WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wow , czy jest jeszcze szansa?

permalink wysłany:
Gari napisał :
.. Konsolidacja serwerów to coś co powinno przyświecać blizzardowi w najbliższym czasie.

Wiesz, że na forum (EU) istnieje chyba 2 letni temat w którym ludzie wręcz błagają aby Blizzard połączył serwery - na chwilę obecną jedyny odzew to :

I'm afraid we have no new information to add to threads on this topic, but as we have said before in previous related discussions, we want you guys to know that we are aware of the situation and that we are looking into ways that we may be able to help in the future.

więc tylko pogratulować podejścia.

Najzabawniejsze jest to, że w Chinach nie dość, że się nie płaci za grę, nie płaci się subskrypcji w formie znanej w EU/NA to dodatkowo można za darmo przenosić sobie postacie w dowolnym czasie i na dowolny serwer - jak widać w EU/NA Blizzard musi na wszystkim zarobić podwójnie (subskrypcja + opłata za każdą operację).
permalink wysłany:
lupus napisał :

Najzabawniejsze jest to, że w Chinach nie dość, że się nie płaci za grę, nie płaci się subskrypcji w formie znanej w EU/NA to dodatkowo można za darmo przenosić sobie postacie w dowolnym czasie i na dowolny serwer - jak widać w EU/NA Blizzard musi na wszystkim zarobić podwójnie (subskrypcja + opłata za każdą operację).

Całkowicie inny rynek, nie ma sensu tego porównywać porównywać. Gdyby Blizz mógł wprowadzić tam normalna subskrypcje i opłaty za transfer to na pewno by to zrobił.
permalink wysłany:
Najzabawniejsze jest to, że w Chinach nie dość, że się nie płaci za grę, nie płaci się subskrypcji w formie znanej w EU/NA to dodatkowo można za darmo przenosić sobie postacie w dowolnym czasie i na dowolny serwer - jak widać w EU/NA Blizzard musi na wszystkim zarobić podwójnie (subskrypcja + opłata za każdą operację).
Czy czasem w Chinach płatny nie jest czas gry? Jak niegdyś u nas dialupy?
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Czy czasem w Chinach płatny nie jest czas gry? Jak niegdyś u nas dialupy?

Tak - stąd "time cards" - coś w stylu prepaidowych kart ale z czasem na nich (66h/33h).
permalink wysłany:
Jakąś namiastką owej konsolidacji było wprowadzenie cross realm zones już kiedyś pisałem, że jeden z najlepszych pomysłów blizzarda, wtedy jednak chyba trochę się zagalopowałem okazało się, że graczy spotykanych w "świecie" wcale nie jest tak dużo SW mimo, że świeci pustkami na BL nie jest cross realmem nie wspominając już o if które mimo tego żę jest cross realmem świeci pustkami. Ogólnie zmiany wprowadzane ostatnio bardzo mi się podobają tzn MoP. Ciekawe raidy daile nie ma czegoś takiego jak w cata, że najzwyczajniej w świecie nie ma co robić. Jednak jakiekolwiek zmiany nie zostały by wprowadzone nie zmienią nic do puki serwery nie będą pękały w szwach, gdyż to gracze w największy sposób wpływają na atrakcyjność rozgrywki.



P.S Osobiście ciekawą opcją wedłog mnie było by całkowite zrezygnowanie z fly mountów. Zrobiono to podczas lvlowania w pandarii i bardzo mi się podobało. Jednak wątpię, że blizz się na to zdecyduje, gdyż ilość hejtu graczy którzy nie rozumieją, żę FM bardzo dużo psują po prostu by ich zjadła. :)
Gram Aluchami bo są źli
permalink wysłany:
Ja ciągle nie rozumiem co takiego złego niektórzy widzą w tych fly mountach.
  Dionizo
permalink wysłany:
Myśle że nie ma już przyszłości dla wowa. Nawet jeśli zdejmą abo. będzie tak samo. Gra nie trzyma klimatu takiego jak kiedyś. Ja gram na prvie przed dodatkiem cata i jest naprawde spoko. To tyle ode mnie
  Caritas
permalink wysłany:
skoro od dwóch dodatków grasz na privie, to bez obrazy, ale jak możesz się wypowiadać o globalu? nie masz pojęcia jak gra wygląda w wersji legalnej :)
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
  dux
permalink wysłany:
Przeczytalem kilka bardzo ciekawych uwag i dokladajac to iz ostanio odwiedzilem troche roznych serwerow nasunelo mi sie kilka uwag.
Nie wiem czy to jest wyobrazalne ale np dzis na 1 serwerze o godz 13 bylo zalogowanych 14 osob.To po cholere taki serwer.
Jezeli Blizz nic nie chce w tym kierunku zrobic to pewnie dlatego ze ma w tym interes.

Albo odwiedzilem gildie gdzie o 12 godz jest 20 osob z 90 lvl online i oni nie raiduja Tot bo jest za ciezki.

Ktos juz wczesniej napisal iz roznica miedzy LFR a normem Tot jest zbyt duza dla gild slabszych.Na wiekszosci serwerow Tota sie nie puguje tak jak niegdys inne raidy .Zostaje jedynie LFR a to juz nie raid a raczej ,,zlo konieczne''

Ja bym zostawil tak jak jest ale polaczylbym wyludniale serwery, a raid zrobilbym w w 3 etapach np norm ,hc i elite.Ci co chca scigac sie progresowac niech wykazuja sie na 3 stopniu trudnosci a ci co lubia gre towarzyska przy szklaneczce niech sie bawia na tym najslabszym.I wszyscy byliby zadowoleni.


  Caritas
permalink wysłany:
dux napisał :
Nie wiem czy to jest wyobrazalne ale np dzis na 1 serwerze o godz 13 bylo zalogowanych 14 osob.To po cholere taki serwer.
ale zdajesz sobie sprawę z tego, że dziś jest wtorek? czy takim zaskoczeniem jest, że we wtorek o 13 nie ma wiele osób online? no wybacz, niektórzy pracują, chodzą do szkoły, na zajęcia...
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
permalink wysłany:
Caritas napisał :
dux napisał :
Nie wiem czy to jest wyobrazalne ale np dzis na 1 serwerze o godz 13 bylo zalogowanych 14 osob.To po cholere taki serwer.
ale zdajesz sobie sprawę z tego, że dziś jest wtorek? czy takim zaskoczeniem jest, że we wtorek o 13 nie ma wiele osób online? no wybacz, niektórzy pracują, chodzą do szkoły, na zajęcia...
Jeśli Dux gra na serwerze low population to całkiem możliwe niezależnie od dnia - zakładając, że mówi o prostym wpisaniu /who, które wylistuje mu wszystkie postacie jego frakcji w podobnym przedziale levelowym... sam takie "akcje" widywałem na swoim świętej pamięci Executusie, który wraz z wyjściem Cata zaczął dogorewać... te 15-30 maxleveli online szło zobaczyć nie tylko w jakiś szkolny wtorek, ale i w weekendy... Na szczęście wyszły Pandy i swoim zwyczajem, jak co dodatek zmieniłem serwer.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Caritas
permalink wysłany:
Ludek napisał :
te 15-30 maxleveli online szło zobaczyć nie tylko w jakiś szkolny wtorek, ale i w weekendy...
oczywiście, że coś takiego w weekend czy primetime oznaczałoby, że serwer pada. tu się z Tobą jak najbardziej zgodzę. jednak wydaje mi się, że sprawdzanie populacji serwera tylko o 13 we wtorek trochę mija się z celem. jeśli masz 15 osób online w weekend czy wieczorem, to owszem, serwer się kończy. jednak większość ludzi raczej ma jakieś zajęcie o tej godzinie w ciągu tygodnia.
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
  dux
permalink wysłany:
Nie ma co sie klocic ,bo fakt jest faktem na niektorych serwerach z frekwencja ,,szalu nie ma''
Najgorsze ze Blizz nic z tym nie robi.Zachowuje sie jak moloch ,monopolista.Czytamy,,jestesmy z siebie zadowoleni,odeszlo 1 mln ludzie do konca roku odejdzie pewnie duzo wiecej''.Wyrwane z kontekstu ale tak mniej wiecej pisza.

To oznacza ze Blizz nie musi sie martwic ile bedzie gralo!!Bo oni sobie policzyli ilu zostanie i tak jest policzony abonament oraz inne oplaty by ci co graja nieprzerwanie oplacili straty.Nie wazne ilu gra.Wazne by sie im kasa zgadzala.

Ktos tu wczesniej napisal ze gracze sie juz wraz z gra postarzeli.Mam wrazenie ze tworcy rowniez.

Z wowem bywalo roznie ,raz lepiej raz gorzej,a jutro juz moze bedzie lepiej.
  Caritas
permalink wysłany:
dux napisał :
Najgorsze ze Blizz nic z tym nie robi.
a te łatki, ułatwienia, ekspansje to przepraszam jest co? Gdyby Blizz nic z tym nie robił, to dalej gralibyśmy do 60 levelu. nie wiesz dokładnie co z tym robi Blizz. a żeby Ci udowodnić, że coś robi - nisko zaludnione serwery zazwyczaj są markowane jako dla nowych graczy, to raz. te naprawdę puste z kolei mają FCM. to dwie rzeczy, o których nie wiemy, o innych na pewno nie wiemy. to, że nie robią tego, czego chce część graczy, nie oznacza, ze nic nie robią. plus jest to lekko nadużycie.

dux napisał :
Zachowuje sie jak moloch ,monopolista.
Blizz jest molochem, jak na razie nikt mu nie zagroził, prawda? monopolistą nie jest, ale jakoś się broni, prawda? Bo przecież tyle gier zabrano w kosmos ;) Blizzard ma prawie 25 lat. Dziękuję, nie mam więcej pytań.

dux napisał :
Czytamy,,jestesmy z siebie zadowoleni,odeszlo 1 mln ludzie do konca roku odejdzie pewnie duzo wiecej''.Wyrwane z kontekstu ale tak mniej wiecej pisza.
hola hola. 'wyrwane z kontekstu' to wybranie fragmentu wypowiedzi i przez pozbawienie jej kontekstu, zmiana jej sensu lub wydźwięku. cytat to przytoczenie czyichś słów, stąd cudzysłów. pokaż mi proszę tekst, w którym tak napisali. nie ma "mniej więcej" w cytowaniu. jest za to parafraza, czyli swobodne przerobienie słów i ich sensu. parafraza nie jest cytatem. widzisz do czego zmierzam?

dux napisał :
To oznacza ze Blizz nie musi sie martwic ile bedzie gralo!!Bo oni sobie policzyli ilu zostanie i tak jest policzony abonament oraz inne oplaty by ci co graja nieprzerwanie oplacili straty.Nie wazne ilu gra.Wazne by sie im kasa zgadzala.
oczywiście, że chodzi o kasę, ale wygląda mi na to, że nie do końca rozumiesz podstawy ekonomii. zarobić chce każdy, a apetyt wzrasta w miarę jedzenia. owszem, Blizz dalej zarabia, i to sporo, na graczach, ale gdyby grało więcej osób, to zarabiałby więcej? proste obserwacje - po co jest LFR? aby więcej osób mogło zobaczyć kontent rajdowy. chodzi o to, żeby się lepiej bawili? nie, o to, żeby dalej byli zainteresowani grą, dzięki temu "casuale" nie odejdą. czyli zostanie więcej osób. czyli Blizz zarobi więcej. prosta sytuacja - dla Blizza lepiej, żeby grało jak najwięcej osób. nie wiem jak można zakładać, że jest inaczej. przez ostatnie ekspansje widzimy coraz więcej rzeczy do robienia, coraz więcej możliwości spędzania czasu w grze. to chyba najlepszy dowód na to, że nie masz racji. nie ma czegoś takiego jak "kasa musi się zgadzać". gdyby tak było, to mielibyśmy dość absurdalną sytuację, gdzie osoby, które zostają, muszą między siebie podzielić tą kwotę, którą przynieśliby ci, którzy odeszli. np masz 10 osób, które grają, płacą za grę po złotówce. dwie odchodzą. gdyby "kasa miała się zgadzać", to te pozostałe w grze osoby musiałyby płacić po 1,25 zł, a nie 1 zł, tak aby firmie zgadzała się kasa. Dla Blizzarda im więcej graczy, tym lepiej. gdyby działali na szkodę gry lub nic nie robili, to strzelili by sobie w kolano.

dux napisał :
Ktos tu wczesniej napisal ze gracze sie juz wraz z gra postarzeli. Mam wrazenie ze tworcy rowniez.
nie, mają fontannę młodości w biurze u Morhaime'a, kąpią się co piątek, dalej mają po 25 lat (tyle mniej więcej mieli jak zaczynali). Blizz zatrudnia 4700 ludzi, przegląd wiekowy całkiem duży. Co do 'twórców", to jest ich 700. pomijając już fakt, że raczej niemożliwe byłoby NIE postarzenie się tak jak gra, to co to ma do rzeczy? Tej gry nie tworzą dwie osoby na krzyż więc argument wiekowy jest trochę invalid.
wysłane po 12 minutach 42 sekundach:swoja drogą, podstaw ekonomii ciąg dalszy. Blizz NIE MUSIAŁBY się martwic kasą, gdybyś musiał kupić ich produkt. czyli nie martwi się piekarz, bo chleb zawsze bedzie miał wzięcie. martwi się za to cukiernik, bo nie zawsze bedzie miał zbyt na ciasteczka z bitą śmietaną. nie martwi się lekarz, bo i tak do niego trafimy, martwi sie za to bankier, bo banków jest jak psów i klient wybiera nogami, stąd też kuszenie klientów jak najlepszą ofertą.

nie masz OBOWIĄZKU grać w gry Blizza. gdyby tak jak sugerujesz, Blizz miał liczbę graczy gdzieś, to byłoby to możliwe tylko wtedy, gdyby na rynku gier nie istniała żadna inna gra mogaca odciągnąć graczy. poza tym, jest coś takiego jak dobra podstawowe i dobra luksusowe. dobra podstawowe to te, które musisz niejako kupić. jedzenie, ubrania, itd. luksusowe to te, które wybierasz, nie sa one Ci potrzebne do przetrwania. musisz kupić chleb, majtki i skarpetki, wow Ci nie jest potrzebny do przetrwania. tak więc Blizzard nie ma gwarancji, że któregoś dnia ludzie sobie nie pójdą gdzie indziej. w związku z tym nie moze mieć gdzieś graczy, bo takie są prawa rynku. i common sense, ale to już inny rozdział. gdyby miał gdzieś graczy, to nie przetrwałby tyle czasu i nie gralibyśmy w wowa, tylko w coś innego. LucasArts miało gdzieś ludzi i zobacz jak to się skończyło.
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2013/12/Jon-Stewart-Stephen-Colbert-Bravo-Wow.gif
permalink wysłany:
Caritas napisał :
ekspansje