
![]() ![]() |
|
![]() Potiony to najsłabsza specjalizacja alchemii. Warto ją mieć na własny użytek, ale w porównaniu z transmutowaniem zarobek będzie mniejszy. A i bardzo często się zdarza, że potiony na AH są tańsze niż matsy. |
|
![]() A sprzedajesz to co ci wyjdzie z tych transmutów, czy robisz z tym coś dalej? Bo jak takie gemy jeszcze powycinasz to każdy proc jest dużo więcej wart. Na gemy też zawsze jest popyt. |
|
![]()
Generalnie tak patrząc po realmach na wowprogress to generalnie brakuje zbalansowanych realmów. Zdecydowana większość to realmy z dominacją jednej frakcji.
|
|
bump
|
|
![]()
Rzuć kostką
![]() |
|
![]()
Nie. Chociaż jakoś sobie nie przypominam, żeby wśród tych typowych scenario były jakieś frakcyjne. Są solo scenario związane konkretnie z jakimiś questami.
|
|
![]() Jestem ciekawa czy ten ich spec od marketingu, który jeszcze niedawno twierdził, że z ich badań wynika, że to tylko "vocal minority" jest niezadowolna, bo większości osób takie "szczegóły" nie interesują, jeszcze w MS pracuje ![]() |
|
![]() Blizzard cały czas rozmyśla, jak przywrócić to coś co się dostaje często podczas levelowania. Po prostu talenty się do tego nie nadają, bo w starej ilości i modelu bardzo ciężko było unikać "jedynego prawdiłowego speka". Owszem, nawet obecnie niektóre talenty wypadają lepiej, ale ich balansowanie wygląda zdecydowanie lepiej niż wcześniejszych. I przede wszystkim talenty rzeczywiście wpływają na styl gry. |
|
![]() Not really. Wpływ old godów w pierwszej kolejności prowadził do szaleństwa. Deathwing też akcentował "swoje" cele. Aspekty przestały istnieć po śmierci Deathwinga. Cała ich moc wyczerpała się na pomoc w pokonaniu go. |
|
okeeeej...
No i link nie działa ![]() I dlaczego ta strona na FB ma kategorię "urzędnik państwowy" ![]() wysłane po 6 minutach 49 sekundach: Najbardziej przerażająca jest myśl, że to może nie być trolling... |
|
![]()
Jeśli chcesz jeden addon do zmiany całego UI to możesz wypróbować ElvUI.
Co do typowo lockowych addonów, to ludzie sobie chwalą AffDots (addon do śledzenia DoT) |
|
![]() Zacznijmy od tego, że serwery RP są PvP albo PvE, więc ten aspekt pozostaje bez zmian. Kiedyś trochę pograłam na serwerze RP i mam takie 2 główne obserwacje: - GMi są mniej tolerancyjni w kwestii pisania bzdur czy też wyzywania się na ogólnych kanałach - bardzo wiele osób chodzi w miastach zamiast biegać ^^ - ponieważ wiele gildii służy do RP raczej niż czegokolwiek innego (miewają jakiś motyw przewodni w stylu tylko gracze danej rasy, itp.) istnieją grupy rajdowe nie połączone w jedną gildię Ale tak poza tym, można tam robić dokładnie to samo co na innych serwerach, o ile nie przeszkadza się innym w role play'owaniu. |
|
Przy Ell Pandzi to się chociaż można było uśmiechnąć ![]() |
|
Według Blizzard większość ludzi dość szybko tego typu questy omijała. Czas, jakie trzeba było w nie włożyć (zbieranie ludzi) był niewymierny w stosunku do nagrody. Nie twierdze, że tego typu questy są BE, ale były źle zaprojektowane i znajdowały się w złym miejscu. Żeby takie questy miały sens muszą być w miejscu, gdzie zawsze jest dużo ludzi i nagroda musi być sensowna. Myślę, że grupowy quest weekly na wyspie sprawdził się w tej materii dużo lepiej niż te stare koszmarki podczas levelowania, do których częściej wołało się ludzi z wyższym levelem z gildii niż szukało ludzi, którzy też go robią. Inna sprawa jest taka, że grupowe questowanie idzie bardziej w strone public questów, które osobiście dużo bardziej mi się podobają. Spontaniczne wykonywanie jakiegoś zadania albo ubijanie jakiegoś mini bossa przez ludzi, którzy akurat są w okolicy wydaje się bardziej naturalne dla klimatu RPG. wysłane po 30 minutach 32 sekundach: A dla mnie WoW do WotLKa nie miał żadnej wartości fabularnej ![]() Przyjemnośc z gry jest pojęciem wybitnie subiektywnym. Dla mnie osobiście każdy kolejny dodatek dodawał coś, co mi dawało coraz większą frajdę. Dlatego należę do osób, które absolutnie nie chciałyby powrotu "good ol'days", ponieważ teraz mam z gry dużą większą frajdę niż wówczas. |
|
![]()
Ja chciałam tylko powiedzieć, że Ludek dobrze prawi ^^
|
|
![]() Pomijając to, że kolegów trochę poniosło to generalnie mieli rację, bo widzisz heirloomy są opcjonalne. Tak więc twoje zdanie się trochę kupy nie trzyma. |
|
![]() Zgodzę się, że heirloomy są trochę za silne. Myślę, że zamiast buffować normalne nagrody większy sens miałby lekki nerf powera heirloomów. Aspekt bonus expa jest jak najbardziej ok. |
|
Do tego, żeby grać w Cata na 85 poziomie musiałbyś potrzebować minimum 9 innych osób, które też robią kontent Cataclysmowy. A takich osób na jednym serwerze przeważnie jest mało. Lepiej kup MoP jak tylko dobijesz do 85 i leveluj dalej. Inaczej po prostu nie będziesz mieć z kim grać, a to na dłuższą metę mija się z celem w grze takiej jak WoW.
|
|
![]()
AV w Vanilli potrafiło trwać wiele godzin
![]() ![]() Może i obecne AV jest nudne, ale przynajmniej ma jakiś cel ^^ Nie wiem na ile się pozmieniało od kiedy je ostatnio grałam, ale dobrze wspominam te czasy, kiedy wprowadzili zmiany uniemożliwiające endless BG. |