WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Tomia

Idź do strony: 1, 2, 3, 4 ... 52
permalink „Anime” wysłany:
Fullmetal Alchemist brotherhood to jedno z najlepszych anime jakie widziałem. Zdecydowanie najlepsze z tego gatunku. Świetna animacja, kreska i muzyka. Historia przez wszystkie odcinki trzyma ten sam wysoki poziom i jest mocno absorbująca, czego nie mozna powiedzieć o tasiemcach pokroju Bleach czy Naruto.

Jakiś czas temu oglądałem Shinsekai Yori i mogę zdecydowanie polecić. Na początku nie każdemu może sie spodobać przez swój specyficzny klimat, jednak im dłużej je oglądamy tym bardziej je doceniamy.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Rozumiem ze każdy by cos chciał do własnej klasy, ale bez przesady. Dk w takim przypadku jest ostatni w kolejce.
Co do nowych ras to według mnie mogli by ich nie dodawać. Zamiast tego niech pociągną wątki juz istniejących ras, a nie jak zawsze całkowite ich olanie. Tacy worgeni na Mop kompletnie nie istnieją o dranei czy gnomach juz nie wspomnę. Ciągle tylko nas karmią lekka papką z trolami orkami i ludźmi. Przykładowo król gnomow nie udziela sie w żadnym dodatku, jedynie mały mini event na koniec wotlk, ciekawe czy chociaż wie ze odkryto pandarie.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Lock - podzielic demo na 2 osobne spece do dps i tankowania, tak jak miało to miejsce u druida. W kazdym specu przemieniał by sie w inna forme demona
Szaman - spec oparty na dark i voodoo, czyli dps caster dot z jakimis klatwami, kontrola postaci itp
Mag - chętnie bym pograł w lightning spec.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Bez specjalizacji i na starych talentach miałeś tylko pozorny większy wybór. Używało sie w większości tych samych talentow i skili. Chyba nie powiesz mi ze mając fire spec,talenty w fire, chcesz grac używając nieefektywnego frostbolt itp.

Skoro magowie potrafią używać żywiołów ognia i lodu, to nie widzę przeszkody aby używali tez błyskawic. Szamani to taki miks wszystkich żywiołów. Dla mnie błyskawice sa bardzo klimatyczne i chętnie bym pograł takim magiem.
Spec oparty na feniksie, co masz na myśli?
Dla takiego warka ciężko wymyślić nowy spec. W końcu oni tylko machają kawałkiem żelastwa.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Blood mag dla mnie nie ma klimatu i trochę nie pasuje do obecnego. Jedynie jako całkowicie nowa klasa. Mam nadzieje ze arcane w końcu całkowicie przerobią. Jest to jeden z najnudniejszych specy w grze i przez te wszystkie dodatki nic z nim nie zrobili. W porównaniu do takiego locka, ktory dostał osobne mechaniki w kazdym specu, mag wydaje sie całkowicie olewany przez blizza.

Rog tank to przesada. Wystarczy juz ze mamy śmiesznego monka rzucającego beczkami w bosow.
permalink „ROGUE - Pytania” wysłany:
Taki War/dk/monk są lepsi w praktycznie wszystkim od rogala.
permalink „Muzyka” wysłany:
Ed 8 Gintama




Ed 5 Gintama




Op 2 Gintama

Bez przesady z tym, ze mężczyźni nie potrafią rozpoznawać barw. Bardziej chodzi o "fachowe" nazewnictwo tych barw i zamiast nazywać cos typu oliwkowy kolor, zgniła zieleń mówią przeważnie jasny, ciemny, intensywny zielony itp.

Jaina z tym nowym image wygląda idiotyczne.

Poważnie Sylvanas przetłumaczyli jako Sylwestra?
permalink „Rotacja Locka Destro - pomocy” wysłany:
Shadowburn przy krycie ma większe cyferki od chaos bolt. Oczywiście ciężko o kryt, ale za to jest instant. Dlatego jest bardziej opłacalny.
Proc bacdrafta powinni zmienić na 3x incinerate +30% lub 1x chaos bolt +50%. w pve nie było by az takiej straty dps castujac chaos, a i w pvp ułatwiło by to gre lockiem.
permalink „XPAC5 - Warlords of Draenor” wysłany:
Nie mozemy zabić Groma w przeszłości, ponieważ za bardzo by zmieniliśmy teraźniejszość. Dlatego cofniemy sie w czasie w celu ucięcia wacka Gromowi, aby ten nie spłodził swego głupiego syna.
permalink „XPAC5 - Warlords of Draenor” wysłany:
Tak na poważnie to mam nadzieje ze w następnym dodatku nie będą sie juz skupiać na orkach. Robienie teraz dodatku z Gromem było by niczym podgrzewany i mocny przypalony kotlet. Niech w końcu dadzą dojść do głosu Dranei i Velenowi. Teraz polowa ally nawet nie wie w którym miejscu Exodar on stoi.
permalink „Shadow Priest/ Warlock” wysłany:
Priest ma 2 spece do leczenia i 1 do dps. Warlock ma za to 3 spec do dps. Wiec jeżeli zależny ci tylko na dps to warlock będzie lepszy. Nie dlatego ze robi większy dps, bo to różnie bywa, ale dlatego ze jak przykładowo nie podoba ci sie rotacja w danym specu i jest twoim zdaniem upośledzona [dla mnie jest nim demo i arcane mag] to zawsze pozostają ci jeszcze 2 dps spec.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Troche bezsensu, ze zrobiły nam sie 2 tematy dotyczące dodatku.
Co ja oczekuje od dodatku i na co lcze tak w skrócie.

-Nowe modele dla kazdaj rasy. Najlepiej wraz z dopracowaniem itemków na nich. Chodzi o to, ze takie cloth nie różnią się praktycznie niczym poza naramami i helmami. Z czego hełmy mam wyłączone to pozostaje mi płaskie robe z teksturami udajacymy, ze składają się z czegoś więcej.

- Nowe talenty. Wprawdzie obecne moga pozostawić, dodać kolejny rzad na następny lvl 95/100, ale dodać e osobne talenty pasywne. Mogły by one byc wspólne dla każdej specjalizacji i dostępnych z 30-40 sztuk. Wyszło by na koncu ze mamy do wyboru specializacje, talenty aktywne[te obecne], talenty pasywne i glyphy.

- Mozliwosc zbudowania w stolicy własnego domu. Na początku kupujemy działkę, później powoli go rozbudowujemy. Podobnie jak w dlc w Skyrim. W achi była by osobna zakładka dotycząca domu i takimi pozycjami dotyczacymi róznych faz rozbudowy, umeblowania itp. Z sala trofeów w ktorej zbieramy "pamiątki" po zabitych bosach. Normalnie był by on na bazie phasingu, ale szło by zapraszaćtez ludzi do naszego domu np: bedąc w party. Mozliwosci daje sporo.

- 4 spec tylko dla niektorych klas. Moj faworyt to rozdzielenie demo locka na 2 osobne, czyli dps i tanka tak jak to miało miejsce w przypadku dru. Lock tankujący w formie demona:]

- Całkowite przebudowanie arcane maga

- nowe animacje dla starych czarów. Ile to mozna patrzeć na ten płaski icebarrier maga, minionowi tez by sie przydał poprawiony model.

- brak nowych ras wprowadzanych na siłe

- Z nowej klasy to tylko demon hunter

permalink „Elektrownia wodna projekt” wysłany:
Do jakiej szkoły chodzisz, ze musisz takie rzeczy robić?
Podaj więcej szczegółów zadania. Piszesz o makiecie czyli ma to tylko wyglądać, czy działać?
Plan jest ok, ale nie musisz sie na nim opierać.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Głównym zadaniem każdej rasy jest przetrwanie i przekazywanie genów przez potomstwo. Forsaken są tej możliwości pozbawieni i dlatego ciężko ich nazwać nawet rasą. Są to po prostu nieumarli/zombie innych ras. Samo ich istnienie jest dla świata w takim przypadku zbędne i powinni wracać tam skąd przyszli, czyli pod ziemie.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
No to mamy zapowiedziany następny dodatek do WOW: World of Horde

Znowu kolejny dodatek będzie poświęcony hordzie i Garoshowi. Niech już chociaż przestana obiecywać, ze teraz czas na ally. W przypadku pandari nikt sie na poczatku nie spodziewał, ze będziemy kończyć dodatek chodząc po wiosce orków. Dlatego mam nadzieje ze i w tym przypadku nas zaskoczą. Jednak na razie na pomysł cofania sie w czasie spoglądam dość sceptycznie.

Same zapowiedzi nowych mechanik w grze:

- Budowanie garnizonu. Dokładnie tak jak przewidziałem. Tylko ze mi chodziło na budowanie domu i jego stopniowe rozbudowywanie, zbieranie trofeów, zatrudnianie npc i mase innych rzeczy. Dajcie mi teraz tego, kto mówił ze blizz nie wprowadzi takich rzeczy:]
Jest to praktycznie jedyna znacząca zmiana w tym dodatku. Reszta rzeczy to tylko małe ulepszenia.
Troche słabo to wyszło jak na konferencji chwalili sie typu:
-teraz można zegregowac itemy w bagach.
-teraz widać na bg czas do przejęcia flagi.
Takie rzeczy istnieją w addonach od 7 lat.

Gdy wyszedł MOP dostaliśmy
-nowa rase
-nowa klase monk
-walki petów
-wyzwania
-scenaria
-nowy talent system

Teraz to tylko:
-garnizony
-nowe modele postaci
- instant 90lvl wow

Troche to słabo wygląda przy MOP. Pewnie chodzi o to, ze ciężko wymleć coś nowego do gry. Jednak tak jak 2 lata temu przy prezentacji MOP byłem w skowronkach, tak teraz mój optymizm jest umiarkowany.


permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
belor napisał :
teraz masz
- nowe modele
- nowy system raidow
- Housing
- Zakładka na zabawki ,hairloomy i możliwe że Tabardy
- squeeze statsów
- Adventure Guide

- modele ok - jedna z najbardziej pożądanych zmian
- nowy system raidów - nie widze w tym nic nowego, tylko małe przegrupowanie i inne nazwanie ich. Sam sens raudów pozostaje taki sam. Nowe flexy, ktore mozna potraktowac za nowa mechanike został dodane w patchu.
- główna innowacja domy ok
- zakładka na zabawki przyda sie. Ale to znowu nic odkrywczego. Zakładki na pety i mounty juz w wotlk wprowadzili
- Miało juz byc na cata. Znowu moze ale nie musi być
- Rozumiem ze jest to zakładka która mówi nowym graczom co mogą zrobić w grze, czyli pierdoła.

Najbardziej brak mi jakiś większych zmian w klasach postaci. Dodatnie niektórym 4 specu itp. Liczę ze jednak jak wyjdzie beta to okaże sie, ze trochę zmian w mechanikach jest.
Bardzo dobrze ze poziom dla najlepszych graczy jest jeden, a nie tak jak teraz 10 i 25 man. Przynajmniej nie będzie dwóch wyścigów o najlepsze gildie, czy tez tarć miedzy graczami typu: raidujecie 10hc bo są łatwiejsze itp. Dla blizzarda tez będzie łatwiej zbalansować i dopracować odpowiedni poziom trudności dla tylko jednego trybu.
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
Nafur masz orka w avku i 4 postacie ork, więc się nie dziwie twojej reakcji:p
permalink „Nastepny dodatek” wysłany:
LINK

Wedle tej strony mozna przypuszczać ze tylko klasyczne rasy dostana modele. Podrasowanie dranei tez by sie trochę przydało skoro to będzie dodatek w dużej czesci z nimi.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4 ... 52