WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1 ... 4, 5, 6, 7
permalink „WoD - Monk co myslicie?” wysłany:
BrM jest w tym momencie niegrywalny.
Gift of the Ox spawnuje dużo mniej healing orbów w zwiazku z tym, że przesuneli go ze zwykłych melee swingów na multistrike melee swingów. Niby dostaliśmy pasyw który powoduje, że nasze melee swingi dodają nam dodatkwoe 25% szans na multistrike, ale nie procuje to zbyt często. No no i same orby nie leczą za zbyt wiele.

Guard na 100lvl bazowo absorbuje 13k obrażen przy 364k hp pool'u, (dla porównania bazowy guard na począrku MoP z podobną ilością hp miał około 64k~). Resolve działa procentowo i w raidzie udało mi się rzucić oszałamiający absorb za 31k (który został zdmuchnięty jak tylko boss się na mnie spojrzał). Dla porównania bazowy AMS DK to 167k~.

Ogólnie wydaje się być strasznie papierowy w tym momencie, Elusive Brew generuje się strasznie wolno z powodu niskiego crit/haste, więc zdażały sięsytuacje kiedy musiałem Purifying Brew używać praktycznie co melee swing + obecny stan Guard'a powoduje, że nie ma solidnego sposobu radzenia sobie z jakimikolwiek spikami. (Dampen/Diffuse, Shield Wall a potem dupa, nie ma więcej CD).

No i wyjebali Clash [*] :C

Ale twierdzą, że planują w bliskiej przyszłości rebalans wszystkich tanków.
permalink „Zdobywanie gearu/raidowanie” wysłany:
xenthis napisał :
A mam pytanie na temat mojego ekwipunku, czy dobrze robię reforge? Czy potrzebuję więcej hit/expertise czy lepiej iść w mastery lub haste.

7.5% hit
7.5% expertise

Nie ma sensu reforgować przed 90 bo za często gear zmieniasz.
permalink „Azeroth Choppers” wysłany:
Acodin88 napisał :
jak dla mnie to kpina w grze miał się pojawić tylko zwycięzca a nie oba
LINK

I naprawdę w to uwierzyłeś? :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
DKpower napisał :
14'stego poznamy datę premiery WoD

LINK

Jaką datę obstawiacie?

14/21 października (bardziej prawdopodbne) albo 18 listopada
permalink „Monk Brewmaster” wysłany:
SWK napisał :
Witam,

Pytanie czy mógłby ktoś opisać podstawy tankowania tą klasą?
Zawsze grałem dpsami więc tankowanie jest dla mnei czymś mega nowym.
Exp 15% > Hit 7.5% > Crit > Haste > Mastery

Taka najbardziej podstawowa rotacja na początek (lfr'y/flex'y).

Pierwsze co robisz na każdym pull'u to Keg Smash - > Blackout kick

A potem po prostu kilka zasad do zapamiętania.
1. Keg Smash ZAWSZE co CD.
2. Chi Wave co CD.
3. Jab (Spinning Crane Kick na 3+ celach) żeby zapobiec cap'owaniu energii (nie chcesz siedzieć na 100 energii, bo wtedy dodatkowa energia się nie regeneruje i ją efektywnie tracisz w ten sposób)

4. Chi wydajesz tylko na Blackout Kick/Purifying Brew/Guard

4.a Blackout Kick używasz, żeby dodać sobie buff "Shuffle" który trwa 6sec. Każdy kolejny blackout kick doda kolejne 6 sec do długości buff'a. Więc generalnie chcesz użyć B kick'a CONAJMNIEJ 1 raz na 6 sec (ale im więcej tym lepiej). Twój największy priorytet to utrzymywanie tego buff'a na sobie cały czas kiedy tankujesz.

4.b Purifying Brew tylko jeśli masz "red stagger".

4.c Guard możesz generalnie używać co CD na początek, ale z czasem powinieneś zacząć go sobie zachowywać na sytuacje kiedy wiesz, że jakiś duży hit się zbliża itp.

5. Jeśli wszystko ma CD, nie masz energi na Jab ani Chi na Blackout Kick - > Tiger Palm, aż będziesz mógł zrobić co bardziej produktywnego.
6. Elusive Brew używasz jak masz jakies 3-6+ stack'ów. (Tylko jeśli masz jakiegoś moba na sobie w danym momencie)
7. Wywal Breath of Fire z action barów.

I tyle. O ile Shuffle masz 24/7 w czasie tankowania boss'a to wszystko powinno być w porządku.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Hwarra napisał :
Albo się wytarzał w czymś dziwnym xD Barwy wojenne..

Na koniec SoO się w resztkach Old God'a wytarzał... Może się nie domył xD
#OldGodNaDraenorzeConfirmed
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Hwarra napisał :
Dwa pytania:
o
2) Co dokładnie mówi Mannoroth? Po pierwszym zdaniu już przestałam rozumieć, ale to pewnie kwestia zapalenia uszu i niedosłyszenia.. :D Gdzie napisy na youtubie, Blizzard!

"You would reject this gift?"
"And, did you bring these mongrels here, just to watch you die?"
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Quar napisał :
Tomia napisał :
- Brak tannan jungle

Nie rozumiem za bardzo tego? Jak to brak? Przecież to będzie jedna z lokacji no nie?

Tanaan w content patch'u będzie. I ludzie płaczą, że Blizz nie zdążył i przesunął Tanaan do content patch'a.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Quass napisał :
- usuniecie masy skili i popsucie części klas - nie grałem w Betę, więc się nie wypowiem.

Zapowiedzieli tydzień temu, że kolejne beta buildy będą w dużej mierze skupiać się na doprowadzeniu wszystkiego do porządku. Obecnie wszystko jest w cały świat, ale prawdopodobnie nie chcieli zbytnio klas zmieniać w środku raid testów (nie mówiąc o tym, że pewnie ich interesował feedback z tych testów dot. poszczególnych speców)
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Julion napisał :
O, ciekawe, a jeszcze wczoraj mówili, że pierścień będzie jedynym legendarnym przedmiotem. I robią coś z tym Piorunem. Może jednak zwrócili uwagę na głos fanów?

Było kilka wzmianek o drugim legendarym itemie jakiś czas po Blizzconie, i twierdzili, że zastanawiali się nad RNG dropem z jakiegoś boss'a, ale 0 informacji jak obecne plany wyglądają.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Kurcz napisał :
Nafur napisał :
Moze mnie pamiec zawodzi ale TBC startowalo z contentem tier 4 i tier 5 oraz Hyjal jako content T6 na samym starcie.

Wydaje mi się że na start TBC było tylko Kara, Maghteridon oraz Grul.

W 2.0 Wyszły wszystkie wymienione tam raidy
2.1 BT i można powiedzieć, że otwarte zostało Hyjal które było w grze ale Kael'Thas był niemożliwy do zabicia w efekcie nikt nie mógł attunementu na do Hyjal zrobić.
2.3 ZA
2.4 SWP
permalink „Zawartość podstawki” wysłany:
anex napisał :
Podstawka to podstawka, a battlechest to podstawka plus dodatki. Pewnie i dadzą MoPa do battlechesta jak niedawno cata.

Jakiś temu to zmienili, nawet jak wpiszesz jakiś randomowy klucz do podstawki z 2005 roku dostaniesz za darmo upgrade do Cata.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Hwarra napisał :
Ofkorse napisał :
Nie zabiłem, wszyscy wyszli przed walką. Co on ma takiego, że jest tyle wipów? xD

Jest zbugowany, chyba nawet nie da sie go zabic

Zbugowany nie jest tylko ale dla typowej grupy w LFR ma za dużo HP, + leczy się za bardzo jak ludzie flamethrowerów nie ogarniają (i typowe noobki z LFR nigdy ich nie ogarną).

Obetną z 30-40% hp bossowi i addom, i znerfią tego heal'a do jakichś śmiesznych wartości zanim na live serwery trafi. :p
Szopek napisał :
2) [Pytanie z innej beczki] czy w WoD nie będzie róznicy czy będę miał bron z Flexa czy z HC?

W czasie levelowania tak. Na 100 lvl wszystkie są takie same.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tomia napisał :
Co do warka to nie wiem jaki chory umysł wymyślił Shield Barrier. Nawet 40k abs i 1,5 SEC cd? Poważni są? Takie icebarrier ma z 20k [średnio wystarcza to na 0.5 ciosu od dk] i 25 sec cd.

Porównywanie skill'i w próżni w ten sposób, nie dość, że jest absolutnie pozbawione jakiegokolwiek sensu, to świadczy po prostu o ignorancji.

Zapomniałeś wspomnieć o tym, że Shield Barrier wymusza wejście w Def Stance (redukując generacje rage o połowę) i zużywa do 60 rage (który w efekcie nie jest zużywany na umiejętności ofensywne).

Ile Ice Barrier kosztuje? Cały 1 global cooldown.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tomia napisał :
To pomyśl ze dajesz healera w CC i chcesz zabić warka, a ten okopuje sie w def stance i jest nie do ruszenia.

Warrior w Def stance nie jest w stanie wygenerować tyle rage, żeby Shield Barrier trzymać na 100% uptime.
Tak czy inaczej nie ważne, nie masz pojęcia jak ta gra działa. Żyj dalej w swoim świecie i narzekaj na rzeczy których nie rozumiesz.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Hwarra napisał :
Ściągany patch to nie jest WoD, tylko prepatch wychodzący niedługo. Chyba.

Z tego co słyszałam, to ma być 8 października..

15ty albo 22gi bo jeszcze nie ogłosili daty końca sezonu pvp, którą z reguły podają 2 tyg przed dużymi patch'ami.
permalink „Work orders” wysłany:
Nazario napisał :
no tyle to wiem ale majac 7 i tak musisz wchodzic tylko raz dziennie wiec czy sa jakies korzysci z posiadania 3 lvl i 21 orderow zakladajac ze i tak codziennie sie loguje

Na drugim poziomie masz opcje wysłania followera z odpowiednią specjalizacją do pracy w budynku. W zależności od poziomu followera będzie szansa na podwojenie ilości otrzymywanych materiałów. (100% na 100lvl followera)

I jeszcze taki tip dotyczący followerów i work orderów. Followera wystarczy wysłać do budynku w chwili odbierania materiałów, żeby dostać bonus. Nie trzeba go tam trzymać 24/7.

Trzeci poziom nie ma bonusów poza dłuższą kolejką.
Idź do strony: 1 ... 4, 5, 6, 7