WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pavvcik

Idź do strony: 1, 2, 3 ... 7
permalink „Pve a klasa.” wysłany:
Monk albo paladyn tank, dps i tank w jednym kiedy grane prawidłowo (monk dps nisamowicie nudny jest do tego i wypada blado bez BiS setu w porównaniu do inncyh klas) DK tank w 5.2 sytuacji wypada niezwykle słabo (mierny dmg w blood i brak raid CD) i jedyne gdzie sie może sie "wyrozniac" to Dark Animus.
Poza tym warlock 3 viable spec'i w tym momencie i w zalezności od walki można się dostosowywać
+super przeżywalność ma
+raid utility (healthstones, gateway)

Jewelcrafterzy mogą też używać specjalnych, lepszych gemów - takich gemów można mieć włożonych w cały gear max 3. Dostępne są na wysokich poziomach JC.
W MoP'pie zmniejszyli to do tylko 2 gemów żeby wyrównać z bonusami z innych profesji :<
permalink „Paladyn” wysłany:
Ogólnie jestem zwolennkiem haste build'u. Główna różnica miedzy haste/hastery wynika z tego że w haste buildzie masz wiekszy uptime Shield of the Righteous, a w buildzie mastery Shield of the Righteous zatrzymuje ma zwiekszona redukcje obrazen i zwieksza szanse na udany blok.

Wiec mozesz miec SotR czesciej albo nieco silniejszy, bazowe statystyki SotR sa powiedzialbym bardzo dobre i nawet jesli nie inwestujesz w mastery powininien spelniac swoja funkcje. Dlatego mniej bardziej podejscie do haste, wole miec SotR czesciej niz jakis niesamowicie silny ale duzo rzadziej.

Buildy mastery maja to do siebie ze "wygladzają" caly dmg pochodzacy z melee swingów dzieki bonusowi do bloku, jednak w obecnym stanie rzeczy tankowie prawie nigdy nie powinni umierac tylko i wylacznie z powodu melee boss'a. 90%+ smierci u tanków to nagly spike dmg (triple puncture horrdiona, talon rake etc) i haste pozwala miec SotR w gotowosci na kazdy nadchodzacy spike.

W haste buildzie paladyn jest troszke bardziej "papierowy" gdy nie man a sobie buffa od SotR, dlatego wazny jest exp hard cap 15%, zeby nie nie gracic Holy Power na parry/dodge, i miec jak najwiekszy uptime SotR.
Kolejnym plusem haste buildu jest zwiekszenie dps'u tanka, jak wiadomo vengeance pozwala w tym momencie tankom osiagac niesamowity dps/raid healing/self healing, mastery nie daje zadnych bonusów do dps'u.

Ogolnie roznica w przezywalnosci miedzy haste>mastery, mastery>haste, nie jest duza, ale haste daje duzo wieksze pole do popisu, jednak jest nieco trudniejsze do gry, trzeba spamowac klawisze zeby wycisnanc jak najwiecej Holy Power jak sie da, i trzeba zwracac uwage na timery bossów. Mastery to z drugiej strony taki nobrainer, masz mastery, tarzca i bloki robia Twoja robote za Ciebie (nie znaczy ze mozna HP i SotR ignorowac, ale mastery to takie granie na autopilocie)

permalink „Wow , czy jest jeszcze szansa?” wysłany:
lupus napisał :

Najzabawniejsze jest to, że w Chinach nie dość, że się nie płaci za grę, nie płaci się subskrypcji w formie znanej w EU/NA to dodatkowo można za darmo przenosić sobie postacie w dowolnym czasie i na dowolny serwer - jak widać w EU/NA Blizzard musi na wszystkim zarobić podwójnie (subskrypcja + opłata za każdą operację).

Całkowicie inny rynek, nie ma sensu tego porównywać porównywać. Gdyby Blizz mógł wprowadzić tam normalna subskrypcje i opłaty za transfer to na pewno by to zrobił.
permalink „Tier dla monka” wysłany:
Tokeny na najnowszy T15 dropia w ToT, Nalak, T14 HoF, ToES, Sha of Anger ó_ó
Potem je na właściwe itemy wymieniasz
permalink „Monk, do czego się nadaje?” wysłany:
Hit 7.5%/Exp 15% > Haste > Crit > Mastery
Haste zależy od preferencji da się grać nawet z 0 haste ale margine błędu jest wtedy bardzo niewielki. Większość BrM monków teraz idzie w jakies 4-5.5k haste i potem wszystko w crit(10 normal, 10 heroic, 25 normal) albo w mastery (25 heroic).
Co do exp najlepszą opcją jest na początek celować w 7.5%, potem postackwoać troche haste i crita (ilvl 515~) można iść w 15% po więcej dps.
Nie ma sensu gemować agi bo ap przyjdzie samo z vengeance.

Obecnie monk to jedna z najlepszych opcji jesli chodzi o tanków Dzięki vengeance mają bardzo wysoki dps (LOL KEG SMASH) i raid healing. Do tego w ToT występuje wiele mechanic które ignorują armor (mimo tego że zadają obrazenia fizyczne np, Triple Puncture, Talon Rake, Snapping Bite) jednak nie ignorują Stagger'a (mechanika BrM która część bezpośredniego physical dmg zameinai na dot, który potem można za pomocą purifying brew usunąć)

Brm jest w chwili obecnej jednym z trudniejszych speców do tankowania ponieważ bardziej niż inne klasy opiera się na AM (active mitigation), wymaga prawie 100% uptime Shuffle (20% more stagger, 20% parry chance)
, dobrego użycia elusive brew i w wypadku używania t15p2 /cancelaura elusive brew macra, oraz odpowiedniego generowania i kontrolowania zużycia Chi (shuffle uptime/purifying brew/guard).
Do tego dochodzi brak grubszych defensywnych CD, za to jest dużo pomniejszych które trzeba umieć wykorzystywać.

Źle grany BrM jest bardzo papierowy w stosunku do innych tanków, dobrze grany jest w stanie tankować wszystko jednocześnie topując healing i dps.
permalink „Flexible raid w 5.4” wysłany:
Nummus napisał :
Szkoda, że poziom nie będzie skalował się w drugą stronę, tzn. im mniej osób poniżej 10 tym łatwiej, tak by można było solować najnowsze raidy zaraz po ich wypuszczeniu.

;)

A tak na serio to sam pomysł brzmi ciekawie, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Założenie raid'u jest takie że potrzeba większej grupy ludzi aby go wykonać, więc nie widzę powodu czemu mieliby robić 1 osobowe "raidy".

Brzmi jak dobry sposób raidowania altami lub pokazywania nowym graczom w formie mniej patologicznej niż LFR, czegoś co przypomina właściwe raidowanie.

Natomiast użycie Loot system'u z LFR to dokonały "content" dla ludzi którzy lubią narzekać na ciągły brak loot i wypłakiwać się na forach.

Z perspektywy high-end pve, rewelacji nie ma zbytniej, ot kolejny poziom trudności żeby farmić set bonusy kiedy nowy raid wyjdzie. (Tu tutaj też whine się szykuje pewnie niesamowity "OMGG BLIZZ MUSZE ROBIC TEN SM RAID 3 RAZY W TYGODNIU TERAZ QQ" ze strony pewnych środowisk)

Ogólnie zmiana na duży +.
permalink „Warrior tank” wysłany:
Obecnie u warriora głównie wszystko pakuje się stamine gdzie sie da (blue sockety) + stam/mastery (green sockety) +stam/exp albo exp/hit albo exp (czerwone sockety).
Secondary staty mają dość małe znaczenie ale jednak opłaca się w gear z mastery celować.
permalink „Warrior czy paladyn?” wysłany:
Prot Pala w tej chwili ma niesamowity dps i raid healing, świetne utility (BoP, Bubble, Devo), bardzo dobre AM (Shield of the Righteous + uptime dochodzacy do 80-90%) i mase defensywnych CD (Holy Avenger, GoAK, Ardent Defender, Divine Protection)
Warrior wypada niesamowicie blado bo pod wzgledem DPS jest niesamowicie slaby w porownaniu z innymi tankami, brakuje jakiekolwiek formy raid healingu, Shield Block jest okej jesli o melee swingi chodzi, Shield Barrier moze jeden wielki hit raz na jakis czas zaabsorbuje ale to tyle. Jedyne co sytuacje chociaz troche ratuje to Skull Banner/Rallying Cry (ale po to można wziąć ze soba jakiegos DPS warra zeby nie zapychac raid spota protem)

Powiedziałbym, że wybór jest jasny
Paladyn => Monk > Dlugo nic >> Warrior/DK/Druid jesli o tankow chodzi.
permalink „Warrior czy paladyn?” wysłany:
LINK

Tyle na temat DPSu Blood DK
Na większości bossów DK sa w tyle o kilkanascie k dpsu.

EDIT: Musialem editnanc psot bo RaDen byl okropnym przykladem, poniewaz DK nie moze go solo tankowac. Moj błąd. Ale reszta bossów i tak tendencje pala>dk pokazuje. Anomalje głównie wynikają z tego że na azjatyckich serwerach 25 many dropia lepszy gear (+8 ilvl).
permalink „Warrior czy paladyn?” wysłany:
Lock cos koło 200k


Przykro mi ale MoP to nie dodatek gdzie tankowie siedza na dole dps meterów #Vengeance
Logi :p Robie powyzej tych 60k (tyle ze monk :< )
Ra-Den 340k+ LINK
Lei Shen 200k+LINK
Zavar to dk tank btw :<
permalink „Kochani DK :*” wysłany:
Pff.. Każdy tank jest teraz w stanie wytrzymać 15 min z sha x_X Kwestia jedynie gearu żeby przed enrage się wwyrobić. Sha to tylko i wyłącznie DPS race jest : /
permalink „Kochani DK :*” wysłany:
Przeżyć 15 min? Spoko. (to jakiegos skilla tam wymaga żeby boltów pounikać)
Zabić, już nie koniecznie bo jak mówiłem to tylko i wyłącznie kwestia gearu jest i sposobu w jaki poszczególni tankowie się skalują. Jedyny powód dla którego DK jest w stanie zabić to przed innymi klasami wynika z tego samego powodu dla którego blood DPS ssie w obecnych raidach (dobry weapon dmg scaling, slaby vengeance scaling).
permalink „Challenge Mode - Gold AIM” wysłany:
Ukradne temat skoro już jest żeby nowego nie zakładać.

LFM 1 DPS Challenge Mode: Gold (warlock/hunter/mage preferowany)
Wymagania:
Postać po stronie Hordy
Gear zgemowany i zenchantowany, z jakims sensownym ilvl zeby sockety jakieś były.
Ze stack 18 sec invisibility potion'ów.
Jako taka umiejętność grania swoja klasa.
Umiejętność słuchania instrukcji na ts/vent/mumble/etc.
Z 4-5 godzin czasu zeby wszystko zrobić (mozna na kilka dni rozlozyc)
Kontakt: PW albo battletag Pawcik#2177

Dzisiaj o 18 próbujemy
Coby napisał :

Tinker - pomijając profesje inżyniera również ciekawa propozycja, gobliny by się świetnie wpasowały jak i gnomy w tą klasę strzelby jakieś maszyny wojenne itp rzeczy nie bazujące na magii mogły by się sprawdzić ciekawie;)

Tinkerer jak już >.>

WujoDamian napisał :
Jakby Mok'Nathar przez naciski Rexxara na przyrost naturalny się rozrosło była by dla mnie to jedna z najciekawszych ras Hordy.

Napisałem to w innym temacie ale co myślicie o tym gdyby to było nowym wątkiem dodatku:
Mógł by blizz wpakować Northrend i Outland do tego całego miejsca gdzie cofasz się w czasie nie pamiętam jak to się nazywało aby obecne postacie jak i gracze nie dostały jakiegoś mózgojebu i poznawały to co było dawniej po wbiciu 60 lvl w świecie po katakliźmie. Możliwość levelowania 60-80 była by tylko poprzez cofnięcie się w czasie wchodząc w portal w tym miejscu jeden od Outland i jeden od Northrend. Aby nie było problemu z teraźniejszością a dało by pomysł na nowy dodatek można by było zrobić "segregowanie świata" powiedzmy naprawa zniszczeń płonącego legionu w Outland na 90-95 i naprawa zniszczeń po pladze w northrend 95-100.

Jeśli o lore chodzi to caverns of time już nie istnieją, ponieważ Nozdormu przestał być Aspektem Czasu gdy oddał swoją moc aby użyć Dragon Soul do zniszczenia Deathwing'a (Madness of Deathwing). Bronze dragonflight utracił kontrole nad czasem.
permalink „Siege of Orgrimmar - Screeny” wysłany:
Dopiero skonczyli testowac normalne 10tki i dopiero co hc 10tki zaczeli (4 bossy do tej pory). Jeszcze 25tki norm/hc + lfr + flex wiec jeszcze troche : p
Nie ma to jak LFR raiderzy i ludzie co ledwo normal czyszczą, mówiący o tym ze gra jest żałośnie łatwa :D

Zeby off top'a nie było, wkurzaja mnie thunderforged itemy, mam już BiS hc set i teraz latam tylko z nadzieją, że ten 1-2 itemy dropna w wersji TF :<
Idź do strony: 1, 2, 3 ... 7