WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
permalink „Garrosh Normal” wysłany:
To niej est AoE, tylko Fracture. Nie musicie trzymać och w stun locku 24/7, wystarczy, że użyjecie stuna/knockbacka/deathgripa/clasha/throwdowna na mobie który fracture channeluje na NPC ó_Ó. AoE nie ma prawa zabić Lor'Themara, bo po prostu za dużo hp ma na. (No chyba, że healerzy wam całkowicie leczyć przestali)
permalink „Mag na WoD - nasze pomysły.” wysłany:
Tomia napisał :
Na pve najlepszy możliwy devensywny skill to Cauterize. Nie ma nic lepszego od talentu który ratuje przed śmiercią. Greater invisibility miało by jakiś sens gdyby mag nie miał zwykłej niewidzialności.
Blizz tego nie czyta, ale od tego są fora.

My gramy w tą samą grę?
90% dmg reduction jest bezwartościowe? Co ja czytam ó_Ó
permalink „Tankowanie warrior'em.” wysłany:
Kamilkw napisał :
- czy potrzebna mi tarcza? (dziś wywalili mnie z tego powodu)

Chyba znalazłem problem! Tak potrzebna Ci tarcza :D ( I prot spec tez by nie zaszkodził!)
A jeśli już o aggro mowa to na początek shield slam co cd i spamowanie devastate wystarczy, Thunder Clap jeśli jest kilka mobów (albo żeby weakened blows zaaplikować).

Reszta skill'i nie ma znaczenia na low level'u. (ale można się w shield block'i, shield wall'e pobawić przy większych pull'ach)
permalink „Co dodaje Haste” wysłany:
Bestiol napisał :
"Redukuje gCD i zwiększa liczbę ticków" ?

Nikt w sumie nie wyjaśnił co to jest GCD i dodatkowe tick'i.

GCD - global cooldown, za każdym razem kiedy używasz jakiejkolwiek umiejętności (jest kilka wyjątków), wszystkie Twoje skille (nawet instant'y) dostają 1.5 sec (1 sec w wypadku monk'a) cooldown który zapobiega spamowaniu miliona umiejętności na raz.
Dla niektórych klas haste redukuje ten cooldown poniżej tych 1.5 sec.

Co do dodatkowych tick'ów, DoT'y/HoT'y/Channel'e mają bazową długość/czas działania. Z reguły kiedy dodajesz haste to ten czas się skraca i umiejętności te lecza/zadają obrażenia nieco szybciej.
ALE!
Są pewne wartości haste (haste breakpoints), kiedy długość takiej umiejętności wraca do wartości bazowej, ale w zamian dostajemy dodatkowych "tick".
UWAGA! Numery wzięte z dupy:
Bazowo Corruption warlock'a trwa 18 sec i zadaje obrażenia co 3 sec, co w efekcie daje 6 tick'ów.
Jak dodamy TROSZKĘ hasta czas ten spadnie poniżej 18 sec (ale dalej "tick'nie" 6 razy).
Po zdobyciu odpowiedniej ilości haste (haste breakpoints) Corruption będzie znowu trwać 18 sec ale tick'nie 7 razy. (dodatkowe 16.6~% obrażeń).
Tak samo działa dla hot'ów i channel'i.

Dodatkowo haste dla melee powoduje szybsze ataki main i offhand'em (dość oczywiste), zwiększa szybkość regeneracji energi dla feral'a, rogal'a, monk'a i zwiększa szybkość regeneracji run Death Knight'a i szybkość generowania Runic Power (bezpośrednio wynika z szybszych melee swing'ów)
permalink „Jaki dobry healer?” wysłany:
Z Shaman'em jest taki problem, że pomimo naprawdę potężnego potencjalnego HPS, dużo traci w sytuacji kiedy raid nie jest zestackowany. (Healing rain, Ascendance mają dość mały zasięg)
Do tego dochodzi sprawa chain heal'a który musi przeskakiwać miedzy ludźmi, żeby być efektywny, dlatego lepiej się na 25tkach sprawdza gdzie po prostu występują większe większe skupiska ludzi. (Glyph of Chaining rauje nieco sytuacje
Jednak jeśli sytuacja pozwala na stack 24/7 to przeleczy prawdopodobnie każdego innego healer'a.
permalink „WeakAuras 2 - Pillar of Frost” wysłany:
dmK)daakksNIIywuaUffk7IcQHPahJsSmvuptb10qPUMsv2gi8nvsJtPQohOY9uboiQ0cvrEiQyIusxuvSrvIpQuPrsr5KQGwjOQxsbXmbPBsbPDQq)uPmuH0svHEkYub6QuOARuG6RkvCwkGMlfI9k9xadwjhwvTyH4XOQjJIltAZuQpluJgeDAQSAkqEnfsZwr3gu2nHFly4QulNONdz6IUouBxv67kiJNIQZJs2pvDTuWsUshoc(C8cxopg5qoBJKr(rCtxYcGr)jKgv4IHmbUDZ5xgSTLbuwcv6SHhy4HlbRetjMcwsQXUGaK1TwYXheLyCidcl4t3R2iLyTzBJ0SxyFD)9Hy4RWDfclNH48EdQTXyZUKaddu6IJvjQJNl5yknQd5xSl9zyCPli(tGu6IJvjQGD0sblLsxCSklyPK1TwIhJYaSs8yugGbKSU1sO8Nyuj9vfzjZ0)mHSechrFvrgvQ2oZlrrFGcTK(QIevII(afkaNTnOw32ze44dxRgOFrrFGcfGZ2guRB7mcWXmUJ7(y1VOOpqHcWzBdQ1TDgbiqUhbFSwIhsL3OL0xvKL4XOmaRKnwWNUGWut8W7x(LF5xZa)F6xagaZb7QjDRZjNqyYegsy6EwoF1IjE49l)YV8lPMyPWVy8RVGXVyo4aig4xFbJFLsS6HxfmLq4i6RkscBB7mVeahUeiabY9iyjEmkdWaG0XOL4XOmaRzjSiLU4yvwWs8yugGvYgl4txqyQjE49l)YV8lPMyPWVsjw9WRcMMnBwkLU4yvwWsOawYRyHllDp)SuzjgS8NUGOeedkHU15C8dtlf1nNFPFfS9RlYaklLSU1sO8NyujeoI(QIKW22oZlbW14h5cC8Xq3m4hRLWifafWsETrkPVQilXjeMmHHe(vuziwQiKFzkDRZPjLWifWjEvjs7PsFS8dY6wlDY4xUucJua0ToNJFyApvcl0xvKL(4mucJuaual5vSWL9ujmsbWcx2tLWif4JLFqw3AJ0SK5B22in7L9ga3ziUomCWX(QLbWXE)ABm2SlndFMcwcJua(5hH6PsYWulyjy4z6kyZMLWifqOVQSrkXp)iublHCI4PwY6dxqZmKXd31mWMnBw6TJwyBzqZwa

Działa, ale problem w tym, że musisz chociaż 1 raz użyć PoF, żeby funkcjonowało poprawnie. Wynika to prawdopododbne z tego ze Ignore Rune CD, niby jest w programie ale nie działa poprawnie i trzeba szukać drogi naokoło.

EDIT!
Zedytowałem tego stringa po zrobieniu posta (ó_ó), więc jeśli nie działa jeszcze raz ten nowy musisz zimportować
permalink „Pomysł - czemu się nie uda?” wysłany:
40 many wyglądały mniej więcej tak, że miałeś 15-20 osób które coś robiły a reszta afczyła. Mechaniki boss'ów były prawie, że nie istniejące. 3 item'y z boss'ów dropiły dla 40 osobowego raid'u. 5 minutowe blessing'i paladynów ( do tego trzeba było buffować każdą osobę z osobna). Głupi design walk np. 8 warrior tanków na 4 horsemen potrzebnych, (najlepiej do tego, żeby mieli odpowienie set bonusy). Było bardzo dużo spec'ów które były całkowicie niegrywalne.

A mythic'a nie ma szans żeby podzielili na 20 i 40, bo głównym powodem wprowadzenia go jest nie zbalansowanie 10tek i 25tek pod względem trudności i od cholery narzekania jest i kłócenia się kto ma łatwiej/trudniej.
Zapraszam na mój stream. Streamuje głównie high end PvE typu Challenge Mode, HC Raidy. (lol PvE :<)
obecny progress SoO to 14/14 HC więc z reguły 2 razy w tygodniu streamuje farme, a wolne wieczory jakieś CM'y albo
powoli uieram mojego DK pod PvP (Mój największy sukces w PvP to capnięcie flagi na WSG! Cóż... każdy od czegoś
zaczyna, nie? Nie?!... :<) + od czas do czasu solowanie LK25HC/Yogg25+0 po mounty.

Głównie specjalizuje się w grze tank'ami, w chwili obecnej mainuje Monk'a Brewmastera, ale od czasu do czasu gram
też Prot Paladynem no i tym cudownym PvP DK (aka. dopiero ubieram :<)!

Chętnie udzielam porad dotyczących ogólnego tank'owania jak i bardziej specyficznych rad dotyczących poszczególnych
klas, jak również WoW'a ogólnie.

Więc jeśli ktoś jest zainteresowany PvE stroną WoW'a to serdecznie zapraszam! Streamuje z reguły od około 20:00 do
24:00 (czasem dłużej).

LINK

Zapraszam!

Ostrzeżenie małe! Raiduje w gildii składającej się z mieszanych narodowości więc Mumble jest w języku angielskim!
permalink „Monk tank itemy” wysłany:
liq napisał :
dodatkowe według takiego priorytetu: mastery, crit, haste.

Doskonały przykład tego, że noxxic jest pełny bzdur.
Hit i Exp prawda.
Haste (to poziomu na którym refeneracja energii odpowiada z reguły 4000-6000 ratingu) > Crit > Mastery > Haste.

Sytuacje w których chcesz iść mastery > crit to:
1) Boss niszczy tanka zwykłymi melee swingami. To się nie zdarza za często, jedyne bossy które mogą tu być problematyczne to: Garrosh Normal | Paragons, Garrosh 10HC (nadal do zrobienia w crit buildzie) | Wszystko po Nazgrimie na 25HC. Skoro dopiero zaczyna grać szybko ich tankować nie będzie (jeśli w ogóle)

2) Osiągnęło się crit cap dla melee swingów czyli, 60% crit dla DW, 79% crit 2H, raidbuffed ofc (powinno się biegać z dwoma 1 handami o ile to możliwe (większy dps), wtedy spokojnie można iść w mastery, bo crit nie ma już wartości defensywnej.

liq napisał :
A od dpsu są dpsy ;)

To nie classic/tbc/wotlk/cata. Tank ma robić dps.

Viper18 napisał :
Idea tej gry moim zdaniem, to spotykanie sie 25 osób lub 10 na team speaku czy innym komunikacie głosowym, i zaczyna sie zabawa, planowanie, integracja, emocje, gry mmorpg mają łączyć ludzi, pisze to oczywiście z punktu widzenia osoby która gra pve, głównie raidowanie.

+1
Nie gra się (przynajmniej ja nie) dla gear'u, achievement'ó, level'i. Gram dla takich momentów na mumblu jak tutaj w tym filmiku około 11:30~
permalink „Realm” wysłany:
Nelliell napisał :
A po co komu polskie gildie?
Ja sam zmykam z bla, bo po dłuższym graniu okazuje się, że wszystko to tak naprawdę "jedna sitwa". MYślę o jakimś niemieckim serverze, ewentualnie Kaazak lub Draenor. I te dwa serwery polecam.

Na Kazzak'u przygotuj się na kolejki typu 1k-1.3k ludzi wieczorami x_X
Tankowie:
- którzy spamują taunt co CD na LFR.
- którzy uparli się, żeby tauntować Garrosh'a co 3 stack'i w pug'ach/flex'ach i DR'ują taunt. No i nagle jeden z tanków leci do 5-7 stacków (i najczęściej ginie)
- którzy nie potrafią używać defensywnych CD, nawet jeśli im powiesz kiedy powinni to zrobić ( z jakiegoś powodu wolą używać CD dopiero jak spadną do 10-20% hp, zamiast używać ich chwile przed tym jak ich coś uderzy). Dodatkowy wkurw jeśli potem obwiniają healera za to, że z shield wall'em włączonym zginęli.

Healerzy:
- którzy nie potrafią używać defensywnych CD nawet jeśli im powiesz kiedy powinni to zrobić.
- którzy używają defensywnych CD na mnie kiedy o nie nie pytam.
- Disc Preje, którzy smite'ują boss'a nawet kiedy wszyscy dookoła giną, i twierdzą, że disc priest tak powinien leczyć.

CM'y: (bo ostatnio coś ostro mnie wzięło na robienie ich : / )
- Ludzie w CM'ach którzy bez pytania rzucają AoE stuny na trash i go DR'ują :<
- Ludzie którzy chcą robić Gold, mimo, że początkowo szukali grupy tylko na daily CM. (z reguły nawet invis potów nie mają)
- Ludzie którzy chcą dołączyć do grupy kiedy pug'uje CM, a nie mają ŻADNYCH gem'ów/enchant'ów i ich wymówka to coś w stylu "Lol, gear jest skalowany w dół idioto" >.>
- "Invis pot nie zadziałał"/"Nie wiem czemu ale invis pot ma 50sec CD+"/"Invisnalem ale moby mnie i tak zaatakowały" *reset*

Aaaaa, to tak się robi złoto na CM'ach? Zawsze mnie zastanawiało jak ludzie potrafią wyczyścić Shado-Pan Monastery w 13 minut, a oni po prostu pojawiają się na same bossy. Sprytne.


No aż tak łatwo to nie ma ;D Jest określona ilość trash'a która trzeba zabić żeby zaliczyło. Z reguł max 2-3 packi da się przeskoczyć tak. + pot ma 10 min CD
Zaloguj się wcześniej, wejdź do jakiejś low lvl instancji np. RFC. Pull'nij 1 moba na siebie i pozwól mu się bić. Gra cie nie kick'nie i można tak afczyć praktycznie 24/7.
ziom5ulic napisał :
Pavvcik napisał :
Zaloguj się wcześniej, wejdź do jakiejś low lvl instancji np. RFC. Pull'nij 1 moba na siebie i pozwól mu się bić. Gra cie nie kick'nie i można tak afczyć praktycznie 24/7.

Ok tu się rodzą 2 pytania...

1. Legalne to? (no wiem staram się go pokonać ale nie daje rady...)
2. Ile trwa afk (po ile min wyloguje mnie)


A co do kolejek all jest ok dla mnie bo wole nawet pomęczyć się z kolejką niż narzekać na braki ludzi...

1. Nie znam nikogo kto bana za to dostał, chociaż z reguł 70% mojej friend listy siedzi afk w RFC. #Kazzak
2. Nigdy nie wyloguje chyba, że wyłączysz WoW'a/odłączysz internet/wyłączą serwer etc.
permalink „Monk tank itemy” wysłany:
Nie ma różnicy miedzy staff'em a polearm'em.

Jedyna różnica pojawia się kiedy masz do wyboru bron dwuręczną vs 2x broń jednoręczną. Zakładają, że mają takie same ilvl'e to:
-Broń dwuręczna da Ci trochę więcej staminy i agi
-2x Broń jednoręczna zrobi więcej DPS'u

Ogólna zasada dla monk'a jest taka, że bierzesz broń z jak najwyższym ilvl jakim dysponujesz (nie ważne czy to staff, polearm czy bronie do dual wield'u.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7