WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 27, 28, 29, 30, 31 ... 117
permalink „Halls Of Lightning” wysłany:
Może to, że masz pecha i lecą ci mniej wartościowe śmieci niż koledze?
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nafur napisał :
No wlasnie gdzie ? Chyba ze masz na mysli alternatywny timeline, tam rzeczwiscie bylo cos w tym stylu. Bodajze Blackmoore pokonal horde, przekul pancerz Doomhammera na swoj wlasny jako trofeum, oepchnal Menethillow od wladzy i zostal krolem Lordaeronu. Arthas ozenil sie z Jaina i uciekli do Stormwind.
Tak, o tym mówię - pokazano to w książce "Thrall - Twilight of Aspects" - tylko niekoniecznie ich odepchnął tylko uczynił z Lordaeronu marionetkowe królestwo dla siebie
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
Aventura napisał :
Robią nowego latającego mounta i nie pozwalają latać mountami w Dreanorze. Blizzard ma poczucie humoru :)
Mountem latającym można po ziemi chodzić... sam to robię moim Sky Golemem i Emerald Hipogryfen ;)
Poza tym latanie będzie, trochę później, ale będzie ;)
permalink „WoD beta” wysłany:
Przecież do beta testów można się zapisać zawsze... przez profil testera na koncie...

Prepaida mieć nie potrzeba, ale bycie aktywnym subskrybentem zdecydowania zwiększa szanse na dostanie się do owej bety.
permalink „Walka petów” wysłany:
Musisz być na jakimś w miarę płaskim terenie z dużą ilością miejsca by mogło arenkę utworzyć
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Instrukcje opisują iż Outland jest tylko niewielkim fragmentem tego co kiedyś było Draenorem, natomiast obecna mapka jest nawet mniejsza XD
permalink „WoD beta” wysłany:
Szczerze wątpię, czy tak zdecydowanie zwiększa
Niegdyś rozmawiałem z GMem przy okazji annual passa o tym jak wyglądają priorytety przy rozsyłce zaproszenia do bety (w tym przypadku MoPa akurat)

1. "Friends and Families" - krewni i znajomi królika, prasa etc
2. Annual passowicze (których pewnie nie będzie w WoD)
3. Gracze z kontami aktywnymi przez ostatnie X miesięcy
4. Gracze z kontami nie aktywnymi w danej chwili, ale aktywnymi przez X miesięcy kiedyś (tzw "weterani" - target do powrotu)
5. Reszta

Oczywiście osoby z numerków 3-5 są brane z loterii, ale proporcjonalnie ludzi z 3 blizz losował więcej niż z 4-5

Oczywiście to stare dane i tyczyły się MoPa 2 lata temu, jak będzie teraz - kto wie, kto wie....
permalink „Przedsiębiorcza gra w WoW`a .” wysłany:
Jeszcze może za WotLK bym powiedział, że piraty "cenowo" rekompensują to co nie działa na nich... ale teraz mam pokemony, a ich na piratach nie ma :(
permalink „Z Krainy do krainy - Problem” wysłany:
Wlatujesz po prostu za szybko do krainy i gra musi doczytać resztą - dobry przykład - jak latasz z największą prędkością to często trackowanie nie pokazuje od razu skał/roślinek.

Co można poradzić - zmniejsz w ustawieniach view distance i ground clutter, zaktualizuj sterowniki do grafiki, przeskanuj kompa antywirem, zdefragmentuj dyski
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Makao, to mapka z Warcrafta 2: Beyond the Dark Portal i według instrukcji przedstawia ona tylko wschodni Draenor ponieważ ludzie dalej się nie zapuszczali... nie mieli potrzeby gdyż wszystkie orki się tam przelokowały by być bliżej portalu.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Wezcie tezn a poprawke ze to byl 96 rok i blizzard wtedy jeszcze nie myslal, ze tak im sie to uniwersum rozwinie,
Tak, acz Outland był opisany w 2002 jako niewielki fragment Draenoru i później się tego trzymano - od TFT lore było już praktycznie ugruntowane po książkowych retconach, także nadal coś mi tu śmierdzi :D
permalink „Wod i Hots” wysłany:
No to sobie jeszcze z pół roku pewnie poczekasz
permalink „Hearthstone - dyskusja” wysłany:
Ventas napisał :
Dziś rozwiązałem ankietę Blizzarda nt. HS'a. Zaciekawiła mnie 1 z opcji, które "chcielibyśmy zobaczyć w przyszłości"
Rajdy (gra w trybie współpracy przeciwko potężnemu bossowi)
Ciekawe jakby to wyglądało i kim mógłby być ten boss :)

WoW TCG miało raid decki, gra na 4 osoby z czego jedna jest bossem i ma przekoksane karty i dużo hp... sam mam u siebie karcianą wersję Onyxia's Lair
permalink „WoD - Gear” wysłany:
Martwi mnie natomiast jedna rzecz. Z tego co czytałem na forach, Blizzard nie zamierza wprowadzić tych zmian (prócz usunięcia czterech statów) do poprzednich dodatków. I teraz tak - levelujący gracz musi z każdym dodatkiem dostosowywać się do zmian, jakie w nich nastąpiły. Wiadomo, większość z itemów jest przechodnia lub tylko na transmo, ale jednak dla zasady mogliby pozmieniać to wszędzie.
Jakość nikt nie płakał jak w Cata podczas levelowania stary gear nie miał defensa i innych pierdółek... po prostu stare itemy nie będę miał tych nowych cudacznych statów, a ich normalne staty będą sztywne... co w tym niepokojącego?
permalink „WoD - Gear” wysłany:
Ofkorse napisał :
Po usunięciu ze WSZYSTKICH itemów czterech statów - Hit, Exp, Dodge, Parry - w starych itemach będzie jeszcze mniejsza różnorodność. Późniejszy przeskok na Warlords może się okazać szokiem dla nowych graczy (dla starych zresztą też).
Mało kto zwraca uwagę na secondary staty w itemach w trakcie levelowania, gdyż są one ledwo potrzebne przy wbijaniu poziomów... taka prawda.
permalink „Fabuła uniwersum ” wysłany:
WoWpedię jak już... WoWwiki gryzie piach od końca kataklizmu jeśli chodzi o porządny content ;)
permalink „WoD - Gear” wysłany:
Quar napisał :
Ja tam jednak trzymam kciuki, że do czegoś takiego dojdzie :)
Po pierwsze "statystyki" nigdy nie liczą się w lore i nasze postacie są ledwo lepsze niż taki normalny npc mag/wojownik/cokolwiek - lorowo raid bossa zabija nie 10/25 osobowa grupa śmiałków, ale ich cała armia (temu niegdyś były 40 man raidy - by faktycznie mieć reprezentację wizualną siły bossa) ;)

Po drugie, squish tyczy się wszystkiego... a więc hp/obrażenia zwykłych mobów, nawet tych ze starych dodatków też się zmniejszają... ergo w WoD ciągle będziemy piąć się w górę z siłą i stary content będzie dla nas jeszcze łatwiejszy... ergo nie odczujemy "ubytku mocy".

A "nieskalana góra Hyjal" jest tak jakby w Caverns of Time
Idź do strony: 1 ... 27, 28, 29, 30, 31 ... 117