WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 99, 100, 101, 102, 103 ... 117
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
Wiesz, nie mam nic do dyskusji o GW2 i stanie jego community - problem jest taki, że serio wyglądasz deczko na desperata postując od tygodni z uporem maniaka jakiś filmik + link do rekrutacji.
O ile na forum GW2 to by jeszcze mogło mieć sens, tak na forum innej gry gdzie nikt nie siedzi w GW2 -> nie ma pojęcia o co w twoich filmkach chodzi poza tym że "o ludziki latają i rzucają czary" trochę śmieszne i serio z perspektywy osoby trzeciej to wygląda jakbyś w desperacji próbował znaleźć kogoś do gildii
permalink „Kupno Legionu na g2a” wysłany:
Na G2A raczej już na pewno nie mają stocku niemieckich pudełek preorderowych więc dostaniesz klucz kiedyś koło premiery jak napisali o ile w ogóle dostaniesz bo to G2A i randomowi sprzedawcy tacy zabawni :D
permalink „Guild Wars 2 - MMORPG” wysłany:
>Próbuj nawiązać dyskusję aby temat nie był jednostronnym spamem
>OP po jednym poście ją olewa i spamuje dalej

Oh well :D :D :D
permalink „fabuła: Milan i Urok” wysłany:
Trudno by ktoś ją miał, to przecież 11 letni poradnik do gry, a nie jakiś przewodnik fabularny (coś na kształt książeczki "Jak grać w WoW-a" dołączanej do Battlechestów) - w skrócie nikogo raczej nie obchodzi bo nie ma żadnej wartości poza kolekcjonerską - fabuła Warcrafta 2 i tak została zretconowana przez dwie jego książkowe adaptacje, a i pewnie szykuje się więcej retconów w nadchodzących tomach Kroniki.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Teraz tak mnie w sumie naszło... że Blizz faktycznie jednak słucha ludzi...

Usuwa skille - upraszcza rotacje do 2-3 spelli - zupełnie tak jak było... w Vanilli (pomijam fakt że wtedy po prostu klasy były zepsute ale ciii spamowanie naprzemian Shadowbolt/Lifetap lockiem zawsze na propsie)

Ludzie tak bardzo płakali że Vanilla najlepsza - a jak Blizz upodabnia w końcu grę w jakimś aspekcie do wymarzonej podstawki to... ludzie nadal narzekają :D
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
i powycinali skille a reszcie warriorm, dk etc pododawali masę bajerów?
No ja nie wiem Noguś... ja wiem że od WotLK "BLIZZ WHY YOU NOT NERF DeeKays PLS", ale śmieszki śmieszkami w takim Blood np
-wywalono Icebound Fortitude (tankowi, wywalić defensywną odpałkę xD)
-usunięto Army of the Dead (które w sumie już w WoD straciło zastosowanie jako defensywna odpałka)
-wywalono Icy Touch (używany do spowalniania celów przez Chillblains)
-przyspieszacz stał się jeszcze gorszy bo... jest channelem przez co nie można w tracie używania atakować, można go interruptnąć i najlepsze... ponieważ jest to pseudo-lewitacja... nie można podskoczyć :D
-Blood Boil jest na ładunki i to jest strasznie dziwne
-usunięto Empower Rune Weapon i Death Pact przez co nie ma dwóch "panic buttonów"
-usunięto Defile / Necrotic Plague przez co nie możesz być jak Król Licz

Dano w zamian... praktycznie nic (poza powrotem Bloodwormów!) - nawet Bonestorm jest słaby i nie warto go brać mając do wyboru Purgatory.

Także tego... acz nie mówię, że mi się Blood w Legionie nie podoba... jest znośny, zostanę przy nim... a i tak pewnie będę grał wszystkimi tankami jak zawsze.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Żebym jeszcze grał w PVP to bym się może cieszył, ale moja przygoda z tym skończyła się za TBC.
permalink „SPOILERY Legionowe” wysłany:
Savrash napisał :
liq napisał :
jak mamy tu jakiś speców od technologii to można by założyć temat o komputerach, kartach graficznych i całej reszcie ;>
Temat wałkowany milion razy, zamykam.W przyszłości zapoznaj się z regulaminem i użyj opcji szukaj.
I jeszcze te paski... boziu nostalgia.
permalink „Addon” wysłany:
Przy każdym mouncie na liście w grze masz przecież opisane skąd on jest.
A pety... nie wiem Pet Journal?
permalink „World of casual ?” wysłany:
Dzień dobry

tl;dr Czy WoW staje się grą dziecinnie łatwą? Nie, zawsze taką był. Teraz staje się po prostu bardziej "wygodną" rozgrywką.

Paradoksalnie to sami gracze uczynili tą grę łatwą... czemu? Już tłumaczę.

1. Satysfakcja z wbijania max lv
Ułatwienie levelowania jest koniecznością - WoW to gra która opiera się na endgame - o ile na początku Vanilli długie levelowanie było na propsie bo gracze dopiero odkrywali grę, plus dawało to Blizzowi czas na przygotowanie contentu etc. Jakby utrzymać czas wbijania poziomów jak za podstawki 110 byś trzepał koło 4 miesięcy od lv 1 - to nie sprzyja zarówno nowym graczom (bo muszą włożyć kupę czasu dogonienie znajomych którzy im WoW-a polecili) oraz weteranom, bo ile można pierdzielić się z max lv co dodatek? Mówię to jako osoba, która od podstawki na przestrzeni różnych dodatków osiagnęła max lv 47 postaciami.

Jak gracze ułatwiają sobie ten aspekt? Loomy, farmienie na pałę nie są koniecznie, w każdym dodatku expię jedną postać powoli... tak powoli że idę scenariuszem fabularnym danej krainy, nawet jeśli questy są szare... ciągle mam z tego przyjemność

Motywem który by można tu zastosować jest skalujący się content, by zawsze było co robić niezależnie od levela - Blizz go zaimplementował w Legionie, zobaczymy czy to wypali.

2. Zabijanie bossa, a satysfakcja
Tu jest taki mały myk - dzisiejsi bossowie są o wiele bardziej interesujący niż to co miałeś w Vanilli / TBC, taki Ragnaros miał np 4 spelle, w porównaniu do Rangarosa w Firelandsach z 4... fazami. Kiedyś boss był trudny bo mocno walił / klasy były popsute. A czy dzisiaj bossy są trudne? Well... mythici tak raiduje 1% populacji... i tak wiem, że teraz można zabijać tego samego bossa na 4 różnych poziomach trudności, ale jeśli jest dla ciebie za łatwy na HC, to czemu nie spróbujesz go na Mythicu właśnie?

Jak gracze ułatwiają sobie ten aspekt? Milion addonów mówiących co do sekundy co boss zamierza zrobić - jeszcze przed wyjściem raidu masz bossmoda który ma opisaną każdą czynność bossa, teraz nawet ze strzałkami pokazującymi ci gdzie masz iść... dodaj do tego addon pokazujący kiedy stoisz w gównie i bah - każda walka jest 10x łatwiejsza.

Od biedy można by zastosować system jak w Final Fantasy XIV gdzie dungi NM/HC się różnią - mają tą samą lokacje ale moby, a co za tym idzie ich mechaniki są kompletnie różne... plus FFXIV nie ma addonów więc mechaniki trzeba odczytywać z tego co boss robi.

3. Usuwanie statów / kombinowanie z gearem
Nigdy nie trzeba było kombinować - odkąd istnieje WoW istnieje simcrafting, w dniu w którym pojawia się lista itemów z nowego raidu masz praktycznie z miejsca podany ranking itemów dla swojej klasy - tak działa każda gra w której wyniki opierają się o numerki... nawet 30 letni staroć pokroju Pacmana czy Donkey Konga jest matematycznie rozpisany jak grać by zdobyć najwyższy możliwy wynik. Plus no niektóre staty faktycznie były idiotyczne (armor penetration? na co komu to było)

4. Usuwanie skilli / dwuprzyciskowe rotacje
Paradoksalnie jest to powrót do utęsknionej przez wszystkich Vanilli... tam większość klas miała jedno działające drzewo z dwoma skillami które działały / były najbardziej opłacalne do używania... Blizzard w końcu posłuchał graczy! (tak nabijam się).
Tu mam mieszane uczucia - o ile jestem za wywalniem kompletnie nieprzydatnych skilli (po co oddzielny guzik do buffa trwałego jak można go mieć w pasywce?), tak np usuwanie defensywnych odpałek z tanków jest bardzo meh.
permalink „World of casual ?” wysłany:
Jeszcze w kwestii usuwania statów.

Naprawdę do tak przeszkadza? Generalnie Ok mamy item z dwoma zielonymi statami, na poziomie raidowania NM/HC i tak liczy się aby twój gear jakoś tam skupiał się na tym "głównym" stacie, poprawne staty trzeciorzędowe to już dla tych poważnych min/maxerów z 1% ściagających się na początku tieru... potem to już w sumie schodzi na drugi plan bo po prostu różnica ilvl zniweluje nieoptymalny trzeci stat.

permalink „Niewłaściwy kod pre-paid” wysłany:
Napisz do supportu Blizzarda z zapytaniem co jest nie tak z tym kluczem.

Jeśli ci nie pomogą, załącz rozmowę z Blizzardem do reklamacji na keyach bo jeśli klucz nie działa to pewnie dostawca będzie od sklepu (a ten od swojego klienta) wymagał takiego kontaktu.
permalink „World of casual ?” wysłany:
jednych zmiany bolą, innych nie. pamiętam, że w dawnych czasach (choćby TBC), drzewka skilli można było niemal dowolnie ustalać,
Właśnie nie można było - był jeden (eweutnalnie 2) buildy które były faktycznie matematycznie lepsze niż pozostałe, były talenty tak słabe, że nikt ich nie brał etc jak chciałeś raidować, wybór talentów w drzewku był iluzoryczny i ludzie o tym zapominają.

4) rozbudowa rajdów i instancji. przejdźcie się po instach w podstawce albo choćby po karazhanie. dziś mamy dungeon prowadzący od bossa do bossa. przypomnijcie sobie jakie kręte ścieżki miał karazhan. tego mi brakuje.
Akurat Karazhan jest marnym przykładem tego... jakbyś powiedział nie wiem Blackrock Depths, Black Temple, Naxx lub AQ20... Kara jest przecież jednym z bardziej liniowych raidów, tylko dla niepoznaki idziesz do góry miast prosto.
permalink „World of casual ?” wysłany:
Przecież teraz LFR będą przyjemniejsze bo można będzie się wymieniać personal lootem...wbijasz gildyjną grupą i się gearujesz bez randomowych debili, jak w Cata w sumie.
permalink „Nowa gra .” wysłany:
Nie mogą bo? Kto im zabroni? Ultima Online ma jakoś 23 dodatki juź, Everquest bodaj 14, my ledwo szósty dostaniemy.
permalink „Nowa gra .” wysłany:
Muattin napisał :
Ludek, toż przecież napisałem, że może być sporo jeśli mają pomysły, chociaż może niezbyt jasno się wysłowiłem xD :D
Bardziej się zastanawiam kim jest ten "Pulchny Niedźwiedź"?
Jakaś nowa wyrocznia Warcrafta? Nexos już się skończył?
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
To normalne, wszak z pół roku-rok temu Blizz zapowiedział, że podwyższa wymagania Legionu względem WoD i to znacznie.
permalink „Quest Completist” wysłany:
Updated Apr 6, 2015
Od ponad roku nie było update'a więc śmiem wątpić.
Idź do strony: 1 ... 99, 100, 101, 102, 103 ... 117