WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 72, 73, 74, 75, 76 ... 117
permalink „Nieścisłości fabularne” wysłany:
nogananoge napisał :
Ja dalej wierze że korzystając z energi z naszego ciała będziemy mogli wpływać na otoczenie(czarować) w końcu człowiek korzysta z zaledwie paru % mózgu. Podobno około 15% wystarczy by widzieć przez ściany.
Noguś ale odstaw słabe książki pseudonaukowe i teorie z nich płynące bo w korzystanie z X% mózgu to nawet w podstawówce już nie wierzą :D
permalink „WOW Token, z czym to się je ?” wysłany:
Nummus napisał :
Ludek napisał :
60k max... Blizz nie da ceny czterokrotnie przebijającej najdroższego chińczyka
Cena ma być zmieniana automatycznie, więc wszystko jest możliwe.
Acz zakładam, że ich automatyczna machina musi mieć jakieś widełki przedziałowe.
Nie wiadomo tylko czy pozostanie stała.
Przecież pisali o tym w 3 różnych postach, że cena będzie się zmieniać cały czas zależnie od popytu.

Dane z MMOchampa
Update (Tuesday 5:00 PM EDT): The token is now up to 31.2k.
Update (Tuesday 4:00 PM EDT): The token is now up to 30.9k. The price has been going up 1% per hour.
Update (Tuesday 3:00 PM EDT): The token is now up to 30.6k. The price appears to be adjusted hourly.
Update (Tuesday 2:00 PM EDT): Tokens are live and working in the US. The price has already gone up to 30.3k.
ta... gdyby to było takie proste ;O poza tobą będzie masa ludzi chętnych a pp nie będzie nieskończenie wiele zapewne blizz będzie wypuszczać troszkę 'swoich' pp by na początek rozkręcić system ale po eksperymencie na amerykańskich serwerach wypuszcza w europie z cena początkowa 100k a skończy sie na 200k po 2 dniach albo lepiej.
Prepów za golda jest przecie nieskończenie wiele - jak nie token to chińczyki.
Plus one są regionalne, a my w swoim regionie mamy np Rosję - niedoboru raczej bym się nie spodziewał, a nawet jak będą po 100k... cóż czyli i tak mogę sobie kupić 53 z miejsca... naprawdę nie widzę problemu z taką ceną - ten mechanizm musi mieć zarówno jakiś cenowy limit odgórny (aby konkurować z ludźmi kupującymi prepy za gold u chinoli) jak i oddolny (aby konkurować z ludźmi sprzedającymi gold)

Poza tym w USA ciągle spada w dół, czyli jednak ktoś te tokeny kupuje za dolary masowo.
Token może być kupiony za gold tylko jeden raz.
Ale jeśli nie masz potwierdzenia to nie kłam ludzi... lub formułuj zdania dokładniej bo strasznie dwuznacznie to brzmi.

Za niebieskimi odnośnie limitu
It's 10 per Battle.net account per 30 days.

At least for the moment, I've heard of no plans on if that may change in the future.

Tak se myślę... Czy warto może zrobić tak, że gdy prep jest za np. 20k gold to go kupić, a potem sprzedać jak będzie za 40k i przytym zarobić 20k.
Po kupieniu tokena z AH staje się on soulbound - nie da rady go przekazać dalej
permalink „O paladynie i innych klasach.” wysłany:
PS. Proszę nie udzielać odpowiedzi żebym sam wybrał klasę ,pytam się tutaj o Wasze zdanie.
Ale ponieważ każdy (nawet ty) ma własne zdanie takie tematy są trochę nieudolne... :D
permalink „O paladynie i innych klasach.” wysłany:
nogananoge napisał :
Polecam paladyna fajna klasa łatwa, mocna i ma fajne sety na transmo. Szybko prosto i na temat, życzę miłej gry.
Dziękuję ,o taki styl odpowiedzi mi chodziło :)

Widzisz... i tutaj jest ten problem, że zależy kto Ci poleca i jaką gra rolą... dla mnie np mój tank Paladyn jest powolny, nudny i generalnie nieporadny za to o swoim DK mogę powiedzieć...

"Polecam Rycerza Śmierci - fajna, łatwa i mocna klasa, dodatkowo ma unikalne transmo (jedyny w grze niewidzialny pas dla plate'ów). Szybko prosto i na temat, życzę miłej gry."

I co z taką opinią zrobisz? Raczej nic bo w tym przypadku zarówno Noguś jak i ja mamy racje (wszak są to nasze personalne odniesienia o klasach)
permalink „Heart of the aspects” wysłany:
Insert / Delete na dowolnym latającym mouncie / w trakcie pływania pod wodą.
Srednio z takiej 25 Hc cata insty leci z 2k gold, więc mimo wszystko zrobienie 25 podejść to trochę więcej czasu jak kilka godzin.
Zależy od gearu i klasy (burst dps i szybkość przemieszczania) na swoim DK robię całą rundkę (TotFW, BoT, BWD, FL, DS) w trochę ponad godzinę co daje +- 3375 golda z samego dropu, nie licząc epaxów do vendora.

Plus garnizon obecnie rzuca w nas goldem jak popadnie (polecam rerollować triaty na Garonie tak długo aż nie dostanie Treasure Huntera - w połączeniu z Master Assassinem, czysty pieniądz)... nic tylko czekać na nerf Treasure Hunterów gdyż moich 9 followerów z tą zdolnością przynosi mi 600-800g codziennie na jedną postać (a mam takich 5)

Dalej - nadużywanie kolejek na random rzeczy
-dungeon - 60g za przejście, jako tank/heal zapisując się w czasie Call to Arms (polecam addon Satchel Scanner w celu skanowania CtA) dodatkowo torba 200g + losowa runka wzmacniająca + BoA 630 ilvl token za te 10 minut w dungeonie (chyba, że to UBRS... wtedy trochę dłużej)
-LFR - zapisanie się choćby z jedną osobą ze znajomych daje nam torbę, w której siedzi 50-200g plus dostajemy standardowe 154g za ukończenie (podobną torbę można dostać za zapisanie się na dunga z kimś, ale w przypadku dungów tanko/healo torby są znacznie lepsze)

Patrząc jak gra rzuca w nas piniądzem wynik 50k przy 60h farmy jest bardzo słaby.
Nigdy nie robiłem wszystkich raidów z rzędu z stoperem w rece, ale wydaje mi sie ze trochę więcej to wychodzi. Mówiąc tu o 25manhc + czasy na przelot, sprzedawanie gearu itp. Ja soluje swoim rogalem z nieskończonym sprintem, który tak samo jak dk jest niesmiertelny i tylko pewnie jedynie w dmg odstaje.
Biegam te raid w pełnym rynsztunku to jest flask, jedzonko, runka i potek na bossa - poza wyjątkami jak końcowi bossowie / Staghelm, wszystko pada zanim zejdzie potek (<20 sekund) - czemu marnuję zasoby na coś co mógłbym zrobić bez buffów? Bo nie mam co z nimi robić - runek mam potąd z tankowych toreb i misji, jedzenie robię z mięsa kupionego za GR, a roślinek jest praktycznie nieskończona ilość przez garnizon.
Przeloty nie są takie złe, starczy mieć postawiony HS w Pandziakowej stolicy i pierścionek teleportujący do Dalaranu.
W Firelands by było szybciej pulluje na raz Baleroca i Shannoxa, można przyoszczędzić kilkanaście sekund na wspinaczce do Ryolita jeśli polecimy do niego zaraz po Alysrazor (jak jeszcze mamy buff do latania). Plus w FL i BWD jest kilka niezłych spadków gdzie można skorzystać z inżynierskiej lotni.

Na jeden taki run schodzi mi ~1,5 flaska/runki/jedzenia
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Mythic Dungeony...

Nie, nie jestem zadowolony, miast dodatkowego poziomu trudności dla dungów, który nie ukrywajmy trudny nie będzie (gear się w nim nie skaluje w dół jak w CM-ach), jako catchup między BRF, a HFC wolałbym te zapowiadane od miesięcy timewalker dungeony... serio chętnie przeszedłbym się do jakieś starszej insty / raidu, wyskalowanej pod mój gear, niż miałbym ponownie trzepać podziemie z obecnego dodatku gdzie jedyną różnicą będzie to, że nie mogę spullować na siebie połowy instancji i przeżyć...
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Tak generalnie to Archimonde to za duza liga jak dla nas i trochę głupio będzie go pokonać jako patch boss. Powinien dostać osobny dodatek tak jak Lk i DW gdzie od początku wiadomo z kim będziemy na końcu walczyć
Tak tylko przypominam, że Archimond był entry tier bossem w TBC, a jego braciszek wyciągniętym trochę z tyłka end bossem wspomnianego dodatku... także liga nie liga... Blizz ma to gdzieś

Choć zgadzam się z tobą - jako end bossa WoD widziałbym Gul'dana bardziej - z nim nie walczyliśmy jeszcze, nie znamy jego prawdziwej potęgi etc...

Samego Archimonda/Kil'jaedena zostawiłbym sobie na dodatek końcowy - dziejący się na Argus / w Twisting Nether... idealnie widziałbym council fight - raid wspomagany przez Velena kontra jego obaj bracia na raz.... o tak to by było miodne

Jeśli Mal'Ganis był w stanie powrócić, to możliwe, że Archimonde z alternatywnego Draenoru nie będzie kompletnie kaput na koniec dodatku i wtedy jego power level nie zostałby zeszmacony. Ale wtedy pozostaje pytanie ~ czy, i jeśli tak, dlaczego duszki elfów były w stanie bezpowrotnie go rozerwać pod Hyjal?
Technicznie konsensusem jest to, że po zabiciu "cielesnej" powłoki, dusza demona wraca do Twisting Nether na naprawę (identycznie jak żywiołaki do Elemental Plane) - duszki były o tyle mocne, że eksplozja była na tyle sążna by zniszczyć duszę Archimonda zanim ta zdążyła wyparować (wszak wybuchnęło ich tam kilka tysięcy, plus miałeś katalizator w postaci drzewa świata i Bajora Wieczności pod nim)
permalink „tyrael's charger” wysłany:
Mounty i aczyki przypisane są do licencji gry, nie stricte konta.

Przy takim połączeniu dostaniesz po prostu drugą licencję WoWa, na region chiński i to na niej będziesz miał konika Tyraela (który jest brzydkim mountem tak po prawdzie), ergo nie będziesz go miał na europejskim.
permalink „główne miasta ” wysłany:
Cytując największego "myśliciela, stratega, filantropa, humanistę" Azeroth, Wrathiona:

Oh sure, another year of fighting. Enormous casualties trying to take Thunder Bluff. But the rest of the Horde would've caved, eventually.

To jeśli chodzi o Hordę (Undercity jest słabe jeśli chodzi o defensywę... no i ma gigantyczne tylne wejście w postaci jaskini na zachód od miasta)

Jeśli chodzi o Przymierze - Dalaran... wszak Lady Jaina Period tak bardzo deklaruje się Aliantką od ostatnich trzech lat, że można śmiało uwzględnić latające miasto magów jako przymierzackie.
permalink „tyrael's charger” wysłany:
Owszem, mogę się mylić, acz pytane czy są przypisane kompletnie do konta, tak między regionami
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Łódź podwodna Hordy nie jest żółwiem... oj Blizzard... mieliście jedno zadanie...
Idź do strony: 1 ... 72, 73, 74, 75, 76 ... 117