Musisz się przekonać sam. Opinie przeczytane na forach są czyjeś i nie przełożą się na to, czy tobie gra będzie odpowiadać.
Mnie osobiście każdy kolejny dodatek WoW podobał się bardziej od poprzedniego i cały czas mam frajdę z gry (chociaż za mówienie takich rzeczy posądza się o herezje o wyzywa od fanboyów ).
„Wracamy?”
wysłany:
|
|
Dobra, wyspałam się, więc spróbuję...
Jeżeli w miejsce tego Fireball pojawił by się spell o nazwie "Ball of Fire" i robił dokładnie to samo (albo był bardzo zbliżony) to byłaby to zmiana nazwy. Dokładnie to się dzieje w tym momencie. Flex zmienia nazwę na Normal. Normal zmienie nazwe na Heroic. Heroic zmienia nazwę na Mythic. To jest dokładnie tak samo, jak teraz z Timeless Isle leci więcej epików niż zielonek w jednym miejsciu w Vanilli. Rzecz w tym, że realna wartość tych itemów z TI jest porównywalna z wartością zielonek w Vanilli. Zmienił się kolor. I tak wiem, że wiele osób, które rozumuje na poziomie 12 ma z tym nadal problem, bo nie potrafią się przestawić na to, że to ilvl w aktualnym kontencie ma znaczenie, a nie jaki kolor ma item. Czyli mam rozumieć, że społeczność WoWa według ciebie jest tak głupia, że nie potrafi się dostosować do nowego nazewnictwa? Bo tym to jest. Niczym więcej. Serio, jeśli kogoś tyłek boli z powodu nazwy poziomu trudności i że dawny najtrudniejszy poziom przekazuje swoją nazwę poziomowi niżej, to po prostu brak mi słów. A teraz Mythic będzie do czegoś zobowiązywał. ZMIANA NAZWY!!! wysłane po 1 minucie 12 sekundach: Dziękuje za głos rozsądku w najprostszej formie ;) Proszę Eliska, przeczytaj to kilka razy, bo w bardzo kulturalny i prosty sposób zostało ci wyjaśnione dlaczego, nie masz racji. I naprawdę drogi Elisko, zupełnie bez złośliwości, to co piszesz jest głupie i brnięcie w to dalej nie ma sensu. Popełniasz bardzo poważny błąd logiczny i żadna trzeźwo myśląca osoba nie przyzna ci racji. Wiem, że krążysz na około kwestii utraty prestiżu przez słowo heroic. Ale to jest TYLKO słowo. z punktu widzenia gameplay'a nowym heroikiem jest Mythic i to będzie NOWE PRESTIŻOWE SŁOWO. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie traktować nowego heroika jak obecnego heroika. Czy już rozumiesz? Bo ja już prościej nie potrafię. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Ja mam tylko jedną nadzieję, że przy okazji odświeżania modeli zrobią też nową formę moonkina (w różnych kolorach). To jest ostatnia forma druidowa, która od Vanilli nie otrzymała updatu. Glyph of Stars jest rozwiązaniem pośrednim, ale chętnie bym wróciła do formy ... tylko na nią się już patrzeć nie da
|
|
„Item Squish w WoD”
wysłany:
Zupełnie przykładowo i w bardzo uproszczony sposób, bo nie wiem, jaki jest dokładny przelicznik (i skalowanie przez wszystkie poziomy - nie jestem pewna, czy będzie w 100% liniowe).
1 INT w WoD będzie warte tyle samo co 100 INT w MOP. Jedyne, co robi Blizzard to obcina zera na końcu statystyk. Power postaci zostaje dokładnie taki sam. |
|
Sympatyzując całym sercem w gildiami 10man HC i problemami związanymi z przejściem na 20man, muszę przypomnieć, że obecny model stopniowo zażyna 25man. Umieranie powolną śmiercią wcale nie jest przyjemne, dla tych, którzy preferują większe rajdy. Jak już wcześniej pisałam, o ile jest to imo najsilniejszy argument w całej debacie nie jest nie do rozwiązania. Do tego, żeby WoW chodził płynnie na 25 nie trzeba jakiegoś super hiper kompa i wymiana kilku podzespołów często wystarczy. Nie mówiąc też o tym, że wiele osób sobie zasyfia WoWa zbędnymi addonami, a to też bardzo na performance wpływa. Do wyjścia WoD jest minimum 6miesięcy (a ja osobiście stawiam, że parę więcej), więc spokojnie jak zaplanujecie teraz upgrade i zaczniecie oszczędzać, spokojnie sobie uzbieracie na upgrade maszyny+dodatek. A czemu nie 17man? Wszystkim będzie równiej. A czym się różni znalezienie +5 osób od +10 osób w ciągu 6 miesięcy (lub więcej). Z punktu widzenia osoby, która wiele lat zajmowała się rekrutacją, mogę ci powiedzieć, że niczym. Obecne 25 nie stworzyłyby 2 grup rajdowych po 15, bo w kwestii mythiców, które mają wykluczające się savy, musiałyby to być zupełnie autonomiczne grupy, ze własną ławką (jak już ktoś się zapisze z jedną grupą, nie może iść z drugą). A faktem jest, że obecne 25 ledwo składają 25man rajd (tak, jest tak źle). Top world gildie pewnie jedynie tego nie doświadczają, ale dla nich to i tak jest obojętne, bo to są gildie, które się dostosują do wszystkiego. Dlaczego 20man? Myślę, że ma to wiele wspólnego z ograniczeniami skalowania w dół pewnych rozwiązań w encounterach. Kto wie, czy rozwiązania, o których mówiono ba Blizzconie, które nie skalują się do 10, dałoby się zeskalować do 15 czy nawet 17. |
|
„Czyżby WoW po Polsku???”
wysłany:
No nie wiem, jak nie mogę polskiej zdzierżyć. Osobiście nic mam nic przeciwko samej idei lokalizowania, ale z moich doświadczeń, jeśli ktoś rozumie język wersji oryginalnej, to ta zawsze będzie lepsza (nawet przy najlepszej lokalizacji). A niestety, HS nie nastraja zbyt dobrze do potencjalnej lokalizacji WoWa. Klimat może i fajny, ale ilość tłumaczeń głównie nazwisk, które po prostu bolą jest za duża. |
|
Nie chce, żeby dyskusja sprowadziła się do tego "co autor <Blizard> miał na mysli", bo tego naprawdę i tak się nie dowiemy. Natomiast, z uporem mianiaka powtwarzali o problemach ze skalowanie w dół, więc zakładając, że to nie jest tylko PR, może być coś na rzeczy w tym, że problemy ze skalowaniem mechanik pojawiają się poniżej 20 (skoro to i tak jest większy ból dla 10 równie dobrze mogli zostawić 25man, więc imo zjechali najniżej jak się według nich dało). Inna sprawa, to że mergowanie gildii to zabieg, który rzadko wychodzi. Dużo bardziej realne jest po prostu dorekrutowanie 10 osób, które moim zdaniem na przestrzeni ponad pół roku nie będzie takim wielkim problemem (plus sporo ludzi na pewno wróci na WoD, jak na początek każdego dodatku). Jeszcze taka jedna sprawa. Wiele osób, patrzy na ten zabieg tylko i wyłącznie z perspektywy swojej gildii (zrozumiałe i naturalne). Ale jest jeszcze jeden aspekt. Nowy model w całości będzie dużo lepszy do powstawania zupełnie nowych gildii. Każdy będzie mógł spokojnie zacząć od 10 i robić Normale->Heroiki, a w tym samym czasie płynnie dorekrutowywać graczy, którzy nie będą musieli siedzieć na ławie w Heroiki, i przygotowywać się do zebrania i ubrania całej 20 na Mythic. WoW nigdy nie miał tak dobrego modelu rajdów, bo wszystko wcześniej to były spore schody. Większa płynność ułatwi przeskoki pomiędzy poziomami trudności spowodowane brakami w składzie. |
|
„Item Squish w WoD”
wysłany:
Z tego, co tak na szybko pamiętam z BlizzConowych cyferek, pewnie trochę więcej. Liczby poniżej 10k są jeszcze spokojnie do przetrawienia ;) |
|
„Czyżby WoW po Polsku???”
wysłany:
Ależ jestem jak najbardziej za prawem wyboru ^^ Nie przeszkadza mi istnienie lokalizacji. Po prostu preferuję wersje oryginalne ;) Jest nas mniej więcej tyle samo co Włochów ^^ Po prostu w Polsce jest stosunkowo małe zapotrzebowanie na lokalizację plus to abonament a nie język jest główną barierą dla Polaków. |
|
„Nowości w WoD”
wysłany:
Worgeni i Gobliny to są stosunkowo nowe modele i były robione w nowszej technologii niż te z Vanilli, dlatego są w ostatniej kolejności i mogą nawet nie pojawić się na starcie WoD (chociaż nie jest to wykluczone)
|
|
„Czyżby WoW po Polsku???”
wysłany:
Hellscream = Piekielny Krzyk. Dużo lepiej niż Piekłorycz. Właśnie w tym jest problem - te tłumaczenia są złe, bo są przekombinowane. Szczególnie dla osób znających język oryginalny takie "tłumaczenia" są jak kaleczenie języka. |
|
„Czyżby WoW po Polsku???”
wysłany:
Włochów wcale nie jest więcej, a mają lokalizację, więc to chyba jednak nie o ilość chodzi. |
|
„Doładowania”
wysłany:
Nie wiem, jak ta roczna, ale miesięczna zawsze była droższa niż PP. |
|
„Gra w skojarzenia”
wysłany:
Fenris
|
|
Gari chciał być subtelny
|
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Mówili na BlizzConie, ale musisz mi wierzyć na słowo ^^ |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
I to nawet nie jest podróż w czasie, a pomiędzy timeline'ami. Jak zwał tak zwał, paradoksu nie będzie. |
|
„Nastepny dodatek”
wysłany:
Niekoniecze. Ten timeline staje się naszą teraźniejszością, co znaczy, że doprowadzi do naszej przyszłości ^^ |
|
„Czy warto grać ?”
wysłany:
Mam kilku znajomych, którzy grają w WoWa od lat a angielskiego niet i jakoś sobie radzą ;)
|
|
„RaF”
wysłany:
Wczoraj dostałam od Blizzarda maila po polsku z reklamą nowego RaFa. Chociaż link do FAQ z maila nie działa. Natomiast, jest świeżutkie info po polsku na stronach Blizzarda na temat RAFa:
https://eu.battle.net/suppo... |