WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1 ... 5, 6, 7
permalink „Necrotic Plague” wysłany:
Ludek napisał :
Wypowiem się z perspektywy tankowej

W Bloodzie uważam obecnie Nekrotyczną Plagę za najlepszy talent, bo
-relatywnie dobrze odnawia Runic Power
-genialnie sprawuje się w podnoszeniu addów
-w połączeniu z Plague Leech daje ci darmowego Death Strike'a (jeśli są minimum 2 cele, jeśli jest jeden, koszt zostaje obniżony o 50%) co 25 sekund
-Dancing Rune Weapon + Outbreak dają ci na "czystym" celu w sumie 4 doty - 2x Necro, Blood Plague i Frost Fever

Problem z NP jest taki że wymaga zużycia run, żeby ją odnowić. Co w praktyce redukuje kożyści z używania Plague Leech'a.
Dużo lepszą opcją jest Glyhp of Oubreak (Outbreak bez CD, ale kosztuje 30 RP), co daje nam co 25 sec 2 death runy kosztem 30 RP.
Fakt, poświęcamy jeden Death Coil, który dzięki talentom z 60lvl odnawialby runy, ale średni koszt odzyskania runy przy uzyciu tych talentów to 75~ RP.
Gwarantowane 2 runy co 25 sec.

Można NP odnawiać glyphnietym Outbreakiem, ale dalej to jest tylko 1 runa na 1 celu.
Na multi targecie wypadają podobnie jeśli chodzi o regenerację run.

Jeśli chodzi o regenerację RP, to na jednym celu z typowym melee swingiem 1.5 sec, dostajemy 40 RP co 30 sec. (czyli 80RP co 1 min.)
Pamiętając o tym, że 75~ RP = 1 runa. Wychodzimy na 0, bo musimy refreshnąć jakoś NP (co drugi NP refreshujemy outbreakiem) :c
Ewentualnie opcja Glyphed outbreak (30 RP idzie na refresh), zyskujemy 10 RP. Woohooo \o/ (czyli mniej więcej 0.133(3) runy).

Co do AoE wypada lepiej, tylko tutaj pojawia się inna kwestia. (Z doświadczenia mówie z CMów, gdzie często tankowałem po 10+ mobów)
Fakt dostaje się od cholery RP, tylko problem jest taki, że żeby ten RP był użyteczny potrzeba go najpierw wydać Death Coilem, a do tego potrzebne są global cooldowny, których momentami brakowało i po prostu capowalem RP.
Druga sprawa jest taka, że RP ma bardzo mała wartość defensywną, aby "wymienić" RP na Death strike, potrzebnych jest około 5 Death Coil'i. (RP to okej źródło "darmowych run", ale nie da się na nim oprzeć swojej obrony).

Teraz jeśli chodzi o DMG. Defile na 1 celu zadaje mniej więcej tyle samo co NP na 1 celu. (3-4% różnicy) Tylko, że defile ma ten bonus, że przez 10 sec trwania zada tyle co NP przez 30 sec, to jeszcze na celu będą 2 dodatkowe doty.
(D&D + NP zadają około 20% mniej obrażeń niż Defile + BP + FF) + Defile ma większy burst niż NP, która musi się zestackować.

No i defile ma bonus -10% dmg taken. Nie wydaję się dużo, ale przy sporych pullach widać różnice.

"genialnie sprawuje się w podnoszeniu addów"
Jak już to NP + Blood Boil wypada gorzej niż BP + FF + Blood Boil ze względu na to, że NP na niskich stackach zadaje DUŻO mniej niż BP + FF
No chyba, że liczysz na to ze NP się samo rozprzestrzenia i nie używasz Blood Boil'a ale to wydawałoby mi się co najmniej dziwne.

Sindragosa jest bardzo sytuacyjna.
1) To 10% się stackuje. Jeśli w raidzie masz 20 osób , i boss używa jakiegoś AoE, to będziesz leczony za 200% obrażeń jakie zadaje. Takie sobie bo tank z reguły od tego typu AoE nie ginie.
2) Dobre w miarę jeśli potrzebny jest burst DPS, bo zadaje 2.5x więcej obrażeń za zużyty RP, niż Death Coil.

Więc dla Blood'a Defile prawie pod każdym względem jest lepsze niż NP. (Sindragosa sytuacyjna)

Dla Unholy z tego co kojarze to Defile > NP również. (Głównie dlatego, że NIE posiadanie NP daje lepszą regeneracje run)
A dla Frosta NP wygrywa.
(Ale tu potrzebowałbym potwierdzenia bo zbytnio w DPS specach nie siedzę, tylko DK różnych podpatrzyłem :C)
permalink „Pomoc: Weak Aura i chi bars ;c” wysłany:
Szopek napisał :
Witam wszystkich, szukam dla Monka WindWalker Paska w którym znajdowałoby się 6 Chi bars lecz nie mogę go znaleźć na internetach a Weak Aura jest dla mnie czarną Magią ;c Czy ktoś umiałby zrobić najprostszy Pasek z 6 chi barami w WeakAura?

z góry dziękuje :)

String do importu:
Spoiler (pokażukryj)
dKJVmaWskjTlrQ2Me1(eHAMOiYCPeZws3KsLVHI0ojP9c7wP2pLu(PeAyOW4qrnukfnykfgUcoOiLBlkhJk5CsqleLCAuTyrclxQhsjvpv1JfvpNuxMyQu1KvY0rUikI68uk9mjY1PyJIK61IKSzQuBxe8BH(QeyAuQ67OuhwWNjXOvOXlIoPir3IsIRPi3dfHJlczzkQ)sfdxWJhGheUgFoDgPxy6mfpdFHVGhpzr3U1cHuBfMz2vjMw48eZZ2xYEMwiZWTvSVmUKCiSxYcSW1s1TnJ8nHZQO3x0oMeto1E8WAXjEChQouZvuKwdpi8wu4XT32bbxPJMbCBl62TwiOAfxmpLUlMY888C5PYZt4BtMV5kksRHQl8AmSGh3OfN8AqRXP2i4DSkWJNzQehEqGWPqv2e84zMkXHhei8oKlWJNzQehEqGWZRbTgECnFRufC7kQAvqGW5lCRpYTMnyfAni8C4HQl4XBrHh3EBheCsssMwWjjjzAbpLBsA3HCXsARvXT2sbsivPz6G2IDYIhS4LKKPfTLNitOfNcg5KGZx4UshpSwCIh3HQd1CffP1WdcNAUII0WJt2oi4Akqgn(qKT04UWhISL2joiDGInEIzcCJwCgISLgSWLeKnHB9rU1SHnJSLg3OfhZMtGfEUrtXmNr(sWjEMSWnBjbzt4bdfbHVnz(MROiTgQUWzZx0iuNyGpkCLrcQZt41yybpUrlo51Gwdw4DixGhpZujo8GaH3XQapEMPsC4bbcNcvztWJNzQehEqGWZRbTgECnFRufC7kQAvq4gT4KhZsrGalq45XASHhQUqQTNzgLyUuHLzmpnZ8ujxWTvMkd1sqLbiqqDgE8wu4XT32bbNKKKPf8KfD7wleuTNbojjjtl4PCts7oKlwsBTkU1wkqcPknth0wStw8GfVKKmTOT8ezcT4uWiNehwXEjno1CffPHhNSDqW1uGmA8HiBPXNXhISL2joiDGInEIzcCJwCgISLgSWLeKnHB9rU1SHnJSLg3OfhZMtGfEUrtXmNr(sWjEMSWnBjbzt4bdfbHhwloXJ7q1HAUII0A4bHZx4ZPJVnz(MROiTgQUWzZx0iuNyGpkCLrcQZt41yybpUrlo51Gwdw4DixGhpZujo8GaH3XQapEMPsC4bbcNcvztWJNzQehEqGWZRbTgECnFRufC7kQAvq4gT4KhZsrGalq45XASHhQUGkdOwcP2(cTFY1CHmymxMXmZmxgUTY0eiqqTe84TOWJBVTdcojjjtl45XASHhQZi1mDAUu5YmMMkvyzgUMlb3wzQeulbvgGWjjjzAbpLBsA3HCXsARvXT2sbsivPz6G2IDYIhS4LKKPfTLNitOfNcg5K4Wk2lPX5l8sPJhwloXJ7q1HAUII0A4bHtnxrrA4XjBheCnfiJgFiYwA8s4dr2s7ehKoqXgpXmbUrlodr2sdw4scYMWT(i3A2WMr2sJB0IJzZjWcp3OPyMZiFj4eptw4MTKGSj8GHIGW3MmFZvuKwdvx4S5lAeQtmWhfUYib15j8AmSGh3OfN8AqRbl8oKlWJNzQehEqGW7yvGhpZujo8GaHtHQSj4XZmvIdpiq451GwdpUMVvQcUDfvTkiCJwCYJzPiqGfi8KfD7wleuzMbiOAp84TOWJBVTdcojjjtl45XASHhQZi1mDAUu5YmMMkvyzgUMThUTYujOwcQmaHtssY0cEk3K0Ud5IL0wRIBTLcKqQsZ0bTf7KfpyXljjtlAlprMqlofmYjXHvSxsJtnxrrA4XjBheCnfiJgFiYwAC7XhISL2joiDGInEIzcCJwCgISLgSWLeKnHB9rU1SHnJSLg3OfhZMtGfEUrtXmNr(sWjEMSWnBjbzt4bdfbHhwloXJ7q1HAUII0A4bHZx42No(2K5BUII0AO6cNnFrJqDIb(OWvgjOopHxJHf84gT4KxdAnyH3HCbE8mtL4WdceEhRc84zMkXHheiCkuLnbpEMPsC4bbcpVg0A4X18TsvWTROQvbHB0ItEmlfbcSaHNSOB3AHGQRzgGG6e84TOWJBVTdcojjjtl48f(u64KKKmTGNYnjT7qUyjT1Q4wBPajKQ0mDqBXozXdw8ssY0I2YtKj0ItbJCsCyf7L04uZvuKgECY2bbxtbYOXhISLgFcFiYwAN4G0bk24jMjWnAXziYwAWcxsq2eU1h5wZg2mYwACJwCmBobw45gnfZCg5lbN4zYc3SLeKnHhmueeEyT4epUdvhQ5kksRHheEESgB4H6muza1sqLr6UMDnvM5YZm1(jgfYmi8TjZ3CffP1q1foB(IgH6ed8rHRmsqDEcVgdl4XnAXjVg0AWcVd5c84zMkXHhei8owf4XZmvIdpiq4uOkBcE8mtL4WdceEEnO1WJR5BLQGBxrvRcc3OfN8ywkceybcpzr3U1cbvxLzacQLHhpzr3U1cb1zgmWjjjzAbpLBsA3HCXsARvXT2sbsivPz6G2IDYIhS4LKKPfTLNitOfNcg5K4Wk2lPX5l8YPJZMVOrOoXaNAUII0WJt2oi4Akqgn(qKT04LXhISL2joiDGInEIzcCJwCgISLgSWLeKnHB9rU1SHnJSLg3OfhZMtGfUzljiBcpyOiEUrtXmNr(sWjEMSaHNhRXgEOodvgqTeuzKURzxtLzU8mtTFIrHmdcFBY8nxrrAnuDHhwloXJ7q1HAUII0A4bHpkCLrcQZt41yybpUrlo51Gwdw4DSkWJNzQehEqGW7qUapEMPsC4bbcNcvztWJNzQehEqGWZRbTgECnFRufC7kQAvq4gT4KhZsrGalq4TOWJBVTdcojjjtlGaHNauDz)mdqaa
Wojtek92 napisał :
True.... Tank ma broblemy nawet na HC(nie, nie mam na myśli rajdów). Ogolnie ssie. Heal całkiem spoko, Dps op.

Sugerowałbym najpierw sprawdzić fakty, przed pisaniem takich pierdół.
BrM w tym momencie jest jednym z najlepszych tanków, wystarczy rzucić okiem na progress BRF, gdzie duża część gildia ma co najmniej 1 monk tanka.

Natomiast Windwalker po nerfach jest jednym z najgorszych melee dpsów.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
nogananoge napisał :
liq napisał :
Nightdew napisał :
Jak to jest w końcu z drop rate legendary części w highmaul/brf dla altów? Pamiętam, że blizz coś dawniej mówił że mając max na mainie na altach leci szybciej. A tu już robię któregoś alta z rzędu i dalej ledwo co wypada. Na pewno nie więcej niż dawniej na mainie.

W BRF wypadają dodatkowe 4.

Mi jakoś nic z brf nie wypada.

Bo jak widać po Twoim armory nie masz questa skończonego na żadnej postaci >.>
permalink „CM'y” wysłany:
Ogarnij co i jak i zrób swoją własną grupę. Goldy nie są trudne kwestia tylko ogarnięcia co i jak pullować.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Savrash napisał :

Jest i film z mythic. Co oznacza mythic phase Achimonda.

World of WeakAuras *_*
Te liczby w karcie postaci pokazują dmg jaki zadają zwykłe, białe melee swingi. To nie jest DPS, tylko po prostu sila pojedynczego białego hita.
Ten item o 31 ilvl, ma mniejszy dps i ogolnie zada mnieje obrazen, ale na karcie postaci pokazuje większa wartosc bo ma duzo wolniejszy attack speed - 2.9. Czytaj: zadaje większe hity ale duzo wolniej.

A że bardzo mi się nudzi to można to jeszcze troche dokładniej rozwinąc.
Broń 31 ilvl (ta z mniejszym dpsem):

Obrażenia: 180-197, po uśrednieniu 188,5.
Attack speed: 2.87s
Ilość ataków w ciagu minuty: 60s/2.87s=20,91.

Obrażenia zadane w ciągu minuty 188,5*20,91=3941,53 (65,69 DPS)


Broń 43 ilvl (ta z wiekszym dpsem):

Obrażenia: 146-166, po uśrednieniu 156.
Attack speed: 2.18s
Ilość ataków w ciagu minuty: 60s/2.18s=27,52.

Obrażenia zadane w ciągu minuty 156*27,52=4293,12 (71,55 DPS)

Wniosek: Nie sugeruj się liczbami w karcie postaci, bo pokazuja nieistotne informacje X_X

szefczylija napisał :
polecam skonczyc z hc i robic mythic :c
http://cdn.meme.am/instances/400x/65058600.jpg




dzony4321 napisał :
Witam
Mam taką sprawę wróciłem parę dni temu z Anglii i kupiłem tam 2 karty z czasem gry dla mnie i znajomego jednak gdy zalogowałem się do battle neta i wpisałem ten kod pojawia mi się komunikat:
Wystąpił błąd.
Waluta przypisana do kodu doładowania salda, który próbujesz zrealizować, nie jest wspierana w tym regionie.
Kraj przypisany do konta to Polska czy to może być wina tego i czy można to jakoś rozwiązać?


Ticket/Live chat do supportu i Ci to powinni naprawić.
permalink „Moc artefaktu” wysłany:
Pierwsze 13 traitów (6.5k AP) jest prawie że darmowe w stosunku do tego ile koleine traity beda wymagać, więc 2k ap absolutnie różnicy nie zrobi.
Textio napisał :
jest to skrzynka z dropem z tego dungu ktory robiles na najwyzszym poziomie w danym tyg w sensie z ten instancji ktora robiles na najwyzszym poziomie.

Gówno prawda, loot jest z randomowej insty. W pierwszy tyg zrobiłem Black Rook Hold +10 i w nast. tygodniu ze skrzynki dostałem drop z Violet Hold 880ilvl.

Ilvl zależy od tego jaki najwyższy level ukończyłeś w zeszłym tyg. (Do tego nie trzeba tej insty nawet kończyć w wyznaczonym czasie)
http://i.imgur.com/hbWKgCM.png

permalink „Rasy” wysłany:
Jeśli musisz pytać o takie rzeczy to znaczy, że i tak nie odczujesz różnicy.
permalink „Interface” wysłany:
Wpisz na czacie

/console floatingCombatTextCombatDamage 0

zmien 0 na 1 jeśli chcesz wlaczyc z powrotem.

Ew. jesli chcesz tez healing wylaczyc:
/console floatingCombatTextCombatHealing 0
Idź do strony: 1 ... 5, 6, 7