WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 56, 57, 58, 59, 60 ... 117
permalink „Godzina zero?” wysłany:
Jak ich nie wywali (a pewnie wywali, zawsze wywalało) to tak
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ano z tym panelem wczoraj to trafili nie powiem... rozumiem jakby był on rok temu (połowicznie w sumie był) a tak to opowiadali o wszystkim co jest od 3 tygodni już w grze... oh Blizzord
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Pandy były we wtorek, pozostałych dodatków nie pamiętam, a jestem zbyt leniwy by sprawdzać - premiera w czwartek jest nawet logiczna, cotygodniowy reset i konserwacja serwerów powinny lekko zredukować lagi związane z premierą, choć wszyscy wiedzą, że jak z każdym dodatkiem będą się dziać cuda niewidy
permalink „Porozmawiajmy o garnizonach” wysłany:
Savrash napisał :
Są głupie bo nawet na 3 poziomie garnizonu możemy wybudować tylko 1/3 dostępnych budynków. Mamy dwie średnie i dwie duże działki... na pięć średnich i pięć dużych budynków... Są też 3 małe działki, w domyśle dwie mają być na profesje, czyli okay, ale przy ostatniej musimy wybierać z trzech możliwych opcji...
To się nazywa customizacja - dostosowujesz Garnizon do swojej postaci i jej potrzeb - jak chcesz więcej możliwości to robisz sobie inny garnizon na innej postaci... na to, że na farmie w Pandach trzeba było wybierać konkretne roślinki by otrzymać konkretne materiały jakoś nikt nie narzekał :D
Czemu mielibyśmy Cię oglądać zamiast expić nasze postacie? Co wyróżnia Cię na tle tysięcy innych streamerów puszczających WoWa? (w chwili pisania tego posta na Twitchu 11580 osób streamuje WoWa)
permalink „HS - Gobliny vs Gnomy” wysłany:
Co do plucia się o "random" w kartach - jako wieloletni gracz MtG, PTCG, WoWTCG i kilkumiesięczny Heartstuna (nie odpalałem od czerwca poza pierwszym skrzydełkiem Naxxo) rzeczę wam

Blizz nigdy nie ukrywał, że chce aby Heartstone był grą każualową, gdzie można sobie wbić na szybko i trzasnąć partyjkę jak się ma zaparcie w kibelku / jedzie do pracy. - proszę o tym pamiętać

"Random" jest najprostszą mechaniką, która daje efekty każualowe - jest łatwa w użyciu, śmieszna, lekka, nie wymaga wiele do ogarniania - wystawiasz kartę i patrzysz na losowy efekt miast kombinować.

Gdyby wsadzić do HS inną mechanikę dla przykładu instanty / kontry - wtedy aspekt każualowy maleje, nie można już postawić miniona i robić alt+tab by oglądać film na jutubie, ba technicznie w grę wchodzą nawet APM-y jak w MTG Online gdzie na zagranie instanta miało się 1,5 sekundy od ruchu przeciwnika.

HS jest grą każualową, temu jest tak strasznie okrojone z mechanik i random w nim króluje... owszem jest niby ta cała otoczka turniejowa, ale nie na niej skupia się Blizz... poza tym twierdzenie, że zwiększenie "randomu" obniża ogólny poziom skilla wymaganego do wygrania jest mylne - gry stricte losowe w swoim przebiegu takie jak poker czy mahjong nadal wymagają tony skilla co widać po turniejach, gdzie "pro" gracze niszczą początkujących mimo, że przez "random" technicznie nie idzie przewidzieć początkowego rozwoju rozgrywki (co genialnie widać przy riichi mahjongu gdzie na początku rozdania każda osoba ma równe szanse na wygraną, mimo to proosi szybko odstawiają słabszych od siebie, kontrolując przebieg gry)
DK, przez Pandy za bardzo wciągnąłem się w tankowanie, a DK mi się najlepiej gra z klas tankowych... chciałem wrócić po latach do mainowania Locka ze względu na Demonic Servitude, ale jednak rotacja w demonologii nadal mdła jak w Pandach...
permalink „Problem z Monkiem” wysłany:
Power Strikes jako talent jest bezużyteczny w levelowaniu, zmnień go na Ascension
Darnoker napisał :
Jeszcze warto dodać że blizzard powiedział że ich celem będzie aby wszystkie postacie z Overwatch znajdowały się w hotsie
Skąd to info? (źródło proszę), bo na obu panelach o OW mówili, tylko że postacie się pojawią jeśli fani będą tego chcieć, nie było nic mówione, że wszystkie postaci zostaną przeniesione.
permalink „Maiev Shadowsong” wysłany:
Maiev pomaga zabić Illidana, potem szlaja się po Azeroth, po Katakliźmie wraca do stolicy elfów i jej odbija bo widzi, że Malfurion/Tyrande zaakceptowali ponownie magów wśród NE... chce zabić Malfuriona ale się jej to nie udaje więc zostaje wygnana i szlaja się dalej.
Argent Dawn nawet się trzyma... pierwsze wypieprzenie serwera dopiero po 11 godzinach... na chwilę obecną lv 96,72 z czego 91,5 wbiłem na pokemonach w Pandarii gdy przez pierwszą godzinę cały serwer próbował wbić do Draenoru XD
Idź do strony: 1 ... 56, 57, 58, 59, 60 ... 117