„Serwery Classic”
wysłany:
Ziomuś odstaw ostry sos, bo dawno nie widziałem aby kogoś aż tak piekło, serio xD
|
|
„Jak zginęło 1 000 000 mrówek 2”
wysłany:
519 - została zdeptana przez Arthasa, gdy ten poszedł pobiegać po zabiciu Mal'Ganisa
|
|
„Serwery Classic”
wysłany:
To odpowiedź na komentarz wyżej, który odnosił się do polskiej społeczności na innym realmie niż Shazzrah, czyli zgodnie z logiką inne narodowości nawet nie były brane pod uwagę Dowód:
|
|
„Gra w skojarzenia”
wysłany:
Wujo
|
|
„Co robimy poza WoWem??”
wysłany:
Na co dzień sprzedaje produkty pierwszej potrzeby w monopolowym, w cieplejsze wieczory wychodzę z gitarą i kilkoma piwerkami na plażę, a w chłodniejsze nagrywam jakiś filmik na YT lub programuję
|
|
„Jak zginęło 1 000 000 mrówek 2”
wysłany:
521 - Przedawkowała prochy Kel'Thuzada
|
|
„SzopenPogo na YouTube”
wysłany:
Cześć, jednym z moich pobocznych hobby jest nagrywanie na YouTube, a że idealnie łączy się to z zamiłowaniem do World of Warcraft, to od czasu do czasu wypowiadam się lub tworzę w odniesieniu do tej gry. (kliknij w obrazek aby przejść do danej strony) Przykładowe materiały: (po otwarciu spoilera) Spoiler (pokaż ) PS. Ostrzegam przed czarnym humorem i bezpośrednimi wypowiedziami |
|
„Jak zginęło 1 000 000 mrówek 2”
wysłany:
525 - spróbowała ugotowanego Westfall Stew i okazało się, że ma silną alergię na oczy Murloców
|
|
„Retail czy classic? Pomocy.”
wysłany:
Ja z kolei nie mam zamiaru wracać na Retaila :D
Classic jest grą MMORPG opierającą się na ciągłym i długim rozwoju twojej postaci czyli zdobywaniem gearu, który jak już dropnie to znacznie podnosi twoje statystyki, w miarę działającym PvP, poznawaniem i współpracowaniem z ludźmi (gnomami czy innymi elfami) oraz budowaniu swojej reputacji na serwerze. Im więcej czasu poświęcasz na grę i zgłębianie wiedzy na jej temat, tym lepiej radzisz sobie we wszystkich aktywnościach. Po tym jak skończy się Classic (rok do półtorej) na 99,9% Blizzrad wypuści TBC i Wotlk (kolejne dodatki w podobnym klimacie). Z kolei Retail jest bardziej MMO "endżojobol" klikaczem, do którego wbijasz na godzinkę/dwie coś tam sobie porobić. Liczą się w nim tylko dwie aktywności (M+ i Raidy), które wykonujesz dla satysfakcji i/lub spędzenia czasu ze znajomymi, ponieważ przez skalowanie gear to wyłącznie przepustka do wyższych poziomów PvE lub rzecz kosmetyczna. Społeczność zamyka się w wąskim gronie gildyjnym, ponieważ nie ma jednolitych serwerów (gracze z różnych realmów są ciągle losowo przydzielani), gra nie wymusza interakcji, a nicki zasłaniają obfite tytuły, których każdy ma multum. Jedyne PvP jakie działa to areny, bo na BG lub w świecie większość klas możne się leczyć w nieskończoność (szczególnie healerzy, DK lub mnisi). Każdy ma tutaj równe szanse. |
|
Strasznie stare te przecieki, ja od dawna mam model Lich Kinga III, który obali oszalałego Bolvara i jeszcze bardziej rozbuduje naramienniki. Nie wierzycie? Oto dowód, pojawi się w grze za cztery dodatki.
|
|
Rzeczy bardzo fajne:
1) Naprawione levelowanie - w końcu mogę szybko przelevelować alta w ulubionych lokacjach (w tym w oryginalnym EK i Kalimdor z Vanilli), ciekawe tylko czy zrobią coś w stylu międzyrealmowego layeringu dla każdego starego kontynentu, aby żaden z dodatków nie był kompletnie pusty. Długi leveling jest ciekawy i angażujący jedynie w Classicu, TBC i Wotlk, współczesny WoW tak bardzo się rozrósł, a mechaniki i filozofia kompletnie pozmieniały, że proces ten zaczął przypominać torturę polegającą na tępym i pozbawionym jakiegokolwiek myślenia, wyzwań i zagrożeń chodzeniu z punktu A do B. 2) Nowe opcje customizacji - lubię 3) RPG Klasy, a nie specjalizacje - dzięki Classicowi Blizzard powoli zaczyna przypominać sobie, że WoW ma być grą MMORPG, w której gracze chcą z każdym poziomem rozwijać swoją postać i mieć umiejętności specjalne dla klasy lub do zabawy. Powrót aur u Paladyna, fire spelli u frost Maga czy Eye of the Beast u Huntera ma u mnie ogromny plus. 4) Skalowanie poziomów - bez niego przyspieszony leveling przypominałby stare "fun servery" Reszta zmian i nowości standardowa lub dupy nie urywa Zabrakło mi: - Healing dla healerów (usunięcie czarów leczących dla DPS i Tank) - Przywrócenie starego systemu castowania spelli (jak ktoś cię uderzy to pasek nieco się cofa) - Usunięcie stunów, interruptów, tarcz, sprintów itp. dla każdej klasy (porozdzielać je między klasami np. paladyn ma stuna ale nie ma interrupta i sprinta, mag ma tarcze ale nie ma stuna i sprintu) - Realmów bez shardingu w otwartym świecie - Usunięcie skalowania gearu w PvP i od max lvl w otwartym świecie - Przyspieszenia potyczek PvP - Większej agresji mobów gdy atakują w grupie (powiedzmy pullnięcie 2 mobów zwiększa zadawany przez nie DMG o 20%, trzech o 30% czy coś w tym stylu) |
|
Jest i działa to świetnie, dlatego fajnie jakby powrócili do tego w nowych rozszerzeniach. Przedwczoraj pierwszy raz od około czterech miesięcy wbiłem na Retaila i powiem szczerze, że po tylu godzinach spędzonych na Classicu uznaję, że nowy content jest naprawdę ciekawy i fajnie rozwinięty. Mechagon i Nazjatar to świetnie poprowadzone krainy, które stawiają przed nami jakiś cel, a zadania w nich są całkiem przyjemne, tylko co z tego skoro mechaniki gry i klas zabijają cały ich potencjał. Mając ledwo 400 ilvl mogę bez problemu spullować i szybko zabić 4 elite moby w górnej części krainy, zwykłych biorę zwykle z 10 na raz i HP nie spada mi poniżej połowy, przez co o wiele uboższy w content Classic daje o wiele lepsze doznania, ponieważ przed każdą walką stawiam sobie pytania w stylu "czy da się i opłaca zrobić mage pulla", "na tego rzucę owce, a tych dwóch zamrożę i na zmianę będę okładał Frostboltami", "o nie elita idzie, muszę spi*@#$ć!" itp. Gdyby przywrócili ten system w otwartym świecie to nowy content byłby o wiele bardziej satysfakcjonujący i przyjemniejszy. Z racji tego, że nie znoszę raidów, ale od zawsze jestem For the Alliance to po zrobieniu tych dwóch krain wbiłem sobie na Arenę, a później BG i znów zaczęła mnie boleć nieśmiertelność healerów w starciach od 1v1 do 1v3, którzy mogą bez końca i konsekwencji rzucać te swoje Flash Heal przywracające ogromne ilości HP, DPSów, którzy mają te same spelle i przy 40% życia napierdzielają w kółko czary leczące i walkę rozstrzyga to kto ma lepszy heal lub komu pierwszemu pomogą koledzy z frakcji. PvP poza Arenami jest kompletnie niegrywalne. I do tych dwóch spraw ma się mój problem z gearem. Gdy na moim Classic Magu zdobyłem nowego chesta to prawie dostałem nerdgasmu bo znacząco rozwinął on moją postać, dzięki czemu lepiej mordowałem moby i hordy. To była nagrodą, o którą opłacało się walczyć, na Retailu zakładam itemy, które nie dają mi nic, dlatego nie opłaca mi się ich zdobywać. Dodatkowe realmy bez shardingu w End Gameowych lokacjach nikomu by nie zaszkodziły, a zważając na to jak świetnie działa to na Classicu to wiem, że cieszyłyby się sporą popularnością. Przez te czynniki wyłączyłem grę po około 2 godzinach, i to pomimo tego, że nowy content jest świetny. Narazie mi to nie przeszkadza bo od angażującej rozrywki mam Classica i na Retaila będę od czasu do czasu wbijał po "for fun", ale za rok lub dwa Classic się skończy a moje uzależnienie od tej gry nie Dodać zabawkę leczącą, która działa tylko na starych raidach. Kogo obchodzi jakiś AFKer? Przez healing DPS nasze postacie są wręcz nieśmiertelne, przez co walki z mobami nie są w żaden sposób satysfakcjonujące, a potyczki PvP ciągną się w nieskończoność, to że healer może wtrącić mały DPS nikomu nie robi krzywdy bo w tym czasie nie ma jak leczyć. To co czyni daną rolę wyjątkową są unikatowe dla niej umiejętności. |
|
Ta gra nie opiera się wyłącznie na Raidach i M+ (obu od zawsze nie znoszę). Balansując ją pod wszystkie aspekty rozgrywki można dodać aktywującego się w instancjonowanych lokacjach buffa dla Healerów, który zwiększa efektywność czarów leczących, lub przekształcić mechaniki tak, aby wymagały dodatkowego lekarza. Co do tanków to całkiem fajny pomysł. |
|
„SzopenPogo na YouTube”
wysłany:
Battle for Azeroth NIE jest złym dodatkiem, jednak do bycia dobrym trochę mu brakuje. Co sądzicie o kilku propozycjach, które bardziej zaangażowałyby graczy i uczyniły WoWa bardziej satysfakcjonującym? |
|
„SzopenPogo na YouTube”
wysłany:
Z racji że premiera Shadowlands zbliża się wielkimi krokami, to postanowiłem uwiecznić ostatnie chwilę niesławnego BFA. Najlepszym sposobem będzie walenie hordziaków |
|
„Nowe levelowanie. ”
wysłany:
Nie wiem jak to wygląda na innych klasach (będę je testował w tygodniu), ale mam podobne odczucia na moim świeżym Rogue. Od 45 lvl pulnięcie 3 mobków = śmierć. Być może ma to coś wspólnego z tym, że dawniej na tych levelach mieliśmy Azerite Gear i Neck, które obecnie są dostępne od 50 lvl.
|
|
„Rated BG [Gildia]”
wysłany:
Jeżeli chodzi o Alliance to nie chcę zniechęcać, ale są bardzo małe szanse na stworzenie gildii PvP, niby jest tam jedna ale jak sprawdzam na /who to zwykle jest max 5-6 osób online i strasznie ciężko spotkać kogoś kto da inva. Sam po ponad 15 latach gry w tej frakcji planuję przenieść się do Hordy gdzie jest kilka gildii stricte PvP po ponad 30 osób online
|
|
„[A] Wilcza Sfora - Shazzarah”
wysłany:
To ta sama Wilcza Sfora z privów Andeeria i Avalon ( 2006-2008 )?
Do teraz pamiętam czarne tabardy z łapką wilka :D |
|
„SzopenPogo na YouTube”
wysłany:
"No king rules forever" więc i na mnie przyszedł czas. To forum jest jednym z niewielu ogarniętych miejsc gdzie można spokojnie podyskutować i miło spędzić czas :) Do zobaczenia w innych grach! |