WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 52, 53, 54, 55, 56 ... 117
permalink „Anime” wysłany:
Obejrzyj Jakob, choćby dla openingu, będącego w moim top 3 Susumu muzyczek
Czy mi się wydaje czy ten ostatni filmik tak bardzo wyrwany z kontekstu - Maraad podjuszający Variana do wojny / mówiący jak to bardzo nienawidzi orków i trzeba Żelazną Hordę zniszczyć bo... owładnięte krwią demonów orki zarżnęły Shattrath...

Ok... znaczy rozumiem Maaradową awersję i niechęć do "powtórki z rozrywki", jednak przyjmowanie założeń na podstawie alternatywnej (dla przypadku Żelaznej Hordy) historii, jeszcze z ekstremum w postaci tamtych orków - zniewolonych i wprowadzonych w rządzę krwi przez demony (a jako kosmokoza powinien wiedzieć, jak bardzo be są demony) troszkę psuje mi wizję Maraada, mądrego i walecznego czempiona światłości bla bla, wujka Med'ana bla bla.

Przez pierwsze 4 odcinki to Varian wyglądał mi bardziej na takiego "idziemy na wojnę tylko dlatego, że to orki, a ja nie lubię orków"... a tu takie odwrócenie perspektywy o 180*
permalink „Keye.pl i Wod” wysłany:
Strona produktu
Dostępność: Preorder
( kod zostanie wysłany 2 dni przed datą premiery)
Następnym razem trzeba czytać ze zrozumieniem co się kupuje, przecież wyraźnie na stronie produktu masz napisane, że klucze będę wysłane później (gdyż to zwykłe detalki, nie preordy, które niegdyś Blizz udostępniał)
permalink „Keye.pl i Wod” wysłany:
Fobos napisał :
Jedyny WoD z boostem OD ZARAZ to wersja cyfrowa w Blizzard Store.
Niekoniecznie - Blizz udostępnił ograniczoną ilość pudełkowych preorderów (takich z pudełeczkiem i kluczem, ale bez płyty), które można było np u nas kupić w Saturnie i Media Markcie - polskie strony z kluczami wycwaniły się i pokupowały troszkę tych pudełek by je potem sprzedawać za 160-180 zł jako "WoD preoder + instant 90 boost" :D
permalink „Keye.pl i Wod” wysłany:
Dwie rzeczy mnie zastanawiają:

1. Nikt nie pamięta już zamieszania jakie keye miały z podstawką Diaboła? Wszyscy tylko marudzą na RoSa :D
2. Czemu Keye mają problemy z Diabołem, a nie WoWem
permalink „Keye.pl i Wod” wysłany:
Znaczy generalnie to z podstawką problem miała cała Polska... ale co tam :D
permalink „Keye.pl i Wod” wysłany:
Zawsze mogłeś trafić na zabawne PL pudełka, gdzie na WotLKowym "Prorok Velen leczy Sunwell mocą Holy Light"
permalink „IEM 2015” wysłany:
Normalny człowiek, który nie chce z nimi gadać, po prostu nie zwraca na nich uwagi
Trudno jest nie zwracać uwagi, gdy SamotnaSkała2k ze swoją armią gimnazjalnych wyznawców blokuje jedyny, dosyć wąski korytarz między dwiema salami panelowymi na Pyrkonie robiąc zator w dwie strony :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Blizz ma zwykle "wywalone" na sezon pvp kończący dodatek, takoż więc niekoniecznie...
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
Plusiki
-pokemony - najlepsza rzecz jaka przydarzyła się od dawna
-lore - "he he Kungfu Panda" - a najlepszy fabularnie dodatek
-lokacje - z Valley of the Four Winds na czele
-flex raidy - druga najlepsza rzecz jaka przydarzyła się od dawna
-klasa Mnicha - z początku wydawał mi się papierowy, ale naprawdę przyjemnie mi się nim gra

Minusiki
-zepsucie Demo Locka - grałem nim od podstawki, w Cata w końcu stał się naprawdę "grywalny", potem przyszedł MoP i cała zabawa poszła się walić
-Brawler's Guild (wykonanie) - jako ktoś kto w Cata bawił się w solowanie Lockiem, a w MoPie DKczem i Monkiem liczyłem na jakieś inteligentne wyzwania, dostosowane bardziej do konkretnych ról, a nie DPS-race na maksa...

-legendarny questline - generalnie był całkiem fajny, choć miał parę zwalonych elementów jak grind valoru czy wymuszenie udziału w BG, jednak koniec końców zamiast być epicką przygodą jak większość innych legendarek, stał się czymś wymaganym aby sobie spokojnie raidować - nie żebym był elitystą czy czymś... chodzi mi o to, że pelerynki w stosunku do normalnych itemów były zbyt silne i koniec końców nie były nagrodą za udział w contencie (jak legendarne gemy), tylko w wielkiej farmie - meh

-rozłożenie ostatniego tieru - ja rozumiem, że ludzie chcieli coś większego niż Dragon Soul, ale imo SoO wydaje mi się za dużym raidem, a przynajmniej za dużym jak na raid liniowy - Naxx/Uldu/ICC sprawdzały się dobrze z taką liczbą bossów bo można je było robić w kolejności jak się podobało. 14 bossów jeden po drugim z tylko jednym rozgałęzieniem męczy... Poza tym pierwsze skrzydło "Dolina Wiecznych Smutków" jest tak kompletnie oderwane zarówno miejscowo jak i fabularnie od reszty... wiecie, jakby SoO miało 10 bossów i zaczynało się od Galakrasa, pół roku później mogliby wypuścić "Dolinę Wiecznych Smutków" jako filler raid w stylu Ruby Sanctum... ba wszak nawet quest zaraz po pokonaniu Garrosha prowadzi nas do Doliny... trochę go przemodelować i bah mamy fillerowy raid kończący gdzie musimy pokonać ostatniego Sha aby uwolnić Pandarię od korupcji Y'Shaarja
1. Jeśli dobrze pamiętam "*" oznacza, że owa postać jest z innego serwera (dotyczy głównie serwerów połączonych)
2. Ja sobie radziłem na mobilnym 1 mbps z 10 osobowymi raidami, także nie widzę problemu byś grał na 4
3. Różnica jest taka, że nasze prepaidy nie działają u nich i vice versa - także albo opłacasz kartą, albo kombinujesz amerykańskie kody prepaidowe (niektóre polskie strony czasem je mają). Ping będzie wyższy, ale nie jakoś dramatycznie... plus musisz pamiętać o różnicy czasowej (ważne przy raidowaniu)
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
Kazak napisał :
Ventas napisał :
Do tego muszę dopisać 100% bonus do reputacji pandareńskich między Revered a Exalted... Może nie byłbym tak wkurzony, gdyby nie wprowadzili tego tydzień po tym, jak wbiłem maxa o Goldenów...
Kiedy to wprowadzili?
Mam parę repek, których za cholerę nie chce mi się już trzaskać, może bym się jednak skusił jeśli to ułatwili.
Jakoś rok temu... musisz po prostu u kwatermistrza danej frakcji kupić odpowiedni itemek i go użyć... bam twoje alty dostają podwójną repę.
permalink „MoP: dobre i złe strony” wysłany:
Fabularny Ludek przybywa na pomoc :D

Pandy, naprawdę, rozumiem że pojawili się W3, np: frubolgów było pełno a w Wowie jest kilka wiosek, a jedna panda się pojawiła i cały kontynent im zrobili
Furbolgi są zbyt przygłupie by być dobrą, grywalną rasą... poza tym "i cały kontynent im zrobili" - Pandaria jest wspomniana w Warcrafcie 3, czyli jakby nie patrzeć kontynent pojawia się w tej samej grze co twoje Furbolgi

Horda bije horde, zazdroszczę graczom przymierza, patrzyli jak zabijamy swoich, nie ma to jak zabić 70% orków, głównej rasy hordy, jej założycieli. Warcraft, do czego zmierzasz!
Coś słabo znasz Lore skoro stawiasz pandowe doświadczenia Aliantów nad Hordziaków (podpowiedź - to my mieliśmy więcej fabuły, oraz wcale tak dużo orków nie wyrżnięto podczas Oblężenia Orgrimmaru)

Celestiale, rly, cholerna Alexstrasza czuła do nich respekt, a jest cholernym tworem tytanów, oni powinni ją podziwać.
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że Celestiale, podobnie jak Loa istniały nim Tytani przybyli do Azeroth - poza tym "okazywać komuś respekt" =/= "być od niego gorszym"

Troll wodzem, to, to ma być horda, od kurde wszechczasów hordzie przewodził ork, orkowie byli główną rasą hordy, a teraz ni z du#Q@ ni z dachu TROLL. I gdzie będzie w Orggrimar, a orggri to co MIASTO ORKÓW, po ulicach będą Trolle biegały a nie orkowie, porażka.
Jeszcze raz śmiem wątpić czy dokładnie znasz lore frakcji w której grasz... tak jakby ta wielorasowość jest podstawą Hordy (odsyłam do wielbionego przez ciebie Warcrafta 3, głównie kampanii Orków w TFT)... Co do kręcenia się Trolli po Org... wiesz jak strażą przyboczną Sylvanas były Orki to raczej nikomu nie przeszkadzało :D

Nieskończoność armi przymierza, tutaj z Garroshem, tutaj Mogu, tutaj inne rzeczy, i co teraz milion klonów jak prawie Starwars, sklonowali się i pojawiło się ich pełno, a horda, być może jest teraz o 3 razy słabsza od przymierza, to dlaczego do cholery nas nie zniszczyli, jest to nielogiczne
Eeeee co? (rozwiń proszę bo kompletnie nie rozumiem argumentu)

Zniszczenie Jainy, zawsze ją lubiłem, rozuiem Tera ale nawet po tym niby już się opamiętała, ale dalej ma wielki OKRES i chcę wszystkich zabić.
A z tym się akurat zgodzę :D
permalink „wskrzeszenie” wysłany:
Przecie SoR został wyłączony 10 miechów temu
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Imo jest to odblizzowski błąd i przypadkiem puścili pustego njusa po bnecie - jak się pytałem lidera gildii, to u niego (na niemieckim kliencie) nie ma żadnego info o dłuższym maintance... plus w grze nie ma nic o przerwie na patcha i jest ogłoszenie standardowej konserwacji.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Illart napisał :
W sumie to już drugi raz luncher ściąga patcha przedwcześnie :]
Nie ściąga przedwcześnie - lepiej zawczasu modele pościągać byś mógł grać od razu jak patch wejdzie niż potem czekać.
Jeśli chodzi o orczyce z Filmu o Grommashu - to chyba jest jego wcześniejsza, potem znalazł inną
Już wiadomo, że tu chodzi o to by te okropności się nie powtórzyły - nie tylko te z Shattrath.
No cóż... może nie są tak potworni jak tamci - ale i tak są zdolni do zrównania Stlocy Dranei jak "poprzednio"(Oni nigdy tego nie zrobili ).
Erm co? Wybacz, ale kompletnie nie rozumiem o co Ci chodzi, poza tym, że to zdanie o "poprzedniej kobiecie Groma" to bzdury - orczyca która umarła na filmiku była matką Garrosha
Ja tylko naprostowałem jedną rzecz i poprosiłem go o rozwinięcie dwóch innych bo nie rozumiem o co mu chodzi, a że mnie zacytował to chyba chce dyskutować :(
permalink „Sposoby na szybką farmę expa” wysłany:
Najszybszą metodą expa bez udziwnień typu boost czy raf są do lv 50 questy + dungeony (jak noga mówił - raz każdy dungeon, tylko jeśli ma questy), a od 50 walki petów (monotonne, ale najbardziej efektywne)
Idź do strony: 1 ... 52, 53, 54, 55, 56 ... 117