BrM jest w tym momencie niegrywalny.
Gift of the Ox spawnuje dużo mniej healing orbów w zwiazku z tym, że przesuneli go ze zwykłych melee swingów na multistrike melee swingów. Niby dostaliśmy pasyw który powoduje, że nasze melee swingi dodają nam dodatkwoe 25% szans na multistrike, ale nie procuje to zbyt często. No no i same orby nie leczą za zbyt wiele.
Guard na 100lvl bazowo absorbuje 13k obrażen przy 364k hp pool'u, (dla porównania bazowy guard na począrku MoP z podobną ilością hp miał około 64k~). Resolve działa procentowo i w raidzie udało mi się rzucić oszałamiający absorb za 31k (który został zdmuchnięty jak tylko boss się na mnie spojrzał). Dla porównania bazowy AMS DK to 167k~.
Ogólnie wydaje się być strasznie papierowy w tym momencie, Elusive Brew generuje się strasznie wolno z powodu niskiego crit/haste, więc zdażały sięsytuacje kiedy musiałem Purifying Brew używać praktycznie co melee swing + obecny stan Guard'a powoduje, że nie ma solidnego sposobu radzenia sobie z jakimikolwiek spikami. (Dampen/Diffuse, Shield Wall a potem dupa, nie ma więcej CD).
No i wyjebali Clash [*] :C
Ale twierdzą, że planują w bliskiej przyszłości rebalans wszystkich tanków.
„WoD - Monk co myslicie?”
wysłany:
|
|
„Zdobywanie gearu/raidowanie”
wysłany:
7.5% hit 7.5% expertise Nie ma sensu reforgować przed 90 bo za często gear zmieniasz. |
|
„Azeroth Choppers”
wysłany:
I naprawdę w to uwierzyłeś? :D |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
14/21 października (bardziej prawdopodbne) albo 18 listopada |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
LINK
Kologarn powraca ! :D |
|
„Monk Brewmaster”
wysłany:
Exp 15% > Hit 7.5% > Crit > Haste > Mastery Taka najbardziej podstawowa rotacja na początek (lfr'y/flex'y). Pierwsze co robisz na każdym pull'u to Keg Smash - > Blackout kick A potem po prostu kilka zasad do zapamiętania. 1. Keg Smash ZAWSZE co CD. 2. Chi Wave co CD. 3. Jab (Spinning Crane Kick na 3+ celach) żeby zapobiec cap'owaniu energii (nie chcesz siedzieć na 100 energii, bo wtedy dodatkowa energia się nie regeneruje i ją efektywnie tracisz w ten sposób) 4. Chi wydajesz tylko na Blackout Kick/Purifying Brew/Guard 4.a Blackout Kick używasz, żeby dodać sobie buff "Shuffle" który trwa 6sec. Każdy kolejny blackout kick doda kolejne 6 sec do długości buff'a. Więc generalnie chcesz użyć B kick'a CONAJMNIEJ 1 raz na 6 sec (ale im więcej tym lepiej). Twój największy priorytet to utrzymywanie tego buff'a na sobie cały czas kiedy tankujesz. 4.b Purifying Brew tylko jeśli masz "red stagger". 4.c Guard możesz generalnie używać co CD na początek, ale z czasem powinieneś zacząć go sobie zachowywać na sytuacje kiedy wiesz, że jakiś duży hit się zbliża itp. 5. Jeśli wszystko ma CD, nie masz energi na Jab ani Chi na Blackout Kick - > Tiger Palm, aż będziesz mógł zrobić co bardziej produktywnego. 6. Elusive Brew używasz jak masz jakies 3-6+ stack'ów. (Tylko jeśli masz jakiegoś moba na sobie w danym momencie) 7. Wywal Breath of Fire z action barów. I tyle. O ile Shuffle masz 24/7 w czasie tankowania boss'a to wszystko powinno być w porządku. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Na koniec SoO się w resztkach Old God'a wytarzał... Może się nie domył xD #OldGodNaDraenorzeConfirmed |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
"You would reject this gift?" "And, did you bring these mongrels here, just to watch you die?" |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Tanaan w content patch'u będzie. I ludzie płaczą, że Blizz nie zdążył i przesunął Tanaan do content patch'a. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Zapowiedzieli tydzień temu, że kolejne beta buildy będą w dużej mierze skupiać się na doprowadzeniu wszystkiego do porządku. Obecnie wszystko jest w cały świat, ale prawdopodobnie nie chcieli zbytnio klas zmieniać w środku raid testów (nie mówiąc o tym, że pewnie ich interesował feedback z tych testów dot. poszczególnych speców) |
|
„Końcowy boss w WoD”
wysłany:
Było kilka wzmianek o drugim legendarym itemie jakiś czas po Blizzconie, i twierdzili, że zastanawiali się nad RNG dropem z jakiegoś boss'a, ale 0 informacji jak obecne plany wyglądają. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
W 2.0 Wyszły wszystkie wymienione tam raidy 2.1 BT i można powiedzieć, że otwarte zostało Hyjal które było w grze ale Kael'Thas był niemożliwy do zabicia w efekcie nikt nie mógł attunementu na do Hyjal zrobić. 2.3 ZA 2.4 SWP |
|
„Stagger z Blackout Kick”
wysłany:
Dodatkowe 20% jest konwertowane w DoT
|
|
„Zawartość podstawki”
wysłany:
Jakiś temu to zmienili, nawet jak wpiszesz jakiś randomowy klucz do podstawki z 2005 roku dostaniesz za darmo upgrade do Cata. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Zbugowany nie jest tylko ale dla typowej grupy w LFR ma za dużo HP, + leczy się za bardzo jak ludzie flamethrowerów nie ogarniają (i typowe noobki z LFR nigdy ich nie ogarną). Obetną z 30-40% hp bossowi i addom, i znerfią tego heal'a do jakichś śmiesznych wartości zanim na live serwery trafi. :p |
|
W czasie levelowania tak. Na 100 lvl wszystkie są takie same. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Porównywanie skill'i w próżni w ten sposób, nie dość, że jest absolutnie pozbawione jakiegokolwiek sensu, to świadczy po prostu o ignorancji. Zapomniałeś wspomnieć o tym, że Shield Barrier wymusza wejście w Def Stance (redukując generacje rage o połowę) i zużywa do 60 rage (który w efekcie nie jest zużywany na umiejętności ofensywne). Ile Ice Barrier kosztuje? Cały 1 global cooldown. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Warrior w Def stance nie jest w stanie wygenerować tyle rage, żeby Shield Barrier trzymać na 100% uptime. Tak czy inaczej nie ważne, nie masz pojęcia jak ta gra działa. Żyj dalej w swoim świecie i narzekaj na rzeczy których nie rozumiesz. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
15ty albo 22gi bo jeszcze nie ogłosili daty końca sezonu pvp, którą z reguły podają 2 tyg przed dużymi patch'ami. |
|
„Work orders”
wysłany:
Na drugim poziomie masz opcje wysłania followera z odpowiednią specjalizacją do pracy w budynku. W zależności od poziomu followera będzie szansa na podwojenie ilości otrzymywanych materiałów. (100% na 100lvl followera) I jeszcze taki tip dotyczący followerów i work orderów. Followera wystarczy wysłać do budynku w chwili odbierania materiałów, żeby dostać bonus. Nie trzeba go tam trzymać 24/7. Trzeci poziom nie ma bonusów poza dłuższą kolejką. |