WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 7
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
Zdecydowanie tego na blizzconie nie oglosza :p (Blizzcon nie jest od ogłaszania takich pierdół)
I po tym jak zobaczyłem polonizacje Hearthstone mam nadzieje ze nigdy z WoW'em tego nie zrobią x_x
permalink „jaki tank lepszy ?” wysłany:
Nie jestem w stanie znaleźć jednej walki w tym patch'u na która przytargałbym ze sobą DK/Druid'a (a jak najbardziej taka opcje mam). DK/Druid nie przynoszą praktycznie nic do raid'u w porównaniu pozostałymi tankami.

Nie rozumiem jak można mówić, że nie ma lepszych i gorszych tanków w sytuacji kiedy większość gildii progressujących teraz SoO używa właśnie tych 3 klas. No chyba, że uważasz, że tankowanie = trzymanie aggro/przeżycie. Niestety tak nie jest, liczy się też co spec przynosi ze sobą (DPS, Raid heal, raid cd, utility)
permalink „jaki tank lepszy ?” wysłany:
To nawet nie kwestia tego, że paladyn jest op, 5.4 nerfy w miarę skutecznie go załatwiły monk/pala/war są w miarę w tym samym miejscu teraz
permalink „jaki tank lepszy ?” wysłany:
liq napisał :
Nie jestem w stanie znaleźć jednej walki w tym patch'u na która przytargałbym ze sobą DK/Druid'a

Ty może nie, ale taka gildia Method, nie wiem słyszałeś o nich? Ma Blood DK. Druga gildia po nich, Blood Legion zajrzałem do 1 walki i tam druid w tanku. 2 minuty szukania i są przykłady ostro progresujących gildii z dk i druidami. Więc casualowe gildie tym bardziej nie muszą się przejmować tym jakie mają klasy w tanku, tylko tym jak gracza nad nimi panuja

Jesteś poważny? Przejrzałeś guild rostery gildii, w których każdy z tanków ma wszystkie tankujące klasy gotowe do progress'u (tak na wszelki wypadek) i po tym stwierdzasz że DK/Druid jest viable? :D
Pokaż mi jakąś walkę na której tego DK użyli.
Spoiler, użyli DK/Druid'a, zawsze Treckie, Sco, Justmonk.

Blood Legion to też fajny przykład, Rigg zawsze grał DK, ale pod koniec T15 w środku progress'u Monk'a reroll'nal.
I staram się jak mogę ale nie mogę znaleźć tego video od nich z Druid'em tankiem, zawsze Rigg i Absalom.

liq napisał :
Przejrzałem dokładniej niż "pierwsza walka na norm" (tam są te wspomiani DK i druid, w pierwszej walce z Immersusem) i masz rację. Z drugą częścią Twojej wypowiedzi też się zgadzam ;)

Czyli mówisz, że nie masz pojęcia jak HC progress wygląda ale używasz tego jako argumentu? Żeby to rozjaśnić, wszystkie topowe gildie,w pierwszym tygodniu normali zrobiły 5-6 25 man clearów na mainach i altach, żeby wrzucić gear na jak najwięcej mainów. Dlatego zostały użyte wszystkie tank alty jakie były pod ręką ó_o

Pytanie w temacie było, które klasy są lepsze do tankowania, cóż zgodnie z prawda odpowiedziałem, że monk/pala/war są dużo lepsze od pozostałych dwóch.
Czy da się kontent zrobić DK/Druid'em? Tak da się, ale są lepsze opcje.
permalink „DK Tank in full dps gear.” wysłany:
Na 10tkach HC spokojnie to działa na większości boss'ów. Ogólnie w T15 i teraz w T16, jest bardzo mało boss'ów których zwykłe melee swingi są zagrożeniem dla tanków, jeśli ma się jakiś dmg spike zdarzyć to i tak się CD używa.

Powiedziałbym, że na progres może to nie najlepsze wyjście (bo wtedy bardziej liczy się to żeby mieć stabilne pull'e, niż ten dodatkowy dps), jednak jeśli tank nie jest zagrożony w żaden sposób na danym boss'ie to i na progress przejdzie.

Wszystko sprowadza się do tego czy ten dodatkowych DPS jest wart ryzyka, i czy rzeczywiście da się dużo wygrać przez te kilka dodatkowe tys DPS'u.
Jeśli boss po prostu zginie 10-15 sec wcześniej to dużych zysków nie ma, z drugiej strony jeśli dzięki ekstra DPS'owi można przeskoczyć jakaś faze (drugi Blood Rage Malkoroka, drugi Siege Mode Juggernaut'a) albo umiejętność (zabicie Shredder'a na Blackfuse zanim wycastuje trzeci/czwarty Overload) to zyski są już zdecydowanie większe.


Na farmie to już zdecydowanie można się w takie rzeczy pobawić.
permalink „Addony” wysłany:
1. Elkano's Buff Bars/Raven
2. kgPanels
permalink „Paragons & Garrosh - taktyka” wysłany:
Ten film naprawde zawiera wszystko co wystarczy do zrobienia normal'a + na paragon'ach i tak 80% mechanik można spokojnie zignorować.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Shirai napisał :
Blizzard znowu sobie strzela w kolano ;/ robiąc jakieś zjebane tryby 20 osobowe. Nie podoba mi się to i jak to się nie zmieni, to papatki :(

Biorąc pod uwagę ile flejmu to wywołało miejmy nadzieje, że to przemyślą raz jeszcze ó_ó


Anginsan napisał :
Rajdy dla 20 osób są opcjonalne nikt ci nie karze w nich brać udziału omg.

Tak tylko dla osób które we w miarę poważny sposób podchodzą do HC raidów, to jest to jedyny content dla którego ciągle grają. Środkowy palec dla ludzi którzy robią 10HC.

25tek to nie zaboli za bardzo, 10tki muszą rekrutować dodatkowe 10 osób (powodzenia) albo połączyć się z inna gildia (i pojawia się problem ze skłądem bo nagle masz 4 tanków + zmiana struktury gildii, kto zostaje oficerem)
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Wszystkie trailery tak mniej więcej wyglądały. ó_ó
To o czym mówisz to pewnie cinematic, który pojawi się kiedy WoD zostanie wydany.
Dobre, 90%+ osób mówiących, że to nie problem to super bohaterowie z LFR, ludzie którzy ledwo są w stanie normal wyczyścić i prawdopodobnie nigdy nie widzieli HC raid'ó (i pewnie nigdy nie zobaczą) kiedy były aktualnym contentem lub osoby które nigdy nie próbowały rekrutować ludzi którzy nie są okropni.

Najlepiej chyba, żeby takie osoby nie wypowiadały się na temat czegoś o czym nie mają ŻĄDNEGO pojęcia (i do tego to ich w ogólne nie dotyczy) i wróciły do swoich LFR'ów.

Dla obecnych 10man'ów większym wyzwaniem będzie złożenie 20 osób, niż zabicie tych boss'ów.
Nie, to nie jest jak heroic powinien działać.
Shirai napisał :
Na chwile obecną spotkać 1 DOBRA osobę nadającą się na HCki to prawie niemożliwe, to co dopiero będzie gdy potrzeba będzie takich 10?

Dokładnie, moja gildia jest międzynarodowa więc niby znalezienie ludzi powinno być łatwiejsze, ale ostatni rok wyglądał tak: 37 podań z tego 9 osób dostało trial'a, 4 osoby pomyślnie trial'a skończyły. GG

Shirai napisał :
Tu nie chodzi o to że 20m są ZŁE, bo NIE są. Chodzi o to, że przy obecnym systemie raidowania 10m i 25m, niemożliwym jest zmienić go na 20m, ludzie grają w 10m, nie bo muszą, tylko CHCĄ. Rozumiecie różnice? Ludzie przywykli do swoich gildii, do ludzi z którymi grają. Nagłe zmuszanie ich do zmian skończy się tym, że wielu z nich zmieni nie gildie czy rodzaj grupy raidowej, a gre w którą grają. Dwa tryby 10m i 25m sa dobre, nic by nie zaszkodzilo dodania dodatkowego 20m i powolnym przekonywaniu graczy ze 20m będzie lepsze od 10m i 25m. Ale nie od razu. I cały czas mówie o najtrudniejszym poziomie.
+1
Orzechonek napisał :
Ludzie tak narzekali, że brakuje im starych czasów TBC itp. A teraz Blizz choć trochę to przywraca to natychmiastowo sypią się hejty, jak to jest strasznie, że trzeba znaleźć dodatkowych 10 graczy. A jeśli nie chcesz grać Mythiców, to nie graj.

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20130819015955/dragonball/images/a/a7/Facepalm_227785.jpg
permalink „OpenRaid - nie czajem tego” wysłany:
Zakładam że chodzi o SoO. Jako raid size musisz wybrać Flex/LFR, normal SoO nie da się cross-realm'em robić.
permalink „Paragons & Garrosh - taktyka” wysłany:
AzazelloS napisał :
Wyobrazcie sobie ze zabilem Garosha za 1 razem w LFR i wypadła mi od razu jego siekiera plus esencja umarłych.Dzisiaj poszedłem drugi raz na ten rajd i znowu mi wypadła siekiera.
To jest skandal.
Przez cały dodatek farmowałem sha of fear na siekiera o nazwie "szynka " i nic..
A tutaj w kille i 2 siekiery..

Ojej... :< RNG to RNG
permalink „Stare Raidy/Drop Mountów” wysłany:
Gremigobles napisał :
Yogg Saron - Ulduar 25 bez stronników... Mimiron's Head! <3

Ale to jest mordęga! Na pewno będziesz miał duży problem wysolować tego bossa palasem przez to że trzeba się odwracać do niego plecami co jakiś czas... :/

Już widze jak Yogg'a 0 soluje na 88lvl'u :D
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 7