„Halls Of Lightning”
wysłany:
Może to, że masz pecha i lecą ci mniej wartościowe śmieci niż koledze?
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Tak, o tym mówię - pokazano to w książce "Thrall - Twilight of Aspects" - tylko niekoniecznie ich odepchnął tylko uczynił z Lordaeronu marionetkowe królestwo dla siebie |
|
„Halls Of Lightning”
wysłany:
Może kolega robi HC, a ty normal?
|
|
„Czyżby WoW po Polsku???”
wysłany:
Mountem latającym można po ziemi chodzić... sam to robię moim Sky Golemem i Emerald Hipogryfen ;) Poza tym latanie będzie, trochę później, ale będzie ;) |
|
„WoD beta”
wysłany:
Przecież do beta testów można się zapisać zawsze... przez profil testera na koncie...
Prepaida mieć nie potrzeba, ale bycie aktywnym subskrybentem zdecydowania zwiększa szanse na dostanie się do owej bety. |
|
„Walka petów”
wysłany:
Musisz być na jakimś w miarę płaskim terenie z dużą ilością miejsca by mogło arenkę utworzyć
|
|
„Walka petów”
wysłany:
Dokładnie
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Instrukcje opisują iż Outland jest tylko niewielkim fragmentem tego co kiedyś było Draenorem, natomiast obecna mapka jest nawet mniejsza XD
|
|
„WoD beta”
wysłany:
Niegdyś rozmawiałem z GMem przy okazji annual passa o tym jak wyglądają priorytety przy rozsyłce zaproszenia do bety (w tym przypadku MoPa akurat) 1. "Friends and Families" - krewni i znajomi królika, prasa etc 2. Annual passowicze (których pewnie nie będzie w WoD) 3. Gracze z kontami aktywnymi przez ostatnie X miesięcy 4. Gracze z kontami nie aktywnymi w danej chwili, ale aktywnymi przez X miesięcy kiedyś (tzw "weterani" - target do powrotu) 5. Reszta Oczywiście osoby z numerków 3-5 są brane z loterii, ale proporcjonalnie ludzi z 3 blizz losował więcej niż z 4-5 Oczywiście to stare dane i tyczyły się MoPa 2 lata temu, jak będzie teraz - kto wie, kto wie.... |
|
„Przedsiębiorcza gra w WoW`a .”
wysłany:
Jeszcze może za WotLK bym powiedział, że piraty "cenowo" rekompensują to co nie działa na nich... ale teraz mam pokemony, a ich na piratach nie ma :(
|
|
„Z Krainy do krainy - Problem”
wysłany:
Wlatujesz po prostu za szybko do krainy i gra musi doczytać resztą - dobry przykład - jak latasz z największą prędkością to często trackowanie nie pokazuje od razu skał/roślinek.
Co można poradzić - zmniejsz w ustawieniach view distance i ground clutter, zaktualizuj sterowniki do grafiki, przeskanuj kompa antywirem, zdefragmentuj dyski |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Makao, to mapka z Warcrafta 2: Beyond the Dark Portal i według instrukcji przedstawia ona tylko wschodni Draenor ponieważ ludzie dalej się nie zapuszczali... nie mieli potrzeby gdyż wszystkie orki się tam przelokowały by być bliżej portalu.
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Tak, acz Outland był opisany w 2002 jako niewielki fragment Draenoru i później się tego trzymano - od TFT lore było już praktycznie ugruntowane po książkowych retconach, także nadal coś mi tu śmierdzi :D |
|
„Wod i Hots”
wysłany:
No to sobie jeszcze z pół roku pewnie poczekasz
|
|
„Hearthstone - dyskusja”
wysłany:
WoW TCG miało raid decki, gra na 4 osoby z czego jedna jest bossem i ma przekoksane karty i dużo hp... sam mam u siebie karcianą wersję Onyxia's Lair |
|
„Placenie kartą kredytową. ”
wysłany:
Tak i tak
|
|
„WoD - Gear”
wysłany:
Jakość nikt nie płakał jak w Cata podczas levelowania stary gear nie miał defensa i innych pierdółek... po prostu stare itemy nie będę miał tych nowych cudacznych statów, a ich normalne staty będą sztywne... co w tym niepokojącego? |
|
„WoD - Gear”
wysłany:
Mało kto zwraca uwagę na secondary staty w itemach w trakcie levelowania, gdyż są one ledwo potrzebne przy wbijaniu poziomów... taka prawda. |
|
„Fabuła uniwersum ”
wysłany:
WoWpedię jak już... WoWwiki gryzie piach od końca kataklizmu jeśli chodzi o porządny content ;)
|
|
„WoD - Gear”
wysłany:
Po pierwsze "statystyki" nigdy nie liczą się w lore i nasze postacie są ledwo lepsze niż taki normalny npc mag/wojownik/cokolwiek - lorowo raid bossa zabija nie 10/25 osobowa grupa śmiałków, ale ich cała armia (temu niegdyś były 40 man raidy - by faktycznie mieć reprezentację wizualną siły bossa) ;) Po drugie, squish tyczy się wszystkiego... a więc hp/obrażenia zwykłych mobów, nawet tych ze starych dodatków też się zmniejszają... ergo w WoD ciągle będziemy piąć się w górę z siłą i stary content będzie dla nas jeszcze łatwiejszy... ergo nie odczujemy "ubytku mocy". A "nieskalana góra Hyjal" jest tak jakby w Caverns of Time |