WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Paladyn

permalink wysłany:
60 lvl na paladynie (w tym 59 wbity całkowicie na walkach petów) mogę przyjsc z nowymi pytaniami :)
Jak to jest z aggro paladyna? Na razie brak z nim problemów co pewnie jest zasługą pełnych heirloomów. Na forum wow'a narzekań niewiele, jedynie jak chodzi o większe grupy przeciwników jest ponoć problem?
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Aggro było problemem (i tak powinno być zawsze) w TBC, gdy dpsie musieli prosić o salvation itd. Była to cudowna mechanika i sprawiała że nie można było sobie nawalać jak nieogarnięty idiota tylko trzeba było z głową kontrolować co się dzieje i kiedy trzeba przystopować, ale jak to w blizzardzie bywa grę trzeba spłycić, bo się forumowe beksy zapłaczą i teraz gra wygląda jak wygląda tank nabija aggro takie że nie musi nawet o tym myśleć i jedynie podczas AOE jest szansa że coś mu ucieknie, ale tylko podczas pulla jeśli jest jakiś dps który nie potrafi zaczekać 3 sekund...

Nie ma czegoś takiego jak "prawdziwe aggro" w wowie już od czasu Wotlk... a szkoda.
  Lilija
permalink wysłany:
Eliska napisał :
Aggro było problemem (i tak powinno być zawsze) w TBC, gdy dpsie musieli prosić o salvation itd. Była to cudowna mechanika i sprawiała że nie można było sobie nawalać jak nieogarnięty idiota tylko trzeba było z głową kontrolować co się dzieje i kiedy trzeba przystopować, ale jak to w blizzardzie bywa grę trzeba spłycić, bo się forumowe beksy zapłaczą i teraz gra wygląda jak wygląda tank nabija aggro takie że nie musi nawet o tym myśleć i jedynie podczas AOE jest szansa że coś mu ucieknie, ale tylko podczas pulla jeśli jest jakiś dps który nie potrafi zaczekać 3 sekund...

Nie ma czegoś takiego jak "prawdziwe aggro" w wowie już od czasu Wotlk... a szkoda.
Ej, ale czekanie 3 sekundy to strata dpsu xD WTB no aggro Starfall A tak na serio, ponieważ wymagania dpsu poszły w górę, wstrzymywanie się z powodu threatu stało się mało ciekawą mechaniką na siłę. De facto threat to nie powinno być coś, czym przejmuje się dps, ale tank. A co do salvation, to jest kilka klas, które nadal o nie proszą na pullu, bo wstrzymywanie się podczas gdy leci czas na prepocie i mamy gotowe wszystkie odpałki to spory ból.

Problemy z aggro mogą się pojawić, jeśli różnica w gearze pomiędzy dpsem a tankiem jest duża. Ja na pugach często wyrywam agro tankom nawet jeśli nie atakuje od samego początku. Nie jest to jakiś wielki problem ofc, bo jeśli dps tak mocno outgearuje dany kontent i healer nie śpi to sobie z większością zagrowanych trashy poradzi. Z punktu widzenia tanka jedynym bólem są hunterowe i warlockowe pety, które w 99% przypadków na randomach mają growla włączonego plus melee dpsi, którzy od czasu do czasu mają taunta w rotacji
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
Z punktu widzenia tanka jedynym bólem są hunterowe i warlockowe pety, które w 99% przypadków na randomach mają growla włączonego

a tu akurat mam na odwrót. zwłaszcza z hunterami, jak chcą stracić peta niech stracą No i ogarniety healer czasem z leczeniem na takiego peta się przerzuci i już. A temat bardziej z myślą o rajdach gildowych. Jedna osoba w gildii powiedziała mi, że palki to najgorsze tanki więc mając głębokie przeczucie, że się myli przyszedłem do was po wiedzę i doświadczenie ;)
Przejrzałem strony paru gildii, to rzadko kiedy jest wypisane kto tankuje i jaką klasą (a szkoda) znalazłem i przypadki , że paladyn figurował jako tank.
Następne pytania jakoś na 85 lvl przewiduje ;) dzięki
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  Lilija
permalink wysłany:
I właśnie dlatego jestem uczulona na teksty w stylu "klasa x to najgorsza rola", bo albo jest to bzdura albo zdecydowane wyolbrzymienie. Owszem, na niektórych walkach warto mieć daną klasę tanka, bo pewne różnice pomiędzy nimi są. Ja osobiście nie wnikam aż tak bardzo w te różnice tankowe, bo sama tankuje jedynie altem 5many albo LFR, a tam każda klasa jest dobra. Wiem natomiast, że właśnie paladyn bardzo dobrze się sprawdza tankując drugiego bossa w ToT.

Naprawdę nie bież sobie do serca tych wszystkich twierdzeń jak to klasa x jest w czymś słaba, bo po pierwsze balans klas jest zmienny, a po drugie te klasowe różnice są praktycznie nieodczuwalne poza heroicznymi rajdami, a i na heroikach nawet jak się zdarzają, to też da się z nimi żyć, jeśli nie ścigasz się o World First ;)
http://i.imgur.com/cznxz.gif
permalink wysłany:
o "mój" temat ;) no więc zmuszony okolicznościami na szybko dziś zgemowałem, zenchatnowałem i zreforgowałem mojego paladyna. i wygląda tak link
Nie wiem na ile Stone Guardzi* są miarodajni ale i z threatem i przeżywalnością nie było jako takich problemów. Gemy i enchanty trochę dobrane po to by miec capa z hit i exp którego i tak nie ma ;) Chyba nie jest źle?:)

*po trzeciej próbie gdzie zeszli do 30% wrócił główny tank więc poszedłem na łotra ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
złe gemy/reforge/enchanty, czyli defakto wszystko...

Aktualne staty które powinno się pakować to:
Hit (to cap) > Expertise (to hard cap) > Mastery = Haste > Avoidance

Stamina jest niezależna gdyż niema żadnego magicznego numeru który trzeba osiągnąć. Masz jej mieć tyle by przeżywać bossy. Osobiście jak grałem palkiem to celowałem w 500K unbuffed, potem inwestowałem gemami w inne staty.

tu jest poradnik który jest aktualny
LINK

Wbrew pozorom niektóre pvp itemy są wręcz idealne dla tanka. Jeśli mają hit/expertise/mastery, to masz te staty które są ci najbardziej potrzebne jako tank.
permalink wysłany:
Ogólnie jestem zwolennkiem haste build'u. Główna różnica miedzy haste/hastery wynika z tego że w haste buildzie masz wiekszy uptime Shield of the Righteous, a w buildzie mastery Shield of the Righteous zatrzymuje ma zwiekszona redukcje obrazen i zwieksza szanse na udany blok.

Wiec mozesz miec SotR czesciej albo nieco silniejszy, bazowe statystyki SotR sa powiedzialbym bardzo dobre i nawet jesli nie inwestujesz w mastery powininien spelniac swoja funkcje. Dlatego mniej bardziej podejscie do haste, wole miec SotR czesciej niz jakis niesamowicie silny ale duzo rzadziej.

Buildy mastery maja to do siebie ze "wygladzają" caly dmg pochodzacy z melee swingów dzieki bonusowi do bloku, jednak w obecnym stanie rzeczy tankowie prawie nigdy nie powinni umierac tylko i wylacznie z powodu melee boss'a. 90%+ smierci u tanków to nagly spike dmg (triple puncture horrdiona, talon rake etc) i haste pozwala miec SotR w gotowosci na kazdy nadchodzacy spike.

W haste buildzie paladyn jest troszke bardziej "papierowy" gdy nie man a sobie buffa od SotR, dlatego wazny jest exp hard cap 15%, zeby nie nie gracic Holy Power na parry/dodge, i miec jak najwiekszy uptime SotR.
Kolejnym plusem haste buildu jest zwiekszenie dps'u tanka, jak wiadomo vengeance pozwala w tym momencie tankom osiagac niesamowity dps/raid healing/self healing, mastery nie daje zadnych bonusów do dps'u.

Ogolnie roznica w przezywalnosci miedzy haste>mastery, mastery>haste, nie jest duza, ale haste daje duzo wieksze pole do popisu, jednak jest nieco trudniejsze do gry, trzeba spamowac klawisze zeby wycisnanc jak najwiecej Holy Power jak sie da, i trzeba zwracac uwage na timery bossów. Mastery to z drugiej strony taki nobrainer, masz mastery, tarzca i bloki robia Twoja robote za Ciebie (nie znaczy ze mozna HP i SotR ignorowac, ale mastery to takie granie na autopilocie)

permalink wysłany:
o dzięki ci Twój post dużo uczy :)
Te gemy z siłą to wiedziałem, że to zły pomysł, ale jak pisałem spieszyłem się by trochę się pobawić przed powrotem gildyjnego tanka :) One wylecą i tam gdzie się da dalej pójdzie expertise i haste, parry/dodge/hit zostaną na tyle wymian mnie nie stac, no i na casualowe granie na rajdach myślę że i tak wystarczą :). Skoro jak mówisz haste bulid jest trudniejsze to opanowania to tym chętniej to wybieram. Wymianę zacznę jak tylko będą wpadac itemy :)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
10% haste, robie postępy^^ A mam jeszcze pytanie o setkówę dla paladyna w procie, te bonusy które ona daje wyglądają na przydatne. przy czy nie znalazłem paladyna, który by z nim biegał ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Bonusy są średnie, dlatego sporo Prot Paladynów decyduje się na offsetowe itemy tym bardziej że występują w wersjach Thunderforge. W setówkach masz tylko kombinacje tankowych statów dodge/parry/mastery/exp/hit a w niesetowych dobierasz to co aktualnie Cie interesuje haste/mastery/exp/hit + dodatkowe sockety.
permalink wysłany:
liq napisał :
10% haste, robie postępy^^ A mam jeszcze pytanie o setkówę dla paladyna w procie, te bonusy które ona daje wyglądają na przydatne. przy czy nie znalazłem paladyna, który by z nim biegał ;)

właściwie ponawiam to wyżej. obecnie mam haste 22% co na flex wystarcza (a na norm nie mam i tak odpowiednio ubranych heali w gildii), wymienie token za item dla retri dostanę +haste, mastery. Prot ma +mastery i expertise. Inne części setówki dla protów mają haste. Pierwszy bonus dotyczy divine protection, a to mogę używać co pół minuty. Nie liczyłem tego w żaden sposób, ale wydaje mi się, że mogę to dobrze wykorzystać :>
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
  mikbur
permalink wysłany:
null
  Caritas
permalink wysłany:
I pytasz o to w temacie "paladyn"?
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
permalink wysłany:
A ja się cieszyłem, że ktoś się ze mną podzielił swoją opinią
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)