WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 98, 99, 100, 101, 102 ... 117
permalink „PST legionu” wysłany:
Broken Shore to 10 minutowy scenariusz gdzie gra prowadzi gracza jak za rączkę... tam nie ma zbytnio co testować.
permalink „Anime” wysłany:
http://i.imgur.com/Vi08EM9.jpg
Wszak nie od parady jest uosobieniem Najlepszego Mangaki, a co za tym idzie Najlepszą Postacią w Najlepszej Mandze...

Ale najlepszej "powieści graficznej" (XD) to zakładam, że nadal nie masz

http://i.imgur.com/dEhPwQf.jpg
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Hordzie za : Nazgrima
Przecież nikt w Hordzie poza Gamonem nie lubi Nazgrima za jego hipokryzję - "jestem honorowy do bólu, ale jeńców to pozwolę torturować, czemu nie xD"
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
W ogóle tak pragnę przypomnieć że to nie Hebanowe Ostrze ma ciśnienie na Fordrysia jako DK, tylko jego dobry kumpel, Król Licz - Bollywood Fordragon.

Ba sam Darion Mograine, który chciał utworzenia nowych rycerzy do walki z Legionem myśli że atakowanie Paladynów to zły pomysł, acz jako rasowy DK zrzuca odpowiedzialność za akację na nas.

Highlord Darion Mograine says: Tirion Fordring was one of the greatest champions this world has known!
Highlord Darion Mograine says: If we do this... there will be a price to pay.
Highlord Darion Mograine says: I will obey, Deathlord. But know this...
Highlord Darion Mograine says: Should we go through with this, there will be no turning back.
The Lich King demands too much! Tirion Fordring deserves more than a life of anguish and undeath!
Know this, Deathlord... I will obey your will, but there will be no redemption for what we are about to do.

The Silver Hand will never hand Tirion to us. The path to the Fourth Horseman will be soaked in righteous blood!

Blood that will stain our hands forever.

Your will be done, Deathlord. I will begin the preparations to invade Light's Hope. If this is what it takes to save our world, so be it!
permalink „Anime” wysłany:
To nie tak że obecnie lore Wacrafta na poziomie kosmosu jest zżynką z Tengen Toppa Gurren Laganna...
To co piszesz to prawda ale pamiętaj, że jak za miesiąc wyjdzie prepatch to:
1. Gold z cata-raidów zostaje znerfiony o około 33% (drop + ceny itemów sprzedawanych)
2. Misje za gold z garnizonu zostają usunięte - z tego powodu nim rozbudujesz garnizon aby dawał ci tego tysiaka dziennie, nie będzie już misji.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Bollywood akurat dobrze myśli z tymi nieumarłymi...

Jakby nie patrzeć są jedną z lepszych opcji do naparzania się z Legionem
-w sumie to nie można ich zabić
-są silniejsi, nie czują bólu etc
-z powodu bycia po tej samej stronie "drzewka żywiołów" co Legion są dosyć odporni na magię spaczenia, wszelakie mind controle etc etd.
Token jest na licencję, nie konto - tak samo jak każdy inny rodzaj abonamentu.
Nie możesz grać na US mając licencję EU i odwrotnie - musiałbyś kupić nowego WoWa na licencji US, a i tak mógłbyś tylko nią opłacać.
permalink „WoWcenter-owa Gildia? ” wysłany:
Plus
1. Jest za mało osób na forumie aktywnych by tworzyć "oddziały na innych serwerach" - nawet jakby się zebrało 10 osób chcących zrobić gildie na jednym serwerze to pozostaje wten kwestia wyboru serwera

2. Kto by to zarządzał - no owszem, fajny pomysł "Gildia Bobocenter, będzie fajnie jej!", acz jednak jeśli taka gildia by miała żyć potrzeba jakieś organizacji, osoby która by chociaż pilnowała aby w gildii się coś działo - przypomnę tylko, że 2 próby forumowego gildiowania spaliły na panewce po kilku tygodniach działania.

3. Wątpię by ktoś chciał porzucić swoją gildię / realm na rzecz gildii Bobocentrowej... owszem zaraz ktoś powie "że no przecież można zrobić sobie alta dla tej gildii" - ta... to nigdy nie działa i takie gildie z losowych altów na innym realmie szybko umierają, patrz punkt 2 - już to próbowano tu 2 razy ;)
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Jeśli lubisz jako tank przebijać healerów z HPS to DK jest klasą dla siebie.
Granie DK umożliwia solowanie wielu rzeczy, które dla pozostałych klas pozostają nieosiągalne.
Akurat w WoD Brew Monk i Prot Palek ma podobne zdolności do solowania co Blood DK - ciągle Blood DK jest technicznie najlepszy do solowania "poważnego" contentu (bo Cata HC / MoP NM zrobi praktycznie dowolna klasa), ale nie ma już takie przepaści jak była za Cata czy na początku MoP

No i nie zapominajmy, że za miesiąc będą kompletnie nowe skille, a za dwa kompletnie nowy dodatek.
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Ale z tym HPS'em musisz przyznać mi rację bo widziałem co nasz main tank (DK) wyprawiał na skadzie na progresie Upper HFC Mythic.
Wiesz to jest mechanika DK... że się leczy, tak jak Monk rozkłada obrażenia, a Palek liczy do 3.

Blizz jak chce to jest w stanie zrobić bossa na "udupienie" Blooda - starczy dużo obrażeń magicznych + debuff na healing - patrz Tyrant w HFC, po części Gara'jal w MSV.

Co nie zmienia faktu że DK jest faktycznie "łatwy" w obsłudze bo można spamować Death Strike i to jakoś działa... z drugiej strony można pójść trochę głębiej, bardziej się pilnować (czyt zainstalować addona :D) i zoptymalizować ilość Death Strike'ów względem stacków Scent of Blood / otrzymanych obrażeń i wtedy dopiero mieć niezły HPS z relatywnie małym overhealem - Legion nawet promuje nie spamowanie za bardzo DS przez jeden z perków na artefakcie.

Choć jeśli patrzeć na "newbie friendly" to każdy tank jest teraz w sumie przyjazny dla początkującego... no może za wyjątkiem Monka (Cleansing Brew dopiero na 68 z tego co pamiętam więc na początkowych dungach może być papierowy) i Warka (bo mały self heal)
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Testowałem DK, Monka i DH

Generalnie - wszystkie tanki się wydają prostsze... znaczy takie było w sumie zamierzenie Blizzarda - uczynić tankowanie łatwiejszym bo nikt nie chciał tankować (co jest w sumie dziwne skoro tankowanie i tak było najłatwiejszą rolą w grze)

Gdzieś któryś niebieski wspominał, że w zamyśle Legionu było to by gra nie karała aż tak za bardzo tanka jeśli pieprznie się w rotacji etc

Na DK trochę mnie boli, że Blood Boil jest teraz na "ładunki" miast runy i ciągle nie mogę się deczko przyzwyczaić do szybkości regeneracji run... ale klika się fajnie
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Pod pewnymi względami DPS jest łatwiejszy, przynajmniej przy lewelowaniu (przy czym zaznaczę, że nie zrobiłem żadnego lochu od chyba Bramy Zachodzącego Słońca):
Miałem na myśli standardowy raid na poziomie trudności dla docelowej grupy odbiorców gry (NM/HC).

Tank ma w raidzie najprościej, 3/4 mechanik go nie dotyczy, jedyne co musi zrobić to pacnąć w taunta co 20 sekund ewentualnie podebrać addy

Tanki na legionie to takie dps klasy z 10x lepszą przeżywalnością. Z czego ta przeżywalność wynika głownie z pasywnych rzeczy.
Tu się w pełni zgadzam... smutno mi że wykastrowali mi DK z defensywnych odpałek i zastąpili je pasywkami.
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Well temat miast dyskusji o grze przerodził się w jednostronny spam ogłoszeniem rekrutacyjnym jakieś gildii, może pora go zamknąć?

Lub wrócić do poprawnej dyskusji?
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Jako w zasadzie nowy gracz (przynajmniej na normalnych serwerach) z mojej perspektywy na tę chwilę umiejętności jest… dużo.
Nah, rotacja każdego tanka obecnie to koło 4 przycisków + odpałki sytuacyjne gdy czujesz "boss wali mocno, heal nie domaga", aż tak źle nie jest.

Wyobrażacie sobie, co musi się dziać w głowach nowych zboostowanych graczy?
Boost nie ma tu nic do rzeczy - levelowanie nie uczy cię praktycznie niczego o graniu swoją klasą, na max levelu i tak musisz przeczytać jakiś poradnik / obejrzeć video, owszem wcześniejsza znajomość gry trochę pomaga bo część rzeczy się między klasami pokrywa (słynna homogenizacja), ale ciągle jak chcesz ogarniać musisz się sam przyłożyć.
Przykład z życia - w WoW-ie całkiem nieźle pocinam tankami, wyciągam lepsze wyniki niż taki średni tank dla mojego przedziału contentowego... jak zacząłem grać w Final Fantasy XIV, które mechanicznie jest identyczne jak WoW i tak musiałem się uczyć tankowania w tej grze na nowo, mimo że to klon WoW-a

Z tego co słyszał to trudniej jest na tyle, że teraz healer musi się bardziej skupić, bo tank ma mniej przezywajek. Jak heal ssie to tank sam się nie wyratuje.
I tak i nie - w sensie ok, generalnie tanki w Legionie dostają bardziej po dupie, ale jeśli tank ogarnia swoją klasę, a nie tylko wali głową w klawiaturę to ciągle jest w stanie być relatywnie samowystarczalny - vide przykład z DK który dostaje srogie bonusy do leczenia z artefaktu jeśli poprawnie trzyma Blood / Bone Shielda i łączy go z Vampiric Bloodem.

Mi osobiście w tankach nie podoba się to że prawie na każdym bossie jest jakaś głupia ograniczająca mechanika stackowaia debuffów i w zasadzie gdy jeden tank ginie to trzeba wipować raid bo drugi tank padnie na hita od jakieś pierdoły.
Gdyby jej nie było raidy potrzebowałyby tylko jednego tanka, który jakby zginął to... i tak byłby wipe XD
I nie przesadzajmy o padaniu na hita, da się spokojnie stackować debuffy znacznie powyżej momentu gdzie DBM drze japę, że trzeba zrobić swapa - trzeba tylko ogarniać swoje odpałki, ewentualnie poprosić heala o jakiś zewnętrzny CD.
Gorzej jak masz mechanikę która faktycznie wymaga dwóch tanków bo coś... w stylu portali na Archimondzie w HFC, wtedy no faktycznie - kupę zrobisz jak Ci tank umrze :D
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
Z czołgowego punktu widzenia lubię takie walki, gdzie mam inne zadania niż drugi tank. W HFC są to Killrogg (jeden boss drugi addy) i Socre (jeden w robocie, drugi boss + addy). Za to szybkie taunty na Xhulu nie przypadły mi do gusty, bo utrudniają rekordy w przerywaniu Impą (mam zdaje się 17 najwięcej w tej walce)
Akurat Kil'rog i Soc to bossy gdzie drugi tank jest kompletnie zbędny (na NM/HC) - addy u jednookiego / robota może DPS robić.

Na Xulu za to oprócz "szybkich tauntów" jak jest nudno można sobie biegać i detonować "miny" co by raid miał miejsce... tanki się w tym sprawują wyjątkowo dobrze na "przedostatniej" fazie.

Z walk które miło wspominam jako tank to na pewno Will of the Emperor w MSV, po części też Twin Consorts i Tectus.

ale no Mannorotha solo to ja nie zrobię.
Acz ostatnią fazę jeśli "gówno uderzy w wiatrak" i drugi tank spadnie z platformy da się... mój rekord to 5 stacków debuffa na moim DK (AMS tak bardzo OP)
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
To trochę implikuje jak żałosna musi być sytuacja w GW2, że ludzie muszą się za członkami gildii rozglądać po innych grach...

Nie grałem od lat w tą produkcję, ale trochę słabe mi się to wydaje jeśli community reprezentuje taki poziom :D
permalink „Tankowanie - rasa - klasa” wysłany:
- tego typu gry jak wow czy diablo głownie polegaja na rozwijaniu swojej postaci i kontakcie z innymi ludzmi. Nie rozumiem więc dlaczego ten aspekt jest tak mocno co dodatek niszczony. Robienie czegoś super łatwego i nie dawania graczowi mozliwości wpływania na styl gry nie jest dobre.
Wystarczy popatrzeć na beznadziejny system rozwoju postaci i itemizacje w diablo 3 i takim Poe. Kompletnie inne ligi. niej wiecej tak samo wygląda wotlk do legionu
Co definiujesz przez "rozwój postaci"?
Levelowanie? Tu owszem, o ile WoW ma zabawne questy, tak sam proces wbijania leveli, drogi do capa nie jest ekscytujący jak był kiedyś.
Endgame? Zdobywanie coraz lepszego sprzętu, zabijanie nowych bossów? Tu jakoś nie odbiegamy od reszty MMO
Czy może wpływ na styl gry swojej postaci? No tu mamy problem dowolnej gry w której są statystyki numerkowane i formułki - zawsze znajdzie się jakiś build matematycznie lepszy który tłum podłapie i będzie używał - Blizz sobie sprawdza każdą możliwość - punkty talentów jak w D2 (które w obu grach się nie sprawdziły z wyżej wymienionego powodu), "luźne talenty" z D3 (tak samo... bądź co bądź znalazły się "talenty optymalne")... teraz z kolei mamy system z GW2/FFXIV gdzie wszystkie perki są do odblokowania, a do "customizacji" dostajemy 7 "slotów" wyborów które praktycznie znaczenia nie mają - może w końcu trafią dobrze...

Tanki nie powinny mieć selfheal, ewentualnie na tyle co by w solo grze podczać robienia q nie były za słabe. Jest to gra zespołowa i od leczenia powinien być healer. Zadaniem tanka jest przyjmowanie ciosów takich co by dps padł na 1 hit. Taki dk to healer tank i dps w jednym..
Czy ja wiem czy jakiś konkretny selfheal jest zły? Miło jest odciążyć healera, niech sobie healuje tych co nie potrafią grać i stoją w ognistej kupie... lubię uczucie jak coś się stanie, wszyscy healerzy padną, a my ciągle dobijemy bossa.

- Tanki powinny mieć skille typu;
40 sec cd, redukuje 90% dmg w ciagu następnych 5 sec. Jednocześnie same bosy powinny okresowo bić w tanka ciosy które go zabijają jak tego skila nie użyje[przynajmniej od hc poziomu]. Wtedy przynajmniej tankowanie wymagało by więcej skilla i szło by odróżnić dobrego od słabego tanka. Jest słaby i nie potrafi użyć odpowiednio skili to nawet z wiekszym ilvl moze paść. Obecnie to róznica miedzy dobrym i słabym tankiem to głównie ilvl.
Z tymi skillami zgadzam się w pełni... to mi się strasznie podoba w Final Fantasy XIV - tam "defensywa" jest na odpałkach, a rotacja służy głównie temu by utrzymać threat na mobie (tak... tam idzie "zgubić" mobka jak go olejesz), to mi się strasznie podoba.

Co do mechanik "użyj skilla bo padniesz" - technicznie one są już w grze na niektórych bossach - w MoP-ie każdy tank dostał niby tą swoją "aktywną mitygację / defensywę" i mamy bossów "odpal mitygację bo jak nie": zginiesz (Ra-den), udupisz raid (Paragony Klaxxi, po części Oregorger / ostatnia faza Żelaznych Dziewic), będziesz trudniejszy do wyleczenia (Killrog - technicznie jak masz te 2-3 shredy na sobie jest zabawnie i idzie zginąć)

Co do różnicy między nubem tankiem a lepszym tankiem - ciągle jakaś jest - jeśli tankowi się chce / wie co robić, ciągle otrzyma mniej obrażeń niż świeżak, więcej się sam wyhealuje (aj ten przeklęty selfheal) -> mniej z tego heala pójdzie w overhealing, co za tym idzie da odpocząć healerom / pozwoli im skupić się na leczeniu innych.
Idź do strony: 1 ... 98, 99, 100, 101, 102 ... 117