WoWCenter.pl
Redgis zabił Ragnaros 10-Normal po raz 2.     
nehel spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
matstry zabił Skulloc (Heroic Iron Docks) po raz 3.     
Doilyn spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
Pavvcik spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
Privian zdobył osiągnięcie Staying Regular.     
Bravia spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
Nafur zdobył osiągnięcie I Want More Talador.     
Nirv zdobył osiągnięcie Heroic: Skyreach.     
nehbet zdobył osiągnięcie Aberrant Behavior.     
Quar zdobył osiągnięcie With a Nagrand Cherry On Top.     
anex spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
Roni3123 zdobył osiągnięcie Resource Glut.     
Dostojny zdobył osiągnięcie Denyin' the Scion (10 player).     
Vantu zdobył Coldstomp's Sorrow.     
Dynamitek zdobył Krud's Girthy Girdle.     
lorton spełnił kryterium osiągnięcia Working Many Orders.     
m1szcz zdobył osiągnięcie Invasions Are Better with Friends.     
Tooly zabił Ner'zhul (Heroic Shadowmoon Burial Grounds) po raz 3.     
Fobos zabił Ragnaros po raz 1.     

Human

Ludzie

Ostatnie odkrycia dowiodły, że ludzie są potomkami barbarzyńskiej rasy vrykuli, wojowników pół-gigantów, którzy zamieszkują Northrend. Ludzie pierwotni przez kilka tysiącleci byli głównie rozrzuconymi po świecie plemionami, dopóki narastająca siła imperium trolli nie zmusiła ich do zjednoczenia. Wtedy właśnie uformowała się nacja Arathor oraz jej stolica, wolne miasto Strom.

Po kilku wiekach pokoju kwitnące miasta-państwa Arathoru rozbiły się jednak na królestwa: zachodnie Gilneas, północnozachodnie Alterac, Dalaran i Lordaeron, południowozachodnie Kul Tiras, oraz Stormwind na dalekim południu. Samo Strom zmieniło nazwę na Stromgarde i nadal pozostało potężnym królestwem.

Zdarzyła się jednak katastrofa, którą było pojawienie się w Azeroth Hordy orków. W czasie Pierwszej Wojny pomiędzy ludźmi i orkami, zrównała ona z ziemią Stormwind. Pozostali przy życiu mieszkańcy, w tym młody książe Varian Wrynn, schronili się w Lordaeronie. Tam też przywódcy siedmiu królestw zdecydowali zjednoczyć się ponownie pod sztandarem Przymierza Lordaeronu. Wspólnie udało im się rozbić siły Hordy w czasie Drugiej Wojny.

Narastające między królestwami napięcia sprawiły jednak, że cena utrzymania Przymierza stawała się wyższa, niż wcześniej sądzono. Niechętni ponoszenia tych kosztów okazali się przywódcy Gilneas i Stromgarde, i wycofali swe królestwa z Przymierza. Tymczasem pojawiło się kolejne nieszczęście w postaci tajemniczej plagi, która zdziesiątkowała Lordaeron, zabijając tysiące ludzi i zmieniając ich w nieumarłych sługusów Króla Lisza. Nawet sam książę Lordaeronu został zmanipulowany i wolą Króla Lisza zgładził swego własnego ojca, po czym udał się do Northrend, by zjednoczyć się ze swym panem. Przez następne pięć lat Król Lisz pozostawał tam, knując i tworząc swe armie.

Cechy rasowe Ludzi

Every Man For HimselfKażdy za siebie Ludzie mogą zrzucić z siebie efekty spowalniające i unieruchamiające.
DiplomacyDyplomacja Bezpośredni i otwarci ludzie zwykle dobrze dogadują się z innymi rasami i stosunkowo łatwo zdobywają ich zaufanie.
The Human SpiritLudzka werwa Ludzie są znani ze swego nieposkromionego ducha i otrzymują niewielki bonus do ich atrybutu spirit.
Sword and Mace SpecializationSpecjalizacja w mieczach i buławach Niewiele rzeczy tak dobrze obrazuje siłę i wdzięk ludzi, jak ich ulubione bronie.
Film wprowadzjący

Jednakże spuszczenie na świat plagi nieumarłych było jedynie przygotowaniem do inwazji demonicznego Płonącego Legionu, który od dawna pragnął unicestwić wszelkie życie w Azeroth. Kiedy Legion uderzył, ludzie zjednoczyli się z innymi rasami i odnieśli kosztowne zwycięstwo w ramach Trzeciej Wojny. Ostatnimi czasy liderzy Hordy i Przymierza rozpoczęli swoje własne kampanie w Northrend, a ich działania zaowocowały miażdżącym zwycięstwem nad Królem Liszem.

Od upadku Lordaeronu, królestwo Stormwind przerodziło się w najsilniejszy bastion ludzkości i najpotężniejszą siłę w obecnie wielorasowym Przymierzu. Rządzeni przez Króla Variana Wrynna ludzie Stormwind trwają w wierze w honor i sprawiedliwość, broniąc swych osad i rodzin.

Pomimo, iż ludzie należą do jednych z młodszych ras Azerothu, to z wytrwałością i hartem ducha stawili czoła wielu wyzwaniom. Ich niesłabnące umiejętności adaptacji i odbudowy uczyniły z nich znaczącą siłę w stale zmieniającym się świecie.

Stormwind Elwynn Forest

Lokacja startowa: Elwynn Forest

Spokojne lasy na południe od miasta Stormwind wydają się być dużo cichsze odkąd Bractwo Defias upadło. Jednak mieszkańcy Elwynn Forest nie próżnują. Pola trzeba obsiać, kopalnie eksploatować, tartakom zaś dostarczyć surowca. Przy całym swym przepychu i majestacie, Stormwind długo by nie przetrwało bez stałego dopływu żywności i innych zasobów niezbędnych do utrzymania ludności. Ich dostawy są jednak dziś coraz bardziej zagrożone z powodu inwazji koboldów, zajadłych waśni pomiędzy farmerami oraz ataków dzikiej zwierzyny. Opactwo Northshire wciąż rekrutuje i szkoli każdego odważnego podróżnika, który gotów jest pomóc w utrzymaniu pokoju. Podobną determinację okazują orkowie z Blackrock, którzy gromadzą swe siły w pobliskich Redridge Mountains. W czasach, kiedy wojska Stormwind porozrzucane są bardziej, niż kiedykolwiek, ci orkowi renegaci sposobią się, by ostatecznie unicestwić swych starych wrogów, ludzi z Elwynn Forest.

Stolica: Miasto Stormwind

Żadne inne miasto nie ukazuje tak dobitnie ludzkiej determinacji, jak Stormwind. Zniszczone podczas pierwszej inwazji Hordy na Azeroth, Stormwind zostało pieczołowicie odbudowane przez Gildię Kamieniarzy po zakończeniu Drugiej Wojny. Część miasta została ponownie zrównana z ziemią podczas ataku Deathwinga, spaczonego czarnego Smoczego Aspektu. Pozostałe, nienaruszone dzielnice są dziś jednak piękniejsze niż kiedykolwiek, a wszystko to dzięki ich pracowitym mieszkańcom. Od przepięknej Katedry Światła, która służy jako główne centrum duchowości, do budzącej podziw Alei Bohaterów, upamiętniającej poświęcenia lojalnych czempionów Stormwind, miasto to prawdziwie wyraża mężne serce ludzkości.

Wierzchowiec rasowy: Koń

Te wierne rumaki prą do walki, niosąc na grzbietach swych ludzkich panów, już od czasów Pierwszej Wojny. Znane ze swej chyżości i ognistego temperamentu wierzchowce doskonale nadają się dla swych bohaterskich jeźdźców. Evandales z Elwynn Forest są szczególnie cenione przez podróżników za ich lojalność i opanowanie w obliczu niebezpieczeństwa. Ich niesłychana popularność sprawiła, iż znaleźć je można także w Theramore, a nawet w Wetlands.

Przywódca: Król Varian Wrynn

Życie Variana to seria tragedii i konfliktów. Na jego duszy ciąży zamordowanie jego ojca przez zabójczynię, Garonę Halforcen, a także przypadkowa śmierć jego żony, Tiffin, która zginęła w trakcie zamieszek. Król na tron powrócił niedawno. Został bowiem uprowadzony przez Bractwo Defias oraz czarną smoczycę Onyxię, która ukrywała się pod postacią Lady Katrany Prestor. Odarty ze swych wspomnień i zniewolony przez trenera gladiatorów Hordy, Varian wywalczył sobie drogę ku wolności, przybierając na czas walki imię „Lo’Gosh”, lub „widmowy wilk”. Z pomocą swych towarzyszy udało mu się odzyskać utraconą tożsamość i ostatecznie pokonać Prestor. Znany ze swej wytrwałości i zaciętości Król Varian Wrynn jest oddany obronie interesów Przymierza i wychowywaniu swojego syna, Anduina, który kiedyś zajmie jego miejsce.