WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Czy Nie macie wrazenia ze WOW powoli umiera?

permalink wysłany:
No z tym ewoluuje toś trochę czadu dał....
A nie zgodzę się z tym wszystkim bo LOL ma np 15 mln kont.
WOW chyba tyle nie miał więc gdzie ta konkurencja z tyłu?
  Aryman
permalink wysłany:
LoL nie miał by nawet 2 mln graczy, gdyby był na abonament...
permalink wysłany:
Założone konta a aktywni gracze to różnica, szczególnie że w LoLu dużo osób zakłada kilka kont, żeby dostać bonusy z refferali.
Co innego że tych aktywnych jest bodajże 7 mln. Grałbym w LoLa, gdyby był na abonament, znawco, który ma oczywiście rację, i zacznie nam zaraz udowadniać, że jesteśmy plebsem, bo się nie zgadzamy.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Aryman
permalink wysłany:
Super, teraz czekam na 1 999 999 osób, które potwierdzi to samo. Uprzedzam, że abonament w tym LoL'u nie może być mniejszy niech będzie marne 60zł za 2 miesiące. A skoro piszesz, że w LoL'a gra 7 milionów osób to zmieniam zdanie, nawet milion by w niego nie grał, gdyby był na abonament.

Dobra, wiem że i tak będziesz dalej spamował to trzeba to udowodnić... News z wakacji z gry w której chodzi dokładnie o to samo co w LoL'u - LINK coś jeszcze chcesz dodać?
permalink wysłany:
JAPIERDZIELE!!!!
Ktoś tu przed chwilą powiedział, że Metina nie można porównać do WoWa.
Teraz ja mówię - HEROES OF NEWERETH NIGDY nie było tak popularne jak LoL. Nie było nawet tak dobre. DOTĘ i LoLa robiły te same osoby. Ostatnio nie zdarza mi się, żeby cały team nie miał skina.

Radzę wrócić do mądrzenia się w lore WarCrafta, bo pojęcie o LoLu i jego graczach, to ty masz takie, jak o standardach na forach.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Aryman
permalink wysłany:
Gratulacje potrafisz tylko zmienić temat "udowadniając" w ten sposób, że masz rację. HoN nie było tak popularne jak LoL, bo od zawsze było na abonament!

Wciąż czekam na 1 999 999 osób, które potwierdzi, że by płaciło abonament za LoL'a.
permalink wysłany:
Ja zmieniam temat? To, że HoN było na abonament nie zmienia faktu, że jest mniej popularne. Gdyby w tym momencie powiedziano w LoLu, że będzie abonament za 10zł miesięcznie, to wszyscy, którzy grają w LoLa na poważnie, płaciliby ten abonament. Nie oczekuj, że poprę ci to linkiem.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Skończcie ten off-top o Lolu bo śmietnik w temacie tylko robicie, dodam jedynie moje pięć groszy że za coś takiego jak Lol nie dał bym nawet złotówki i nie dlatego że gra jest zła bo jest świetna, tylko społeczność zdrowo przyrąbana która zatrzymała się w rozwoju na wrzucaniu na cudze matki i okazywaniu wszystkim wszem i wobec jakie to mają bogate słownictwo... Ale to chyba przez to że większość graczy Lola nie wyszła jeszcze z gimnazjum.

Koniec off-topu więcej na ten temat się nie wypowiem...
  Aryman
permalink wysłany:
Temahemm napisał :
Ja zmieniam temat? To, że HoN było na abonament nie zmienia faktu, że jest mniej popularne. Gdyby w tym momencie powiedziano w LoLu, że będzie abonament za 10zł miesięcznie, to wszyscy, którzy grają w LoLa na poważnie, płaciliby ten abonament. Nie oczekuj, że poprę ci to linkiem.

Buhahahaha, 10zł... już na tym kupowaniu postaci czy co tam jest firma zarabia 3-5 razy więcej na pewno! Co Ja pisałem? Przynajmniej 60zł za 2 miesiące!
permalink wysłany:
Przykład Lola - TO BYŁ TYLKO i wyłącznie przykład nie ma sensu argumentowanie czy to jest lepsze czy tamto jest gorsze.

Został użyty po to by móc wytłumaczyć że część graczy która kończy grę w Wowa gra sobie w Lola bez problemów.
W tym miejscu należy mimo wszystko się zastanowić czy jednak nie dlatego bo :
1. Wow wymaga jednak aktywnego grania w tygodniu (daily q, Raidy, eventy, achievy) a co za tym idzie poświęcenia większej ilości czasu
2. LOL to taka wersja PVP z WOWa w "zubożonej" wersji, grasz z kolesiami Areny na "INNEJ" mapie (pisze w CUDZYSŁOWIU prosze nie brać tego dosłownie) ale chat zasady rozgrywki są podobne do WOWa.
3. Opłata za abonament też swoje dorzuca bo jak chcę pograć od czasu do czasu a nie spędzać wieczór za wieczorem na farmieniu reputacji lub robieniu questów do danej frakcji LOl jest jak najbardziej a przy okazji za zaoszczędzoną forsę może sobie sześciopaka postawić na biurku :).

ponieważ dyskusja wyszła poza ramy w tym miejscu chcę przypomnieć odejścia graczy i rozpady gildii zdarzają się coraz częściej przede wszystkim z BRAKU GRACZY!!!!

sorka za Capsy ale mam nadzieję że to pozwoli przywrócić trochę temat na właściwe tory.

permalink wysłany:
<nareszcie>

Ciekawe jak będzie wyglądać DOTA w Azeroth i czy będzie wystarczająco dobra, żeby grać w nią z przyjemnością. Jeśli sterowanie pozostanie na WSADzie, to nie wiem co to będzie, ale Blizzard ostatnio pokazał, że do każdego gatunku potrafi coś nowego wnieść (Blizzard DOTA różni się nieco od obecnych MOBA, mnie to przekonało :D), więc może im się uda. Balans pojawi się tylko wtedy, kiedy znormalizują na dany mecz gear, co będzie trochę do kitu, ale BĘDZIE BALANS!
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
@Temahemm
Masz na myśli tego nowego moda do starcrafata 2? Daj spokój to będzie po prostu mini-gierka tak jak left 2 die, kucharz z Aiur czy Gwiezdne Klejnoty do pogrania w jeden wieczór i tyle...
  Fobos
permalink wysłany:
Ale model Arthasa na silniku SC2 wygląda świetnie, i tylko pobudził moją wyobraźnie na temat W3 na tym samym silniku ah.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Jeszcze nie wiadomo co to bedzię, więc nie ma co rozprawiać, a poczekać.
permalink wysłany:
To samo pewnie czuli ludzie, kiedy w WC3 pojawił się Hydralisk i ci STRZELAJĄCY PANOWIE :D.

EDIT

<w tym miejscu był offtop, już usunięty>
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg