WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Gierczymy!

permalink wysłany:
Dobry wieczór, czemu nikt nie mówi o Arkham Origins. Ja mówię o Arkham Orignis, dobry wieczór.



Na tym trailerze, właśnie wczoraj, ujawniony miał zostać kolejny z 8 głównych przeciwników Batmana.
Spoiler (pokażukryj)
Pokazano Deadshota. Tego Deadshota, który w Arkham City skończył zamknięty w tramwaju. No epickie.

Poza nim spotkamy Deathstroke'a, Black Maska, Bane'a, Pingwina, kilku Falconów. Czekam na Scarecrowa i Husha. Co mnie cieszy - Deathstroke będzie grywalny. Jako że jest pierwszym zapowiedzianym fajterem jestem pewien, że dostanie swój epizod, tak jak Kobieta-Kot, a nie tylko miejsce w Wyzwaniach.

Pojawią się także Joker, Anarky i Green Arrow (potwierdzone info, ci dwaj ostatni niekoniecznie w głównej osi fabularnej):
Spoiler (pokażukryj)
http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Batman-Arkham-Origins-Queen-Industries.jpghttp://media.comicbookmovie.com/images/users/uploads/33503/Joker_Batman%20Arkham%20Origins.jpghttp://i.neoseeker.com/n/5/batman_arkham_origins_04_thumb.jpg


Kevin Conroy i Mark Hammil nie wystąpią w rolach Batmana i Jokera, zastąpią ich odpowiednio Roger Craig Smith (Ezio, Chris Redfield, Sonic) i Troy Baker (w Arkham City grał Two-Face'a i Robina, poza tym - Ryu Hayabusa, Booker DeWitt). Przypomnę, że ma to rzekomo podkreślić, że Arkham Origins ma miejsce bodajże 8 lat przed Arkham City, w czasach, gdy Batman dopiero zaczyna (a właściwie działa przez ok. rok), jest nazbyt brutalny i niepewny. Z próbek i własnego doświadczenia z tymi panami jestem w stanie powiedzieć tyle, że obydwoje są wszechstronni i będą pasować :d. Conroy na Comic-conie w Dallas przyznał, że od ok. 10 miesięcy pracuje nad nową grą z serii Arkham, po czym na Twitterze napisał to:
http://www.ps3site.pl/files/2013/05/Conroy.jpg
~next-gen Baman confirmed

Żeby nie było, piszę o tym, na co inni mogli nie zwrócić uwagi http://img837.imageshack.us/img837/2849/trolfejs.png.

Mniej-więcej coś takiego pojawiło się w CD-Action:
Hut w swojej zapowiedzi napisał :
System Mrocznego Rycerza ma na bieżąco podsuwać nam wyzwania (np. wykonaj kombosa składającego się z dziesięciu ciosów, powal przeciwników korzystając tylko z kontry, użyj w walce trzech gadżetów)...
"wyzwania"
Jeśli to jest ich zakres, to jestem smutny. Może się wydawać, że do znanego już modelu walki trudno dodać coś, czego ogarnięcie zajmie dłużej, niż 10 minut - nieprawda. Pół roku od wbicia platyny w Arkham Asylum, co wymagało ode mnie wklepywania wszystkich możliwych ciosów i gadżetów w jednym kombosie, miałem czego się uczyć w Arkham City i zajęło mi to z 2 tygodnie. Tego samego oczekuję od Arkham Origins :d. Nowym ruchem będzie jakieś staranowanie przeciwnika (chyba po drodze kogoś się potrąca, jeszcze to sprawdzę), a jeden ze świeżych gadżetów, coś na wzór linki w Just Cause 2, pozwoli przyciągnąć do siebie dwa obiekty (np. podczas Predator Rooms rzucimy butlą z gazem w bandziora).

Swoją drogą, arkhamverse.com organizuje turnieje w Challenge Maps. Szkoda, że dopiero teraz na to wpadłem, bo zaczęła się tura z Robinem, a go nie mam :f.


No, to tyle niezmiernie interesującej Was treści na dziś .
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
  Fobos
permalink wysłany:
Bo nie każdy kocha batmana, uwielbiam go w filmach, mrocznego rycerza lubie sobie pooglądać co jakiś czas, komiksy te sprawy, ale gry jakoś tak nie em. W ogóle gry o jakichś superbohaterach(mam na myśli np iron mena etc a nie, że ktoś ma supermoce jak np. infamous bo to co innego ;p) do mnie nie trafiają mimo że sa genialne i nie ujmuje tutaj batmanowi bo gra jest solidna a moi koledzy(równiez fani gacoperza) zachwycają się obiema czesciami. Trailer jest zjawiskowy, taki naturalny. Ja jakoś tak od zawsze kibicuje bardziej czarnym charakterom ;p fajnie by było jakby Deathstroke zniszczył batmana ^^
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
Arkham srarkham.... przecież wiadomo, że najlepszy Batmen był na NESa/Famicoma/Pegasusa... z genialną muzyką...

http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  mikbur
permalink wysłany:
null
permalink wysłany:
http://lionhead.com/wp-content/gallery/images/fa01.jpg
Ohohohohoho. Lionhead tworzy remake pierwszego Fable ekskluzywnie na Xboksa 360, który wyjdzie jeszcze w tym roku. Patrząc po screenach, będzie wyglądać ładnie, pewnie poprawią interfejs i parę drobnostek, natomiast, wiadomo, czekam na ogłoszenie nowego contentu. Punkt dla Microsoftu, chociaż można się spodziewać, że o ile nie dodadzą jakichś fikuśnych interakcji przez Kinecta, to na PC wyjdzie po 3 miesiącach :d.

Kingdoms of Amalur: Reckoning, tzw. Skejrim 5 Amalur. Nie ma mimiki twarzy, po 6h godzinach po raz pierwszy dostałem możliwość wyboru (oddasz mi ten pierścionek w zamian za pieniążki, czy go zatrzymasz?), nie ma tego, co Rojo nazywa słodką immersją (zrobiłem takiego dorąbanego wikinga, nawet się nie czuję, jakby to coś zmieniało), są tylko 4 rasy do wyboru, grając na hardzie rozbijam wszystko na dwa kombosy, w ogóle nie korzystam z many, grafika jest nieco zbyt podkolorowana i boli w oczy (pierwszy Fable IMO lepiej wygląda xd, jeśli mówimy o kolorach), NPC to durnie (nie reagują na poczynania gracza, możesz sobie ich pozabijać, ale jak zapłacisz karę, to znowu cię lubią; analogicznie za wykonanie questa usłyszysz tylko "miło cię widzieć", ale dopiero, gdy zagadasz). W jednym z pobocznym zadań pewien zbzikowany gość prowadził mnie przez jaskinię do pewnego reliktu, w pewnym momencie idąc przez wodę aktywował wszystkie pułapki (na hardzie zabierają pół życia, zginąłem), które nawet na niego nie zadziałały, nic o nich nie powiedział, nie skomentował. Ale podoba mi się i mam zamiar grać dalej :d. System rozwoju dobrze się sprawdza, chociaż też nie jest bez wad - levelując umiejętności związane z czakramami, ze względu na to, że to broń magów, trzeba też rozwijać skille typu "zupełnie nieprzydatna dla mojej klasy postaci i słaba błyskawica", albo "specjalizacja w magicznych laskach, których nie używam". Na okradaniu ludzi zarobiłem dotąd 8k golda, straż raz mnie przyłapała i musiałem oddać im 400g - przez brak reputacji zrezygnowanie z kradzieży można nawet uznać za nieopłacalne. Mamy ten system Destiny, który za mieszanie specjalizacji daje karty bodajże tarota*, np. mój techno wiking, za rozdanie 6 punktów w Sorcery i Finnese, dostał kartę Disciple, co daje mu bonus do obrażeń od żywiołów i przebijania. Za dwa levele mogę zmienić "klasę" na Wayfarera, który jest bardzo uniwersalny, i dostać bonus do wszystkich rodzajów obrażeń oraz zmniejszyć wymagania przedmiotów o 1/4, albo kierować się tylko w jednym kierunku i zostać uber-magiem. Podsumowując możliwości rozwoju - są bardzo szerokie, ale niektóre połączenia nie idą ze sobą w parze. Walka to poezja, podoba mi się bardziej niż pierwsze Darksiders, jest szybka, wymaga opanowania uników i bloków, jednocześnie nadal istotne są statystyki posiadanych przedmiotów. Za zabijanie kombosami postać dostaje Fate, po naładowaniu paska (bo to tak naprawdę zwykły "szał") opcjonalnie wchodzimy w tryb Reckoning, w wybranym momencie podczas jego trwania postać rozrywa przeciwnika w rytm QTE (wciśnij kwadrat sto razy, żeby dostać procentowy bonus do exp) - wcale nie takie złe. Można zakraść się za przeciwnika i wbić mu widelec w plecki lub zestrzelić z łuku. Nawet porządny crafting jest, ale w to jeszcze się nie zagłębiałem.

*główny bohater odradza się dzięki wynalazkowi pewnego gnoma, jako jedyna istota nie posiada określonego Przeznaczenia i sama o nim decyduje, wpływa także na los spotkanych postaci. Fateweavers to tacy wróżbici, którzy za pomocą kart przewidują czyjąś przyszłość i właśnie te karty sobie wybieramy sami.

38 Bit Studios upadło niedługo po premierze gry, resztki pracowników zatrudniło Epic Games, a markę przejął rząd szkoda więc, że nie będą za bardzo mieli okazji do poprawienia Amalura w jakimś sequelu. Szczególnie, że mieli już gotowe lore od Salvatore na 10k lat xd. EA oczywiście zamiast promować nową markę, to olało lokalizację i marketing xdd. A w przygotowaniu było jeszcze MMO, o nazwie kodowej Project Copernicus.


Teraz jak o tym myślę, muszę ogarnąć Demon's Souls :d.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Q: Will there be new quests or content?

A: Our intention with Fable Anniversary was to re-capture the game that so many fell in love with and bring it up to date for a modern generation of console gamers. We think the story, quests and gameplay of the original game are what lead to it becoming a critically acclaimed title in 2004, and we've got no intention of changing or adding to that with Anniversary.
aaaaaa LINK
ale bieda, przecież mogliby dodać chociaż jakieś tryby trudności :d. reszta mnie zadowala.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Kupiłem sobie w najnowszej promocji Sony InFamous 2: Festival of Blood . Super dodatek do świetnej gry (aż narobiłem sobie smaka na pierwszą część). Fajnie by było jakby wszystkie gry tak wciągały - nie mogłem się oderwać od monitora, a takiego AC III to męczę w maks. półgodzinnych sesjach.
Przy okazji nieźle się z siebie uśmiałem - biegałem jak głupi próbując zdobyć trofea i dopiero po wbiciu 100% zauważyłem, że nie ma platyny. Na szczęście większość trofek wpada sama*

*Poza głupim "przejdź 20 misji stworzonych przez innych graczy". Całe szczęście pełno jest takich, które trwają 10 sekund.
permalink wysłany:
Właśnie chciałem się spytać, którego PoPa kontynuację byście woleli (LINK ale widzę, że Nummus ogrywa wersję z 2008 xd. Ja sam mam zamiar po przejściu Amalura i wystuprocentowaniu Arkham City splatynować Prince of Persia 2008 (odstawiłem pół roku temu, bo przy drugim przechodzeniu trochę nudzi), być może Zapomniane Piaski jeszcze raz pożyczę od kolegi. Liczę na coś w rodzaju tego z 2008, ale nie bezpośrednią kontynuację, bo to niedopowiedziane zakończenie mnie zadowala (dzięki temu bardziej się zastanawiałem, czy Książę dobrze zrobił, a nie "ojezu jakie emocje co dalej ehehehhe", DLC z epilogiem jest pupne), może jakąś inną historię z jego życia. Ubisoft już rozpoczął zdjęcia do filmu na podstawie Acacin Creda, tak więc można przypuszczać, że i dla PoPa coś kroją - niestety, jeśli to okaże się prawdą, to dostaniemy kontynuację Zapomnianych Piasków, które ani nie będą tak hardcore'owe jak oryginał, ani charakterystyczne jak 2008 :d.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
Oglądaliście zapowiedź EverQuest Next? Ja jestem szczerze mówiąc... wgnieciony w fotel.
permalink wysłany:
tak oglądałem i nadal nie mogę uwierzyć to co zobaczyłem
http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg
permalink wysłany:
no paczyłem, ale kiedy to ma wyjść?
Heroes of the Storm - HotSCenter.pl - polski serwis fanowski
permalink wysłany:
Tommy napisał :
no paczyłem, ale kiedy to ma wyjść?

Ta część "budownicza", Landmark, przed końcem tego roku, zasadniczy EverQuest Next jeszcze zdaje się bez daty.
permalink wysłany:
To już zdążę zapomnieć :D ale zapowiada się zacnie... choć nie tak zacnie jak EUROPA UNIVERSALIS 4 która będzie już za 10 dni
Heroes of the Storm - HotSCenter.pl - polski serwis fanowski
permalink wysłany:
O czyli ktoś w Polsce poza mną czeka na nową Ojropkę? Dobrze wiedzieć...

Mówią, że lato to sezon ogórkowy w grach acz osobiście nie narzekam...

Czeka mnie sierpień/wrzesień z Ducktales Remastered, EU IV, Castlevanią Lords of Shadow i Rayman Legends... meh
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3