|
liq napisał :
Podczas Wojny Starożytnych walczył z demonami więc można go nazwać łowcą demonów w pewnym sensie. Natomiast ta cała jego metamorfoza z rogami i skrzydłami dopiero w Warcraft III i chyba tam staje się Łowcą Demonów ;)
Technicznie Łowcą Demonów stał się gdy Sargeras poprawił mu oczęta, czytaj wypalił tak, że od tego momentu widział wszystkie formy magii.
wowpedia napisał :
To become a demon hunter, a hero must find a demon hunter who is willing to lead them through a series of complex rituals. These rituals involve capturing a demon and sacrificing it in order to bind a portion of its spirit inside the hero. As part of the ceremony to become a demon hunter, the initiate burns out his or her eyes with a magic blade to entrap a demonic essence within their body. Most demon hunters then bind their mutilated eyes with strips of cloth. In return for this sacrifice, the demon hunter gains the ability to see the world without vision — creatures are visible as dimly glowing forms against a gray and murky background. Demonic energy blazes like burning pitch in the night; the demon hunter sees and recognizes it easily.
|
|
Te wszystkie gatunki oscylujące wokół konkretnych bohaterów mają różne nazwy, które niczego konkretnego nie sugerują, ale przyjęło się, że MOBA ma dwa Nexusy i krążące między nimi mobki. Nawalanie się na arenie umiejętnościami, nawet jeśli są one przybindowane do QWER, to bardziej hero-brawler lub arena-shooter lub team-based shooter, więc nie, Overwatch to nie jest Monday Night Combat.
@Canaton - no jak nie jak tak .-. Cały sens tej gry leży w różnorodności grywalnych postaci i dobrze przemyślanych mapkach.
|
|
Arena od wyjścia dodatku będzie dawać w nagrodę packi z dodatku, więc jak ktoś nie radzi sobie w constructed, może wejść na arenę, gdzie pula kart u każdego jest taka sama (chyba że ktoś nie kupił Naxxramas, ale bez tego da się żyć).
Pozostałe karty, których nie zapowiedziano, mają być w większości nierandomowe, ale zgadzam się częściowo z Kojt, tzn. ta losowość szybko znudzi się graczom i po kilku tygodniach wrócimy do stabilnej mety, ale dostosowywanie się do tych sytuacji, które nie są w pełni przewidywalne, też wymaga skilla. Można zrobić kilka założeń, obliczyć ryzyko, być na bieżąco z popularnymi deckami etc.
Co do głównego zarzutu, jest dużo osób, które mają tak samo jak Ty, nie grały długo, zostały wrzucone do 25. rangi i nie mają kart. Co miesiąc system cofa Cię o kilka poziomów, więc tamte robaczki też nie będą miały jeszcze gotowych decków.
|
|
Aż do premiery GvG w poniedziałki, środy i piątki będziemy mogli wybrać Twitterem która z dwóch kart ma zostać ujawniona - goblińska czy gnomia. Głosowanie - LINK. Niedługo Blizz ogłosi też konkurs na deviantarcie.
|
|
Eurogamer wszedł w posiadanie tajnych informacji, pokazali nową kartę Rogala, którą widać w pierwszych sekundach trailera. Ma bardzo przydatną moc; jeśli ktoś pamięta, Rogal we wczesnej becie mógł zwiększyć atak broni przez użycie swojej umiejętności, w momencie gdy już miał coś wyekwipowane.
|
|
Wyciekły nazwy i obrazki kart, na które będzie można głosować w najbliższych tygodniach. Część z nich to ewidentne klasowe legendarki:
Bolvar Fordragon ~ Paladyn
Gahzrilla ~ Łowca
Malorne ~ Druid
Mal'Ganis/Crush ~ Czarnoksiężnik
Możliwe że Tree of Life będzie zmieniać formę Druida, coś jak Jaraxxus, natomiast Echo of Medivh brzmi wystarczająco legendarnie - może pierwsze legendarne zaklęcie :>? Źródło
fap @ arty horley'a
|
|
Największe wrażenie robią nam mnie Frostfire Ridge i Shadowmoon Valley, tudzież Grań Zimnego Ognia i Dolina Cienistego Księżyca (oficjalne translacje Blizzordona), aczkolwiek większy ze mnie fan anemicznych i narkotycznych lokacji nocnych elfów i draenei, niż zimowych, srogich terenów.
|
|
UI - User Interface - Interfejs Użytkownika
Nie o wszystkie rzeczy trzeba pytać, w tym wypadku mogłeś po prostu wklepać w google UI WoW.
|
|
Już niedługo opis nowego zestawu kart :>. Mam nadzieję, że wypuszczą Ogre Warmaul oraz Time Capsule po polsku i wytłumaczą o co konkretnie chodzi w tej drugiej...
@up - Clunker / Klekotnik wygląda trochę jak Ruchomy Zamek Hauru :p.
|
|
To jest fanowski model, przecież jest podpisany :p. Tu masz jeszcze Garrosha - LINK
|
|
Na Twitterze Dave'a Wilsona pojawiły się takie oto concept arty:
Wygląda tak, jakby pierwotnie karty miały różne animacje ataku.
A tutaj plansza ingerowała w rozgrywkę.
|
|
Zwłaszcza w dobrym okresie dla Polski pod względem lokalizacji rozmaitych produkcji growych.
Zawsze mi się wydawało, że pełne docenienie lokalizacji wymaga dobrej znajomości obu języków :p.
|
|
LINK ~ szkicowane kadry z teasera filmu. Zasadniczo odpowiada mi, że tworzą filmowe uniwersum, dzięki temu zobaczymy nelfy znacznie szybciej :p.
|
|
ugluk12 napisał :
A to nie są wysokie elfy?
Sugerowałem się kolorami, wysokie elfy byłyby chyba bardziej blond-turkusowe, a już na pewno ich oczy nie świeciłyby się na fioletowo :p.
Zakładając oczywiście, że wszystkie jego szkice są wiarygodne.
edit
Moje źródła (czyt. Kumbol) donoszą, że to jednak wysokie elfy. Wybaczcie błąd :f.
|
|
Czemu za każdym razem gdy ktoś gra na prywatach lub pisze głupie tematy, zbiega się mnóstwo ludzi, żeby się pośmiać... Naprawdę nie ma z czego, nie musicie wykorzystywać każdej okazji do podbicia sobie ego czy jak to sobie nazwiecie :<.
@Dew389 - następna taka akcja i możesz wylecieć .
|
|
Niebezpośrednio pisałem o tym kilka postów wyżej, więc ciut rozwinę. Filmowe uniwersum Warcrafta będzie funkcjonować obok gry i potoczy się w inny sposób (zupełnie jak Marvel i ich zmiany względem komiksów, które adaptują). Dlatego Dalaran w filmie wzniósł się w powietrze wcześniej, niż w grze.
|
|
Po co trzymać się kanonu, skoro można go zmienić, poprawić, napisać na nowo? Fabuła gier, książek i komiksów nie zawsze może być tak wiernie przeniesiona na realia kina, a że mówimy o pierwszej części nowej serii, od sukcesu której zależy przyszłość kontynuacji, to chyba naturalne, że naginają trochę poprzednie wydarzenia, żeby były bardziej efekciarskie. Przy okazji, pierwsze dwa Warcrafty są zretconowane, a Rise of the Horde prawie nikt nie czytał (to jeszcze nie te czasy, gdy nowelki Krysi Złotko zazębiały się z fabułą WoWa :D).
|
|
wolę oryginał.
Pytanko - wolisz oryginał w tym konkretnym przypadku, czy zawsze, z zasady :f?
|
|
Oto kilka wyjaśnień co do Bolvara i nowego Druida Kłów, który będzie OP :3.
Bolvar Fordragon
- Zwiększenie się ataku będzie widoczne na ręce.
- Oponent nie będzie widział, że masz Bolvara.
- Po Wyciszeniu Bolvar straci bonus do ataku.
- Bonusowy atak zostanie zresetowany po trafieniu Sap, Redemption lub Reincarnate.
- Tylko Bolvar dostaje bonusowy atak, bohater nie.
- Zdobycie Bolvara bezpośrednio z ręki gracza, np. przez Mind Vision, skutkuje tym, że klon będzie miał 1/7, nawet jeśli oryginał ma więcej.
Druid Szponów
Druid Kłów
- Po transformacji zamienia się w Kobrę - czyli Bestię!
Resztę twittów możecie przejrzeć na hearthpwn.com, ale są dosyć oczywiste względem obecnych zasad gry.
|
|
Dodatek wychodzi we wtorek, nowe pakiety będą kosztować 100g. Pojawi się kilka nowych questów związanych z premierą, mianowicie:
Gobliny i Gnomy majsterkowały przy Arenie! Sprawdźcie nowe karty dzięki darmowemu wejściu na Arenę!
Arenowe psoty Goblinów i Gnomów! - Zagraj podczas cyklu premierowego Gobliny vs Gnomy.
- Nagrody: Darmowe wejście na arenę
Nadeszły Gobliny vs Gnomy! - Zagraj podczas otwarcia dodatku Gobliny vs Gnomy!
- Nagrody: Trzy pakiety z kartami Gobliny vs Gnomy
Tablety z Androidem - Nagradzane za zagranie na tablecie z Androidem.
- Nagrody: 1 pakiet z kartami
Ja zebrałem tyle, fajnie od czasu do czasu wylosować Wielką Dominację i Dominację Druida :D.
|