WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 ... 52
permalink „Jaka rasa wasza ulubiona?” wysłany:
Gdyby założył nowy temat to pewnie zjawił by sie ktoś z tekstem, ze taki temat juz był i użyj wyszukiwarki.
Ulubiona rasa to Ludzie i NE, później chyba dranei i kasnale.
Najgorsza rasa to Orkowie/UD, następnie Trole.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Coś mało od blizzconu informacji mamy na temat dodatku. Mogli by tak przed świętami pokazać jakiś nowy model czy zaprezentować nowy pokazowy filmik po krainach itp.
permalink „Jaka wasza ulubiona rasa? 2” wysłany:
Wcielamy sie w Ludzi i zabijamy rożnego rodzaju dzikie podrasy typu orki czy trole. Tak jest w większości gier:}
permalink „Monk, do czego się nadaje?” wysłany:
Dla mnie monk rzucający beczkami w wielkich bosow i bijący ich z pięsci po kostkach to za duzo. Wypacza ta klasa moje poczucie logiki i klimatu jako tank.
Reek napisał :
Ta dyskusja była ciekawa, ale jak ktoś wplątał w nią chrześcijaństwo to poziom gwałtownie spadł.

Normalna sprawa, gdy ktoś zaczyna swój katolicki bełkot.
permalink „The Elder Scrolls Online ” wysłany:
ToR był jeszcze bardziej robiony pod fanow uniwersum. Ponieważ gwiezdne wojny zdobyły popularność przez świetne filmy, reszta protukcji z logiem SW to tylko odcinanie kuponów i liczenie na łatwy zysk. Uniwersum TES zostało stworzone i zdobyło popularność od początku dzięki seri gier. Dlatego kolejne produkcje nie rażą tak w oczy jako zwykły produkt dla maniaków tego świata. Również dlatego należny mieć większe oczekiwania w stosunku do TES. Powinniśmy oczekiwać, ze najlepsze elementy seri zostaną zaimplementowane w TESO. Ja zawsze traktowałem TOR, jeszcze przed premierą, jako słaby produkt dla maniaków typu Lego star wars. MÓwienie, ze Jest to pogromca wowa zawsze mnie bawiły. TESO tez nim nie będzie, ale na pewno bedzie lepiej wykonany i przyjęty wśród graczy.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Nie odświeżą starych krain ponieważ są leniwi.
Grafika w wowie jest prehistoryczna. Jednak jak sie gra ciągle to mozna sie do tego przyzwyczaić. Jak ja kiedyś miałem przerwę na parę miesięcy i w międzyczasie pograłem w inne gry typu Skyrim itp. To jak później wróciłem do WoWa i pierwsze raz zalogowałemn sie akurat w sw, to aż sie przeraziłem zacofaniem tej gry pod wzgledem wizualnym. Te ochydne białe tekstury domów i murów udajace nie wiadomo co, kanciaste drzewa itp. Normalny szok dla nowych graczy i tych z dłuższa przerwą.

Wracając do nowych modeli, to tak wiele one nie zmienią. Co z tego ze postać będzie miała mniej kanciaste ciało, skoro przykryjemy je płaskimi setami w których wszystkie dodatki i akcesoria są tylko namalowane na teksturach. Osoby ktore maja włączony widok helmów to juz całkiem nie zobaczą różnicy. Gram magiem i lockiem i wszystkie robe to zwykła płaska tekstura na identycznym modelu leząca prosto na postaci.
Przykład co oferują nowe gry.

LINK

LINK

Jeszcze inny problem,który moim zdaniem powinni poprawić to cloaki. Wyglądają one jak zwykła płaska tekstura na plecach. Przydała by sie lepsza ich animacja gdy przykładowo walczymy i biegniemy. Kształt tez powinien byc bardziej naturalny. Wystarczy zobaczyć jak ma zrobiony cloak Król SW. Co najmniej czegoś podobnego bym oczekiwał dla graczy.

permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Co ta ankieta i cała dyskusja ma wspólnego z tematem o nowych modelach i grafice w WoWie?

Co do miast, to moim zdaniem zdecydowanie najgorsze jest UC. Małe, ciemne, z dziwnymi korytarzami i jeszcze głupszymi windami.
permalink „Książki Warcraft” wysłany:
To wszystko wina Tus... Blizza.

Kiedyś jak Warcraft był mniej znany to wydawano normalne książki w naszym języku. Teraz za czasów WOWa im sie to niby nie opłaca?
permalink „Mag na WoD - nasze pomysły.” wysłany:
Jezeli chodzi o 90lvl talenty to nawet blizz kiedys przyznał, ze według nich jest to słabe rozwiązanie. Lecz nie beda ich zmieniac w połowie trwania dodatku. Dlatego licze na co ciekawego w WOD. Moj pomysł jest ciekawy i atrakcyjny.
Nawet jak nie doczekam sie całkowitego przebudowania arcane, to wystarczyło by mi 3 lekkie poprawki tego spec:

1. Dodanie skila podobnego do scorch czyli 1,5sec cast + cast w biegu + ładowanie arcane change + o wiele mniejszy dmg od blast.
Dzieki temu arcane miał by sens w pvp. Używając tego skila do stackowania change i missles po czym deep i 2x missles +barrage:] Styl gry podobny do fire pvp.

2. Zmiana mastery. Obecne mnie denerwuje poprzez zmuszanie do ciągłego kontrolowania ilości many. Lepsze by było gdyby przykładowo zwiększało dmg dla każdego arcane change. Czyli standardowo każdy stack daje +10% dmg, a z duza ilosci mastery +24% dmg itp.

3. Dodanie animacji do arcane blast. Głupotą, aby spel który spamujemy większość czasu nie miał żadnej animacji. Widział bym go jako kule arcane energi szybko lecąca w cel[szybkość lancy] z każdym stackiem kula mogła by być większa.
permalink „Pierwsza postać...?” wysłany:
każdą postać expi sie łatwo podobnie szybko. Dlatego robienie postaci tylko po to aby kupić itemy, a po czym zrobić nowa, juz odpowiednia dla ciebie klase, to dziwny pomysł.
Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 ... 52