WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 57, 58, 59, 60, 61 ... 117
A więc po moim maratonie na chorobowym trwającym 17 godzin zakrawanego walkami petów przeplatanymi questami
http://i.imgur.com/sDyocYp.jpg

Grałem sobie na serwerze Argent Dawn łącznie miałem / zaobserwowałem / przeżyłem / autobiografia:
-5 DC "miękkich" (z wywaleniem do listy postaci i komunikatem "World Server is down")
-3 DC "twarde" (ekran logowania, w tym raz kolejka z pozycji nr 31)
-co do zwisów i lagów na starcie się nie wypowiem... nauczony poprzednimi dodatkami postanowiłem zostać na Pandarii gdy wszyscy szturmowali portal - siedziałem tam jakieś 1,5-2h korzystając z dobrodziejstwa jakim jest skalowanie expa za żółte daily i bitwy pokemonów - z relacji gildiowiczów przez pierwszą godzinę cały czas wypieprzało serwery EK i Draenoru... gdy już się sytuacja uspokoiła wlazłem sobie do nowego-starego świata Orków, zniszczyłem Portal i udałem się do Frostfire... od razu na początku zostałem ostrzeżony o ponoć niebotycznych lagach, jako że 91,5 wbiłem w Pandalandzie, intro z Portalem zapewniło mi 92 dzięki czemu z miejsca po założeniu Garnizonu spieprzyłem do Gorgrondu gdzie lagów nie napotkałem - podobnież w Taladorze i Nagrand.
-wszystkie moje 8 DC złapałem za to w Spires of Arak - generalnie ta lokacja miała dziś wobec mnie zły humor - od 14 do 16 ciągle mniej lub bardziej uciążliwe lagi i czkawka serwera, acz dać się grało - dungony zrobiłem może z 4 razy - nie lagowały, pokemony takoż chodziły płynnie 1080p/60fps
A nie offtopując (temat to "Wrażenia z gry w WoD" a nie narzekanie na DC i kolejki, przypominam)

Porobiłem sobie wczoraj trochę HC Dungeonów - jestem w szoku jak trudnym dla ludzi jest pierwszy boss Grimrail Depot gdzie jedyne co muszą robić to nie stać w gównie i w miarę równomiernie dpsić, inne hc jakie próbowałem - Everbloom i Shadowmoon Burial Grounds wydawały mi się dosyć łatwe, jedyna różnica to moby walące za trochę mniej, ale obyło się bez wipów z podstawowym wymaganym ilvl 610

Nie rozumiem za to systemu lootu, ja rozumiem, że specjaliacja i personal jak na LFR, ale np z Bonemawa z ustawionym speciem na Blood poleciał mi trinket Str/Crite - jakbym był Warkiem to może jeszcze ale kombinacja deczko z tyłka.

Kumplowi tankowi na innym HC za to poleciał trinket Int/Multistrike - bo wyraźnie można...

Plus Necrotic Plague sprawdza się genialnie w trzymaniu/podnoszeniu addów... w końcu Blizz... w końcu...
Nigdy mimo niewyobrażalnego hejtu blizzard nie zwracał czasu gry, nie pamiętam żeby tak się stało, ale po tym co się teraz dzieje powinni zachować się honorowo i dać wszystkim po 7 dni.
Z tego co pamiętam to za podstawki zwracali jeśli usułga była nieosiągalna przez 7+ dni pod rząd - i poprzez nieosiągalną usługę Blizz rozumie kompletnie wyłączony serwer, a nie serwer z lagami i kolejką :D
Raw napisał :
WujoDamian napisał :
Patrząc, nie patrząc gra chyba ustanowiła rekord online w MMO bo wszystkie serwery status Locked i kolejki 2-4k osób.
Taki dumny z tej gry!

Rekord w MMO to już dawno ustaliła, przecież chyba żadna gra nigdy nawet nie zbliżyła się do liczy AKTYWNYCH graczy WoW'a.
Dwojako można na to patrzeć - jeśli bierzemy pod uwagę ogół gier MMO to są gry mającej więcej aktywnych kont niż WoW, jeśli natomiast sam gatunek MMORPG to tak, WoW wygrywa
Coby napisał :
Ludku jak Ci się gra w Blood Spec??
Na chwilę obecną ilvl 622 przetankowałem wszystki HC Dungo i jak mi się gra...

Ano gra mi się wyśmienicie,
Necrotic Plague taki doskonały talent
a) automatycznie podnosi addy przeskakując między nimi
b) w przypadku gdy obok siebie są co najmniej dwa cele w kombinacji z Plague Leech dostajemy darmowe 2 Death Runy (=Death Strike) - zdejmujemy Leechem NP z jednego moba, sekundę później wskakuje na niego stack NP z drugiego moba :D
c) w końcu RP generuje się dostatecznie szybko... czasem nawet za szybko

WoDowe Dungi dają mnóstwo okazji do wykorzystania Rune Tapa - to mi się strasznie podoba

Co do innych talentów
Defile - w sumie niby użyteczne, nie jako podbierajka addów, ale malutki defensywny CD - problem w tym, że nawet z własnością defensywną jest gorszy niż Necrotic Plague - 10% defensywki czyni go gorszym od Bone Shielda, a w kwestii podbierania addów rosnące pole rażenia i tak ustępuje przeskakującym automatycznie po wszystkim stackom NP

Breath of Sindragossa - imo kompletna porażka, teoretycznie można to wykorzystać w kombinacji z Vampiric Blood aby otrzymać z tego bardzo ładnego heala + defensywkę magiczną ale... no właśnie magiczną - po nerfach heal leci tylko z obrażeń magicznych od wrogów, a w PVE rzadko kiedy idzie spotkać coś co wali magią cały czas - talent raczej do zabawy w PVP, poza tym 2 minuty CD i niebotyczny koszt RP... meh
Ofkorse napisał :
Ludku drogi, a jak tam z trudnością hc dungeonów na Warlordsach? Bo ja słyszałem, że podobno poziom trudności podobny do Pandarii.
Same z siebie trudne nie są, jedyne wipy jakie miałem wynikały z faktu ludzi nie rozumiejących taktyki niż z tego, że boss za mocno uderzał - imo coś pomiędzy Cata, a MoPem w kwestii trudności. Naprawdę mało bossów ma na HC jakąś dodatkową mechanikę w stosunku do normala.

W kwestii trudności podzieliłbym osobiście HC na:
Nawet trudnawe - Grimrail Depot, Iron Docks, Skyreach
Średnio-trudnawe - Everbloom, UBRS
Banalne - Bloodmaul Slag Mines, Auchindoun, Shadowmoon Burial Grounds

Skyreach moim ulubionym dungiem obecnie.
Moim zdaniem Blizza przerosła popularność dodatku. Można jeszcze dodać, że chyba dział marketingu nie dogadał się z działem serwerowym i mamy gotowe problemy. Na reklamę wydano miliony i przez to dużo ludzi chce grać.
Blizzarda raczej przerosło to, że serwery Garnizonów nie są przystosowane do obsłużenia właściwiej populacji gry, która będzie tam faktycznie coś robić... tak to już jest gdy nie ma open bety by zrobić strestesty

Dodam jeszcze, że praktycznie każdy serwer medium (przed wod) teraz jest full z ogromnymi kolejkami.
To można uznać jako wyznacznik popularności gry.
Zdajesz sobie sprawę, że jest to spowodowane nie tyle tym, że "oh dodatek popularny, tyle ludzi wróciło", tylko faktem, że Blizz obniżył maksymalną dopuszczalną ilość graczy na serwer co by zredukować lagi... stąd też nagle populacje skoczyły do góry... lagów to to nie zredukowało, za to wydłużyło kolejki :D
Ja wam tak tylko zacytuję EULĘ, którą wszyscy zaakceptowaliście i akceptujecie z każdym nowym patchem ponownie :D

Odnośnie usterek w WoWie:
11. Warranty Disclaimer.

THE GAME AND THE SERVICE ARE PROVIDED ON AN “AS IS,” “AS AVAILABLE” BASIS, AND BLIZZARD DOES NOT WARRANT THAT THE GAME OR THE SERVICE WILL BE UNINTERRUPTED OR ERROR-FREE, THAT DEFECTS WILL BE CORRECTED, OR THAT THE GAME OR THE SERVICE ARE FREE OF VIRUSES OR OTHER HARMFUL COMPONENTS. BLIZZARD EXPRESSLY DISCLAIMS ALL WARRANTIES, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING WITHOUT LIMITATION THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR ANY PARTICULAR PURPOSE OR USE, AND NON-INFRINGEMENT. The entire risk arising out of the use or performance of the Game (including without limitation the Game Client and manual(s)) remains with you, the user. Some jurisdictions do not allow the exclusion or limitation of implied warranties, so the above limitations may not apply to you.
Zgodnie z tym punktem Blizz może nie robić nic aby starać się naprawić WoDa - gra wypuszczona w stanie jakim jest, umowa wywiązana :D

Nie ma w tej grze klas czysto supportowych - największe zapotrzebowanie jest na heali, wybierz sobie jakiegoś, technicznie do supportu najbliżej Disc Priestowi i Holy Palkowi
Coby napisał :
Ludek zostajesz juz przy DK czy masz cos jeszcze w planach??... Zrobiles mi smaku na tego dk balem sie troche ze bedzie dosyc slaby w porownaniu do innych klad w depsie jak i tanku. Narazi moge jedynie calowac kolejki na ekranie ale jak wejde powaznie sie zastanowie nad kontynuacja przygody ;) Dobrze widzialem ELVui na Twoim ekranie?
W MoPie udało mi się wbić wszystkie 11 klas na 90, w WoDzie najprawdopodobniej zrobię to samo (ba nawet teraz będzie łatwiej bo zamiast całościowych 935 leveli do wbicia jest tylko 110), ale kim będę grał...

Przy DK zostaje - nie dość, że genialnie mi się nim teraz gra (Rune Tap + NP/NL = <3) to jeszcze nie zrezygnuje z darmowej farmy montów i tony cotygodniowego golda ze względu na możliwość solowania.

Dalej na pewno wyexpie drugiego tanka jako backup na wypadek id, do pugowania ze znajomymi ze starej gildii etc - najprawdopodobniej monka, ale skłaniam się ku druidowi, spodobał mi się... Plus będzie jeszcze heal - albo mój Disc Priest, albo Resto Shammy - zobaczę czym lepiej będzie mi się levelować

Moje UI to Tukui - czyli prekonfigurowane Elvui... nie chce mi się bawić w ustawianie ramek, a tanki nie potrzebują jakiegoś megawyrafinowanego UI... a to przynajmniej jest przejrzyste.
permalink „Po 100 lvl ” wysłany:
Poniższa odpowiedź ma na celu nie fanbojowanie Blizzorda, ale pokazanie, że dyskutowane "ułatwienia" nie są takie wspaniałe :D

Doilyn napisał :
Lol, ale nie ma czegoś takiego, co zmienia green w epic?
Źle to ująłem, chodzi o to że czasami quest reward który początkowo jest green, przy oddawaniu questa zmienia się w epic.
So? Dostałem taki epik z Nagrand czyli ostatniej możliwej krainy... jego ilvl wynosił 612 czyli mniej niż itemy z normalnych dungeonów na ten level... te losowe upgrady są marginalne w stosunku do endgame... skoro bije je pierwszy dowolny item z dungeona :D

Poza tym znajdźka na poziomie raidu?
Spoko, pierwszy q na legendary ring to qitem z normal dunga xD
Nie, nie ma ułatwień, gra nie jest prosta, wcale -_-
Skoro mowa o pierwszym queście, a więc o pierwszym ringu - 640 to poziom LFR Highmaul, nie nazwałbym LFR "raidem"... fakt, drugi etap to już pierścionek 680, trochę poniżej Mythic Highmaul, zdobyłem go dziś, podbił mi mój ilvl o 3 #superułatwienie #WarlodrdsofCasual :D

@Lobo true, miały piękny poziom trudności, czego nie można teraz powiedzieć, bo to jest bieg przez training dummys.
Taa zwłaszcza Ranjit w becie, który szarżą zadawał ponad 2 miliony obrażeń i walka z nim wyglądała na zasadzie "czy masz wystarczająco dużo combat resserów w drużynie" :D

Ale z tym punktem się zgadzam - HC dungi są łatwe... acz z drugiej strony, one nigdy trudne nie były - inb4 TBC/początek Cata - źle wyskalowane obrażenia ze zwykłych hitów, które wymusza CC i ostrożne pullowanie to imo żadna trudność - trudność powinny stanowić jakieś mniej lub bardziej skomplikowane mechaniki, a nie "wipe bo pullneliśmy moba za dużo" :D

Tak pogadamy jak wyjdą HC. To ilu z nas je zrobi bez buffa ;)
Wygrałem?
permalink „Po 100 lvl ” wysłany:
Nie wiem, nie wiem... bo była mowa o jakimś buffie, a na razie to część ludzi chce nerfa HC Dungeonów bo ponoć Grimrail/Docks za trudne... jakby tu była mowa o raidowaniu z buffem to zakładałbym Mythici bo Heroiczki są dosyć proste w tym patchu i każda w miarę ogarnięta gildia je zrobi.
permalink „Silver Chalange” wysłany:
Trzymasz addy w ogniu samemu w nim nie stojąc? Interruptujesz castera? (ewentualnie możesz mu podpierzyć cast Dark Simulcarum). Używasz Rune Tapa na królikach? Plus wywal Glyph of Death and Decay i zastąp go Glyph of Vampiric Blood
Garnizony zostały tak zrobione by żaden z budynków nie był stricte obowiązkowy - robisz je pod siebie, tak jak ty byś chciał bonusy... trudno powiedzieć czy dobrałeś budynki źle czy nie, gdyż wszystkie one są kwestią własnych preferencji
Zmień UI scale na 0.8-0.9, (konkretną wartość np 0.87 czy coś dobierz sobie sam, zależnie jak duże to wszystko chcesz mieć) 1 jest dla rozdzielczości 1080p :D
(tylko pamiętaj odznaczyć "auto scale" (by czerwone było) bo inaczej kupę Ci da)
permalink „WoD Monk” wysłany:
W tym dodatku masz naprawdę mały wpływ na to w jakie statystyki możesz "inwestować"
Idź do strony: 1 ... 57, 58, 59, 60, 61 ... 117