WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52
permalink „Talent Archimonde's Darkness” wysłany:
Generalnie lock ma fajne talenty, ale ten ostatni tier to jakieś nieporozumienie. Przeważnie jest tak ze dany tier ma dość podobne talenty. Przykładowo mamy tier dający nam lepszy surv do wyboru[np t1 t3], lepsze CC[t2], lepszy dmg[t5], a w przypadku ostatniego nic sie nie dodaje i praktycznie nie wiadomo jaki mieli z tym zamysł.

- mannoroth - Kompletnie beznadziejny na pve i pvp. Nie daje nic dmg na single target, więc od początku nie ma porównania do reszty.

-Kill'jaden - ostatni talent dający nam możliwość castowania 1 spella w biegu. To tak jak by usunąć szamanowi Elemental blast i dać w to miejsce możliwość castowania lightning bolt w biegu. Trochę to mało atrakcyjne jak na ostatni talent.

- Archimonde - zmieniony na szybko, chyba w ostatnim patchu. Jeden więcej dark soul na walkę z bosem daje trochę dps, ale tak jak powiedziałem wcześniej, cały ten tier powinien dawać bost do dmg w rożnych formach. Jeżeli pozostałe 2 zostały by zmienione w typowo dps, to ten by mógł zostać. Chociaz ja bym i ten zmienił na cos ciekawszego.
Przykładowo
Ulepszenie dark soul
W destro
-Po aktywacji dark soul automatycznie dostajemy max embery
W Demo
- Po aktywacji dark soul Umiejętności po przemianie nie kosztuja demonic fury. [dzięki temu demo miało by szanse sie odpalać na start. Gdy są takie walki ,ze hero idzie na początku.]
W affi
-Brak pomysłu, nie lubie tego spec. Pewnie cos z kosztem kryształów.

I talent byłby o wiele ciekawszy od nudnych 2 stacków. Mam nadzieje ze w następnym dodatku nie tylko dodadzą 3 nowe talenty, ale zabiorą sie tez za niektre stare talenty i mechaniki.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Cata był fajny.
Co do questu locka na green fire, to powinny wprowadzić tam skalowanie ilvl tak samo jak na challenge np 500max. Tak samo powinni dostosować quest do 100 lvl w przyszłości.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Alliancki banner najlepiej pasuje w ciele martwego hordziaka.
permalink „Muzyka” wysłany:
Vai i Satriani najlepsi, kocham ich muzykę.



permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Skoro nie ma juz Ghostglawlera to może w koncu znerfia warka i dk. Mam nadzieje ze usuną tez takie idiotyczne skile jak Stampede hunta.
Pomarzyć fajna rzecz, pewnie będzie jeszcze gorzej niż obecnie:/
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Z nowości dodali tylko garnizony, reszta to tylko kosmetyka i powielanie obecnie dostepnych rzeczy.

Głowna grafika z dodatku przedstawia 7 orków, na blizzconie opowiadali o klanach orków, a nic nie wspomnieli o herosach ally. Ten dodatek na obecna chwile smierdzi z daleka kekami.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
W wotlk mieliśmy stary, podgrzewany i niedobry kotlet zwany naxxramas.
Zgodzę sie, ze Cata to trochę zmarnowany potencjał. Głownie zepsuli sprawe z DS, ten raid był wręcz idiotyczny. Walka z Deathwingiem była naciągana pod względem lore, oraz sama mechanika sprowadzała się tylko do bicia macek i glutów. Deathwing, ktory powinien zjeść na sniadaine takiego Illidana i LK został po prostu zeszmacony. Jednak cata miało tez swoje plusy i dla mnie kazdy dodatek był dobry.
permalink „Rasa dla Huntera” wysłany:
Wejdzie WoD i zmienia wam te raciale np skasują bezsensowny dmg od petow u orka i tyle z waszego wybierania rasy "ktora silniejsza".
Skoro grasz warkiem od wotlk to nie twoja wina, ze blizzard robi z nich klase dla debili. Najgorsi aą ci co zmieniają co chwila klasy zależnie od tego jaka topuje na danym dodaku baz patchu. Obecnie ciężko trafić na areny bez warka jako przeciwnika.
permalink „Rasizm w WoW ?” wysłany:
Jeżeli ktoś bierze na poważnie żarty o gnomach i be to tylko jego problem.
Dla mnie BE sa trochę za krzywe. W nowym mogelu mogli by je lekko wyprostować. Kiedyś zrobiłem male orka, aby zrobić zbugowany achi na pokonanie 40 trenerów. Jak zobaczyłem jak on sztywno chodzi i jakiego ma garba to długo zastanawiałem sie jak tym można grać. Jeszcze te okrzyki podczas walki, które doskonale obrazują stan umysłowy orka.
Sety chyba najlepiej pasuja na human male, zachowują najlepsze proporcje.
permalink „Rasizm w WoW ?” wysłany:
Argument, ze horda jest bardziej jak zwierzęta do mnie nie trafia. Prędzej bym powiedział, ze jest bardziej dzika i na niższym poziomie cywilizacyjnym. Nawiązując do prawdziwego swiata wygląda to tak: Alliance - Europa, Horda - Afryka.
Brak BE w wowie duzo by nie zmienił, ale za to bez Gnomów wow byłby nudny!
permalink „Wasze transmogryfikacje” wysłany:
Dawajcie lepiej screeny. Na armory często słabo widać, gdy postać jest w dziwnej pozie i nie pokazuje broni.
permalink „Mag na WoD - nasze pomysły.” wysłany:
Zaprezentuje kilka moich uwag i propozycji dotyczących maga, jakie chciał bym widzieć w nowym dodatku. Według mnie mag w Mop został trochę olany przez wielkiego blizza. Lwia cześć nowych talentów to tak naprawdę Juz dawno istniejące skile. Dokładnie 9 na 18 talentów juz było, a nowyh mechanik w specializacjach tez za wiele nie wprowadzili. Trochę to słabo wygląda w porównaniu do takiego locka czy dru.

Talenty
T1 - Wyglada ok nic bym tu nie zmieniał
T2 - FLameglov - talent do usunięcia. Kompletna beznadzieja w pvp i pve.
T3 - mniej więcej jest ok
T4 - Greater Invisibility - Marne ulepszenie, rzadko używanego skila. Kompletnie nie ma porównania do pozostałych 2 talentów. Nikt normalny nie da w ten talent. Szybki pomysł na zmianę talentu:
Na 5 sec tworzymy tarcze z arcane, chroniąca nas przed atakami z przodu. Mozemy przez ten czas castowac, ale nie mozemy sie poruszać. Cos na styl tarczy, kalie maja mobki na timeless, tyle ze nie jest channeled.
T5 - tier dający nam 3 rodzaje dotek - jest ok
T6 - Cały tier do wywalenia. Bezsensownym jest, aby mag marnował cały tier na metody regeneracji many. Reszta klas ma to załatwione automatycznie przy wybraniu profesji. Dla fire i frost wystarczy samo evo do regen many, a w arcane dać evo+rune pod nogi jako zwykly skill przy wybraniu specjalizacji.
Zamiast talentów do regenu many mozna w to miejsce dac czary bliskiego zasięgu:
1. Dragon's breath
2. Cone of Cold - ale przywrócić wersje z cata dająca nove na 3 sec
3. Cos typu Arcane wind - odpycha na x yd , zadaje x dmg i spowalnia o 50% przez 3 sec. Skill podobny do druida typhoon
T7 - Z nowych talentó jedynie Falling Stars jest sensowne. Zawsze chciałem miec w fire cos na styl meteoru:] Reszta to jakieś nieporozumienie. Przykładowo Prolonged Exposure dajacy nam zwykłę skrócenie cd na 1 skill. Ostatni talent na 100lvl jako zwykł passyw, mimo ze nie chcieli juz na nowych talentach robić passywów, zmniejszający nam o kilka sec cd na odpalki, które to w przypadku maga są beznadziejne[combustion np obecnie robi z 5% dmg done]. Focusing crystal tez z opisu wyglada glupio.
Na razie brak pomysłu czym by to szło zastąpic.

Fire:
- Zmienił bym tu mastery i combustion.
Mastery - zwieksza dmg ignite o x i combustion o x np. dmg ignite 20% i zwieksza combustion o 40%. Mastery obecnie w fire jest najgorsza statystyką, a tak moze by troche zyskało na znaczeniu.
- Combustion jako ze mastery bezpośrednio zwiększa dmg comu, to zlikwidował bym bonus z ignite. Takie rozwiązanie sprawiło by, ze dmg z comustion był by mniej wiecej wyrównany w kazdej sytuacji. Przez to lepiej mozna go zbalansowac. Dodałbym tez 100% kryt chance dla większego balansu

Arcane: Całkowite przebudowanie tego tree. Tak aby w koncu po 8 latach dało sie nim grac pve i pvp bez odruchów wymiotnych. Przebudować go na miare tego co dostał lock na Mop. Arcane to szkoła magi, ktora jest dość wszechstronna i pod ktora mozna wymyslec duzo fajnych skili i mechanik. Przykładowo coś na styl paska Arcane power który ładujemy jednymi skilami, a tracimy innymi itp.
permalink „Mag na WoD - nasze pomysły.” wysłany:
Na pve najlepszy możliwy devensywny skill to Cauterize. Nie ma nic lepszego od talentu który ratuje przed śmiercią. Greater invisibility miało by jakiś sens gdyby mag nie miał zwykłej niewidzialności.
Blizz tego nie czyta, ale od tego są fora.
permalink „Mag na WoD - nasze pomysły.” wysłany:
Cauterize ratuje cie po twoim failu, a inne skile musisz użyć przed. Zamiast niewidzialności zostaje nam jeszcze iceblock do obrony przed jakimś atakiem. Jednak nie tu jest sedno problemu. Dla mnie powinni zmienić ten ponieważ jest mało atrakcyjny. Od takie zwykłe ulepszenie juz istniejacego skila, które mało co zmienia w mechanice.
Czekam na propozycje.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52