WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 109, 110, 111, 112, 113 ... 177
permalink „Słabe fps'y w grze” wysłany:
kupiłem ostatnio nowy komputer, który miał rozwiązać moje problemy z grami
specyfikacja mojego laptopa
Niestety, ale tak się kończy kupowanie laptopa do grania :d. Da się, ale jeśli tak naprawdę najwięcej czasu przy kompie spędzasz w domu, to stacjonarny jest w tym wypadku znacznie lepszym wyborem.

Jeśli okaże się, że to jakiś Intel HD Graphics Family Four Thousands X Pro, to niestety, ale niewiele można zrobić.
permalink „Zgadnij kto to :) ” wysłany:
To by było za łatwe, dlatego wybrałem coś, czego nie znajdzie się tak szybko ;_;. Teldrassil wyrosło na wyspie.
permalink „Flying Mounts” wysłany:
LINK - wszystkie tabelki od tej poniżej zawierają mounty, które można zdobyć m.in. z eventów, PvP, achievementów.
permalink „Diablo III” wysłany:
http://i.imgur.com/oEJy2To.png
LINK

Co sądzicie o tej cenie?

Będzie w PS+ dwa tygodnie po premierze. hohoho
permalink „Demon's fall nowy dodatek?” wysłany:
Ryba1005 napisał :
tinker to byl bohater ktory doszedl w dodatku warcraft iii tft
Został wprowadzony w patchu jako neutralny bohater, można go było kupić tylko na paru mapach i nie brał udziału w żadnej misji fabularnej.

Podoba mi się pomysł na melee combat w jednym specu i ranged combat w drugim.
permalink „Konsole” wysłany:
LINK - nowe inFamous chyba zrywa z motywem elektryczności, nowy bohater energię będzie pobierał m.in. z kominów :d. Jest Indianinem, więc chyba wszystkie spekulacje odnośnie jego pokrewieństwa z Colem zostały ucięte.

chybachybachybachyba

LINK - Demon's Souls, ICO, Shadow of The Colossus w czerwcu w PS+. Dużo szczęścia, chociaż nadal gram głównie w Batmana i parę mniejszych gierek :d.

Guardians of the Middle-Earth, całkiem ciekawa ta giera, nie chce mi się myśleć, więc wymienię z myślników, sorry :/. Jeśli kogoś to obchodzi, to niech sobie rozwinie. Jeżeli ta forma wydaje Wam się zbyt notatkowa, to przepraszam :d, gdy wbiję 100% zrobię porządny wpisior.


Spoiler (pokażukryj)

OGÓLNIE


- max. poziom na mecz to 14, jak jest z poziomem konta nie wiem. Istnieje coś takiego jak Prestige Rank. Gdy wbijesz maksymalny level, bodajże opcjonalne cofasz się do pierwszego i odblokowujesz wszystko od nowa. Sposób na farmienie pieniążków, bo to, co już wcześniej kupiłeś, pozostaje (po prostu czekasz z levelem, aż będziesz mógł tego użyć).
- nie ma kupowania przedmiotów, jest za to coś nazywane "loadout". Przed meczem wybiera się Strażnika i właśnie loadout, w którego skład wchodzą wcześniej ułożone Relikiwie i Klejnoty. Przy pasie masz 7 miejsc, Relikiwa zajmuje 2, 3 lub 4 miejsca, każdą z nich, żeby działała, trzeba wypełnić Klejnotami. Relikiwe to takie pasywne bonusy, np. 2% Life Steala co poziom, stacki, zmniejszanie cooldownu podczas autoataku. Klejnoty to najzwyklejsze bonusy typu "+24 do Ability Power".
- Relikwie i Klejnoty zaczynają działać na Battlegroundzie dopiero po osiągnięciu odpowiedniego levela.
- obie te rzeczy mają kolory - czerwone zawierają bonusy do atakowania, żółte do prędkości ataku i poruszania się, niebieskie to magia, fioletowe odpowiadają za "utility" (głównie zmniejszanie cooldownów), zielone to życie i resisty. Niebieskie Relikwie mogą zawierać miejsca na niebieskie, zielone i fioletowe Klejnoty, tak więc kombinacji jest dosyć dużo.
- Klejnoty mają 3 rangi, tak jak runy w LoLku, różnica to zazwyczaj 1% (dotyczy Life Steala, HP i resistów) lub 8 punktów (AP, AD). Różnica w cenie... ohohoho, 5000g za jednego z trzeciej rangi. Relikwie są w tych samych cenach, zależnie od ilości ich slotów.
- za jeden dobrze rozegrany mecz dostajesz ok. 3500g
- nie ma many, tylko cooldowny
- poza tym, loadout zawiera Komendy i Mikstury. Mikstury nie służą tylko do leczenia, właściwie tylko jedna leczy, ich właściwości to m.in. przyspieszone zdobywanie doświadczenia, większe Ability Power na 10 sekund itp. Mikstury można mieć 4, zazwyczaj mają ok. 10 sekund cooldownu, trzeba je kupować po meczu, bo się zużywają
- Komendy to Summoner's Spelle, jest ich 16, można mieć przy sobie 4, z czego odblokowują się one co 3 levele (na 9 masz wszystkie), ale mają wspólny cooldown, więc jak użyjesz Smite'a (który działa także na Strażnikach), to czekasz 90 sekund, a jak użyjesz War Cry (bonus dla ciebie i pobliskich sojuszników do prędkości ataku), to czekasz 270 sekund.
- jest dżungla, nie ma junglerów. Nie ma golda, więc zabijanie tych tzw. Creatures jest kompletnie nieopłacalne po wbiciu max. levela. Szczerze to ich atakowanie daje coś tylko wtedy, gdy wszystkie twoje linie są ogarnięte, bo więcej doświadczenia dostaniesz z jednej fali minionów.

TO JEST KUPOWE:


- lagozaur. Jak wychylisz tego analoga w lewo na sekundę, to za dwie sekundy będzie stała metr dalej, niż planowałeś. Da się grać, ale wygląda to okropnie.
- wizualnie krapiszon, na PS3 są jeszcze spadki FPSów (a na Xboksie pewnie nikt w to nie gra XDD)
- jak już zaczynasz przegrywać, to szanse na odbicie się są strasznie nikłe (nie żebym w takich sytuacjach się poddawał, ale nie zdarzyło mi się przegrywać przez 10 minut i nagle rozwalić przeciwników)
- 1/3 Strażników masz już odblokowaną za przejście tutorialu, 5 darmowych w tygodniu, pozostali jakimś dziwnym sposobem też są darmowi. Kilka można mieć tylko wtedy, gdy kupi się Season Passa, inni kosztują 7,50zł
- gdy czekasz w kolejce dłużej, niż 2 minuty (to się zdarza prawie zawsze), na brakujące miejsca dobierane są boty
- jedne boty są przygłupie, inne dają radę. Każdy z nich w swoim loadoucie ma to samo, nie korzystają z Komend ani Mikstur, po prostu pakują w HP + Health Regen, co jest strasznie irytujące, gdy taka Éowina i Gandalf, których lag nie obowiązuje, w idealnym momencie walną kombo swoimi tarczami, i nawet jak przeżyli na 5HP, to po pół minuty są na full
- gorsza sprawa - gdy ktoś z przeciwnej drużyny wyjdzie, boty w Twojej też wychodzą. Niby to dobrze, jest zachowanie równych szans, problem pojawia się, gdy boty w drużynach nie są po równo - wychodzi przeciwnik, twój bot wychodzi, wychodzisz ktoś od ciebie - w drużynie przeciwników nie ma botów, graj sobie 4vs5.
- ogólne wbieganie pod wieżę i jednoosobowe ganki na pięciu Strażnikach w wykonaniu botów to coś koszmarnego. Mimo to, w przeciwieństwie do żywych graczy, boty wiedzą dokładnie, że gdy Agandaûr zaczyna castować swojego ultimate'a, muszą nawalać w niego CCkami. Nierealistyczne.

Pomysł jest durny, jeszcze brakuje, żeby było wyrównywanie drużyn, jak w Tema Fortress 2.

- czasami zdarzają się disconnecty, nie można wrócić do gry jak w LoLku. Z początku myślałem, że to dla równowagi, ale tak nie jest.
- ludzie, którzy w to grają, to największy ragequiterzy w grach. Stawiam teraz PSiarzy w niekorzystnym świetle, ale kurde niektórzy potrafią wyjść z gry dlatego, że po serii 5 zabójstw zostali zabici XD.
- gdy jedna osoba ma poważniejsze lagi (bo takie z rzędu 200 ping to chyba ma każdy), gra pauzuje i czeka aż gość wróci. Nigdy nie wracają, tak naprawdę czekasz, aż serwery się połapią, że gość wyszedł z gry.
- nie ma nawet namiastki czatu tekstowego, nie dodali też czegoś takiego jak w Smajcie, że wybiera się wiadomość ze wzoru, jedyną opcją jest głosowy
- balans nie istnieje, kompletowanie drużyny na zasadzie "ap mid, ad carry bot" też nie. Bierzesz to, czym dobrze grasz w nadziei, że boty zostaną
- w ogóle botów jest z 10, na 35 wszystkich Strażników. Gra bez Gandalfa zdarza się tylko wtedy, gdy grasz wyłącznie z ludźmi.

TO JEST FAJNE (lub po prostu daje radę):


- Elite Battleground - gra czeka, aż skompletowani zostaną wszyscy gracze, walka toczy się dopóki nie padnie Nexus (właściwie to bardziej przypomina Iglicę Barad-dûr). To taki normalny mecz w LoLu, w tej grze jednak dorównanie standardom to coś niesamowitego xD.
- każda mapa ma bodajże 3 warianty. Są dwie mapy + płatny sru vival. Szał.
- Accolades - geniusz. Do połowy. Za różne aktywności podczas meczu dostajesz na koniec wyróżnienia, dodatkowy exp i pieniążki. Za 50 trofeum. Gdy np. zabiłeś najwięcej potworów w dżungli/na linii/przeciwników, dostajesz takie coś. Z drugiej strony najwięcej deadów i najmniej killi też ma swoje Accolades... Mimo wszystko chciało mi się wykonywać pewne czynności, żeby je dostać, więc spełniają swoją rolę.
- Shrines - na każdej mapie, nawet 1vs1, są 2 lub 4 ołtarzyki, zajęcie ich dodaje bonus do health regen i resistów. Opłaca się na początku lub dla Accolades.
- Challenges - każdy Strażnik ma po 12 zadań (w tym dwa do trybu Surwejejelw), np. zabić przeciwników daną umiejętnością, zniszczyć X wież. Są też mniej standardowe, jak to dla Agandaûra, w którym musi 10 razy zabić Arathorna :d. Niektóre zakładają, że wykonasz je w trakcie jednej rozgrywki, inne wykonuje się przez kilka meczy.
- można ulepszać wieże, gdy osiągniesz 6, 9 i 12 poziom (na ten ostatni są przewidziane dwa). To samo tyczy się odpowiednika Inhibitorów, twoje jednostki z czasem zamieniają się w kawalerię lub trolle/enty rzucające obszarowymi głazami, a wieże uczą się leczyć czy atakować dwa cele jednocześnie. Twoi mili sojusznicy mogą za to "downgrade'ować" budynki, mi to się zdarzyło przez przypadek, a nie miałem dostatecznie wysokiego levela, żeby naprawić gafę :d.
- szybko wbija się level konta, więc właściwie po pierwszych dwóch wygranych meczach masz każdą rzecz w grze dostępną, po 8 randze można wszystko olać.
- istnieje tryb Survival, coopowe wybijanie kolejnych fal potworów. No super, grałbym w to, gdyby nie to, że tryb jest dodatkowo płatny XDD
- sterowanie w miarę działa, ale w opcjach wyłączyć trzeba ustawianie za pomocą poruszania się, tzn. gdy idziesz w lewo, to automatycznie twoje umiejętności będą skierowane w tę stronę. Normalnie celuje się prawym analogiem. "W miarę", bo umiejętności, które wymagają wybrania celu, rzadko trafiają podczas teamfightów tam, gdzie byś sobie tego życzył. Wbrew pozorom nie ma tu dużo skillshotów, autoatak można wykonać dopiero wtedy, gdy ktoś jest w zasięgu twojego stożka/walca (zależy czy ranged czy melee).
- postacie nie są zgapione z LoLa, ale kilka podobieństw da się wyłapać. Agandaûr to taki Xerath, ale np. Hildifons, który potrafi całą linię zawalić przeszkodami, nie ma swojego odpowiednika.
- każda mapa ma punkty, jak w Dominionie. Teoretycznie można wygrać jednym punktem, bo za First Blooda jest 11, za normalnego killa 10, a za zniszczenie budynku 50, nie zdarzyło mi się to jednak (rozegrałem 30 meczy). Wygrywanie punktami ma jednak miejsce tylko wtedy, gdy skończy się czas. To, znowu, w miarę dobre rozwiązanie, bo możesz mieć pewność, że skończysz wcześniej, ale zdarza się, że w wyrównanym meczu, gdy zaczynałeś zdobywać przewagę, przegrasz, bo czas upłynął :d. Rozwiązaniem są Elite Battlegrounds.
- są funkcje społecznościowe, zapraszanie znajomych z PSN jest łatwe (szał).


Borykam się teraz z jednym trofeum, muszę zdobyć 20 killi. Przyjemnie, że jest czat i można poprosić sojuszników, żeby zaczekali jeszcze minutę, bo brakuje mi jednego. Nie, po co, walcie w Nexusa jak najszybciej http://i.imgur.com/lishR.png?1?9474.

tl;dr - Gra do dupy i fajna jednocześnie, nie da się wystawić jednoznacznej oceny (pomińmy już, że żadnej grze nie powinno się tego robić ;f). To jedna z tych gier, które zostały zniszczone przez sam design. Jeżeli jesteście w stanie parę rzeczy przeboleć, to będziecie dobrze się bawić. Ja tak miałem przez tę niedzielę, obecnie jestem wnerwiony, bo try-harduje za każdym razem ;f.

Niedługo pewnie pogram w War in the North, z tego co kojarzę ta gra też idealna nie jest. Smutek dla fanów patosu i Hobbitów, nie ma w co grać.



Thomas Was Alone - polecam również, nawet fanatykom Steama (bo gra jest na PC); to gra platformowo-logiczna, w której każdy prostokąt ma jakieś właściwości i trzeba je wykorzystać, żeby dojść do końca. To co sprawia, że gra jest czegoś warta, to narracja - prostokąty mają osobowość . Narrator (głos Shauna z AC, brytyjskie akczenty yeah) genialnie przedstawia sytuację. Właściwie to dosyć zaskakujące, ale ten jeden aspekt zmienia grę w dobrą podróbkę The Journey (śmiech z taśmy). Thomas jest... samotny, Chris jest gburem, a Sara superbohaterem. Thomas to czerwony prostkąt, Chris jest nisko skaczącym pomarańczowym kwadratem, a Sara jako jedyna nie tonie w wodzie. Głębokie! W tej grze jest baaardzo dużo do interpretowania, zastanawiania się :d. Muzyka jest spokojna, nawet bym powiedział, że smutna i melancholijna, ale depresji nie dostaniecie. Pod koniec można mieć problemy z pokapowaniem się co się dzieje w fabule, ale wierzę w Waszą znajomość angielskiego. Cztery godziny zajmie Wam jej przejście, jest w PS+ do (nie od) połowy maja.
permalink „Konsole” wysłany:
LINK pyk pyk ps3 pyk pyk

Do połączenia konsoli z internetem potrzebujesz Wi-fi albo kabela Ethernet, mi się udało to zrobić jak miałem 11 lat (to było niedawno), więc poradzisz sobie z pewnością :>.
permalink „Rogue trainer” wysłany:
Najłatwiej będzie spytać strażników, ale na wszelki wypadek - LINK
permalink „Muzyka” wysłany:
dupstepek jest fajny, ejeje :/ - LINK

Ostatnio, poza "At the Edge of Time" Blind Guardian, które chcę niedługo kupić, lubię posłuchać tego:
LINK - soundtrack z Retro/Grade, pyszne


LINK - gameboye + overdubbing, supcio polecam.

pyk pyk pyk bardzo fajne :/.
permalink „Konsole” wysłany:
Wygrać życie - LINK
Miałem kupić Arkham GOTY rok temu, a teraz jest w rabacie na muvie. Poprawili bardzo ofertę z grupy B, warto zajrzeć :d.
Nie trzeba zakładać osobnego konta. Ja miałem jeszcze gorzej, bo podałem fałszywe nazwisko i napisałem, że jestem pełnoletni (jutro kończę 11 lat, więc to nieprawda :/) i wysłałem im skan swojego dowodu z obu stron. Zmienili mi nazwisko na poprawne bez żadnych obiekcji :p.

Najpierw poproś o ustawienie danych na poprawne i potem załatwiaj kolejne sprawy.
permalink „RiftF2P” wysłany:
Kiedyś byłem zainteresowany tą grą, już nie do końca pamiętam czemu. Z tego co kojarzę ma dynamiczne eventy, publiczne questy i nie wybiera się klasy postaci, tylko tworzy ja poprzez wybór talentów :d.
permalink „Konsole” wysłany:
Jak możecie tak mówić, całe życie czekałem na serial o Halo.

Ok, powiem, co mnie zainteresowało:
- funkcje społecznościowe są trochę lepiej skonstruowane, niż na PS4, jest bardziej chmurzyście; to dosyć zabawne, że na konferencji PlayStation cały czas o tym mówiono, a tu Microsoft oferuje coś na podobnym poziomie
- kogo obchodzą funkcje społecznościowe
No i ta jedna gra od twórców Alana Wake'a wygląda interesująco, wyjdzie na PC za półtora roku.

http://abload.de/img/twitterdigitalfoundry8ppuw.jpg

Takie głosy w mojej głowie się pojawiły, a tak naprawdę to był Ludek, że sytuacja PS4 nie wygląda ciekawiej. No nie wygląda, ale patrząc po tym, na co stawiają oba koncerny, bardziej skłaniam się w kierunku SONY. To oni pakują w deweloperów i coś w miarę świeżego. Oni pakują w gry xd. Obecnie Xbox360 jest martwy, na PS3 macie PS+, niedługo wychodzi The Last of US i Beyond: Good and Evil Dwie Dusze. Która konsola pożyje dłużej, jak myślicie :d? Obecnie PS3, pomimo, że miało premierę 2 lata po Xboksie360, a zaczęło się dobrze sprzedawać wraz z premierą wersji Slim w 2009, dało radę przegonić konkurenta w ilości sprzedanych egzemplarzy. Tygodniowo sprzedaje się o 45k więcej pestrójek. Śmierć.

Xbox ma jeszcze szansę pokazać te 8 nowych marek na E3, może w ten sposób podreperuje sobie opinię. Kinect, multiplatformy.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944214_562096910478415_148921779_n.jpg
gzbox gohome
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
Dobry wieczór, czemu nikt nie mówi o Arkham Origins. Ja mówię o Arkham Orignis, dobry wieczór.



Na tym trailerze, właśnie wczoraj, ujawniony miał zostać kolejny z 8 głównych przeciwników Batmana.
Spoiler (pokażukryj)
Pokazano Deadshota. Tego Deadshota, który w Arkham City skończył zamknięty w tramwaju. No epickie.

Poza nim spotkamy Deathstroke'a, Black Maska, Bane'a, Pingwina, kilku Falconów. Czekam na Scarecrowa i Husha. Co mnie cieszy - Deathstroke będzie grywalny. Jako że jest pierwszym zapowiedzianym fajterem jestem pewien, że dostanie swój epizod, tak jak Kobieta-Kot, a nie tylko miejsce w Wyzwaniach.

Pojawią się także Joker, Anarky i Green Arrow (potwierdzone info, ci dwaj ostatni niekoniecznie w głównej osi fabularnej):
Spoiler (pokażukryj)
http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Batman-Arkham-Origins-Queen-Industries.jpghttp://media.comicbookmovie.com/images/users/uploads/33503/Joker_Batman%20Arkham%20Origins.jpghttp://i.neoseeker.com/n/5/batman_arkham_origins_04_thumb.jpg


Kevin Conroy i Mark Hammil nie wystąpią w rolach Batmana i Jokera, zastąpią ich odpowiednio Roger Craig Smith (Ezio, Chris Redfield, Sonic) i Troy Baker (w Arkham City grał Two-Face'a i Robina, poza tym - Ryu Hayabusa, Booker DeWitt). Przypomnę, że ma to rzekomo podkreślić, że Arkham Origins ma miejsce bodajże 8 lat przed Arkham City, w czasach, gdy Batman dopiero zaczyna (a właściwie działa przez ok. rok), jest nazbyt brutalny i niepewny. Z próbek i własnego doświadczenia z tymi panami jestem w stanie powiedzieć tyle, że obydwoje są wszechstronni i będą pasować :d. Conroy na Comic-conie w Dallas przyznał, że od ok. 10 miesięcy pracuje nad nową grą z serii Arkham, po czym na Twitterze napisał to:
http://www.ps3site.pl/files/2013/05/Conroy.jpg
~next-gen Baman confirmed

Żeby nie było, piszę o tym, na co inni mogli nie zwrócić uwagi http://img837.imageshack.us/img837/2849/trolfejs.png.

Mniej-więcej coś takiego pojawiło się w CD-Action:
Hut w swojej zapowiedzi napisał :
System Mrocznego Rycerza ma na bieżąco podsuwać nam wyzwania (np. wykonaj kombosa składającego się z dziesięciu ciosów, powal przeciwników korzystając tylko z kontry, użyj w walce trzech gadżetów)...
"wyzwania"
Jeśli to jest ich zakres, to jestem smutny. Może się wydawać, że do znanego już modelu walki trudno dodać coś, czego ogarnięcie zajmie dłużej, niż 10 minut - nieprawda. Pół roku od wbicia platyny w Arkham Asylum, co wymagało ode mnie wklepywania wszystkich możliwych ciosów i gadżetów w jednym kombosie, miałem czego się uczyć w Arkham City i zajęło mi to z 2 tygodnie. Tego samego oczekuję od Arkham Origins :d. Nowym ruchem będzie jakieś staranowanie przeciwnika (chyba po drodze kogoś się potrąca, jeszcze to sprawdzę), a jeden ze świeżych gadżetów, coś na wzór linki w Just Cause 2, pozwoli przyciągnąć do siebie dwa obiekty (np. podczas Predator Rooms rzucimy butlą z gazem w bandziora).

Swoją drogą, arkhamverse.com organizuje turnieje w Challenge Maps. Szkoda, że dopiero teraz na to wpadłem, bo zaczęła się tura z Robinem, a go nie mam :f.


No, to tyle niezmiernie interesującej Was treści na dziś .
Idź do strony: 1 ... 109, 110, 111, 112, 113 ... 177