WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 111, 112, 113, 114, 115 ... 177
permalink „Battle.net Desktop Client” wysłany:
Dodam jeszcze, że prawdopodobnie dzięki temu klientowi będzie można rozmawiać ze znajomymi z bnetu bez grania w żadną z ich gier, co jest urocze :d.
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
http://lionhead.com/wp-content/gallery/images/fa01.jpg
Ohohohohoho. Lionhead tworzy remake pierwszego Fable ekskluzywnie na Xboksa 360, który wyjdzie jeszcze w tym roku. Patrząc po screenach, będzie wyglądać ładnie, pewnie poprawią interfejs i parę drobnostek, natomiast, wiadomo, czekam na ogłoszenie nowego contentu. Punkt dla Microsoftu, chociaż można się spodziewać, że o ile nie dodadzą jakichś fikuśnych interakcji przez Kinecta, to na PC wyjdzie po 3 miesiącach :d.

Kingdoms of Amalur: Reckoning, tzw. Skejrim 5 Amalur. Nie ma mimiki twarzy, po 6h godzinach po raz pierwszy dostałem możliwość wyboru (oddasz mi ten pierścionek w zamian za pieniążki, czy go zatrzymasz?), nie ma tego, co Rojo nazywa słodką immersją (zrobiłem takiego dorąbanego wikinga, nawet się nie czuję, jakby to coś zmieniało), są tylko 4 rasy do wyboru, grając na hardzie rozbijam wszystko na dwa kombosy, w ogóle nie korzystam z many, grafika jest nieco zbyt podkolorowana i boli w oczy (pierwszy Fable IMO lepiej wygląda xd, jeśli mówimy o kolorach), NPC to durnie (nie reagują na poczynania gracza, możesz sobie ich pozabijać, ale jak zapłacisz karę, to znowu cię lubią; analogicznie za wykonanie questa usłyszysz tylko "miło cię widzieć", ale dopiero, gdy zagadasz). W jednym z pobocznym zadań pewien zbzikowany gość prowadził mnie przez jaskinię do pewnego reliktu, w pewnym momencie idąc przez wodę aktywował wszystkie pułapki (na hardzie zabierają pół życia, zginąłem), które nawet na niego nie zadziałały, nic o nich nie powiedział, nie skomentował. Ale podoba mi się i mam zamiar grać dalej :d. System rozwoju dobrze się sprawdza, chociaż też nie jest bez wad - levelując umiejętności związane z czakramami, ze względu na to, że to broń magów, trzeba też rozwijać skille typu "zupełnie nieprzydatna dla mojej klasy postaci i słaba błyskawica", albo "specjalizacja w magicznych laskach, których nie używam". Na okradaniu ludzi zarobiłem dotąd 8k golda, straż raz mnie przyłapała i musiałem oddać im 400g - przez brak reputacji zrezygnowanie z kradzieży można nawet uznać za nieopłacalne. Mamy ten system Destiny, który za mieszanie specjalizacji daje karty bodajże tarota*, np. mój techno wiking, za rozdanie 6 punktów w Sorcery i Finnese, dostał kartę Disciple, co daje mu bonus do obrażeń od żywiołów i przebijania. Za dwa levele mogę zmienić "klasę" na Wayfarera, który jest bardzo uniwersalny, i dostać bonus do wszystkich rodzajów obrażeń oraz zmniejszyć wymagania przedmiotów o 1/4, albo kierować się tylko w jednym kierunku i zostać uber-magiem. Podsumowując możliwości rozwoju - są bardzo szerokie, ale niektóre połączenia nie idą ze sobą w parze. Walka to poezja, podoba mi się bardziej niż pierwsze Darksiders, jest szybka, wymaga opanowania uników i bloków, jednocześnie nadal istotne są statystyki posiadanych przedmiotów. Za zabijanie kombosami postać dostaje Fate, po naładowaniu paska (bo to tak naprawdę zwykły "szał") opcjonalnie wchodzimy w tryb Reckoning, w wybranym momencie podczas jego trwania postać rozrywa przeciwnika w rytm QTE (wciśnij kwadrat sto razy, żeby dostać procentowy bonus do exp) - wcale nie takie złe. Można zakraść się za przeciwnika i wbić mu widelec w plecki lub zestrzelić z łuku. Nawet porządny crafting jest, ale w to jeszcze się nie zagłębiałem.

*główny bohater odradza się dzięki wynalazkowi pewnego gnoma, jako jedyna istota nie posiada określonego Przeznaczenia i sama o nim decyduje, wpływa także na los spotkanych postaci. Fateweavers to tacy wróżbici, którzy za pomocą kart przewidują czyjąś przyszłość i właśnie te karty sobie wybieramy sami.

38 Bit Studios upadło niedługo po premierze gry, resztki pracowników zatrudniło Epic Games, a markę przejął rząd szkoda więc, że nie będą za bardzo mieli okazji do poprawienia Amalura w jakimś sequelu. Szczególnie, że mieli już gotowe lore od Salvatore na 10k lat xd. EA oczywiście zamiast promować nową markę, to olało lokalizację i marketing xdd. A w przygotowaniu było jeszcze MMO, o nazwie kodowej Project Copernicus.


Teraz jak o tym myślę, muszę ogarnąć Demon's Souls :d.
permalink „Kilka darmowych dni” wysłany:
Te darmowe triale na 10 dni są już bezużyteczne. Kiedyś w ten sposób zapraszało się do gry znajomych, chociaż i tak każdy mógł sobie za darmo rozpocząć triala, a dwa lata temu trial zmienił się w starter i nie ma już ograniczenia do grania przez 10 dni. Kody te nie służyły do przedłużania aktywności zamrożonych kont, czyli takich, na których wykupiono chociaż licencję na podstawkę.

@up - a z jakiego powodu zmarnujesz golda :d? Jeśli chodzi o Auction House, możesz wejść na battle.net, potem wybrać podstronę z WoWem i tam odbierać przedmioty i kasę z aukcji.
permalink „Sporeggar” wysłany:
LINK - Sha'tari Skyguard za wbicie exalted oferuje Nether Raye. Terokkar Forest nie jest już przeznaczony na Twój level, nudziłbyś się tam.
http://www.wowpedia.org/images/7/75/Purple_Riding_Nether_Ray.jpg
LINK - Netherwing za wbicie exalted oferuje takie właśnie smoki, pierwszy z nich, którego sobie wybierzesz, jest za darmo. Frakcja ta znajduje się w Shadowmoon Valley, ta lokacja jest bliższa Twojemu levelowi.
http://www.wowpedia.org/images/e/e8/Azure_Netherwing_Drake.jpg
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Niby czemu miałyby zostać usunięte, przecież jak ktoś zakłada na nich postać, to jest świadom, co go czeka :d.
permalink „Sporeggar” wysłany:
LINK
Wpisz w czat /target Mordenai, gdy będziesz w okolicy tych kropek, powinno Ci go zaznaczyć na minimapie :d.
permalink „PvP vs PvE” wysłany:
Lilija napisał :
Temahemm napisał :
Niby czemu miałyby zostać usunięte, przecież jak ktoś zakłada na nich postać, to jest świadom, co go czeka :d.
Założę się, że jakby zapytać wszystkich ludzi grających na PvP serwerach, czy jak pierwszy raz zakładali na nich postacie, to byli świadomi tego, co ich czeka, to w przeważającej większości odpowiedź byłaby: NIE.

Kolejna sprawa jest taka, że to, czy serwer jest PvE czy PvP już od dawna jest mało istotnym argumentem wyboru danego serwera, a to głównie dlatego, że World PvP nie istnieje i jest wiele sposobów, żeby go unikać. Dlatego też właśnie uważam ten mechanizm za archaiczny i niepełniący realnie żadnej funkcji poza sporadycznym, aczkolwiek celowym graniu na nerwach graczom przeciwnej frakcji.
Muszę się zgodzić z drugą częścią tego posta, gdybym miał wybór, to wolałbym grać na Burning Legion PvE. Natomiast jeśli ktoś zaczyna grę z WoWem, to powinien się zorientować, jak wygląda sprawa na serwerach PvP :d.
permalink „burning legion ” wysłany:
Skąd pobierałeś WoWa? Czy pozostałe serwery się wyświetlają? Normalnie lista powinna wyglądać tak:
http://i.imgur.com/lJTywpr.png
Zrób screena Twojej :d.
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Łowca Demonów jako jeden z 4 typów bohaterów miał na "ulti" Metamorfozę, tak jak Strażnik Gaju obszarowo leczył, a Kapłanka Księżyca miała Starfall ;p. W kampanii Nocnych Elfów w Reign of Chaos nie posiadał tej umiejętności, żeby wykorzystać to do zadania z Czaszką Guldana, w The Frozen Throne mógł już z tego korzystać w każdej chwili.
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Nie wydaje mi się, żeby dołożyli Demon Huntera w przyszłości, w każdym razie nie w takiej formie, w jakiej go znamy z Warcrafta 3. Jak już wyżej powiedziano, jego umiejętności przejęły inne klasy.
LINK - wybierzcie coś stąd, chce czytać Wasze pomysły ;d.
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
Q: Will there be new quests or content?

A: Our intention with Fable Anniversary was to re-capture the game that so many fell in love with and bring it up to date for a modern generation of console gamers. We think the story, quests and gameplay of the original game are what lead to it becoming a critically acclaimed title in 2004, and we've got no intention of changing or adding to that with Anniversary.
aaaaaa LINK
ale bieda, przecież mogliby dodać chociaż jakieś tryby trudności :d. reszta mnie zadowala.
musisz po prostu wejść do pewnej kopalni, którą zaznaczono na mapie, przejść się jej korytarzami
znajduje się ona akurat za Tobą, jeśli ustawisz się tak jak na screenie
permalink „7 lvl i tylko dwa skile” wysłany:
Na globalnych serwerach, o ile nie masz jakichś dziwacznych addonów, gdy wbijasz te pierwsze levele to skille same Ci wskakują na pasek z umiejętnościami :d. LINK - tutaj masz listę, kilka z nich musisz zignorować, bo np. Tracking pojawia się przy mapie, inne umiejętności są związane z druidem lub jeszcze czymś dziwniejszym.
permalink „Książki mała pomoc ” wysłany:
LINK - tutaj spis wszystkich książek i komiksów o Warcrafcie w chronologicznej kolejności. Niestety, nie wszystkie z tych książek wyszły po polsku, więc jeśli nie czujesz się na siłach, żeby czytać je w oryginalnym języku, to musisz czytać je tak:
Ostatni Strażnik
Dzień Smoka
Władca Klanów
Studnia Wieczności
Dusza Demona
Rozbicie
Krąg Nienawiści
World of Warcraft: Komiks Tom 1 i 2
Jaina Proudmoore: Wichry Wojny
Vol'jin: Cienie Hordy (premiera 2 lipca)
LINK - tu masz opowiadania, są one po angielsku. LINK - tu jest polski opis wyżej wymienionych książek. LINK - tutaj przetłumaczone wszystkie dzienniki Li Li :>.

@down - :DD
permalink „Książki mała pomoc ” wysłany:
Książki Knaaka czyta się przyjemnie, ale są one bez większego polotu. Np. większość War of the Ancients to ciągłe wymiany coraz to nowszymi "tajnymi broniami" między Nocnymi Elfami i Demonami :d. Postacie przez niego wykreowane nie mają jakiegoś głębszego charakteru, od początku wiadomo, że postąpią właściwie. Ja akurat bardzo wciągnąłem się w tę trylogię, ale stało się to głównie ze względu na to, że znałem wcześniej już ten świat, miałem zarys wydarzeń i byłem zwyczajnie ciekaw szczegółów :d.
permalink „Konsole” wysłany:
Zachęcam do komentowania konferencji Microsoftu :d.
permalink „Konsole” wysłany:
PS4 zamiast Kinecta będzie miało EyeToy, które nie jest tak zaawansowane technologicznie, natomiast architektura PS4 jest, z tego co się orientuję, lepsza, więc pewnie i droższa :d. Liczę na 1600-1800zł.

Trochę zabawnie, bo na tej konferencji pokazano tylko kilka exclusive'ów, reszta to multiplatformy. Jak będę mniej zajęty, to zrobię jakąś listę, o ile ktoś inny wcześniej się tym nie zajmie :d.

Aha, tego chyba nikt nie zauważył, ale na samym początku ogłoszono Xboksa 360 Super Mini Ultra Slim, który będzie kosztował tyle samo co normalnka Slimka, ale oczywiście trochę go poprawili etc. Szkoda, i tak Wii U jest ciekawsze dla mnie, ale mogli cokolwiek nowego dorzucić.


Best E3 gejm so far :>>>.
permalink „Konsole” wysłany:
Xbox trochę się podniósł, muszę przyznać, ale Sony xd... Spodziewałem się, że tak będzie, Microsoft przez 2 konfy zdołał pokazać mniej-więcej to, co zrobiło Sony już w lutym - wystarczyło poczekać na drugi ruch Japończyków :d. 1700zł za lepszy technologicznie sprzęt, płatne multi dające gry AAA (chodzi o PS+, które zyska w dniu premiery DriveClub), duuuh ;_;.

A niedługo Bayonetta 2!!!1 jeden jeden i tak w to nie zagram, ale wciąż czekam xd

edit

okurde nie, nie

boże jakie piękne ;___;. przecież to, graficznie, prezentuje się lepiej niż microsoftowe Quantum Break (bla bla tv experience). Już inFamous 2 miało całkiem niezłą mimikę. A moment, w którym Delsin wskakuje w wentylator, żeby wylecieć natychmiastowo z rury na dachu... I jeszcze Nirwenke na koniec. Zachwycon ja, pewnie jak wyjdzie w pierwszym kwartale 2014, to zrobią jakiś fajny zestaw z PS4 :d.
Idź do strony: 1 ... 111, 112, 113, 114, 115 ... 177