WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Julion

Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 ... 15
Według mnie najlepiej strona do kupowania kluczy albo prepaida do WoWa to keye.pl.
Tam jest chyba najtaniej - 114,90zł za klucz do WoD, ale rzeczywiście, klucz zostanie wysłany dwa dni przed premierą. Będziesz miał boosta, ale dopiero wtedy.
Tak przy okazji, to patrzyłem na tę ofertę w Empiku i na dole są tam opisane różne ficzersy i np. pisze tam coś takiego "[Zostanie wprowadzone]wiele drobnych poprawek (np. rezygnacja z kilku elementów statystyk, takich jak trafienie (hit) czy biegłość (expertise); poprawienie wygody korzystania z plecaków; rozróżnienie zadań powiązanych z głównym wątkiem fabularnym od pobocznych questów)."
Ktoś się może orientuje o co dokładnie chodzi z tymi plecakami i zadaniami z "wątku głównego"?
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Wracając jeszcze do sprawy Demon Huntera jako możliwej klasy, oglądałem ostatnio próbkę polskich głosów w Heroes of the Storm(tak przy okazji to są świetne, tylko Król Lisz mi się nie podoba, poza tym dziwne, że Uther ma inny głos niż w Warcrafcie i Hearthstone, przecież skoro ten sam aktor był wykorzystany przy stosunkowo świeżym Hearthstone, to czemu nie wzięli go do HotS? Nie zmienia to jednak faktu, że nowy Uther również jest w porządku) i bardzo czekałem na Illidana, po tym jak zawiodłem się na zmienionym Arthasie, bo strasznie lubię Jacka Kopczyńskiego jako aktora dubbingowego i miałem nadzieję, że chociaż przy Illidanie go wykorzystają. Na całe szczęście tak się stało. Ale wracając do sedna, ednym z tekstów Illidana było coś o klasie mnicha i łowcy demonów. Ogólnie Burzogniewny był oburzony, że Blizzard wprowadził klasę mnicha przed łowcami demonów. Wiem, że może to być przypadek albo zwykły żart z oburzonych fanów, którzy skarżą się na brak tej klasy, ale może to również pokazywać przyszłe plany Blizzarda w stosunku do wprowadzenia Demon Huntera :D
Tu jest link do tej próbki głosów, tekst Illidana o klasach jest w 9:49 - LINK
permalink „Kalambury” wysłany:
Jeszcze jednej rzeczy nie odgadliście, a już kolejne wymyślacie
No chyba, że tak można, ale to tak dziwnie wygląda, że ktoś wstawia obrazek, nie ma odpowiedzi i kolejne pytanie.
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Gapcio napisał :
Zmarły wczoraj aktor, Robin Williams, zostanie upamiętniony w popularnym World of Warcraft, w które sam grał. Jest to efekt petycji wystosowanej przez graczy do firmy Blizzard Entertainment, dewelopera gry.
Cytat z pewnego serwisu Internetowego
Spoiler (pokażukryj)
Gry-Online.pl


Co prawda nie jest to żadna nowość z WoDa ale taki mały oftop. Mi to nie przeszkadza, wręcz uznaje to za miły gest, bo sam lubiłem tego aktora.

Według mnie to też miły gest, ciekawe jak to przedstawią. Nie mogą przesadzić, bo ludzie by mówili, że obrażają uczucia. Może jakiś William Robins w Draenorze, który opowiadałby dowcipy?
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Kurcz napisał :
Nie dadzą znowu Smoka jako last Bosa. Stawiam na Mediva albo jakaś radę. Nigdy przecież last bosem nie była jakaś Rada. Zawsze był jeden główny.
A może rada złożona z orkowych warlordsów?
Wiem, że
Blizzard napisał :
Ostatnim bossem nie bedzie ork.
, ale może chodzi o to, że
Blizzard napisał :
Ostanim bossem nie będzie ork, lecz kilka orków.
:D
matstry napisał :
Jest tam także tekst:"Tyrande nieźle się trzyma jak na 10tyś lat ... mam nadzieję, że się nie puści". :D
Więc nie wiem czy można to traktować, aż tak poważnie.

Ps. Te teksty są genialne ... wyraźny powrót do Łorkrafta III
Ale właśnie po takich żartobliwych tekstach możemy się domyślać, co chodzi po głowie pracownikom Blizzarda. Na przykład pomysł stworzenia klasy Łowcy Demonów :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ten nowy model trollicy jest w porządku(poza tymi paznokciami, z tyłu stopy, no po prostu :/ Żyłem w błogiej niewiedzy, na temat tego, że trolle mają takie coś), a po tym retuszu od Quassa to wyglądałaby nawet...ładnie. Ale i tak według mnie najlepiej wyglądała tutaj LINK. Ogólnie przeglądałem jeszcze raz inne modele i strasznie ubolewam nad Humanem :( Mam nadzieję, że będzie wyglądał lepiej po dodaniu odpowiedniej brody. Poza tym jeszcze mają czas, żeby go dopracować. Na razie, bez brody, wygląda jak jakiś Shrek Farmer nie do końca zdrowy na umyśle rasista i w ogóle :( Ewentualnie taka dziwna wersja Dolpha Lundgrena.
Szczególnie mina znajdująca najbardziej na dole tego screena LINK przypomina tego aktora LINK.

Naprawdę, jak patrzę na te nowe miny, to ten człowiek nie wygląda zdrowo. To nie jest bohater, tylko jakiś farmer, który pasie świnie. LINK No normalna osoba takich min nie robi.
Aktualizacja, znalazłem model z brodą. I co się okazuje? Że mamy zmianę z farmera, który ma nierówno pod sufitem na bezdomnego. Nie wiedziałem, że człowiek ma brody jak krasnolud. A, no tak, to przecież tylko odświeżona tekstura starych modeli, nie ma tak, że jakieś nie pasujące rzeczy są dodawane, prawda? Jak na przykład wielka broda krasnoluda do zadbanego człowieka i jego dobrze wyciętej brody? Mam tylko nadzieję, że to tylko przeróbka użytkowników mmo-champion. Jest to wielce prawdopodobne, ale jeśli mimo wszystko to są na prawdę nowe brody Humana to...nie jest z nim dobrze.

Z kolei Ludzka kobieta podoba mi się chyba najbardziej, strasznie fajnie wykonany model, wygląda tak...ludzko :D
permalink „Nowości w WoD” wysłany:
Ogólnie z tą mimiką to jest dziwna sprawa. Na tych screenach to wygląda strasznie dziwnie, ale może w grze jest lepsze. Na przykład aktualna mimika pandarenów jest według mnie w porządku, ale te nowe miny, szczególnie u człowieka, to wyglądają jak z jakiejś komedii.
A wracając do tematu brody to rzeczywiście, nie wyobrażam sobie grać człowiekiem bez brody, także teraz, ale to nie jedyny problem z tym nowym modelem. W tym wczorajszym poście zapomniałem wstawić "modelu" człowieka z brodą. Znalazłem to na mmo-champion, więc może to przeróbka, ale radzę zerknąć LINK.
To dobry argument, dlaczego niektóre brody powinny być zarezerwowane tylko dla konkretnych ras. Według mnie taka wielka broda nie pasuje do Humana ze Stormwind, tylko do Krasnoluda z karczmy i pewnie właśnie z krasnoluda są te brody wycięte.
Ładnie wyglądał podrasowany model Tiriona Fordringa w filmiku po pokonaniu Króla Lisza LINK.
permalink „Ironman Challenge” wysłany:
Jakiś czas temu dowiedziałem się o ciekawym wyzwaniu do WoWa. Znałem je już wcześniej, ale nie wiedziałem, że wymyślono je nawet do World of Warcraft. W grach takich jak Baldur's Gate czy Diablo było to dość popularne zajęcie. Jakiś czas temu sam próbowałem je nawet wcielić do innej gry, Gothic. Najważniejsza zasada to to, że nie można zginąć. Jeśli zginiemy, to zaczynamy od nowa. Wyzwania różniły się od siebie, ale reguła nieumierania zawsze występowała. W Gothicu postanowiłem też nie wczytywać gry, a zapisywać tylko przy wyłączaniu. W każdym razie, jak już mówiłem, w WoWie jest coś podobnego. Najważniejsze zasady to oczywiście brak zgonów, same białe i szare itemki, brak profesji i nie wchodzenie na bg i instancje. Reguły można sprawdzić na tej stronie LINK. Wyzwanie jest naprawdę fajne, sam niedawno zacząłem je robić i polecam Wam się z nim zapoznać. Robi się ciekawie przy walce z Hoggerem i kilkoma innymi mobami z poczuciem, że nie wolno zginąć :D
permalink „Ironman Challenge” wysłany:
Tak, dokładnie o to chodzi, chociaż w domyśle jest żeby wbić 85, ale można jeszcze utrudnić do 90. Jest jeszcze parę innych zasad, ale wszystko jest na tej stronce, do której podałem link :) No i można też dodać coś od siebie, ja na przykład robię te wyzwanie z pewną osobą, która zaproponowała dodatkowo nie używać mountów i Hearthstone'a :D Można to jeszcze utrudnić na wiele sposobów
permalink „Diablo III” wysłany:
Ja od siebie dodam, że potiony w Diablo 2 to była tragedia. Do tej pory pamiętam, jak kiedyś grałem z bratem w D2 i zrobiliśmy pojedynek. Wszystko fajnie, do momentu jak komuś spadło życie do 15%. No to potion i lecimy dalej. Za chwilę znowu to samo i tak w kółko, aż się skończą mikstury. To resetowała walkę bardziej niż bańka+heal u Paladyna, bo te potki nawet nie miały cooldowna. I jeszcze mi się przypomniało coś. Umiejętności ataku. No naprawdę nie wiem, komu sprawiało przyjemność wykorzystanie tylko LPM i PPM w walce. Zmienianie umiejętności było bardzo niewygodne. Można to chyba było zbindować pod jakieś klawisze F1, F2 itd., ale i tak sprawiało to trudności. W Diablo 3 mamy fajnie poustawiane ataki pod numerki i jest fajnie. Oczywiście pewnie to było robione z myślą o konsolach, żeby ataki się zmieściły na padzie, ale czy to źle? Grałem w Diablo bez dodatku na Playstation i na PC i osobiście przyjemniej grało mi się na konsoli(gejmplej i fun z gry+), ale technicznie jest odrobinę gorzej niż na PC(mechanika -). Głównie ze względu na trochę niewygodny ekwipunek i odrobinę poszarpaną grafikę, chociaż to i tak pewnie wyglądało lepiej niż jak grałem wcześniej na moim archaicznym komputerze.
Ogólnie to uważam, że Diablo II było bardziej RPG-owe z tym swoim drzewkiem umiejętności, statystykami i przestarzałymi metodami rozgrywki, a Diablo III poszła bardziej w stronę akcji. Obie gry były bardzo fajne jak na swoje czasy i porównywanie ich może często być niesprawiedliwe, ze względu na to, że ktoś może nostalgicznie patrzeć na D2 i przez to atakować D3 albo odrowtnie, ktoś nie grał w D2, więc miesza je z błotem.
A co do wspomnianego Path of Exile to słyszałem o tym jak to było jeszcze w fazie beta(a może nadal jest?) i zapowiadało się całkiem dobrze, klimatycznie, soczyście i chyba nieźle sobie radzi. Słyszałem sporo dobrych opinii na temat PoE, ale osobiście tego nie sprawdzałem.
Danelar napisał :
@up: wybacz za mój błąd - popraw na 369
Wybaczam, rzeczywiście, powinna być 369 mrówka, spojrzałem na Twoje
Danelar napisał :
dalsze losy 338 mrówki nieznane
i tak wyszło. Ale już poprawione
A 372 mrówka dostała Młotem Bana z Polski za offtopic na forum i tak zakończył się jej żywot.
permalink „Końcowy boss w WoD” wysłany:
Eliska napisał :
Ty grasz w tą gre w ogóle ? Mannoroth to płotka...
Tę*
A co do Manny'ego, to płotka czy nie płotka, ale nadal jest to potężny demon i mógłby być niezłym bossem. W końcu następny dodatek ma się łączyć płynnie z tym, więc Legion po stracie takiego ważnego porucznika(musieliby w czasie trwania WoDa jeszcze trochę zwiększyć jego rolę) wysłałby jakieś dodatkowe siły, dodatek z Burning Legion itp.
Idź do strony: 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 ... 15