BTW. Wie ktoś jak szybko zdobyć Garrison resources? Mam tartak, ale mało to daje. Jest jeszcze jakiś sposób oprócz "bicia" "rzadkich przeciwników"?
Ja tak tylko przypominam, że zasobów garnizonowych nie da się farmić - po ogołoceniu mapy ze wszystkich skarbów / rare pozostaje Ci używanie budynków w garnizonie do produkcji co wygląda tak:
-nie mając lumber mill lub trading post - 144 dziennie ze skrzynki
-mając lumber mill lub trading post - 264 dziennie ze skrzynki plus jednego budynku
-mając lumber mill i trading post - 384 dziennie ze skrzynki plus obu budynków
Do tego dochodzą jakieś bonus zasoby z misji przydupasów, ale za dużo tego nie ma...
Jak z 8h misji na 100 GR z followerem, który ma Scavengera możesz mieć w sumie 300 GR - to w sumie całkiem niemało. Niech jeszcze w grupie któryś z przydupasów ma np. Heavily-Equipped (o 100% GR z misji) - to nawet da się 400 GR wyhaczyć.
Najpierw musisz na taką misję trafić - mam garnizon na 3 postaciach, misję za 100 GR widziałem raz
A to nie jest przypadkiem misja tak na 99-100 lvl followersów? W takim przypadku na postaciach z niższym poziomem pomocników raczej nie ma prawa się pojawić.
Sęk w tym, że wszystkie moje 3 postacie mają rozbudowany garnizon i po kilka lv 100 / epickich followerów
Przecież są jeszcze daily z terenerami pokemon, daily walka pokemonów w garnizonie, 2 daily dungeony w garnizonowej gospodzie i daily rybackie też w garnizonie.
Zrób sobie początek questa na legendarny pieścionek - dostaniesz epika 640 ilvl. Dalej skończ całe Nagrand - ja w ten sposób uzyskałem ilvl 615 co pozwoliło mi przeskoczyć wszystkie normalne dungi prosto do HC
Nie mając profesji możesz robić tylko podstawowe przedmioty - w przypadku gearu itemy 640 ilvl, w przypadku alchemii flaski +200.
Mając na postaci profesję możesz robić wszystkie przedmioty - w przypadku gearu itemy 655, 665 i 680, w przypadku alchemii flaski +250
(numerki mogą się nie zgadzać bo pisałem z pamięci)
===
Co do wrażeń z gry - mamy nowy bug - losowe rozbijanie party i autokick z czegokolwiek do czego da się dostać przez wyszukiwarkę - jej :D
Zostaje tylko grupka liderów na końcu i pytanie kto zamknie przejście po Dreaneroskiej stronie. Tu chciałbym, żeby wyszedł Thrall i powiedział coś w stylu, że skoro spędził dotychczasowe życie bez rodziców i swojego kraju to on zostanie.
Zważywszy, że jak się okazuje nie ma wielkiego problemu ze stawianiem portali do/z Draenoru nie liczyłbym na jakieś melodramatyczne zakończenie w stylu "zostaje z rodziną, wy idźcie, już się nigdy nie zobaczymy"
Chyba nie, trenerzy recepturek Draenorowych są na Ashran przecież
Żebym to ja jeszcze był w Ashran więcej niż raz - najgorsza "stolica" - zwykły HS ciągle ustawiony w Shrine of the Two Moons
Co do domków.
Na DK aka mainie vel tanku mam:
-duże: Baraki (co by followerów szybciej expować), Wojenny Młynek (co by followery miały lepszy sprzęt... dla samego coina się go nie opłaca brać, równie dobrze można je kupić za gold/zasoby/kryształy)
-średnie - tawerna (co by mieć pretekst do zapisywania się na dungeony), poczta polska (generator zasobów + bonus do repki)
-małe - warsztat inżynieryjny (do profki), złomowisko (by mieć jakiś dodatkowy profit z followersów, plus ich ulepszać), kuźnia (z braku laku... po prostu by sobie była, do niczego jej nie używam)
Grom odkopuje wątrobę starożytnego demona S'yhaarja, dzięki jej mocy czyni z Hellfire Citadel niezdobywalną fortecę... patch 6.3 - Siege of Hellfire Citadel pozwoli nam stanąć do walki z z epickimi 14 bossami takimi jak:
-Immersion - żywiołak wody siedzący w katakumbach pod Throne of Elements
-Fallen Defenders - trójka bohaterów zabitych przez Groma
-Noruchan - tytaniczny konstrukt odkopany przez Arkkoa wyzywa nas na próbę by zobaczyć czy jesteśmy godni
-Demon of Pride - zmaterializowana część demonicznej mocy S'yhaaja
-Chimerkras - najpotężniejsza chimera bojowa Żelaznej Hordy
-Iron Demolisher - potężna machina oblężniczna
-Kor'kron Iron Shamans - para potężnych szamanów specjalizująca się w plugawieniu żywiołów
-Generał Nazgro - najbardziej oddany przydupas Groma
-Markorok - zdradził Gul'dana i dołączył do Groma, pierwszy ork wzmocniony mocami S'yhaarja
-Treasures of Draenor - pojedynek z magicznymi skrzynkami zawierającymi magiczne rzeczy z Draenoru
-Grok the Bloodbather - nieokiełznany Gron, którego Żelazna Horda chciała użyć jako broni
-Engineer Blackpowder - twórca Iron Demolishera
-Champions of Sargerei - grupa sługusów Płonącego Legionu oddających cześć wątrobie S'yhaarja
-Grommash Hellscream - duży ork z wielkim toporkiem i demoniczną mocą.
Proszę cię nie pisz takich głupot ludku, na tbc crafty były best in slot (klata i rękawiczki z swp np), zresztą czasem i w późniejszych dodatkach były praktycznie niezbędne by raidować.
Chodziło mi bardziej o sam początek dodatku, ewentualnie środkowy patch - nie końcówkę bo tu owszem można by wsadzić pod to niektóre patterny z Dragon Soula - poza tym bycie BiS nie zaprzecza byciu catchupem, a głównym źródłem gearu nadal we wszystkich patchach były raidy... więc nie rozumiem co za głupoty pisze... może źle raidowałem moim lockiem te wiele dodatków temu... lub mam dziury w pamięci :(
Ludek mam pytanie. Widzę, że masz warriora i monka. Zastanawiam się nad wykorzystaniem boosta między warriorem/monkiem. Wróciłem do wowa po ponad 3 latach więc tego drugiego mało ogarniam. Mógłbyś w prosty sposób opisać monka?
Co do healowania się nie wypowiem bo nie healowałem nigdy. DPS to taki trochę rogal - chi jest bardzo podobne do combo pointów. A tank... teoretycznie monk jest dosyć unikalnym tankiem - owszem bazuje na crit i unikach niczym guard drut, ale jego główną mechaniką obronną jest rozkładanie obrażeń w czasie w postaci dota i zdejmowanie ich pijąc magiczne piwko - z tankowaniem monkiem zarówno w MoP jak i teraz mam tylko ten problem, że z niskim gearem wydaje się on bardziej papierowy na tle innych tanków, acz z drugiej strony sama rotacja, mobliność i skille - czysta przyjemność w tankowaniu.