WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 70, 71, 72, 73, 74 ... 117
Ok... aż sprawdziłem
12. Zabrania się ogłaszania sprzedaży i kupna złota, przedmiotów oraz postaci, a także innych rzeczy, które możliwe są do zdobycia w grze.
Tak jakby handel kontami bnetowymi nawet jak tam nie ma WoWa dosyć mocno łamie ten punkt regulaminu...
permalink „IEM 2015” wysłany:
Double postujący bump bo tak jakby IEM zaczyna się pojutrze... a szefostwo chyba zapomniało o spotkaniu :D
permalink „IEM 2015” wysłany:
A teraz pytanie - jak długie będzie spotkanie?
Muszę wiedzieć na ile koczowania na Katowickim Dworcu muszę się przygotować... powrót niestety dopiero o 3 nad ranem
permalink „IEM 2015” wysłany:
Mam też powrót o piątej jakby Venti chciał zostać dłużej
permalink „IEM 2015” wysłany:
Caritas napisał :
Ale nie jest jeszcze w stanie podjąć decyzji, ani tym bardziej samodzielnie tego tu napisać.:D

*podejrzliwe spojrzenie*
Ależ Caritas nie ma co podejrzewać... może zapomniał hasła do forum, a email na który ma przypomnienie został zhakowany?
permalink „pugi ninja ” wysłany:
Odkąd wprowadzili crossrealmowe pugowanie w 4.3 nigdy nie spotkałem się z ninjowaniem lootu przez lideara, może dlatego, że zawsze to ja byłem owym liderem jak już pugowałem.
permalink „IEM 2015” wysłany:
Kumbi nie umie rzucać kostką - potwierdzone info
permalink „IEM 2015” wysłany:
Co mu po obronie lodówki jak przestał być zaradny?
permalink „Rewers i sezon” wysłany:
Preorder bonusy dawane po wyjściu danej rzeczy tak jakby niszczą sens preoderów... są one nagrodą dla tych, którzy są na tyle "wierni" danemu produktowi by kupować w ciemno...
permalink „Reforging - Czy ma wrócić?” wysłany:
Jaka jest wasza opinia o reforgingu?
Był złem koniecznym, tylko po to by osiągnąć hit/exp/breakpoint - usunięcie go z gry uważam za plus

Zacząłem się wtedy zastanawiać czy nie lepiej przywrócić ten system "personalizacji" naszego "gearu".

Ale nie chciałbym, żeby wrócił w starym stylu. Ogólnie to chodzi mi o możliwość zmiany TYLKO itemków setowych. I konwersja byłaby na zasadzie jedna drugorzędna statystyka na drugą, np. cały haste na crit (w stosunku 1 do 1). Jako, że nie ma już hit i expertiense, a także "breakpointów", nie byłoby całego problemu z niezakładaniem nowych przedmiotów i dużej kalkulacji (tudzież używania różnych addonów z kalkulatorami co zmieniać).
Problem w tym, że w ten sposób nijak będziesz miał personalizację gearu... personalizacja jest wtedy gdy mogę dostosować gear pod swój styl gry nie będąc wyraźnie gorszym w przypadku innego wyboru - czegoś takiego nie ma w WoWie - zawsze istnieje "ten lepszy" balans statów - nie mogę zbudować sobie Blood DK opartego o parowanie ataków (Crit) gdyż Mastery góruje nad takim "buildem" pod każdym względem etc etd...

Są oczywiście lekkie różnice w buildach w kwestii statów drugo i trzeciorzędnych, acz są one marginalne i to twój mainstat dyktuje jak masz grać...

System zaproponowany przez ciebie jest deczko bez sensu z punktu widzenia tego czego Blizzard chciał w WoD.
Aplikacja tylko do setówek wymuszała by na graczach posiadanie 2 oddzielnych setów - coś czego Blizzard chce uniknąć (porządek w plecaku, mniej dramy o tokeny)
Już lepiej jakby Blizzord lepiej zitemizował tierówki - np tak by zielone staty również zmieniały się ze specem.
permalink „Legendarny ekwipunek” wysłany:
A więc

Zebrać/złożyć możesz: Sulfurasa, Thunderfury, Azzinothy, Thori'dala, Val'anyra.

Z tym, że aczyk dostaniesz tylko i wyłącznie za Thori'dala gdyż wymogiem zdobycia FoS jest założenie owej broni, a po zmianach pandziakowych Thori'dal jest jedyną legendarką (poza Pandową pelerynką) jaką Hunt może wsadzić sobie w łapy :D
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Cześć jestem Ludek i poprawiam ludzi w lore :D

Jadym więc
Sam Sargeras bał się atakować Azeroth nie ze względu na mieszkańców planety ale ze względu na starych bogów.
Nie żeby Legion zaatakował Azeroth 2 razy czy coś... :D

Ale skąd pochodzą, czego chcą?
Pochodzą z Azeroth, chcą władać planetą jak kiedyś

Tytani odnaleźli planetę Azeroth i obdarowali ją życiem. Gdy odeszli pojawili się oni.
Wiesz, że zanim pojawili się tytani na Azeroth było sporo ras... między innymi Starzy Bogowie - oni zrodzili się równo z powstaniem Azeroth - nie przybyli znikąd... po prostu tam byli.

Tytani byli zszokowani że takie coś jest możliwe. Wrócili szybko na Azeroth. Tytani z ogromnym trudem walczyli z prastarymi bogami. Budowali cytadele, bastiony by tylko stawić im opór. I udało się.
Nope... wiesz Tytani nigdy na Azeroth nie wrócili, also klątwa ciała została rzucona już po uwięzieniu Starych Bogów i jej efekty rozkładały się w czasie na setki lat

Legendy mówią że Sargeras sam bał się tego co mogło by się stać gdyby bogowie osiągneli swoje prawdziwe formy. Bowiem to czym są i byli to tylko awatary.
Eeee co? Jakie avatary... to z czym walczymy w raidach to faktyczne ciało Starych Bogów... nie ma żadnych prawdziwych form etc


Widzieliśmy wpływy trzech z nich.
A awatary dwóch widzieliśmy na własne oczy.
A o jednym nie wiemy NIC.
Widzieliśmy wpływy wszystkich jakich znamy z imienia, widzieliśmy cieleśnie 2 i "awatary" jednego

C'thun, prastary bóg, władca Silithus. Stwórca rasy Qiraj.
Yog'Saron, prastary bóg, stwórca klątwy ciała, prawdziwy władca Northrend.
Y'saraj, prastary bóg, władca Mantidów, stwórca klątwy pandarii.
N'zoth, prastary bóg, o nim nie wiemy nic.
Ani Qiraj, ani Mantydzi, ani Nerubianie nie istnieli za czasów Starych Bogów - wszystkie te 3 rasy wywodzą się z prastarych robaków - Aqir, i to oni czcili Starych Bogów na początku - nie zostali stworzeni przez Starych Bogów
Klątwa ciała była zbiorowym tworem, Y'shaarj nie rzucił żadnej klątwy na Pandarię, jeśli chodzi Ci o mgłę jest to wina Cesarza Shaohao, Y'Shaarj był martwy od tysięcy lat przed zamgleniem kontynentu.

Yogg'Saron, chodź C'thun prawie zniszczył świat to ten stary bóg miał największe wpływy. Widziałeś Uduar? Piękna wielka forteca. Zbudowano ją ze względu na niego. Umieszczono tam CAŁĄ armie. To on odpowiadał za szaleństwo DEATHWINGHA, spekuluje się że Arnthasa i to dzięki niemu stormwind zostało znisczone podczas pierwszej wojny.
Ulduar powstało jako stacja badawcza tytanów, nie więzienie. Za szaleństwo Deathwinga odpowiada N'zoth, a Arthasa Król Lisz

A Terenas po śmierci Arnthasa mówi... to samo! żaden król nie króluje wiecznie mój synu. Przypadek? Nie sądzę :)
Erm... wiesz, że to parafraza tego co Terenas mówił do swojego syna wcześniej... nie ma to nic wspólnego ze Starymi Bogami.

A co jeśli ci powiem że SARONIT TO KREW YOG'SARONA. Tak to prawda, mówi się że ci którzy noszą pancerze i bronie z tego metalu popadają w szaleństwo.
Saronit jako zastygła krew Yoga nie powoduje szaleństwa... zwłaszcza, że Yog już nie żyje

Y'saraj. O nim nie wiemy nic. Wiemy tylko że jest martwy, a może myślimy źle. Nie pamiętam dokładnie ale było powiedziane, Y'saraj ma ileś tam twarzy. A właśnie tyle jest SHA. Więc być może SHA to tak naprwadę rozbity Y'sharaj? Rasa Mantidów jest stara. Starsza niż Trolle, Elfy. To Y'saraj stworzył tą rase! Mantidzi nadal mają zapiski z czasów kiedy bogowie mieli władze nad światem.
Nie wiemy nic o Y'shaarju? Przecież to najlepiej po Yogg-saronie opisany Stary Bóg... also co to za teoria z Sha będącymi rozbitym Y'shaarjem? Przecież w grze masz 8 razy powiedziane, że Sha powstały z 7 odciętych głów tego Boga... to żadna teoria - also jak już wspominałem, mantydzi nie zostali stworzeni przez Starych Bogów.

Co do N'zotha - również to nie teoria... wszyscy wiedzą, że siedzi sobie w sercu Maelstormu i to on odpowiada w największej mierze za Nagi...

A co z ostatnim? Thirisal Glades. Tam w tym zagajniku bajkowe smoki odprawiają jakiś rytułał. Tam elfy przybyła najpierw, przed Quel'Thalas. I oszalały, musiały uciekać bowiem mroczna magia zawładneła nimi. Przypadek? Być może ostatni bóg jest tam pogrzebany.
Pod Tirisfal nie ma Starego Boga, jest tam najpewniej jeszcze jedno laboratorium tytanów, co tłumaczy skąd N'zoth miałby mieć więzienie w Maelstormie.

:D
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Więzienia Starych Bogów są bliziutko stacji badawczych tytanów i ich "piaskownic doświadczalnych"... a że za "Starego Kalimdoru" Tirisfal było technicznie blisko okolic Studni Wieczności, całkiem możliwe że tam umieścili swoje największe laboratorium.
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Nie wiem skąd wymyśliliście sobie tego piątego "ostatniego" boga też... oficjalnie stanowisko Blizzarda po retconach brzmi - "nikt dokładnie nie wie ilu jest starych bogów"
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Instrukcja Warcrafta 3 nie jest poprawna fabularnie od co najmniej 11 lat... tak tylko mówię - jak już mówiłem, najświeższe oficjalne stanowisko Blizzarda mówi, że nie wiadomo ilu jest starych bogów - zarówno uwięzionych jak i nie.
permalink „Anime” wysłany:
Kiedyś się z kimś kłóciłem nt wyższości downloadu nad streamami... ostatecznie wygrałem pokazując mu porównanie
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Skoro Old Godsi są od powstania Azeorth to znaczy, że mają silniejsze Casus belli do tych ziem niż my i ich abominacje mają większe prawa by stąpać po tej planecie niż nasz słodkie ludziki.
Zależy od rasy - Elfy, Trolle, Taureni, Pandareni i Gobliny są tak samo "natywni" dla Azeroth jak Starzy Bogowie i ich ziomeczki.
Goldcapuje obecnie szóstą postać więc cośtam wiem o gromadzeniu golda

1. Cena tokena w goldzie
Tu się trudno sugerować czymkolwiek gdyż chinole i inni farmerzy sprzedają golda zależnie od serwera, gdy cena tokena będzie zależna od regionu (więc wszystkie serwery w Europie będą miały taką samą etc) nie sądzę by była ona wyższa niż 30-40k za miesiąc

2. Czy gold jest potrzebny etc
O ile garnizony trochę rozwaliły ekonomię, tak gold ciągle jest czymś przydatnym - samo rozbudowanie garnizonu na full (plany + koszt budynków) to koło 25k, do tego 8k na latanie (choć to można pominąć jako, że w Draenorze się nie lata), potem można kupować gear, rzadkie mounty etc... plus handel tokenami jak już wspominałem ma być regionalny, nie serwerowy także zapewne będą ludzie sprzedający tokeny.

3. Farmienie golda, garnizon etc.
Gold z garnizonu zależy od dwóch rzeczy - tego w jaki sposób zrobisz garnizon (czy weźmiesz budynki generujące gold, jakich przydupasów obie dobierzesz ) oraz szczęścia gdyż garnizonowe misje za gold są w dużej mierze losowe.
9k tygodniowo da się wyciągnąć ale tu już trzeba się pobawić w crafting / sprzedaż materiałów wyrabianych w garnizonie. Nie robiąc nic - tj logując się raz dziennie by wysłać przydupasów na misje da się uzbierać 4-7k tygodniowo na postać, zależnie od tego jak bardzo wartościowe misje dostaniesz.

Plus mając średnio wygearowanego dpsa/tanka możesz się bawić w solowanie starych raidów (zwłaszcza tych z Cata w trybie 25HC) - co tydzień jakieś 2h roboty, ale dostajesz 10-15+k golda zależnie od tego co Ci wypadnie.

Dalej - raz dziennie możesz na postaci zapisać się na random dungeon, ukończenie go (10-20 min) daje 60g. Zapisując się z kimś z party dostajesz dodatkowo bonusowy gold (od 50 do 200g zależnie jak dużym party się zapisałeś).
Będąc tankiem/healem dodatkowo zapisując się w odpowiednim momencie (gdy w kolejce jest niedobór tych ról) po ukończeniu dunga dostajesz torbę zawierającą 100-200 dodatkowego golda, token na item, który możesz wysłać na alta i losowy itemek podnoszący statystyki, który możesz sprzedać na AH - też miłe źródło zarobku

3. Sposób w jaki Blizz daje content niestety nie zmienił się od TBC i jest tak jak to pamiętasz.
permalink „Wpływy prastarych bogów. ” wysłany:
Właśnie wpadłem na informacje w filmiku: LINK że każdy stary bóg nie może być zabity bez zniszczenia Azeroth. Czyli co? Oni nie umierają tylko jakoś usypiają?
Umierają, we wspomnianym przez ciebie filmiku jak i fabule gry chodzi o to, że nie można zabić wszystkich Starych Bogów gdyż grozi to rozpadnięciem się planety (jako, że Starzy Bogowie są tu od początku, dosyć zżyli się z Azeroth) - temu tytani ich uwięzili.
Idź do strony: 1 ... 70, 71, 72, 73, 74 ... 117