WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 54, 55, 56, 57, 58 ... 117
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ofkorse napisał :
Heroic SoO - nieskończona mana, dpsi walą proporcjonalnie sporo więcej niż wcześniej, czyli trochę jak poziom Normala (wcześniejszego flexa). Czy to tylko z powodu nieprzystosowania gry na 90 poziom, czy na Highmaulu i Blackrock Foundry też tak będzie?
Tak jest zawsze w prepatchu - mamy numerki balansowane pod level 100 (czyli niebotyczne skalowanie na wcześniejszych "breakpointach") z gearem, który obecnie odpowiada w WoDowych liczbach levelowi 95-97 - wszystko pójdzie w dół z momentem wbicia lv 91 gdy skalowanie przeskoczy z tego dla leveli 86-90 na 91-100
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
1000 Crit Rating na 86-90 da tonę więcej % Crit niż na 91-100 - są przedziały levelowe (głównie określane przez max levele dodatków) na których różnie przeliczany jest rating we właściwą statystykę - dla przykładu w momencie wbicia 91 twoje 30% crita z lv 90 zmieni się w 10%... Obecnie mamy gear odpowiadający levelowi 95-97 (mniej więcej do tego poziomu starczają epiki z SoO), łącznie ze statami na nim dla owych leveli, gdy mamy "stary" przedział numerkowy - stąd wszystko takie łatwe.

By zobaczyć to w akcji możesz sobie na jutubie poszukać lv 85 palka, który w niebieskich itemach z levelowania w Pandarii solował Mogushan Vaults na 10N gdzie przelicznik statów z 85 pozwolił mu gearem z 90 osiągnąć 100% crita, 370% haste i 315% mastery.
permalink „Co oni zrobili paladynowi??...” wysłany:
Wylewanie żali przed wbiciem max lv... oh you :D

Radziłbym poczytać patch note'y i wywiady z devami... klasy tankowe dostały boosta do defensywy, kosztem dpsu i healowania - tank ma na sobie trzymać moby - to heal ma healować, a dps zadawać obrażenia - z zaznaczeniem, że pullowanie ponad normę nie jest sytuacją raidową... to że ci się teraz ciężko questuje tankiem - cóż od czegoś jest ten dual spec / zapisz się na dungeon / idź walcz pokemonami

Z tanków jakie przetestowałem póki co na SoO - chyba nie muszę pisać, że każdy ma zmniejszonego self-heala i dps bo to oczywiste :D
-Blood DK - runetap bardzo fajny skill, ciągle jednak nie mogę przyzwyczaić się do genracji RP/runów - acz to minie z WoDem gdzie dostaniemy lv 100 talenty przywracające poprawną regenerację zasobów
-Brewmaster Monk - w sumie nie zauważyłem dużych różnic poza trochę wolniejszym odnawianiem Chi, i trochę brak mi Clasha :(
-Prot Palek - w sumie nie zmieniło się nic - nadal jest strasznie nudny, ale przynajmniej strasznie łatwy w obsłudze i przeżywaniu.

TL;DR - jest tak jak było przed wprowadzeniem Venga.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Niby dużo nie usuneli z tego DK, ale czuć to kiedy trzeba używać o 10rp droższego Death Coil,
Przecie Death Coil w 6.0.2 kosztuje 30 rp, a Rune Strike w MoP kosztował... 30.

a brak Heart Strike to jakaś masakra, kompletnie zepsuło mi rotacje, niby wystarczy dać Blood Boil na slota,
Jak zamiana jednego skilla na drugi, kosztującego dokładnie tyle samo, i w sumie robiącego to samo może psuć rotację bo nie rozumiem... polecam oprócz Blood Boila za Heath Strike pozostawić sobie drugiego Blood Boila w miejscu starego binda - różnicy prawie nie zauważysz, a i rotacja nie będzie "inna" guzikowo.
permalink „PGA 2014” wysłany:
Nie, PGA niezbyt mnie kręciło... plus już się widzieliśmy na Japaniconie
permalink „PGA 2014” wysłany:
Bardzo się z tego cieszę bo na dzień dzisiejszy niestety musiałem sprowadzać gierki na 3ds albo kupować w nintendo e shopie . Na pewno cena konsol spadnie wzraz z importem :)
Jako ktoś siedzący bardzo w Nintendo Polska (a właściwie Nintendo Pepiki) mogę Ci powiedzieć jedno - wierz dalej w swoje marzenia ;)
Coby napisał :
A ja mam ogolnie pytanie do Ludka bo widze ze masz DK z niezlym gearem... co sadzisz o zmianach w blood spec. Wczoraj wlasnie pogralem troche i zauwazylem ze troche mi skilli brakuje na single targety... bo mamy Death Strike, Coila i Blood boila ktory jest AOE i to wszystko.... nie liczac reapera ponizej 25% , gdzie taki warek ma minimum 4 skille na single.... tak sie zastanawiam czy to nie wplynie jakos mocno na gre gdy np zacznie sie kontent depsy sie ubiora juz konkretniej i zaczna robic sieke a dk bedzie na cooldownie czekal az mu sie DS odnowi.... to tak troche... dziwnie.
Zmiany w DK bardzo mi się podobają... ale po kolei najpierw odpowiadając na twoje pytania:

Brak skilli single target? Zdajesz sobie sprawę, że w MoPie mieliśmy dokładnie tyle samo skilli walących tylko w jeden cel (DS, PS, RoS, RS kontra DS, PS, RoS, DC w WoD) - przypominam, Heart Strike za którym wszyscy nieuzasadnienie tęsknią uderzał w 3 cele. To co zrobił WoD to scalenie naszych 3 AoE pod krwawą runką w jedno (HS+BB+Pesti = Blood Boil w WoD) - za co jestem im niezmiernie wdzięczny (także wziąłeś się za ową zmianę deczko z tyłka strony :D)

Co do czekania na DS na CD - wiesz... Blood Boil jest teraz pełnoprawnym spellem do zrzutu krwawych run w dowolnej walce - choć po części się zgadzam, obecnie regeneracja run jest deczko kopnięta gdyż brakuje nam talentów z lv 100 generujących dodatkowego Runic Power

Imo najlepszą zmianą jest zmiana w działaniu Rune Tap - w końcu mamy jakąś ogólną mitygację na pojedyncze ataki, którą możemy sobie po prostu odpalić gdy boss castuje w nas jednouderzeniowy czar (np Corrosive Blast na Immerseusie) bez potrzeby wywalania dłuższego CD jak AMS czy IBF / ewentualnie pacnąć 2 z rzędu i mieć trochę gorsze IBF z 54 sekundowym CD - czysty pieniądz.
Móc można, ale Cię na PUGa nie wezmą z takim ilvl... pamiętam jak tydzień temu jakiś szamanek oczekiwał od mojego tanka 300k DPSa, a zrobiłem 400 :(
permalink „PGA 2014” wysłany:
Nintendo Polska nawet polskie nie jest - oddział jest w Czechach.
permalink „PGA 2014” wysłany:
Liq odstaw alkohol, chyba Ci się temat pomylił :(
permalink „TI” wysłany:
Obowiązują te same zasady co w innych "contested" terenach - nie mogą Cię bić dopóki nie oflagujesz się na PVP
permalink „Titan Runestone” wysłany:
Jeśli zabiłeś bossa na jednym poziomie trudności, w tym samym tygodniu nie poleci z tego bossa na innych poziomach (nawet jeśli na tym pierwszym nie poleciało)
permalink „Dlaczego WoWCenter?” wysłany:
Dawno temu siedziałem sobie na forum martwej już konkurencji generalnie nic tam nie robiąc, zgarniając klucze do bet (po doświadczeniach ze słabym jakościowo forum pewnej strony z "battle" "net" i "pl" w tytule nie chciało mi się zbytnio produkować gdzie indziej niż na oficjalnych forach).

Dnia pewnego mój znajomy napisał, że na jednym z polskich forów szerzą herezję lorową i wypadało by ich poduczyć. Natchniony misją udałem się na owo forum gdzie zostałem nawracając ludzi na aspekty, które nie straciły mocy~~

W międzyczasie jakiś Kumbol przymusił mnie do napisania jednego artykułu, o którym na szczęście nikt nie pamięta, wygrałem koszulkę z autentykatorem, wziąłem udział w jakimś dziwnym Kominku ze śmiesznymi ludźmi, Temciu stał się gwarantowaną publiką na moich najdziwniejszych panelach konwentowych oraz zostałem poprawiaczką wirtualnej książki o lore... także no, uważam mój pobyt tutaj za całkiem lukratywny.
C'mon, Nagi nie są "sprzymierzone" z Legionem który krótko mówiąc zrobił ich w *$&^.
Przecież Legion nie zrobił nag w członka. Trudno mówić o zrobieniu kogoś w członka, skoro twoja jedyna droga komunikacji z ową frakcją wybucha przez jakiś ekoterrorystów, a ty na skutek tego wybuchu idziesz na dno wraz ze swoją świtą i pałacem - Azshara była sprzymierzona z Legionem, w TFT nagi dołączyły do Illidana (wtedy sprzymierzonego z Legionem) w nadziei na wyrwanie się spod wpływów N'Zotha - to, że Illidan postanowił być "niezależnym freelancerem" nie znaczy, że to Legion zrobił nagi w członka.
permalink „Widmo ojca Arthasa :V” wysłany:
Cześć... a więc ten tego to... teoria z tyłka :D

Po kolei
1. Zwykła zamiana desingu hełmu, "metalowy" nocnik występował już w materiałach promocyjnych wieki przed wymyśleniem w ogóle dodatku.

2. Łał... plaga zaczęła używać Saronitu po "przebudzeniu" LK, LK = Yogg-saron... tylko taki mały tyci tyci problem - Icecrown leży całe na bogatych złożach Saronitu, plaga nawet miała największą kopalnię tego minerału (Pits of Saron)... to nie tak, że LK się obudził i bum Saronit się pojawił - on tam był cały czas.

3. Yogg-saron zyskał na mocy bo plaga zaczęła saronitu używać... znowu tyci tyci problem - Yogg-Saron się obudził gdyż poluzowały się więzi, główną przyczyną wyjścia Yoggiego na zewnątrz było zaciupanie Lokena - Loken uległ podszeptom Yogga gdyż 1. tytaniczne konstrukty jednak nie są takie bezproblemowe, 2. plaga rozwaliła tytaniczne struktury trzymające wszystko w kupie, 3. Brann z ekipą zaczęli grzebać w Storm Peaks

4. Po śmierci Yogga plaga zaczęła przegrywać... Yogg = LK... nope... trudno się dziwić, że zaczęli przegrywać skoro "nasza" strona konfliktu zdobyła dostęp do tytanicznych artefaktów Ulduaru. Poza tym fabularnie Ulduar dzieje się po podstawowych questach Northrend, kto je zrobił ten wie, że Plaga dostała ostro po tyłku, tracąc wszystkie swoje duże przyczółki poza Cytadelą (z Acherus i Naxx na czele).

Także he he :D
1. Nie wiem nie siedzę w tym
2. Tak tanio to tylko na jakiś okresowych promocjach
3. Dostaniesz darmowy miesiąc tylko jeśli osoba rejestrująca się pod tobą dokupi do battlechesta minimum miesiąc abonamentu.
Idź do strony: 1 ... 54, 55, 56, 57, 58 ... 117