Montowe, Kampania Suramar, Kampania Argus, Mythic +, World Questy, Artefakty, Ballance of Power, Wyzwania Mage Tower

Ciekawe, który dodatek oferuje najwięcej?

szlachetna napisał :
Wow stracił na tym, że upadł jego socjalny aspekt. Ciekawe czy na classicu coś wróci czy dalej będzie to przypominać single player.
I to jest prawdziwy problem WoWa. Warto zaznaczyć, że to wina graczy a nie Blizzarda.
permalink „WoW się zmienia na gorsze?” wysłany:
bydlakk napisał :
*wod 1 rajd na rok, instancje mozna policzyc na palcach
na legionie ilosciowo niby ok ale tak naprawde przez wszystko sie przebiega 0 satysfakcji tylko mindless farma
poza tym w wotlku bylo duuzo do roboty i tempo gry bylo dobrze dopasowane na cata zaczelo sie trywialne przebieganie przez content i downhill (oczywiscie nie mowie o najwyzszych poziomach trudnosci)
Jest taki system jak Mythic Raid albo Mythic Dungeon + z mechanikami i poziomem, o których WOTLK może pomarzyć.
Robota w WOTLK:
- Te same Daily Questy u Argent Tournament ew. Sholazar Basin,
- Farma 40x [Emblem of Conquest/Triumph/Frost] aby kupić 1 item. Sposób zdobycia: grindowanie instanji, z których leciały 3-5 marki.
- W przypadku PvP zdobywanie gearu polegało na farmieniu 2,2k Honoru lub AP, który leciał nawet z przegranych Aren
- Wintergrasp co 2,5h

W Cata pierwsze instancje i bossy były tak trudne, że ludzie masowo prosili o nerfa (a pół roku wcześniej płakali, że WoW jest zbyt łatwy)

Porównanie ze innymi dodatkami i stanem obecnym dwa posty wyżej
A pewnie najbardziej prawdopodobne będzie to:
http://i.imgur.com/Qws5Orf.png
lub to
http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/small/137263.jpg

Teoria z Azurite jest fajna, ale krew (przeistoczona w pewnego rodzaju minerał) nie mogła samodzielnie dokonać tego "incydentu". Bardziej prawdopodobne, że horda wzmacniała nim czary, którymi bombardowali drzewo. Możliwe też, że zrzucili z zeppelinów jakiś napalm.
permalink „Wielka migracja na BL?” wysłany:
W przypadku Alliance mało prawdopodobne. Co prawda w statystykach przewaga hordy nie jest miażdżąca, ale już w gameplayu bardzo przytłaczająca. Sam wyemigrowałem (zostawiając 7 postaci na max lvl) na Defiasa bo na BLu przy próbie robienia czegokolwiek było się gankowanym przez 3-4 śmierdzieli... Chyba, że ktoś myśli tylko o PvE.
permalink „WoW Classic - Dyskusja” wysłany:
https://s18.postimg.org/bkhyaw5pl/legacy.png

Minęło już trochę czasu od BlizzConu a na forum nie pojawił się jeszce temat odnośnie World of WarCraft Classic.
Co sądzicie o tym projekcie? Dopóki nie wpłynie on negatywnie na rozwój gry to jest mi całkowicie obojętny. Na pewno odtworzę na nim swojego maga, którym w 2005 zaczynałem grę, ale na 60 lvl raczej odpuszczę bo content był dosyć słaby... Pozwolę sobie go podsumować za pomocą filmiku.

Zapraszam do dyskusji :)


permalink „WoW Classic - Dyskusja” wysłany:
Też mam nadzieję, że dodadzą do niej wizualne usprawnienia jak grafika/interface itp.
Wydaje mi się, że zrezygnują z progressu (nagrody z raidów będą miały takie same statystyki) i co dwa lata będą wprowadzali kolejne serwery z kolejnymi dodatkami, na które będzie można przenieść swoją postać.
Obstawiam, że projekt pożyje 1-2 lata.
Nie jest źle. Nowy Raid Tier wychodzi 29.11, później 7.3.5, następnie pre patch. Blizzard zapowiedział również, że postara się unikać dłuższych przerw w contencie dlatego możliwe, że dojdzie kolejny mini raid (na wzór Trial of Valor). Wydaje mi się, że BFA wyjdzie w przedziale wrzesień - listopad 2018.
permalink „Który REALM wybrać?” wysłany:
Najpowszechniejsze i szybkie odpowiedzi odnośnie realmów:
Burning Legion [PvP/PvE] - horda, dużo Polaków
Defias Brotherhood [PvP/PvE] - Alliance (i trochę horda), średnio Polaków
Outland [PvP/PvE] - Alliance, niewiele Polaków
Stormscale [PvP] - horda, praktycznie 0 Polaków

Ja osobiście polecam skupić się na gildiach i panującym w nich typie rozgrywki. Spis wielu polskich gildii znajdziesz w zakładce na WoWCenter, jeżeli interesują cię też te zagraniczne to zajrzyj na forum Blizzarda (na dole "realm forums"). Ważnym aspektem będzie również balans i populacja danego serwera, do tego polecam stronę Realm PoP (po wybraniu EU na dole masz listę realmów).

PS. Jeżeli chcesz spróbować się w PvP to polecam zapisać się na Random Battleground lub Arenę, tylko traktuj to jako zwykły test i zabawę bo klasy poniżej 110 lvl nie mają praktycznie żadnego balansu przez co niektórzy mogą brać cię na dwa/trzy strzały.
Idź do strony: 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19