WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 63, 64, 65, 66, 67 ... 117
permalink „Darmowy czas gry (10-lecie)” wysłany:
Nie dali, dali peta, MC LFR i to śmieszne BG, ciesz się, to i tak więcej niż przez ostatnie 4 rocznice razem wzięte :D
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
Soulsy nie są wcale "omg jakie to trudne" grą jak to wszyscy pieją w internetach - Soulsy są po prostu... trudniejsze od większości dzisiejszych gier, acz do bycia "omg jakie to trudne" brakuje im sporo.

Jedyną trudnością w Soulsach jest to, że system walki wymaga cierpliwości, acz gdy go już w miarę opanujemy gra staje się slasherem o topornym sterowaniu (pomijam fakt, że niektóre kombinacje umiejętności/itemów czynią tą grę po prostu zepsutą, oraz że do czasu pełnej przeprowadzki na Steama port piecowy jedynki był kupą kału...)
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Pewnie będzie jak w FF14, gdzie osoby regularnie opłacające dostają co miesiąc jakiś upominek w grze.
permalink „Reputacja” wysłany:
Nie wspominając, że w WoWie masz frakcje, u których wbicie Exalted zajmuje całe miesiące.
Przy optymalnych warunkach bonusowej reputacji wbicie exalted z Hydraxian Waterlords zajmuje dokładnie 38 tygodni z tego co pamiętam.
permalink „Reputacja” wysłany:
Lucjan napisał :
Ludek napisał :
Nie wspominając, że w WoWie masz frakcje, u których wbicie Exalted zajmuje całe miesiące.
Przy optymalnych warunkach bonusowej reputacji wbicie exalted z Hydraxian Waterlords zajmuje dokładnie 38 tygodni z tego co pamiętam.
Reputacji która nic nie daje i nie ma żadnych vendorów
No i? WoDowe repki też praktycznie nic nie dają, nikt nie narzeka.
permalink „180 dni za 180 zl” wysłany:
Za przekręt z rafami żadne bany/blokady nie leciały, po prostu usuwali RaFa i weź sobie kup normalny prep.
permalink „Reputacja” wysłany:
Followery reputacyjne to obecnie deczko strata kasy/czasu skoro tawerna produkuje lepszych.
permalink „Kilka pytań od nowicjusza” wysłany:
AcheronSDL napisał :
A jeszcze chciałem zapytać odnośnie levelowania: opłaca się wbić 100 lvl na samych df? (questy w krainach będę robił na 100, więc świat zwiedzę tylko trochę później) Czy jest jakaś szybsza droga? I czy eq z takich dungów będzie się nadawało do przyjemnej gry do 100 lvl?

btw. sorry za post pod postem, ale chciałem odświeżyć temat
Cześć, jako że Lore i Levelowanie to dwie rzeczy na jakich znam się w tej grze już odpowiadam na twoje pytanie.

1. Samych dungeonów technicznie nie opłaca się robić, niby podbili ilość expa, ale w czasie potrzebnym na robienie dunga nadal jesteś w stanie zakosić więcej expa z questów, plus to co akodin wspomniał - tracisz na followerach/matsach/goldzie

2. Przed wbiciem 100 najlepsze itemy jakie mogą ci polecieć z dunga mają ilvl 600, są one gorsze od itemów jakie możesz zdobyć questując w Nagrand, więc wygodnego startu na lv 100 Ci raczej nie zapewnią.

3. Na chwilę obecną, tak jak było w MoPie, najwięcej expa na godzinę, a co za tym idzie najszybszą drogą levelowania są walki pokemon, w WoD dodatkowo uproszczone gdyż wszystkie mobki można zaorać jednym teamem (polecam kombinację Guardian Cub, Son of Animus, jakiś skorpion)

Generalnie jak ja to robię expiąc każdą swoją postać:
-dungeona robię raz dziennie by zakosić premię za random dung
-skupiam się na wykonywaniu questów, zwłaszcza tych bonusowych
-podróżując po mapie walczę z każdym napotkanym petem
permalink „world boss WOD ” wysłany:
Tak, jak wybłagasz kogoś by cię do drużyny wziął i nie zginiesz to owszem.
Ventu napisał :
Blizzard zna na to odpowiedź. Myślę, że Ty też znasz. Takie jest niestety drugie dno "Free to Play".
Chciałeś raczej powiedzieć "takie jest drugie dno karcianek kolekcjonerskich" gdzie z każdym rozszerzeniem zostaje się coraz bardziej w tyle... serio - każde TCG jest robione w ten sposób, przez co każde TCG jest relatywnie pay2win. HS jest o tyle mniej pay2win, że mamy multum sposobów na zdobycie kart innych niż wpłata piniądza na Blizzarda - to jest ten element "f2p" i w odróżnieniu od innych gier, które się tak reklamują, jest on całkiem uczciwy.

To co Temciu napisał - HS akurat, w odróżnieniu od innych "F2P TCG" daje Ci szansę w postaci areny - pierwsza jest darmowa, następne możesz grać goldem z gry, a arenka dostarcza wszystko co potrzebujesz - gold, pakiet i proszek do craftu + jako, że karty są z draftu wykluczone jest tu pay2win.

Witamy w świecie TCG, gdzie aby mieć dobre karty należy albo mieć szczęście, albo kupę forsy, niezależnie czy to papierowe MtG, PTCG, WoWTCG czy komputerowy Hertstun.
permalink „monk vs paladyn” wysłany:
Z monkiem tankiem jest ten problem, że jest on z początku strasznie papierowy, plus jego rotacja jest strasznie reaktywna - owszem, jest to imo tank przynoszący najwięcej funu, jednak imo nie jest on dobry na początek nauki tankowania.
permalink „Wszystkie ksiązki Warcraft'a.” wysłany:
Jest, te książki są tak pisane, że nawet jak są wspomniane jakieś poprzednie tylko książkowe wydarzenia, postaci elaborują o nich flashback na 2-3 strony.
permalink „WARLOCK RADY I PORADY” wysłany:
Demo od zawsze było specem, który rozkręcał się im dłuższa walka... nie ma co się dziwić, że jesteś ostatni na dungeonach gdyż walki w dungach to max minuta... pójdź sobie na jakiś raid lub pomaltretuj kukłę.

(pomijam fakt, że od MoPa uważam, że rotacja demo locka ssie i najlepiej się grało w cata... Blizzord, oddaj moje pet swappy...)
permalink „Unfreeze code” wysłany:
Frizbick napisał :
Dobra, tyle to już wiem. Po prostu gość daje gifa na czas gry a potem robi chargeback. Nie jest to teoretycznie żadne oszustwo czy przekręt. I tu moje pytanie, jak wykonać chargeback? Zna się ktoś na tym? Nie ma z tym dużo roboty? Jak tak, to wezmę z Allegro, to kosztuje grosze.
Teoretycznie jest to przekręt - chargeback służy jako reklamacja, a nie sposób na wysyłanie RaFów - Blizzard po ostatnich rafowaniach rok temu jest na to strasznie uczulony.

A sam chargeback wykonuje się kontaktując się z bankiem, w którym masz kartę i prosząc o taką opcję.
permalink „Unfreeze code” wysłany:
Mikko, ale Frizbick nie chce prepaida oszukując system (aka słynny "prepaid RaF") tylko chce wysłać zaproszenie znajomemu... co jest imo bardziej ryzykowne bo tak działają właśnie sprzedawacze "prepaid RaFów", a nuż Blizz stwierdzi, żeś jednym z nich i poleci perma banik na konto :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
P.S. Wam też przeszkadza ten limit na 25 aktywnych followerów?
Ano... Blizz się niby zasłania, że jakby dać nieograniczoną ilość followerów to co to za przyjemność robić milion misji jednego dnia... problem w tym, że liczba misji i tak jest ograniczona i spokojnie ją dziennie zeruję moimi 25 przydupasami, a work ordery... mając 4 postacie mam matsów od cholerki... już nawet nie zapędzam niewolników do pracy bo nie mam co z nimi robić.

Poza tym mogliby poprawić system rewardów... na chwilę obecną dostaje misje pod level moich nieaktywnych followerów, tak jakby Blizz sugerował mi wylevelowanie ich - ok mogę to zrobić, ale wywalcie lub zwiększcie do minimum 40 ten limit bo nie chce mi się poświęcać któregoś z moich epickich 655 ziomeczków by jakiś random z tawerny miał prosperity z misji :D

Nie mówię tu, że chciałbym mieć 10 misji raidowych dziennie, ale skoro na 25 moich followerów, wszyscy mają lv 100 z czego 18 to epiki, po co mi w garnizonie 10 misji dla leveli 90-95 na expa... już jakieś popierdółkowate zadania na golda/GR/losowe itemy co mogę sobie zdisenchantować bym wolał... lub po prostu zniesienie limitu co bym mógł faktycznie wszystkich levelować.
permalink „Portal o grach.” wysłany:
Przepraszamy, ta strona jest niedostępna

Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta.
Aha
permalink „Portal o grach.” wysłany:
Wiesz tu bardziej chodzi o to, że nie dajesz praktycznie żadnych informacji o sobie poza pustym fanpejdżem i zapewnieniami, że cośtam jakiś kapitał masz, opowiedz nam coś o sobie etc bo tak trochę sucho.
Idź do strony: 1 ... 63, 64, 65, 66, 67 ... 117