WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Lilija

Idź do strony: 1 ... 33, 34, 35, 36, 37 ... 43
permalink „Wracamy?” wysłany:
Musisz się przekonać sam. Opinie przeczytane na forach są czyjeś i nie przełożą się na to, czy tobie gra będzie odpowiadać.

Mnie osobiście każdy kolejny dodatek WoW podobał się bardziej od poprzedniego i cały czas mam frajdę z gry (chociaż za mówienie takich rzeczy posądza się o herezje o wyzywa od fanboyów ).
Dobra, wyspałam się, więc spróbuję...

Eliska napisał :
Czyli mam rozumieć, że przykładowo jeśli Blizzard zmieniłby nazwę Fireball na Firebolt jednocześnie zachowując ten sklii taki jaki jest, a jedyna zmiana dokonana w nim polegałaby na zmniejszeniu DMG o 50% to wg. Ciebie nie byłby to NERF tylko zmiana nazwy ?
Jeżeli w miejsce tego Fireball pojawił by się spell o nazwie "Ball of Fire" i robił dokładnie to samo (albo był bardzo zbliżony) to byłaby to zmiana nazwy. Dokładnie to się dzieje w tym momencie.

Flex zmienia nazwę na Normal.
Normal zmienie nazwe na Heroic.
Heroic zmienia nazwę na Mythic.

Bo, dokładnie to robią z raidami. Na raidach nic się nie zmieni oprócz flexa, a nazwy się zmieniają i Ci którzy teraz mowią, że progresują Normal i ledwo dają radę w nastepnym dodatku będą mówić, że zrobili normal i teraz chwalebnie brną przez Heroic który defakto jest normalem.
To jest dokładnie tak samo, jak teraz z Timeless Isle leci więcej epików niż zielonek w jednym miejsciu w Vanilli. Rzecz w tym, że realna wartość tych itemów z TI jest porównywalna z wartością zielonek w Vanilli. Zmienił się kolor. I tak wiem, że wiele osób, które rozumuje na poziomie 12 ma z tym nadal problem, bo nie potrafią się przestawić na to, że to ilvl w aktualnym kontencie ma znaczenie, a nie jaki kolor ma item.

Od kilku lat dla każdego gracza jest wiadome że:

Normal - to poziom dla casuali spokojnych graczy z umiarkowaną trudnością.
Heroic - poziom który wymaga zaangażowania poświęcenia i pracy nad swoją postacią oraz zgrania.

Teraz Normal będzie jeszcze łatwiejszy, a Heroic tym bardziej, ale to tylko zmiana nazwy...
Czyli mam rozumieć, że społeczność WoWa według ciebie jest tak głupia, że nie potrafi się dostosować do nowego nazewnictwa? Bo tym to jest. Niczym więcej.

Serio, jeśli kogoś tyłek boli z powodu nazwy poziomu trudności i że dawny najtrudniejszy poziom przekazuje swoją nazwę poziomowi niżej, to po prostu brak mi słów.

Innymi słowy HEROIC to nazwa która do czegoś zoobowiązuje, a robienie raidu na poziomie normala pod tym pojęciem jest śmieszne.
A teraz Mythic będzie do czegoś zobowiązywał. ZMIANA NAZWY!!!
wysłane po 1 minucie 12 sekundach:
Floriska napisał :
Przyjrzałam się jeszcze raz tabelce z początku posta i już rozumiem o co chodzi Normal będzie nazywał się Heroickiem, ale to słowo straci na wartości bo będzie coś więcej niż Heroic- MYTHIC. I na to będą wszyscy patrzeć, tak jak teraz na HC :)
Dziękuje za głos rozsądku w najprostszej formie ;) Proszę Eliska, przeczytaj to kilka razy, bo w bardzo kulturalny i prosty sposób zostało ci wyjaśnione dlaczego, nie masz racji.

I naprawdę drogi Elisko, zupełnie bez złośliwości, to co piszesz jest głupie i brnięcie w to dalej nie ma sensu. Popełniasz bardzo poważny błąd logiczny i żadna trzeźwo myśląca osoba nie przyzna ci racji. Wiem, że krążysz na około kwestii utraty prestiżu przez słowo heroic. Ale to jest TYLKO słowo. z punktu widzenia gameplay'a nowym heroikiem jest Mythic i to będzie NOWE PRESTIŻOWE SŁOWO. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie traktować nowego heroika jak obecnego heroika. Czy już rozumiesz? Bo ja już prościej nie potrafię.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ja mam tylko jedną nadzieję, że przy okazji odświeżania modeli zrobią też nową formę moonkina (w różnych kolorach). To jest ostatnia forma druidowa, która od Vanilli nie otrzymała updatu. Glyph of Stars jest rozwiązaniem pośrednim, ale chętnie bym wróciła do formy ... tylko na nią się już patrzeć nie da
permalink „Item Squish w WoD” wysłany:
Zupełnie przykładowo i w bardzo uproszczony sposób, bo nie wiem, jaki jest dokładny przelicznik (i skalowanie przez wszystkie poziomy - nie jestem pewna, czy będzie w 100% liniowe).

1 INT w WoD będzie warte tyle samo co 100 INT w MOP.

Jedyne, co robi Blizzard to obcina zera na końcu statystyk. Power postaci zostaje dokładnie taki sam.
koruara napisał :
Nie ogarniacie tak naprawdę, chyba co się dzieje. Większość ludzi, którzy opowiadają się za 20-stkami nie doszła nawet do hc. Mam wrażenie, że potrzebna im maść na ból d. Prawdopodobnie wasze myślenie jest takie, że skoro sam nie zrobiłem nic hc to trzeba dobić ludzi, którzy zebrali się w dziesięć osób i starają się coś zrobić.

No bo nie łudźmy się - Mythic Mode zarżnie 10-tki. Tutaj nawet nie ma z czym dyskutować. Żeby na progress zebrać ludzi na MM potrzeba będzie mniej więcej takiej samej siły sprawczej, jak zebranie 25-man. W zasadzie Blizzard mógłby po prostu usunąć 10-man mode i efekt byłby taki sam.

Raiduję 10-man hc (8/14). I powiem szczerze, że zżyłem się z grupą, znam ludzi po imieniu itd. Trochę to nie halo, żeby Blizzard zmuszał nas teraz do znalezienia kolejnych 10 - 12 ludzi (zakładając, że na pewno ktoś odejdzie, bo nie pasuje mu granie 20-stek). To jest zwyczajnie chore. Już nie mówiąc o tym, co się będzie działo na samym raidzie, ogarnięcie grupy 10-osobowej a 20-osobowej to w ogóle inna historia, inny gatunek literacki.
Sympatyzując całym sercem w gildiami 10man HC i problemami związanymi z przejściem na 20man, muszę przypomnieć, że obecny model stopniowo zażyna 25man. Umieranie powolną śmiercią wcale nie jest przyjemne, dla tych, którzy preferują większe rajdy.

Kwestia oczywiście leży również w sile obliczeniowej komputera. Jakiś procent graczy wybiera 10-man dlatego, że na 25-man ma 1,5 FPS'a, przez co granie na 100% jest niemożliwe.
Jak już wcześniej pisałam, o ile jest to imo najsilniejszy argument w całej debacie nie jest nie do rozwiązania. Do tego, żeby WoW chodził płynnie na 25 nie trzeba jakiegoś super hiper kompa i wymiana kilku podzespołów często wystarczy. Nie mówiąc też o tym, że wiele osób sobie zasyfia WoWa zbędnymi addonami, a to też bardzo na performance wpływa. Do wyjścia WoD jest minimum 6miesięcy (a ja osobiście stawiam, że parę więcej), więc spokojnie jak zaplanujecie teraz upgrade i zaczniecie oszczędzać, spokojnie sobie uzbieracie na upgrade maszyny+dodatek.

Żeby nie było, że tylko psioczę - jest wyjście z tej sytuacji.

Mianowicie Mythic Mode 15 man.

1. Dla Gildii raidujących 10hc - nie jest to idealne, ale zarazem kwestią nie jest znalezienie drugiego składu raidowego, tylko dobranie kilku zaledwie osób - i to miało by już jakiś sens. Oczywiście w takim wypadku nie rośnie znacząco ilość mocy obliczeniowej, która jest potrzebna, aby uciągnąć raid.

2. Dla Gildii raidujących 25hc - jako, że na skład progressowy składa się nie równo 25 ludzi tylko ok 28 - 30, a czasem i więcej, można zadecydować do stworzeniu dwóch grup raidowych grających 15 man. Takie rozwiązanie byłoby optymalne - oczywiście dochodziła by tutaj również sprawa rywalizacji między tymi grupami.
A czemu nie 17man? Wszystkim będzie równiej. A czym się różni znalezienie +5 osób od +10 osób w ciągu 6 miesięcy (lub więcej). Z punktu widzenia osoby, która wiele lat zajmowała się rekrutacją, mogę ci powiedzieć, że niczym.

Obecne 25 nie stworzyłyby 2 grup rajdowych po 15, bo w kwestii mythiców, które mają wykluczające się savy, musiałyby to być zupełnie autonomiczne grupy, ze własną ławką (jak już ktoś się zapisze z jedną grupą, nie może iść z drugą). A faktem jest, że obecne 25 ledwo składają 25man rajd (tak, jest tak źle). Top world gildie pewnie jedynie tego nie doświadczają, ale dla nich to i tak jest obojętne, bo to są gildie, które się dostosują do wszystkiego.

Dlaczego 20man? Myślę, że ma to wiele wspólnego z ograniczeniami skalowania w dół pewnych rozwiązań w encounterach. Kto wie, czy rozwiązania, o których mówiono ba Blizzconie, które nie skalują się do 10, dałoby się zeskalować do 15 czy nawet 17.
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
robertk0509 napisał :
Grałem w Polską jak I Angielską wersje D3 i w porównaniu angielska ssie na potengę!
No nie wiem, jak nie mogę polskiej zdzierżyć.

Osobiście nic mam nic przeciwko samej idei lokalizowania, ale z moich doświadczeń, jeśli ktoś rozumie język wersji oryginalnej, to ta zawsze będzie lepsza (nawet przy najlepszej lokalizacji). A niestety, HS nie nastraja zbyt dobrze do potencjalnej lokalizacji WoWa. Klimat może i fajny, ale ilość tłumaczeń głównie nazwisk, które po prostu bolą jest za duża.
NecroMac napisał :
Lilija napisał :
Dlaczego 20man?

Osobiście bardziej do mnie przemawia teoria o tym że mając 20 osób wystarczy by dwie grupy 10hc się scaliły i nia ma potrzeby na dokładanie czy odrzucanie kogokolwiek z którejś z tych grup.
Można już teraz zgadać się z jakąś gildią i uzgodnić, wszystko, bez potrzeby rekrutacji pojedynczych osób.
Nie chce, żeby dyskusja sprowadziła się do tego "co autor <Blizard> miał na mysli", bo tego naprawdę i tak się nie dowiemy. Natomiast, z uporem mianiaka powtwarzali o problemach ze skalowanie w dół, więc zakładając, że to nie jest tylko PR, może być coś na rzeczy w tym, że problemy ze skalowaniem mechanik pojawiają się poniżej 20 (skoro to i tak jest większy ból dla 10 równie dobrze mogli zostawić 25man, więc imo zjechali najniżej jak się według nich dało).

Inna sprawa, to że mergowanie gildii to zabieg, który rzadko wychodzi. Dużo bardziej realne jest po prostu dorekrutowanie 10 osób, które moim zdaniem na przestrzeni ponad pół roku nie będzie takim wielkim problemem (plus sporo ludzi na pewno wróci na WoD, jak na początek każdego dodatku).

Jeszcze taka jedna sprawa. Wiele osób, patrzy na ten zabieg tylko i wyłącznie z perspektywy swojej gildii (zrozumiałe i naturalne). Ale jest jeszcze jeden aspekt. Nowy model w całości będzie dużo lepszy do powstawania zupełnie nowych gildii. Każdy będzie mógł spokojnie zacząć od 10 i robić Normale->Heroiki, a w tym samym czasie płynnie dorekrutowywać graczy, którzy nie będą musieli siedzieć na ławie w Heroiki, i przygotowywać się do zebrania i ubrania całej 20 na Mythic. WoW nigdy nie miał tak dobrego modelu rajdów, bo wszystko wcześniej to były spore schody. Większa płynność ułatwi przeskoki pomiędzy poziomami trudności spowodowane brakami w składzie.
permalink „Item Squish w WoD” wysłany:
TheBoltxx napisał :
Mnie ciekawi, ile biedzimy mieć Hp np. w takim Outland. 1k?
Z tego, co tak na szybko pamiętam z BlizzConowych cyferek, pewnie trochę więcej. Liczby poniżej 10k są jeszcze spokojnie do przetrawienia ;)
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
Neraf napisał :
Wszyscy przeciwnicy polskiej wersji WoWa! Nie będziecie musieli w nią grać! Nic wam personalnie się nie stanie, gdyby została wykonana.
Ależ jestem jak najbardziej za prawem wyboru ^^ Nie przeszkadza mi istnienie lokalizacji. Po prostu preferuję wersje oryginalne ;)

JEST NAS PO PROSTU MAŁO
Jest nas mniej więcej tyle samo co Włochów ^^ Po prostu w Polsce jest stosunkowo małe zapotrzebowanie na lokalizację plus to abonament a nie język jest główną barierą dla Polaków.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Worgeni i Gobliny to są stosunkowo nowe modele i były robione w nowszej technologii niż te z Vanilli, dlatego są w ostatniej kolejności i mogą nawet nie pojawić się na starcie WoD (chociaż nie jest to wykluczone)
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
Skabarg napisał :
Ja powiem tak co do lokalizacji, każda nazwa własna w obcym języku dla nas brzmi lepiej bo jej nie rozumiemy tak jak polskie, ale anglicy czytając hellscream słyszą tak ja my słyszymy piekłorycz. w waszym rozumowaniu angole powinni grać w innym języku niz ich swój bo nazwy brzmią pospolicie. tak jak u nas jest Kowalski tak u nich Smith, nic się na to nie poradzi.
Hellscream = Piekielny Krzyk. Dużo lepiej niż Piekłorycz. Właśnie w tym jest problem - te tłumaczenia są złe, bo są przekombinowane. Szczególnie dla osób znających język oryginalny takie "tłumaczenia" są jak kaleczenie języka.
permalink „Czyżby WoW po Polsku???” wysłany:
Neraf napisał :
Lilija napisał :
JEST NAS PO PROSTU MAŁO
Jest nas mniej więcej tyle samo co Włochów ^^ Po prostu w Polsce jest stosunkowo małe zapotrzebowanie na lokalizację plus to abonament a nie język jest główną barierą dla Polaków.

Co mają z tym wspólnego Włosi? Ja piszę o tym, że polskich fanów WoWa jest mało, a Ty o Włochach...
Włochów wcale nie jest więcej, a mają lokalizację, więc to chyba jednak nie o ilość chodzi.
permalink „Doładowania” wysłany:
Shichigatsu napisał :
Krupek napisał :
Nie będzie

No jak to nie ma/nie będzie ;P?

A co z subskrypcją ;)
Nie wiem, jak ta roczna, ale miesięczna zawsze była droższa niż PP.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
matstry napisał :
W dodatku z tego co czytalem na mmo thrall ma znowu miec pancerz doomhammera czyli total bad-ass mode.

Fajnie by było, mogę linka/cytat ? :)
Mówili na BlizzConie, ale musisz mi wierzyć na słowo ^^
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
matstry napisał :
Oj tam się czepiacie tej historii warcrafta. Blizz chce nam dać fajny dodatek z dobrym klimatem i największymi badassami warcrafta. Oni sami mają to w dupie, w jaki sposób i jak będzie uzasadniona ta podróż w czasie.
I to nawet nie jest podróż w czasie, a pomiędzy timeline'ami. Jak zwał tak zwał, paradoksu nie będzie.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Ludek napisał :
I to jest smutne troszku, bo każda do tej pory podróż w Warcrafcie między timelinami kończyła się wykasowaniem tej ścieżki jako, że tylko główna ma prawo istnieć... także trochę to smutne, że te wszystkie postaci jakie poznamy pójdą się zapewne walić jak skończymy dodatek :(
Niekoniecze. Ten timeline staje się naszą teraźniejszością, co znaczy, że doprowadzi do naszej przyszłości ^^
permalink „Czy warto grać ?” wysłany:
Mam kilku znajomych, którzy grają w WoWa od lat a angielskiego niet i jakoś sobie radzą ;)
permalink „RaF” wysłany:
Wczoraj dostałam od Blizzarda maila po polsku z reklamą nowego RaFa. Chociaż link do FAQ z maila nie działa. Natomiast, jest świeżutkie info po polsku na stronach Blizzarda na temat RAFa:

https://eu.battle.net/suppo...
Idź do strony: 1 ... 33, 34, 35, 36, 37 ... 43