WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wow , czy jest jeszcze szansa?

  Thariel
permalink wysłany:
Wydaje mi się że WoW umiera , gra jest robiona dla casuale a casuale odchodzą zero dobrych patchy raidy takie ze plakac sie chce lore żałosne totalnie niezbalansowane PvP miliardy daily i gracze odchodzą , Jak myslicie czy nowy dodatek da jakas nadzieje?
permalink wysłany:
Wyczuwam trolla. MoP, to krok do przodu pod względem jakości. Jeśli twoim zdaniem patche są nudne, to nie wiem czego oczekujesz, imo 5.2 to najlepszy patch od czasów icc. A to że ludzie odchodzą jest sstandardem w tak starej grze jak WoW.
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
  Thariel
permalink wysłany:
Trolla ? pod jakim względem ?
Zupelnie inaczej grąło się w Wotlk lepiej ... inaczej klimat był inny
A teraz? wystarczy spojrzeec na te rzeczy ktore wymieniłem wyżej , gdyby gra była nadal taka dobra jak kiedyś to by nikt nie odchodził bo w sumie innej lepszej gry aktualnie nie ma.
permalink wysłany:
5.2 to dobry patch pod względgem Lore, ale pod względem mechaniki i czegoś świeżego to nic nie wprowadził i jest denny...


Jedyny ratunek dla WoWa to byłoby usunięcie LFR i LFD ...
permalink wysłany:
Co jest żałosne w aktualnym lore? Ja widze same plusy
- Rozwinięcie postaci Jainy/lor'themara
- Historia Mogu, kolejna próba trolli na odbudowe ich imperium
- Segregacja rasowa w hordzie
- Rozwój charakteru Garrosha(z płaczliwego orka w Nagrand, przez zdolnego wojownika w Northrend, aż do nacjonalistycznego przywódce orków) / Variana (Od gladiatora, przez wojownika króla, aż do prawdziwego przywódcy)
- Cała historia Pandarii i pandarenów. (Jeśli śmiesz mi powiedzieć że kiedyś było lepiej, ja radze przypomnieć ci czym są Draenai.)

Niezbalansowane PVP?
Jakby kiedyś było zbalansowane. Różne klasy potrzebują mniej lub więcej kombinacji umiejętności oraz gearu aby być postrzegane jako OP.

Raidy?
eee a co złego jest w ToT? I dawaj dowody, a nie ogólnikowe zwroty.

Miliardy daily, prawda, ale tylko dlatego że jest ich dużo, nie znaczy że musisz je wszystkie robić. Ostatnio druida wbiłem do max levelu i jedyna frakcja która jest tak naprawdę niezbędna to ta na wyspie(pasek za gold gdy masz honored) + kluczyk z którego dostajesz tone elder coinów do użycia na LFRach lub raidach(o ile masz dostęp).

To co jest wymagane najbardziej to VP dla których się robi daily. Dziennie dostajesz bonus 50 z scenario i chyba 80 z heroica daje to 130 vp dziennie, tona LFR każdy dający 90 vp, (60 vp dziennie z daily na wyspie)


heh, i mówi to osoba której nie chce się teraz grac w WoWa XD
permalink wysłany:
Orinokoo napisał :
...lore żałosne...
Chcesz mi powiedzieć, że cała rebelia Vol'jina i oblężenie Orgrimmaru, które będzie w 5.3 jest żałosne? Błagam...
Dla mnie to jedna z najlepszych historii od czasów Lich Kinga.
permalink wysłany:
W 100% zgadzam się z NecroMac'kiem. A odnosząc się do odpowiedzi Eliski- Żałosny to był ToC i DS. Jeśli macie zamiar pisać takie pierdoły, nie uzasadniając ich argumentami, to lepiej nie piszcie, bo aż oczy bolą...
Wielokrotnie łamałem TOU Forum i zapłaciłem za to perma banem
permalink wysłany:
Orinokoo napisał :
Zupelnie inaczej grąło się w Wotlk lepiej .

Nom, ToC był zajebisty, nie to co 5.2... OH WAIT.

Nom, ICC i gating trwający 2 miesiące był zajebisty... OH WAIT.

Nom, 5 prób w tygodniu (sic!) na Profesorze to był mega fun... OH WAIT.

Nom, próby na LK to był czysty fun, jak przynajmniej 5+ prób było zmarnowanych przez DCki... OH WAIT.

Wspomnienia mają to do siebie, że pamiętamy tylko dobre rzeczy.
  Thariel
permalink wysłany:
Ja ogolnie mało juz takiego RP wyczuwam ( nawet na serverach RP ) każdy gra aby coś zdobyć jakiś szczególny rating tytuł item repe.Nikt juz praktycznie nie zwraca uwagi na jakieś odgrywanie postaci ( tak mi sie przynajmniej wydaje )
permalink wysłany:
O ile nie lubie tego całego Pandareńsko-chińskiego g****, to historię Przymierza i Hordy oceniam jak najbardziej pozytywnie. Fajnie się rozwinął Lor'themar, Vol'jin jako charyzmatyczny przywódca rebelii, zuły i mhroczny Garrosh. Co prawda ze strony przymierza to trochę kulawo, bo nie słyszymy nic o pozostałych przywódcach, tylko cały czas dynastia (hehe) Wrynn. Jeden scenario dot. historii krasnali (jedna z najlepszych frakcji przymierza) to trochę za mało. No i ponowne spłycenie postaci Tyrande ....
permalink wysłany:
Pisząc o wprowadzeniu do gry nieczego nowego mam na myśli że ToT nie różni się w mechanice niczym nowym od starych raidów, ale to akurat było do przewidzenia. Raid ciekawy, duży ,ale nic nie zaskakuje.

Lore jak napisałem jest ok bardzo ciekawa historia.

Niestety WoW nie jest już tym samym co kiedyś ,a mianowicie przez LFR i LFD... Kiedyś żeby ukończyć raid i zabić ostatniego bossa oraz poznać historie do końca trzeba było się namęczyć, a nie kliknąc jeden przycisk i troche poslackowaćm, afkować. Rozumiem, że zaraz ktoś napisze jak nie chce nie chodź na LFR, ale przecież tam jest gear który jest wymagany do tego żeby wogóle móc mysleć o normalnym modzie, a co dopiero HC. Inna sprawa to czyżby nikt nie zauważył że gra opiera się głównie na teleport tu teleport tam, postoimy sobie w SW/OGR ? Postacie w świecie to glównie ludzie lvlujący lub farmiący skałki...

System LFR i LFD niszczy całą przyjemnośc z gry :/


Mówiąc prościej gdyby zakichany blizz usunął LFR i LFD gra odzyskała by to co utraciła... Daily nabrałby innego znaczenia, bo byłyby tłumy żeby je robić i przeradzałoby się to w wielką arene pvp, a teraz przy wszystkich opcjach zdobywania Valorów to co się dziwić że jest jak jest ? JEDNA WIELKA KUPA
permalink wysłany:
Jak i social, wiem rozumiem cię :)
Taktyka na LFR-y, nie stój w ogniu bij bosa, co na ziemi to nie buffuje ...
permalink wysłany:
ToC nie był złym rajdem. Fajne przygotowanie na ICC, chyba, że brak tych idiotycznych "trashy" (czyli śmietnik między bossami) kogoś naprawdę bolał. Ale Dragon Soul był naprawdę głupi.

Osobiście też WotLK najbardziej mi się podobał pod względem klimatu i historii. Oczywiście obecne wydarzenia w grze też są jak najbardziej w porządku, ale ciekawiej, według mnie, byłoby bez zbędnych pand.

Ale odnośnie wydarzeń...mam nadzieje, że w końcu zostanie wytłumaczone dlaczego Garroshowi tak odwaliło? Bo nie kupuję tego, że jest zły, bo tak.
LINK
  Thariel
permalink wysłany:
Eliska napisał :
Pisząc o wprowadzeniu do gry nieczego nowego mam na myśli że ToT nie różni się w mechanice niczym nowym od starych raidów, ale to akurat było do przewidzenia. Raid ciekawy, duży ,ale nic nie zaskakuje.

Lore jak napisałem jest ok bardzo ciekawa historia.

Niestety WoW nie jest już tym samym co kiedyś ,a mianowicie przez LFR i LFD... Kiedyś żeby ukończyć raid i zabić ostatniego bossa oraz poznać historie do końca trzeba było się namęczyć, a nie kliknąc jeden przycisk i troche poslackowaćm, afkować. Rozumiem, że zaraz ktoś napisze jak nie chce nie chodź na LFR, ale przecież tam jest gear który jest wymagany do tego żeby wogóle móc mysleć o normalnym modzie, a co dopiero HC. Inna sprawa to czyżby nikt nie zauważył że gra opiera się głównie na teleport tu teleport tam, postoimy sobie w SW/OGR ? Postacie w świecie to glównie ludzie lvlujący lub farmiący skałki...

System LFR i LFD niszczy całą przyjemnośc z gry :/


Mówiąc prościej gdyby zakichany blizz usunął LFR i LFD gra odzyskała by to co utraciła... Daily nabrałby innego znaczenia, bo byłyby tłumy żeby je robić i przeradzałoby się to w wielką arene pvp, a teraz przy wszystkich opcjach zdobywania Valorów to co się dziwić że jest jak jest ? JEDNA WIELKA KUPA

Masz rację w 100% , jednakże w WoWie brakuje jeszcze czegoś , World PvP robienie wspolnie Daily jakichś grupowych eksploracji świata coś w ten deseń Brakuje mi tu Opcji z party , teraz Party to tylko sie zaklada na areny ...
  Fobos
permalink wysłany:
Zamiast pisać te bzdury zoorganizuj sobie coś w wowie, te grupy na rp czy co innego. Narzekaniem nic nie zdziałasz a płakanie mało kogo obchodzi, było i teraz nie ma, koniec temat zamknięty. Rajcuje was powrót do starych czasów meczarni to dlaczego nie możecie odtworzyc tej męki teraz kiedy jest to trudniejsze bo jest LFR.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu