WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7
permalink „Wbiłem 90 - co teraz?” wysłany:
Olać repe. Lecisz na Timeless isle i polujesz na token które wymieniasz na 496 ilvl gear.
Wyprzedzając kolejne pytanie: LINK Guide co i jak na timeless isle robić.

Valor na ilvl upgrade, wbijasz wystarczający ilvl żeby na SoO LFR się dostać.
permalink „Battle.net Client” wysłany:
Dużo wygodniejszy. Ustawiasz autologowanie w cliencie przy każdym uruchomieniu i nigdy haseł ani niczego podawać już nie musisz :p
permalink „Gildia a TS.” wysłany:
Ludek napisał :
zwłaszcza jak grupa jest casualowa i nie outgearuje contentu :D

To ludzie robią takie flexy? ó_ó
Co do łapania addów. Powiedz dpsom żeby nie dotykali ich kiedy biegną do środka sali (aggro table jest wtedy nieaktywne, chyba że ktoś je uderzy), kiedy są już na środku są już jako tako zgrupowane i można je łatwo jakimś jednym AoE zebrać. Dodatkowo sprawę ułatwia jeśli Garrosh'a na samym środku sali trzymacie.

Co do Ironstar'ów, jeśli addy są na środku możecie je po prostu zestunować tam gdy widzicie, że ironstar rusza i się odsunąć. Druga opcja jeśli macie preja, to może on wbiec między nie i Void Tendrils urzyć.

LINK
Tutaj na początku (2 zestaw addów, pierwszy za szybko padł :<) pokazane jest dokładnie jak my to robimy. W tej pozycji addy zostaną zachaczonę przez ironstar ale melee+tankowie są bezpieczni z przodu boss'a i ciągle mogą dpsować (knockbacki/gripy itp możesz zignorować, używamy tylko dlatego, że na hc nie można tych addów z buff'em tankować, spokojnie bez nich da się to zrobić + addy na normal'u powinniście być w stanie ładniej zgrupować w jednym miejscu za plecami boss'a)

I tak generalnie jeśli od tanka chodzi, powinniście nawet w p1 tak co 15-20 sec~ tauntować Garrosh'a na zmianę żeby się upewnić się obaj tankowie mają sensowny Vengeance wbity (bardzo pomaga zbić addy). Addy same w sobie bardzo śmieszny Veng dają :<
permalink „Broń PvP a PvE” wysłany:
Xarod napisał :
Musisz pamiętać, że pvp i pve to dwie inne bajki. Pod pve resilence czy pvp power nie jest Ci potrzebne i nawet po zreforgowaniu przedmiot nie będzie tak mocny jak czysto pod pve.

PvP power/resi nie wliczają się do item budget'u, więc itemy PvP są tak samo dobre do PvE jak ich "czysto" PvE odpowiedniki. (jedynym wyjątkiem mogą być socket bonusy z pvp power, ale to jest i tak marginalna różnica)

Vantu napisał :
Witam. mam trochę dziwne pytanie. Która broń jest lepsza pod PvE ? Set Prideful Gladiator pod PvP z (ilev 550), czy PvE mace z Flexa z (ilev 440) z ulepszeniami za pkt. valor do bodajże 448 ?

Mam nadzieje, że napisałem zrozumiale :)

Broń do pvp powinna być w tym wypadku odrobinkę lepsza.
permalink „Broń PvP a PvE” wysłany:
Xarod napisał :
Pavvcik nie raz i nie dwa widziałem na raidach wybrzydzanie na gear pvp co w rezultacie kończyło się kickiem takiego delikwenta. Nie opowiadaj mi, że nia ma różnicy miedzy sprzętem pvp i pve. Gdyby nie było by różnicy nie było by podziału na sprzęt pvp i pve.
Jesli chcecie chodzić w gearze pvp na raidy Wasza sprawa. Ja nie będę.

Znalezione na szybko:
LINK
LINK

Oba 522 ilvl, przelicz ilość stat'ów na obu itemach.
Dziękuje.

PvP itemy mają tyle samo statów co PvE itemy o tym samym ilvl + pvp power za darmo. (+ewentualna różnica w socket bonus'ach po które część klas i tak nie idzie)
Maslan napisał :
BTW, Shaman Elemental nie odstaje dpsem od innych klas magicznych?

-Pojebany burst po odpaleniu CD przez kilka pierwszych sekund.
-Bez włączonych CD dps raczej kuleje w stosunku do innych klas po początkowym burście.
-Dobry cleave na 5~ celach, ale AoE na większej ilości dość średnie.
Xarod napisał :
@UP
Kwestia dobrania odpowiednich talentów i glifów

Nie, sustained dps u ele ssie w porównaniu do maga/warlocka i w obecnym stanie ich nie przebije na 1 targecie nie ważne jakich talent'ów glyph'ów użyjesz.


Doilyn napisał :
Właśnie na raidach to ele robi bardzo dobre AoE, ale jak ktoś wyżej napisał to kwestia reforgingu gdyż w przypadku ele jest to tak sprytnie rozwiązane iż wystarczy odpowiednie statystyki odpowiednio podbić i już się jest dobrym w AoE albo w single targecie.

Niby czym to AoE ma robić, bo chyba nie Earthquake'iem
Doilyn napisał :
Xarod napisał :
Niby czym to AoE ma robić, bo chyba nie Earthquake'iem

Ele robi Chain Lightning + Earthquake + ewentualnie totem fire nova z całkiem niezłym rezultatem.

Earthqueke niekoniecznie, ale chain light z gliphem na jeszcze jeden target po odpaleniu ascendance zmienia się w lava beam i jest to potężne AoE gdzie lock czy mag może się schować, nigdzie nie jest powiedziane że ma robić top dps we wszystkim, jest dobry w czyszczeniu dużej ilości trashy (których w raidach MoP nie brakuje) i jest brany pod uwagę przy kompilowaniu składu na raid.

1. CLightning to nie AoE, a cleave. Ma cap max na 5 celach, w przypadku AoE czytaj 10+ mobów jest tak samo efektywny jak w przypadku 3-5 i ostatecznie prawdziwe AoE skille go wyprzedzą.
2. Nikt nie buduje raid comp'u pod trash ó_ó.

3. Powiedziałem jak Ele działa (duży burst którym dps nadrabia a potem długi okres średniego sustained dps'u), a wszyscy się na mnie rzucili jakbym powiedział, że to jest zły spec.
permalink „Monk WW jaka broń” wysłany:
Ludek napisał :
rouoko napisał :
Oraz taki brewmaster monk gdzie kwestia broni zależy od tego czy chcesz więcej zielonych kulek leczenia czy stacków Ellusive Brew...

0 znaczenia.
2H ma 2 razy wiekszą bazową szanse na zsummonowanie orba + używanie 2H daje pasywne 40% haste żeby proc raty zblanasowaćdla DW i 2H.
DW - (WeaponSpeed/50)*100% szansa na proc (Co w wypadku broni jednoręcznych które mają 2.60 speed daje 5.2% szans na proc co melee swing)
2H - (WeaponSpeed/25)*100% szansa na proc (Co w wypadku staff'ów które mają 3.30(czasem 3.60) speed daje 13.2% szans na proc co melee swing)
Wszystkie skill'e mają mają bazowe 10% szans na proc GotOx.

Tak samo Elusive Brew jest znormalizowany, DW daje po 1 stacku EB, 2H 2-3 na raz.
1H: [1.5*WeaponSpeed/2.6]
2H: [3.0*WeaponSpeed/3.6]

Na koniec wychodzi to samo.

No i do tego dochodzi taki bonus, że DW robi większy dps ponieważ 2x Dancing Steel. 2H daje trochę więcej staminy (ale kto teraz o stam się w ogóle martwi)
DW>2H

I tak troche na temat teraz.
Ogólna zasada dla BrM i WW jest taka, że mniej więcej:
Zestaw broni jednoręcznych o x ilvl ~= Broń dwuręczna x+8 ilvl

Czyli ogólnie w większości przypadków bierzesz to co ma większy ilvl ó_ó.
permalink „Boost Huntera” wysłany:
Caritas napisał :
Inzynieria i Ench/LW a nie skinning.... Litosci.
Bo? Bo tak dużo to zmieni? Nie zmieni, więc po co taka odpowiedź? Źle, że podałam takie? Pomyśl.

Engi dużo lepsze od innych profesji, bo 1920 statów z Synapse Springs na życzenie, żeby z innymi CD zestackować + Nitro Boosts/EMP Generator i Goblin Glider.
permalink „[Problem] Ustawienia addonów!” wysłany:
Doilyn napisał :
Folder "WTF"-"Account"-"nr. acc"-"nazwa serwera"-"nazwa postaci"

nazwa serwera - serwer na którym grasz
nazwa postaci - postać na którym masz wszystko ustawione, wchodzisz tam kopiujesz wszystko co tam jest do folderu z nazwą postaci gdzie chcesz mieć tak samo wszystko ustawione

Trochę bez ładu, ale chyba w miarę klarowne :)

Większość addonów w configu ma zakładkę "Profiles", i tam możesz przekopiować profil z innej postaci bez bawienia się z folderami itp. ó_ó
nogananoge napisał :
Hevra napisał :
nogananoge napisał :
Ludek napisał :
Można uczyć się grać w innych specach i tak grać na co dzień, ale co z tego skoro destro może się lepiej leczyć ma lepsze aoe i single target.

Jesli uwazasz, ze destro ma najlepszy single to radze sie nauczyc grac w affi ;)

Umiem grać affi, mimo przyjemnego patrzenia jak zrzeram wrogów dotami i malefic graspem, śmiało stwierdzam że destro jest lepsze we wszystkim.

Czas nauczyć się snapshotować doty w affi :p
permalink „WildStar - Dzika Gwiazda” wysłany:
[wall of text]

Gram od headstart'u i zdążyłem w tym czasie wbić level cap i pobawic sie nieco z endgame'em (głównie PvE, PvP również próbowałem ale nie jest to coś co mnie do MMO ciągnie) i tutaj garść opinii/informacji na temat WildStar'a o których moim zdaniem warto wspomnieć po pierwszych dniach gry.

WSZYSTKO JEST OPARTE NA MOICH OBSERWACJACH WIĘC ISTNIEJE SZANSA ŻE NIEKTÓRE INFORMACJE WYMAGAJĄ SPROSTOWANIA LUB POWSTAŁY W WYNIKU JAKIEGOŚ RNG/JESZCZE NIE WIELKIEGO DOŚWIADCZENIA Z GRĄ/KOMPOZYCJI GRUP ETC.

Po kolei:

Levelowanie:
Proces levelowania dupy nie urywa, typowe questy idź/przynieś/zabij, do tego w niektórych strefach dość odczuwalny jest grind gdzie trzeba zabić po 40~ mobów do jednego questa i do tego moby respia się nie za często.

Same moby potrafią być dość silne/uciążliwe. Zdarzają się miejsca gdzie można chain pullnac 10~ na raz, innym razem zdarzają się pojedyncze moby które mogą stworzyć dość sporo problemów. No i do tego dochodzą elity które dość często respia się w randomowych miejscach i trzeba uważać, żeby ich przypadkiem nie zawadzić.

Dużym + jest to, ze dobre dobranie buildu i uważna gra (kitowanie/wykorzystanie terenu) znacząco potrafi zwiększyc tempo levelowania (głównie umożliwienie mass pull'i) i zmniejszyć downtime potrzebny na zregenerowanie życia. Dla porównania, facetank'owianie 2~ mobów na raz bez CC etc. często pochlania spora cześć czasu i naszego hp.

Jakby prędkosc levelowania interesowała to 1-50 zajelo mi 38h /played, jednak rushowalem kontent ominąłem wszystkie profy oraz dungeony/adventury(IMO absolutnie nie sa warte czasu jeśli o levelowanie chodzi). Gdyby grac na spokojnie powiedziałbym, ze 1-50 zajmie coś miedzy 60-80h /played.


Telegrafy:
Jedna z głównych cech gry, na ziemi pojawia się kwadrat/kółko/trójkąt/kutas (złe skreślić) i musimy z tego wyjść zanim mob skończy cast, albo nagle nam zniknie dość spora ilość HP. System jest okej, i o ile powoduje, ze walka robi się bardziej dynamiczna i sprawdza sie bardzo dobrze w boss fightach, to np. czasie levelowania po pewnym czasie zaczęło (przynajmniej mnie) męczyc to, ze każdy mob musi jakiś telegraf od czasu do czasu rzucić. Nie mówię, ze to jest złe ale troszkę tego moim zdaniem za dużo momentami.


Dungeony/Adventure:
-Adventure to coś w rodzaju 5 man scenario. Nie jest to zbyt wymagające ale jednak jeśli nie będziemy wychodzić z telegrafów prawdopodobnie zginiemy. Nawet grupa 5 średnio rozgarniętych szympansów powinna sobie z nimi dać radę bez większego problemu.

-Veteran Adventure(coś jak WoW'owy heroic, dostępne na 50level'u), poziom trudności jakoś diametralnie w górę nie idzie i dalej o ile mamy wyczuwalny puls nie powinniśmy mieć z tym kontentem większych trudności. Jeśli chcemy jakieś medale zdobyć już trzeba się jednak troche tutaj postarać. Im wyższy medal tym lepszy loot na koniec. Za zdobycie gold'a spada na koniec jakiś epic. (albo po prostu mieliśmy szczęscie z dropem)

-Dungeon to już taka typowa instancja 5 osobowa kilka bossów w środku + trash między nimi + czasem jakieś minibossy.
Trash większych problemów nie sprawiał, jednak pullowanie więcej niż 1 pack'a na raz było raczej nie zalecane i wipneło nas kilka razy.
Mini bossy potrafiły napsuć krwi, relatywnie duży dmg, umiejętności typu "interruptuj albo masz przejebane" itp.
Co do samych bossów dość mieszane uczucia, większość z nich to po prostu "nie stój w telegrafie","interruptuj kiedy interrupt armor zmienia się z "nieskończoności" na jakąś logiczną wartość typu 2-3" O ile naszej grupie większej trudności nie sprawiły (0-3 wipy na boss'a), to wydaje mi się, że dla osób które nie miał styczności z MMO albo flex/lfr superhero typu "wow jest taki łatwy!!111oneone" mogą się okazać dość sporym problemem. (Najlepsze porównanie IMO to chyba HC 5tki z samego początku Cata).

-Veteran Dungeons AKA "Prepare your anus", wiele się nie zmienia w stosunku do zwykłych dungeonów, większość mechanik nadal jest jasna i sprowadza się do nie stania w gównie, interruptowania, extra hp i dmg. Główny problem polega na tym sam tuning HP/DMG jest BRUTALNY. Stanie z rzeczach w których nie powinniśmy w większości przypadków powoduje śmierć/bardzo niskie hp.
Same w sobie mimo wszystko nie są trudne, ale są pełne bardzo irytujących mechanik np. stuny w AoE, których można się pozbyć napierdalając w W/A/S/D, ale mimo spamowania nie pozbywamy się ich wsytarczjąco szybko żeby nie zginąć (ostatecznie się spekneliśmy w PvP trinkety, bo mechanika gry nie pozwalała nam wyjść z z nich wystarczająco szybko) lub disarmy (broń wypada nam z ręki i upada na ziemię, problem polega na tym, że widzimy również broń innych graczy ciężko poznać która jest nasza).
Wymagają dość dużej ilości czasu żeby je ukończyć. Stormtalon's Lair to prawdopodobnie najłatwiejszy z nich i pierwszy veteran zajął nam około 2h~ ( żeby zdobyć srebrny medal potrzebny do attuenementu musimy zejść poniżej 30 min :C ), najdłuższy z nich do tej pory to Skullcano, 4,5h.
Ogólnie rzecz ujmując i pomijając uciążliwe mechaniki, ich trudność opiera się w głównej mierze nie na złożoności mechanik, ale raczej na fakcie, że nie wybaczają błędów i ich długości.

Raidów jeszcze nie dotykałem bo jestem w trakcie robienia attunementa, o ile 20tki mi się dość na becie podobały o tyle jestem dość sceptycznie nastawiony w tym momencie do 40tek.
Moim zdaniem 40tki to sztuczne zawyżanie "poziomu trudności" przez po prostu podwojenie ilości osób które mogą coś popsuć, trudność z zebraniem grupy około 50~ osób (wiadomo poważne raidowanie wymaga więcej ludzi niż raid format sugeruje) którym te same dni/godziny pasują, no i ofc im więcej ludzi tym więcej potencjalnych dram się pojawia, ta gra małych wymagań nie ma (:D) więc w 40tkach FPS też będzie grał dużą role.


Crafting:
System craftingu bardzo mi się osobiście spodobał, sami wybieramy jak dobry będzie nasz item i jakie staty będzie miał w zależności tego jakich komponentów użyjemy do jego produkcji + szansa na to że craft nam się nie uda jeśli będziemy chcieli na item wcisnąć trochę więcej statów niż jest sugerowane. (Potencjalna szansa na itemy trochę lepsze niż item budget przewiduje)


Path:
Takie małe bonusy (zależnie który path z 4 dostępnych wybierzemy) typu summonowanie ogniska które regeneruje hp, summonowanie vendorów/mailboxów/summonowanie ludzi do siebie. Z tego co wiem bonusy te nie działają w raidach i na pvp, więc jest to coś co trochę ułatwia grę gdy coś farmimy, zwiedzamy itp. Takie bardziej quality of life perki/casualowy kontent (o ile to można nazwać kontentem). Nie pociągnęło mnie zbytnio szczerze mówiąc, odblokowałem sobie vendora i dalej mi się nie chce z tym bawić


Housing:
Kontent dla paskudnych casuali. Okej, może nie aż tak źle. Fajnie że jest i że daje jakieś tam bonusy, ale to nie jest to co do MMO mnie ciągnie. Może zajmę się tym jak ogarnę gear, veterany i zacznę raidować.

PvP:
Ekspertem od PvP nie jestem więc tutaj dużo się nie wypowiem. Wszedłem z 2 razy na BG, wszędzie pełno telegrafów, wszystko się świeci, nie wiem co się dzieje dookoła mnie, <atak padaczki>. O ile BG nie przypadło mi do gusty z tego powodu, to PvP w mniejszej skali typu 1v1, 2v2 etc wydało mi się dość przyjemne i w sumie zastanawiam się czy by się w to nie pobawić. Jednak możliwe, że komuś to może do gustu przypaść.

Podsumowując!
Gra jest dobra, nawet bardzo dobra, poprzeczka jeśli o poziom trudności stoi bardzo wysoko jednak jest to zdecydowanie inny poziom trudności niż to co oferuje WoW więc moim zdaniem nie ma sensu porównywać poziomu trudności obu gier.
Jest w grze kontent dla casuali (housing, path, ciekawy system profesji, random bg, adventure (nawet te veteran)) jednak jeśli ktoś chce iść krok dalej o zacząć poważne PvE, wymagać to będzie to momentami masy samozaparcia, i poświęcenia dużej ilości czasu. W tym aspekcie (veteran dunegons, raidowanie) i w obecnym stanie gry prawie na 100% mogę powiedzieć, że TO NIE JEST GRA DLA CASUALI.
Saa pewno poświęcę sporą ilość czasu i mam nadzieję jak najszybciej zabrać się do raidowania!

[/wall of text]

PS. Nie, nie mam wolnych guest pass'ów >.>
permalink „WildStar - Dzika Gwiazda” wysłany:
C.R.E.D.D w tej chwili stoi około 4 platyn, ale wiadomo cena bardzo szybko pójdzie w miarę jak ludzie zaczną gromadzić większe ilości platyny. <3 inflacja

Co do zarabiania, to przez sam proces levelowania udało mi się uzbierać około 2.5 platyny. Profesjami dopiero się zaczynam bawić więc ciężko mi powiedzieć jak będzie z zarabianiem na nich. Jednak w chwili obecnej dość łatwo opchnąć różny crap na AH za jakieś okej sumy, bo ludzie nie do końca sięznają na tym co jest dobre a co nie.
permalink „O goldzie” wysłany:
Na Kazzak'u około 4 milionów + jakieś 500k~ porozrzucane po różnych realmach. W 95% gold pochodzi z boostowania CM'ów przez ostatnie kilka miesięcy.

Nie mam wielkiego parcia na mounty itp. więc się tak powoli nieskończony stos złota zbiera, jedyne na co wydaje to flaski/zarcie. (Nawet za naprawę nie muszę płacić bo mamy nielimitowane naprawy z GB)
No i ofc prepaidy + ostatnio WoD. (no bo niby co mam z tym goldem robic? :D )
permalink „Beta Warlords of Draenor” wysłany:
Tooly napisał :
Niby mam dostęp do bety, ale od rana mam info, że "mają problem z transferem danych etc." i nie mogę nic pobrać. Hmmm, albo robię coś źle (?)

LINK

W kilku przypadkach pomogło, ale nie ma 100% skuteczności.
permalink „Beta Warlords of Draenor” wysłany:
1. Sprawdź czy jakaś inna gra się w tym momencie nie updejtuje.
2. LINK Pomogło w kilku przypadkach

EDIT

3. Może mieć to związek z tym, że beta serwery teraz nie działają.
Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7