WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

2.4: Furia Studni Słońca

Opis

Przygotuj się na Furie Studni Słońca (Fury of the Sunwell), następny tematyczny patch do World of Warcraft: The Burning Crusade. Przekroczyłeś Mroczny Portal i stawiłeś czoło niebezpieczeństwom czyhającym w Outland. Zmierzyłeś się z potęgą samego Płonącego Legionu i zwyciężyłeś. Teraz podróż, która zaczęła się wraz z przybyciem do Azeroth draenei i włączeniem się krwawych elfów w szeregi Hordy zatoczy pełne koło gdy waleczne armie zgromadzą się by wyplenić zło z jednego z najważniejszych i najpotężniejszych miejsc Azerothu: starożytnej, magicznej Studni Słońca (Sunwell).

Przemierzaj mistyczne tereny nowej 5-osobowej instancji Magisters' Terrace, gdzie jeden z największych złoczyńców The Burning Crusade przygotowuje się do ostatniego, desperackiego posunięcia. Poprowadź swój rajd wprost do serca Płaskowyżu Studni Słońca (Sunwell Plateau) by zmierzyć się z najbardziej przerażającymi i śmiercionośnymi agentami Płonącego Legionu. Ale miej na uwadze, że twoi wrogowie nie poddadzą się bez walki. Możesz oczekiwać najbardziej brutalnych, nieokrzesanych i potężnych oficerów posłanych do walki. Twoje największe wyzwanie czeka.

Nowa instancja i rajd to nie wszystkie nowości wprowadzane w nadchodzącym patchu. Więcej niż tuzin nowych dziennych questów zapewni świeże wyzwania a zupełnie nowa frakcja jest gotowa wynagrodzić twą odwagę i oddanie. Wezwani zostaną najsilniejsi, najzręczniejsi i najdzielniejsi herosi by dołączyć do Ofensywy Strzaskanego Słońca (The Shattered Sun Offensive) w bitwie o odzyskanie Studni Słońca.

Poczytaj więcej o nowościach wprowadzanych we Furii Studni Słońca poniżej:

Płaskowyż Studni Słońca

Przez tysiąclecia mistyczne zlewisko energii znane jako Studnia Słońca nasycało żądne magii wygnane wysokie elfy. Niewyczerpalna moc Studni Słońca wypełniła elfy i zaopatrywała je w stały dopływ tajemnych mocy. Przez pokolenia wysokie elfy chroniły i troszczyły się o studnię, korzystając z jej mocy nawet poza swą ojczyzną, Quel'Thalas.

Pomimo, iż elfy cierpiały potężne porażki w Wojnach Trolli i Drugiej Wojnie z Hordą, Studnia Słońca pozostawała nienaruszona... zanim nie nadeszła Plaga. Bez ostrzeżenia, rycerz śmierci Arthas, waleczny sługus Króla Lisza poprowadził swe nieumarłe armie w bezlitosnym ataku na królestwo elfów.

Niepowstrzymana przez desperackie próby obrony elfów, Plaga przemaszerowała w kierunku Studni Słońca likwidując każdego, kto próbował stanąć jej na drodze. Legendarny król Anasterian Sunstrider zmierzył się z Arthasem próbując spowolnić natarcie nieumarłych, ale nawet jego niezłomna wola i nieprzeciętne moce okazały się niczym w pojedynku z bezlitosnym rycerzem śmierci.

Pozostawiając elfią stolicę w ruinach, Arthas wkroczył triumfalnie na teren Studni Słońca i wrzucił kości zmarłego nekromanty Kel'Thuzada w pulsującą światłość. Ten czyn natychmiastowo skaził świętą studnię. Wiedząc, że przypieczętował los wysokich elfów, Arthas opuścił ich królestwo ze świeżo wskrzeszonym Kel'Thuzadem by ponieść sztandar Króla Lisza w inne krainy. Jednak wielu żołdaków Plagi pozostało aby bestialsko pastwić się nad resztką pozostających jeszcze przy życiu elfów.

Strażnik lasu Lor'themar Theron zorganizował resztę ocalałych by walczyć z nieumarłymi, ale to powrót Księcia Kael'thasa zapalił w sercach elfów iskrę nadziei.

Niestety, wkrótce Kael'thas dowiedział się, że największym niebezpieczeństwem dla jego ludu nie jest teraz Plaga, lecz sama Studnia Słońca. Skażone moce studni wciąż napełniały nie tylko elfów, ale wszystko co zbudowali. Z biegiem czasu nekromanckie siły zgładziły by elfów i rozprzestrzeniły nieuleczalną truciznę po okolicznych terenach.

Kael'thas doszedł do bolesnego wniosku, że Studnia Słońca, ośrodek ich kultury i nauki musi zostać zniszczona. Wykonał więc plan, który nieodwracalnie zmienił los elfów. Z pomocą pozostałych przy życiu potężnych magów, wsparty przez Lor'themara i grupę obrońców-ochotników, Kael'thasowi udało się zniszczyć mistyczną Studnię Słońca.

A przynajmniej tak mu się wydawało.

Energie Studni Słońca zostały rozproszone, jednak nie cała ich esencja została stracona. Tajemniczy osobnik imieniem Borel zebrał to, co pozostało z jej energii i ukrył to w postaci śmiertelniczki, dziewczyny zwanej Anveeną.

Po zniszczeniu Studni Słońca, Kael'thas ogłosił, że od tej pory jego lud zwie się sin'dorei, lub krawymi elfami, by nigdy nie zapomniano tych, którzy polegli w obronie ich ojczyzny.

Pomimo, że zagrożenie ze strony Studni Słońca minęło, Kael'thas nie przewidział, że jej strata wywrze taki efekt na jego ludziach. Elfy bardzo ucierpiały utratę studni, dla wielu z nich była ona źródłem energii przez całe życie. Dopiero utrata Studni Słońca pokazała, jak bardzo uzależnili się oni od jej mocy. Z upływem czasu, elfy zaczęły chorować i najmłodsi oraz najstarsi spośród nich zmarli. Zdeterminowany by znaleźć lekarstwo na uzależnienie swych ludzi, Książe Kael'thas poszukiwał odnowionych źródeł tajemnych mocy i wkrótce znalazł się na usługach demona Illidana Stormrage.

Z pomocą Illidana, krwawe elfy znalazły tymczasowe zastępstwo, dowiadując się, jak wysysać energię z innych by ulżyć sobie w bólu. Z czasem, gdy Kael'thas pomagał Illidanowi zwalczać jego kolejnych wrogów, zaczął polegać coraz bardziej na piekielnej energii: mrocznej i zatruwającej esencji dzierżonej przez sam Płonący Legion.

Teraz, nasycony nowo znalezionymi mocami Kael'thas odwrócił się od swego dotychczasowego pana, Illidana i wreszcie powrócił do Quel'Thalas, obiecując ostateczne wybawienie swego ludu. Porwał więc śmiertelną posiadaczkę mocy Studni Słońca, Anveenę. Wielu wierzy, że oddanie księcia piekielnym mocom zachwiało jego postawę, i że teraz szuka on nowego mistrza, władcę demonów Płonącego Legionu, tak przerażającego, że nawet mężny Illidan zadrżałby na dźwięk jego imienia:

Kil'jaedena.


Wyspa Studni Słońca

Z następnym patchem, Wyspa Studni Słońca stanie się dostępna do gry. Obszar zawiera nowy ośrodek questowy a także 5-osobową i 25-osobową instancję. Dołącz do Ofensywy Strzaskanego Słońca by przeszkodzić Kael'thasowi w realizacji jego niecnych planów. Te nowe siły to połączenie jednostek Aldorów i Scryersów prowadzonych przez naaru. Gracze wezmą udział w odbijaniu Sun's Reach i zakładaniu większej bazy operacyjnej przy zatrzymać Kael'Thasa i Legion.


Nowe dzienne questy

Połączone siły Shattrath przypuściły atak na Wyspę Quel'Danas (Isle of Quel'Danas) by zmierzyć się z Kael'thasem i Legionem przy Studni Słońca i otaczających ją terenach. Gracze będą teraz mogli uzyskać reputację z Ofensywą Strzaskanego Słońca i podjąć nowe dzienne questy, włączając w to dzienne dungeon questy do wersji normalnej i heroicznej Magisters' Terrace. W dodatku, ta aktualizacja zwiększy limit dziennych questów do 25.


Globalny Turniej Arenowy

Gracze będą teraz mogli stworzyć 70-poziomowe postaci z epickim wyposażeniem na specjalnym turniejowym serwerze i wziąć udział w walkach w nowym globalnym turnieju arenowym. Po więcej informacji, szczegółów i wymagań prosimy odwiedzić oficjalną stronę turnieju .


Usprawnienia Interfejsu Użytkownika

Combat log przeszedł wiele zmian i został ulepszony by pozwolić na rozszerzone filtrowanie tekstu, włączając możliwość definiowania kolorów dla wrogów i przyjaciół a także filtrowanie wiadomości z walki dotyczących siebie jak i innych.

Patch 2.4.0

Ku Pamięci: Gary Gygax

Blizzard Entertainment chciałby zadedykować patch pamięci Gary'ego Gygax'a. Jego praca nad Dungeons & Dragons była inspiracją dla nas w wielu sprawach i zapaliła iskrę pasji do tworzenia naszych własnych gier. Jako zapaleni gracze D&D i twórcy gier, byliśmy bardzo przygnębieni po usłyszeniu wiadomości o jego odejściu; czujemy, że straciliśmy prawdziwego towarzysza przygód. Dziękujemy za wszystko, żegnaj Gary! Wszyscy będziemy tęsknić.

The Sunwell Isle (Wyspa Studni Słońca)

The Sunwell Isle jest dostępna w grze. W obszarze znajduje się nowy ośrodek questowy a także instancja 5 i 25-osobowa. Wspomóż Shattered Sun Offensive (Ofensywę Strzaskanego Słońca) w zakłóceniu nikczemnych działań Kael'thas'a. Do nowej frakcji wliczają się zarówno siły Aldor'ów i Scryers'ów, prowadzone są zaś przez Naaru. Gracze wezmą udział w przejmowaniu Sun's Reach i budowaniu większej bazy operacyjnej by powstrzymać Kael'thas'a i Legion.

Usprawnienia Combat Log'a

Combat log został usprawniony, by pozwolić na lepsze filtrowanie i personalizację, wliczając w to możliwość przydzielenia kolorów do postaci, czarów i umiejętności.

Globalny Turniej Arenowy

Gracze będą mogli stworzyć 70-poziomowe postaci z epickim wyposażeniem i wziąć udział w walkach na specjalnym turniejowym serwerze w nowym, globalnym turnieju arenowym. Po więcej informacji, szczegółów i wymagań uczestnictwa odwiedźcie oficjalną stronę turnieju .

Generalne:

  • Połączone siły Shattrath'a przypuściły atak na Isle of Quel'Danas (Wyspę Quel'Danas) by stawić czoła Kael'thas'owi i Legionowi przy Sunwell (Studni Słońca) oraz wokół niej. Gracze będą mogli uzyskać reputację z Shattered Sun Offensive i zaangażować się w nowy zestaw dziennych questów.
  • Reprezentant Keepers of Time (Opiekunów Czasu) został zauważony w World's End Tavern (Tawernie Końca Świata) w Shattrath. Gracze z dobrymi z stosunkami z tą frakcją będą mieli możliwość łatwego przemieszczenia się bezpośrednio do Caverns of Time (Jaskiń Czasu)
  • Po ponownym przetalentowaniu nie będzie trzeba ponownie wykupywać lepszych rang czarów i umiejętności pozyskanych z talentów.
  • Spell Haste: Spell Haste redukuje teraz globalny cooldown zaklęć do min. 1 sekundy. Ta zmiana nie wpływa na ataki wręcz i z odległości.
  • Czary Rzucane przez Itemy: Wiele czarów rzucanych przez itemy było rzucanych tak, jakby rzucający miał taki sam poziom jak item. Teraz, większość z nich będzie rzucana tak, jakby miały poziom jak rzucający, co poskutkuje możliwością uniku, resistu czy dispellu.
  • Resilience: Teraz redukuje ilość wysysanej many o ten sam współczynnik, który redukuje ilość obrażeń od ciosów krytycznych. Tooltip został uaktualniony, by odzwierciedlać tą zmianę.
  • Regeneracja Many na podstawie Spiritu: System został dostosowany do ilości posiadanego intelektu, więc wraz ze wzrostem intelektu wzrasta ilość many regenerowana przez punkt spiritu.
  • Skill Broni: Punkty będą zdobywane szybciej między poziomami 1 i 59.
  • Limit Dziennych Questów (Daily Quests) został zwiększony do 25.
  • Nie-własne czary zwiększające spell haste o wartość w % nie będą się ze sobą łączyć, np. Bloodlust/Heroism łączy się z Icy Veins ale już nie łączy się z Power Infusion.

Rasowe

  • Find Treasure: Ta umiejętność nie będzie się już dezaktywować po śmierci.

Druidzi

  • Empowered Rejuvenation: Ten talent teraz prawidłowo oddziałuje na ostatnie leczenie z Lifebloom.
  • Gift of Nature: Ten talent teraz prawidłowo oddziałuje na leczenie z Tranquility.
  • Insect Swarm: Rzucanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń. *Lacerate: Ta umiejętność teraz zadaje dodatkowe obrażenia na podstawie attack power'u Druida.
  • Lifebloom: wielkość ostatniego efektu leczenia została zmniejszona do 20%. Ten czar nie będzie dłużej powodował komunikatu błędu oddziałując ze Spellsteal czy podczas Mind Control.
  • Mangle (Bear) teraz poprawnie powoduje 1,5 sek. cooldown, zwiększony z 1 sek.
  • Natural Perfection: Ta umiejętność nie będzie się już aktywować przez zadawanie krytycznych ciosów podczas siedzenia. Ponadto, oddziałuje na nią teraz talent Subtlety i redukuje obrażenia kolejno o 2/3/4%, z wcześniejszych. 1/3/5%.
  • Nurturing Instinct zwiększa efekty Twoich czarów leczenia o 50/100% Twojego Agility, ponadto zwiększa leczenie Ciebie o 10/20% gdy jesteś w Cat Form.
  • Kiedy Druid w formie kota rzuci Pounce, będzie to teraz odpowiednio animowane.
  • Regrowth: Koszt many tego zaklęcia został obniżony o ok. 20%.
  • Zasięg Cyclone wynosi teraz 20 jardów, obniżono z 30.

Hunterzy

  • Zakładając broń typu thrown (rzucaną) podczas Auto-Shot'u nie będzie już powodować problemów z animacją.
  • Rzucanie Flare (flarę) podczas niewidzialności nie spowoduje już, że inni gracze jej nie zobaczą.
  • Hunter's Mark: Hunterzy z Improved Hunter's Mark będą teraz odpowiednio nadpisywać Hunter's Mark rzucony przez Huntera bez tego talentu.
  • Improved Mend Pet ma teraz 25/50% szansy na usunięcie jednego efektu Curse, Disease, Magic lub Poison, zwiększone z 15/50%.
  • Opis staminy Peta Huntera będzie teraz wyświetlał prawidłowy przyrost życia.
  • Hunterzy nie będą się więcej obracać podczas mierzenia Aimed Shot czy Steady Shot kiedy nie byli zwróceni w stronę celu.
  • Zaklęcia tropiące nie będą znikać po śmierci.

Magowie

  • Arcane Explosion: Limit obrażeń na obszar tego czaru został zwiększony o ok. 50%
  • Arcane Fortitude teraz zwiększa Twój armor o 100% Twojego Intellect'u, zwiększony z 50%.
  • Koszt many Blink, Slow i Spellsteal został zmniejszony.
  • Improved Blink: Ten talent nie redukuje dłużej kosztów many Blink'a, teraz zwiększa szansę na uniknięcie przez Maga ataku o 25% przez 2/4 sek. po użyciu Blink.
  • Używanie niższych rang Fire Ward'a i Frost Ward'a teraz prawidłowo zmniejsza ich efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.
  • Frostbite: Jeśli czar frost został odbity z powrotem do Maga, to jest możliwe by Mag ucierpiał od efektu Frostbite.
  • Ice Barrier: Używanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.
  • Icy Veins nie zwiększa szansy, że twoje spowalniające efekty zamrożą cel, ale teraz zwiększa szansę na uniknięcie przeszkodzenia w rzucaniu zaklęć po otrzymaniu obrażeń o 100%.
  • Improved Fire Ward to teraz Molten Shields.
  • Mana Shield: Ten czar będzie redukował więcej obrażeń bazując procentowo na Spell damage'u Maga.
  • Nowy talent: Molten Shields sprawia, że Fire Ward ma 10/20 % szansy by odbić czar Fire, gdy jest aktywny. Ponadto, Twój Molten Armor ma 50/100% szansy by zadziałać również na ataki z odległości i z czarów.
  • Permafrost: Ten talent teraz prawidłowo zwiększa efekt spowolnienia ruchu od Frost Armor zamiast spowalniać tempo ataku.
  • Spellsteal już nie nadpisze buffów o dłuższym okresie działania.

Paladyni

  • Avenger's Shield, Holy Shield and Holy Shock: Rzucanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.
  • Avenger's Shield: Ta umiejętność nie przeskoczy już na poboczny cel, który jest pod efektem czarów crowd-control (kontrola tłumu), a które znikają po otrzymaniu obrażeń, np. Polymorph, Sap itd.
  • Crusader Strike: Ta umiejętność nie będzie już odświeżać buffu Healing Way od Szamana.
  • Illumination: Energizacja many z tego talentu już nie ma szansy na wyłączenie innych efektów.
  • Holy Shock: Leczenie, obrażenia i koszty many tego zaklęcia zostały zwiększone.
  • Judgment of the Crusader: Nie jest dłużej możliwe, by mieć ikonki dwóch różnych rang Judgment of the Crusader pojawiających się w jednej chwili gdy umiejętność została użyta przez kilku Paladynów.
  • Judgment of Wisdom: Niektóre umiejętności (np. Frostbolt) nie włączały efektu energizacji many z tego zaklęcia. Zostało to naprawione.
  • Resistance Auras: Nie jest już możliwe by dwóch Paladynów w jednym Party sprawiło, że widoczne będą dwie takie same aktywne aury.
  • Righteous Defense: Ta umiejętność będzie już zawsze mogła być rzucona na przyjacielskie NPC.
  • Seal of Blood: Ta umiejętność nie będzie już powodować cofania się czarów dla Paladynów z tą umiejętnością aktywną.
  • Sense Undead nie znika już po śmierci.
  • Turn Undead(Rank 3): Ten czar został przerobiony i ma zmienioną nazwę na "Turn Evil". Będzie teraz działał również na Demony. W PvP podlega karze zwrotnej po wielokrotnym użyciu (krótsza aktywność, do Immune - jak inne efekty Crowd-control) i trwa 10 sekund.

Kapłani

  • Chastise dłużej nie dysorientuje celu, ale teraz jest czarem natychmiastowym (Instant) i unieruchamia cel na 2 sekundy.
  • Fear Ward można teraz używać w Shadow Form.
  • Focused Will teraz redukuje obrażenia o 2/3/4%, zmniejszono z 1/3/5%.
  • Inner Focus: Chastise teraz czerpie korzyść z Inner Focus. Ponadto, Starshards nie pochłaniają już Inner Focus.
  • Mass Dispel działa teraz na maksymalnie 10 celów, zwiększono z 5.
  • Power Infusion: Ładuje cel mocą, zwiększając jego spell haste o 20% i redukuje koszt many wszystkich zaklęć o 20%. Trwa 15 sekund. Nie łączy się z innymi przyspieszającymi efektami, takimi jak Heroism/Bloodlust czy Icy Veins.
  • Power Word: Shield: Rzucanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.
  • Prayer of Mending: Ten czar wygaśnie teraz z gracza który opuści lub wejdzie do instancji, zmieni kontynent lub wyjdzie z gry.
  • Reflective Shield: Odbite obrażenia z tego talentu nie złamią już efektów Crowd-control, które znikają po otrzymaniu obrażeń.
  • Shadowguard: Nie pochłania już ładunku Inner Focus po włączeniu.
  • Silent Resolve: Ten talent oddziałuje teraz na Surge of Light, Power Infusion, Inspiration, Spirit Tap, Blackout, Levitate, Shackle Undead, Touch of Weakness, Hex of Weakness i Symbol of Hope.
  • Touch of Weakness: Nie pochłania już ładunku Inner Focus po włączeniu. Będzie teraz także funkcjonował poprawnie nawet gdy Kapłan z Touch of Weakness jest oszołomiony (stunned) lub uciszony (silenced).
  • Vampiric Touch: Rzucanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.

Łotrzykowie

  • Umiejętności, które mogą być użyte w stealth, które nie łamią efektu stealth, mogą być teraz użyte bez łamania Vanish'a gdy użyte w tym samym czasie.
  • Cheat Death: Combat log będzie zawierał wiadomość o aktywności tej umiejętności i teraz ma ona animację. Combat log będzie niemal zawsze wyświetlał poprawne obrażenia zadawane Łotrzykowi z efektem Cheat Death.
  • Improved Backstab teraz nazywa się Puncturing Wounds.
  • Puncturing Wounds zwiększa szansę na zadanie ciosu krytycznego z Backstab'a o 10/20/30%, i na zadanie ciosu krytycznego z Mutilate o 5/10/15%.
  • Improved Sprint: Ta umiejętność teraz zawsze usunie Entangling Roots.
  • Mechanika Sap'a zmieniona z "uniemożliwienia wykonywania żadnych czynności" na "podejście, zasadzkę". Pozwoli to teraz na użycie Sap'a na większej ilości humanoidów, które wcześniej były Immune na Sap, a które dalej będą Immune na Gouge. Wszystko, co wcześniej usuwało Sap'a, dalej będzie to robić.
  • Vanish: Ta umiejętność nie będzie już czasem sprawiać, że interfejs wyświetli Shadowmeld jako aktywny pomimo, że został anulowany.

Szamani

  • Call of Thunder: (Rank 5) teraz daje 5% szansy na krytyczny cios.
  • Earth Shield: Koszt many zmniejszony niemal o połowę, a ilość ładunków zredukowana z 10 do 6.
  • Elemental Focus: Buff nie będzie dłużej usuwany po włączeniu Shamanistic Focus.
  • Flametongue Weapon: Posiadanie różnych rang tego enchantu rzuconych na dwóch broniach nie spowoduje już kilkukrotnego uruchomienia się enchantu podczas uderzenia.
  • Ghost Wolf: Czas rzucania zredukowany z 3 na 2 sekundy.
  • Globalny Cooldown wszystkich totemów zredukowany z 1,5 na 1 sekundę.
  • Healing Grace: Ten talent teraz redukuje szansę, że Twoje czary będą usunięte o 10/20/30%. Efekt ten teraz poprawnie stosuje się do czaru Water Breathing.
  • Rockbiter Weapon: Tooltip i wiadomość błędu zostały nieco zmodyfikowane.
  • Shamanistic Rage to teraz Fizyczna umiejętność, nie magiczna, nie może więc być już usunięta. Redukuje teraz wszystkie otrzymywane obrażenia o 30% i daje Twym atakom wręcz szansę na zregenerowanie many o ilość 30% twojego attack power. Trwa 15 sekund i ma 2-minutowy cooldown.
  • Stormstrike ma teraz nową ikonkę.
  • Zegarki na ikonkach totemów będą się teraz pojawiać pod twoim portretem gdy użyjesz czaru totemu. Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na ikonkę zegarka totemu spowoduje zniszczenie tego totemu.
  • Toughness teraz redukuje również długość efektów spowalniających oddziałujących na Ciebie o 10/20/30/40/50%.
  • Tremor Totem pulsuje teraz co 3 sekundy, zredukowae z 4.
  • Czar Szamana Fire Nova Totem już nie będzie czasem wybuchał bez zadawania żadnych obrażeń.

Warlockowie

  • Blood Pact ma teraz tooltip.
  • Demonic Knowledge: Ten buff nie zostaje dłużej na przejętym demonie kiedy Enslave Demon jest usunięty. Zwiększa teraz obrażenia z czarów o 4/8/12%, zmniejszono z wcześniejszych 5/10/15%.
  • Demonic Sacrifice: Teraz poprawnie działa w regionach Sanktuariów (takich jak Shattrath City czy Stair of Destiny).
  • Emberstorm teraz także redukuje okres rzucania zaklęcia Incinerate o 2/4/6/8/10%.
  • Felguard Cleave: Ta umiejętność nie uderzy już żadnego pobocznego celu, który jest pod efektem czarów crowd-control (kontrola tłumu), a które znikają po otrzymaniu obrażeń, np. Polymorph, Sap itd.
  • Nether Protection: Buff z tego talentu nie będzie już dłużej przeszkadzał w przejmowaniu flag PvP i baz.
  • Pyroclasm: Ten talent ponownie działa poprawnie z Rain of Fire.
  • Ritual of Summoning może być używany do przyzywania graczy do środka instancji jeśli spełniają wymagania instancji.
  • Sense Demon nie znika po śmierci.
  • Shadow Ward: Rzucanie niższych rang tego czaru teraz prawidłowo zmniejsza jego efektywność, tak jak w przypadku innych efektów leczenia i obrażeń.

Wojownicy

  • Cleave: Ta umiejętność nie uderzy już żadnego pobocznego celu, który jest pod efektem czarów crowd-control (kontrola tłumu), a które znikają po otrzymaniu obrażeń, np. Polymorph, Sap itd.
  • Endless Rage da teraz poprawną ilość rage, zgodnie z zamierzeniami na podstawie obrażeń zadawanych przez Wojownika.
  • Efekt Improved Hamstring (Arms) w PvP podlega karze zwrotnej.
  • Stancje: Nie jest już możliwe by przypadkowo zmienić na stancję w której już jesteś poprzez makra (powodowało globalny cooldown i straty rage'a).
  • Whirlwind: Krytyczne ciosy z broni w off-hand z tej umiejętności mogą teraz włączyć Flurry i Rampage.
  • Flurry będzie się poprawnie odświeżał jeśli uderzysz krytycznie z jednym pozostałym ładunkiem.

PvP

  • Kara zwrotna honoru za zabicie (mniejsza ilość honoru otrzymywana po zabiciu kilkukrotnie tego samego gracza w krótkich odstępach czasu) została usunięta.
  • Honor będzie teraz przeliczany natychmiastowo i od razu dostępny do użytku.
  • Gracze, którzy mają debuffa Resurrection Sickness nie dają honoru po zabiciu.
  • Dodano nowe Dzienne Questy PvP, które wysyłają gracza do Halii i Spirit Towers na Bone Wastes. Są one dostępne dla Hordy i Przymierza w odpowiednich centrach questowych.
  • Areny
    • Personal Rating: Ilość personal ratingu, o jaką gracz może przewyższać rating swojej drużyny jest teraz ograniczona.
    • Korzyści z picia poza walką zostały opóźnione na Arenach. Teraz musi upłynąć 4 sekundy by w pełni korzystać z regeneracji many z picia.
    • Czas oczekiwania w kolejce na mecz arenowy został zredukowany. Gracze będą mogli wejść na mecz szybciej niż poprzednio.
    • Shadow Sight teraz zwiększa otrzymywane obrażenia zamiast zadawać obrażenia przez okres czasu. Czas trwania został zmniejszony z 21 sekund na 15 sekund.
    • Gracze odstraszenie poza Arenę (przez ściany lub otoczenie) zostaną przeteleportowani na środek mapy.

Battlegroundy

  • Jeśli gracz zginie 50 lub więcej razy na battlegroundzie, nie będzie warty honoru przez resztę bitwy.
  • Kiedy wejdziesz na battleground, wiadomości o dołączających graczach będą połączone w jedną przez pierwszą minutę. Zobaczysz więc na AV wiadomość podobną do tej "28 players joined"(Dołączyło 28 graczy) zamiast osobnych wiadomości o dołączeniu każdego z graczy. Po pierwszej minucie, wszystko będzie działać jak do tej pory. Ponadto, wszystkie wiadomości o opuszczających battleground graczach i otrzymanych przez nich Marks of Honor zostały całkowicie usunięte.
  • Buffy z Runów Battlegroundowych: Speed, Restoration i Berserking nie powodują złamania efektu Stealth lub Prowl.
  • Alterac Valley
    • Captain Balinda Stonehearth nie może już być uciszona (silenced), nie można spowolnić lub przeszkodzić w rzucaniu przez nią czarów. Ponadto, jej Water Elemental nie może być banishowany i zadaje zwiększone obrażenia.
    • Ilość punktów życia Vanndar'a Stormpike'a i Captain Balindy Stonehearth została zmniejszona by odpowiadać liczbie punktów życia Drek'Thar'a i Captain Galvangar'a.
    • Warmasterowie/Marshale na Alterac Valley zwiększają teraz sobie wzajemnie maksymalną ilość życia i zadawane obrażenia o 25%. Ten efekt może być łączony.
    • Gracze po stronie Hordy będą rozpoczynać bitwę bliżej Drek'Thar'a i Frostwolf Keep'u.
    • Można teraz dołączać jako drużyna (Join as Party).
  • Warsong Gulch
    • Kiedy obydwie flagi są przechwycone, ich posiadacze będą otrzymywać 50% większe obrażenia po ok. 10 minutach i 100% większe obrażenia po ok. 15 minutach.
    • Posiadacze flag mogą być teraz wyśledzeni 45 sekund po podniesieniu flagi.

Profesje

  • Dodano kilka nowych profesyjnych przedmiotów do sprzedawcy frakcji Shattered Sun Offensive:
    • Formuła Enchantingu na rozbicie Void Crystal'a na dwa Large Prismatic Shard'y
    • Formuła Enchantingowa na zwiększenie Defense Rating o 15 na chest.
    • Trzy projekty Jewelcraftingowe na obrobienie gemów na spell haste z Dawnstone'ów, Talasite'ów i Noble Topaz'ów.
    • Dwa nowe projekty meta gemów.
  • Alchemia
    • Gift of Arthas teraz składuje się po 20 sztuk.
    • Transmute Arcanite nie ma już cooldownu.
  • Cooking
    • Broiled Bloodfin teraz zwiększa opór na wszystkie szkoły magii zamiast zwiększać Staminę i Spirit.
    • Nowe przepisy, Charred Bear Kabobs i Juicy Bear Burgers mogą być teraz kupione od Bale (Horda) lub Malygen (Przymierze) w Felwood. Te przepisy wymagają 250 punktów skilla do nauczenia i są tworzone z mięsa znajdowanego w niedźwiedziach o poziomach 48-56. To pomoże wyćwiczyć Cooking bez konieczności ćwiczenia Fishingu.
  • Enchanting
    • Zredukowano ilość materiałów potrzebną na Enchant Shield - Resistance.
  • Engineering
    • Gagsprocket w Ratchet teraz sprzedaje plany na Minor Recombobulator.
    • Goblin Jumper Cables i Goblin Jumper Cables XL teraz mają informację o cooldownie zawartą w ich tooltipach.
    • Usunięto wymagany poziom z Craftsman's Monocle.
    • Oszołomienie powodowane inżynierskimi Bombami i Granatami jest teraz postrzegane jako efekt "uniemożliwienia wykonywania żadnych czynności" i używa odpowiedniej kary zwrotnej. Bomby i Granaty mogą teraz zadać obrażenia celom immune na Stun i efekty Incapacitate.
    • Nowe plany zostały dodane dla Rocket Boots Xtreme Lite, płóciennej (clothowej) wersji Rocket Boots Xtreme. Ten schemat wypada z Mechano-Lord'a Capacitus'a.
    • Rocket Boots Xtreme mają teraz statystyki ukierunkowane na Attack Power i nie dodają dłużej Staniny.
    • Rocket Boots Xtreme i Rocket Boots Xtreme Lite spowodują, że gracz który posiada flagę PvP upuści ją, jeśli ich użyje.
  • Fishing
    • Nowy Dzienny Quest Wędkarski! Odwiedź tajemniczego starszego człowieka przy Silmyr Lake przed Shattrath City by odkryć, jakie skarby ma do zaoferowania.
    • Find Fish (Znajdowanie Ryb) teraz poprawnie śledzi Schools of Tastyfish i Muddy Churning Waters.
    • Ławice Feltail zostały zmienione na Brackish Mixed Schools; teraz produkują głównie Golden Darter'y i trochę Feltail.
    • Usunięto wymagania poziomu z eksperckiej książki wędkarskiej, The Bass and You.
  • Herbalism
    • Ancient Lichen ma teraz szansę zawierać Fel Lotus zamiast losowych zielonych klejnotów.
    • Black Lotus został zastąpiony przez Fel Lotus w tabelach herbalismowania stworzeń w Outland.
    • Zwiększono szansę, że Felweed, Dreaming Glory, Ragveil i Flame Caps będzie zawierał Fel Lotus.
    • Warp Splinter mogą być teraz herbalismowani na heroicznym poziomie trudności.
  • Jewelcrafting
    • Nowy jewelcraftingowy projekt został dodanych do Grandmaster trenerów Jewelcraftingu. Pozwala on przemienić wiele zielonej jakości gemów na pojedynczy losowy niebieski gem.
  • Leatherworking
    • Shadow Oil może być teraz przechowywany w Leatherworking Bag'ach.
  • Mining
    • Zwiększono ilość skilla, jaką można wytrenować przetapiając rudy.

Questy

  • Gracze mogą teraz oddawać po jednym marku każdego battlegroundu w zamian za honor. Questgiverami są Horde Warbringer i Alliance Brigadier General, znajdujący się w każdej stolicy przy battlemasterach.
  • Nowe Dzienne Dungeon questy zostały dodane do nowej 5-osobowej instancji Magister's Terrace w wersji normalnej i heroicznej.
  • Dungeon'owe i Grupowe Questy: Ilość doświadczenia otrzymywana po wykonaniu 5-osobowych i instancjowych questów w Outland została zwiększona niemal we wszystkich przypadkach.
  • Dzienny quest Escape from Skettis ma teraz mniej wartościową nagrodę.
  • Ilość elitarnych Shadowsworn Drakonid patrolujących Ata'mal Terrace została zmniejszona o połowę. Pozostałe patrole mają teraz wydłużoną ścieżkę.
  • Zwiększono ilość slotów Old Blanchy's Feed Pouch na 8.
  • Thunderspike już nie migota dla postaci Przymierza, nie pojawia się także na mini-mapie gdy użyto Find Treasure.
  • "Zapper Fuel" jest teraz oznakowany jako Sunken Temple dungeon quest.

Instancje i Rajdy

  • Wszyscy 25-osobowi bossowie wyrzucają teraz więcej pieniędzy!
  • Wszyscy 25-osobowi bossowie wyrzucający tier'owy token teraz wyrzucają jeszcze jeden!
  • Badge of Justice wypadają teraz ze wszystkich rajdowych bossów, którzy ich wcześniej nie wyrzucali!
  • Gracze nie potrzebują ukończonego pre-questa by wejść do Hyjal'u.
  • Gracze nie potrzebują ukończonego pre-questa by wejść do Black Temple.
  • Gracze, którzy ukończyli pre-questy do Hyjal i Black Temple otrzymają nowy tytuł "Hand of A'dal" (Prawa Ręka A'dal'a)
  • Możesz teraz zmierzyć się z Księciem Kael'thas'em i Lady Vashj bez konieczności zabijania poprzednich bossów w ich instancjach.
  • Unstable Cloud i Frost Breath są teraz poprawnie traktowane jako czary spowalniające ruch.
  • Nie-cieleśni Nieumarli i stworzenia Mechaniczne są teraz podatne na efekty krwawienia (bleed).
  • Żywiołaki nie są już immune na trucizny i choroby. Jednak żywiołaki, które mają odporność na szkołę natury, dalej będą immune na naturalne trucizny.
  • Gemy zdobyte na heroicznych instancjach nie są już Unique-equipped.
  • Loot wyrzucany przez Doomlorda Kazzaka i Doomwalkera został zmieniony na Bind on Equip. Ponadto, kwota pieniędzy wyrzucana przez tych bossów została nieco zwiększona.
  • Reputacja ze Scale of the Sands w Hyjalu będzie teraz rosła znacznie szybciej.
  • Caverns of Time: Heroiczne Black Morass - Rift Keepersi i and Rift Lordowie mają teraz zredukowaną liczbę punktów życia.
  • Caverns of Time: Mount Hyjal - Quest The Vials of Eternity nie jest już wymagany by wejść do Hyjalu. Jest jednak wciąż wymagany by zdobyć pierścienie od Scale of Sands. - Rain of Fire Azgalor'a spada teraz na mniejszy obszar.
  • Caverns of Time: Old Hillsbrad - Efekt Human Illusion będzie teraz poprawnie usuwany po opuszczeniu instancji. - Durnholde Lookout'ci nie spawnują się już w heroicznej wersji tej instancji. Rozmieszczenie stworzeń jest teraz identyczne z normalną wersją.
  • Hellfire Citadel: Magtheridon's Lair - Wiele gameplay'owych elementów rozgrywki zostało uproszczonych.
  • Karazhan - Gracze nie potrzebują już Master's Key'a by wejść do Karazhan. By otworzyć bramę, wciąż jednak potrzeba klucza.
  • Sunwell Isle: Magisters' Terrace - Za Kael'thasem jest teraz kula, która teleportuje graczy na zewnątrz instancji. Staje się ona dostępna po śmierci Kael'thasa.
  • Tempest Keep: Kael'thas - Vapor Clouds w walce z Kael'thasem są teraz nieco łatwiejsze do zauważenia.
  • Tempest Keep: The Mechanar - The Mechanar: Nie jest już możliwe zdobyć dodatkowy Badge of Justice przynosząc Cache of the Legion keys zdobyte w innej kopii instancji.
  • Tempest Keep: The Eye - Void Reaver jest teraz ponownie immune na Vindication.
  • Zul'Aman - Jan'alai będzie teraz teleportował graczy do siebie tylko, jeśli są zbyt daleko.

Itemy

  • Gracze mogą teraz nabyć niebieskiej jakości set PvP od vendorów różnych frakcji.
  • Avatar Regalia: Dwu-częściowy bonus z tego setu jest teraz poprawnie pochłaniany przez Vampiric Embrace.
  • Bloody Brass Knuckles, Eerie Stable Lantern, Baelog's Shortbow i Snakeskin Bag zostały ulepszone na itemy niebieskiej jakości.
  • Blue Suede Shoes mogą teraz być zdisenchantowane.
  • Crystalforge Raiment: Dwu-częściowy bonus teraz działa prawidłowo. Ponadto, cztero-częściowy bonus będzie teraz działał tylko przy następnym Holy Light, zgodnie z zamierzeniami.
  • Cyclone Regalia: Umiejętności profesji nie będą już pochłaniać efektu Energized.
  • Darkmoon Card: Madness: Buffy z tego itemy nie będą już przerywać rzucania czarów.
  • Deadman's Hand: Efekt tego itemu działa poprawnie gdy ofiara siedzi. Ponadto, efekt jest teraz poprawnie traktowany jako unieruchomienie, by mógł być usuwany.
  • Deathwing Brood Cloak: Te kapoty są teraz Bind on equip zamiast Bind on pickup.
  • Druid Balance PvP Sets: Bonus na przyspieszenie form Bear, Cat i Travel został usunięty i zastąpiony nowym bonusem do Wrath i Starfire.
  • Druid Restoration PvP Sets: Bonus na przyspieszenie form Bear, Cat i Travel został usunięty i zastąpiony nowym bonusem do Regrowth.
  • Discombobulator Ray: Ten item ponownie nie będzie działał na graczach dosiadających wierzchowców.
  • Frostfire Regalia: Bonus na opór działa teraz z rangami Mage Armor'u z Burning Crusade.
  • Gladiator's Leather Gloves: Ten bonus arenowy będzie teraz poprawnie blokował daną szkołę magii gdy wróg zostanie uderzony z Deadly Throw'a podczas rzucania czaru.
  • The Gladiator's Thunderfist: cztero-częściowy bonus został zredukowany z 70% na 50%.
  • Gnomish Mind Control Cap: Ofiary Gnomish Mind Control Cap'a nie dostaną Forbearance kiedy kontrola jest przerwana przez Blessing of Protection.
  • Gnomish Poultryizer: Ten item nie będzie już działał na dosiadających wierzchowca graczach.
  • Goblin Rocket Launcher: Stworzenia nie będą zdobywać życia kiedy zostały Oszołomione przez ten item.
  • Heavy Netherweave Bandage: Nie jest już możliwe, by dwóch graczy w jednym momencie leczyło tą samą osobę.
  • Netherweave Bandage: Nie jest już możliwe, by dwóch graczy w jednym momencie leczyło tą samą osobę.
  • IDol of the Crescent Goddess: Ilość zmniejszanej many potrzebnej na Regrowth została zwiększona.
  • IDol of Feral Shadows: Dodatkowe obrażenia z Rip zostały zwiększone.
  • IDol of the Raven Goddess: Dodatkowy healing, critical strike rating i spell critical strike rating z tego itemu zostały zwiększone. Ponadto, dodatkowy healing jest zawsze przydzielany prawidłowo.
  • IDol of the Unseen Moon: Cooldown wprowadzony w poprzednim patchu został usunięty.
  • IDol of Ursoc: Dodatkowe obrażenia z Lacerate zostały zwiększone a tooltip sklaryfikowany, że odnosi się to do pierwotnych i okresowych obrażeń.
  • IDol of the White Stag: Długość zwiększona.
  • Itemy skierowane do Paladynów Retribution mają lepiej dostosowane statystyki. W rezultacie, Paladyni Retribution powinni dostrzec zwiększony DPS.
  • Jade Pendant of Blasting: Ten item nie zwiększa już fizycznych obrażeń.
  • Justicar Raiment: Dwu-częściowy bonus teraz zawsze da poprawną ilość healingu do efektu Judgement Light.
  • Libram of Absolute Truth: Zniżka many na Holy Light została zwiększona.
  • Libram of Divine Purpose: Bonusowe obrażenia do Seal i Judgment of Righteousness zostały zwiększone.
  • Libram of Mending: Buff na regeneracje many trwa teraz dłużej. Nazwa została zmieniona na Grace of the Naaru by uniknąć tej samej nazwy jak talent Light's Grace.
  • Libram of Righteous Power: Bonusowe obrażenia do Crusader Strike zostały zwiększone.
  • Libram of Souls Redeemed: Bonus do Flash of Light został zmniejszony a bonus do Holy Light zwiększony.
  • Libram of Wracking: Ten item dodaje teraz obrażenie do Holy Wrath i Exorcism zamiast obniżać ich koszt many.
  • Nether Vortex'y nie są już Bind on Pickup i mogą być kupione od G'eras'a za 15 Badge'y of Justice!
  • Masquerade Gown: Bonus do Spiritu z tego itemy teraz poprawnie włączy wszystkie bonifikaty z talentu Tree of Life.
  • Masterwork Stormhammer: Chain Lightning rzucany przez ten item nie przeskoczy już na poboczny cel, który jest pod efektem czarów crowd-control (kontrola tłumu), a które znikają po otrzymaniu obrażeń, np. Polymorph, Sap itd.
  • Mojo: Oznaczony pod PvP gracz nie może już pocałować Mojo i sprawić, by nieoznaczony gracz został oznaczony pod PvP.
  • Moongraze Stag Tenderloin mogą być konsumowane przez pety Huntera, które jedzą mięso.
  • Noggenfogger Elixir: Nie jest już możliwe, by korzystając z tego itemu zatrzymać efekt Human Illusion po wyjściu z Old Hillsbrad.
  • Paladin Healer Gladiator Sets: Bonus zmieniający cooldown Hammer of Justice został usunięty i zastąpiony bonusem zwiększającym ilość leczenia Holy Shock'iem.
  • Pendant of the Violet Eye: Czary Judgment Paladyna będą poprawnie włączać ten item.
  • Gracze mogą mieć maksymalnie 80 80 Conjured Manna Biscuits w jednym czasie.
  • Primal Nether nie są już Bind on Pickup!
  • PvP Relics: Bonusowy resilience z IDoli, Libramów i Totemów nie łączy się już po zmienianiu kilku reliców.
  • Resilience został dodany do wszystkich setów PvP Paladynów Retribution.
  • Dodano Shattrath Flask of Pure Death i Shattrath Flask of Blinding Light do vendorów frakcyjnych w Shattrath'u.
  • Shaman Elemental PvP Sets: Opór na cofanie rzucania Lightning Bolt został zmniejszony do 50%.
  • Shaman PvP Boots: Przed-Burning Crusade'owy bonus zwiększający szybkość Ghost Wolf'a nie działa już dla graczy powyżej 60 poziomu.
  • Flaski Shattrath działają teraz także w instancji rajdowej Sunwell Plateau.
  • Skull of Gul'dan: Ten item dzieli teraz cooldown z innymi podobnymi kolczykami.
  • Steam Tonk Controller: Ten item nie może już włączyć talentu Warriora Second Wind kiedy jest odciągnięty z dala od zasięgu Warriora.
  • Efekt po Użyciu został zmieniony na pasywny w itemach: Blue Overalls, Brantwood Sash, Firewalker Boots, Gloves of Kapelan, Hellion Boots, Hibernal Gloves, Hibernal Pants, Kimbra Boots, Mistscape Gloves, Nightsky Trousers, Sacred Burial Trousers, Turquoise Sash, Woolen Boots i Spinesever.
  • Thunderstrike: Chain Lightning rzucany przez ten item nie przeskoczy już na poboczny cel, który jest pod efektem czarów crowd-control (kontrola tłumu), a które znikają po otrzymaniu obrażeń, np. Polymorph, Sap itd.
  • Tome of the Lightbringer: Wartość block'u i czas trwania buffu zwiększone.
  • Totem of the Pulsing Earth: Zniżka many na Lightning Bolt została nieco zwiększona.
  • Vengeful Gladiator's Waraxe: Opóźnienie broni zostało zredukowane.
  • Weightstones and Sharpening Stones: Bonusowe obrażenia z tych tymczasowych enchantów teraz działają w zmienionej formie.
  • Winterfall Firewater: Tooltip nie specyfikuje już tylko attack power.

Interfejs Użytkownika

  • Gracze mogą teraz inspektować graczy przez ich link czatowy.
  • Gracze mogą teraz inspektować członków przeciwnej frakcji, kiedy nie są oznakowani PvP (np. w Shattrath).
  • Okienko Opcji Interfejsu (Interface Options) zostało całkowicie przerobione. Addony, które wchodziły w interakcje z Opcjami Interfejsu będą musiały być uaktualnione.
  • Usprawnienia Combat Log'a - Nowe zakładki dostępne do sortowania wiadomości o walce. - Ctrl-prawy przycisk myszy został dodany w celu indywidualnego sortowania informacji. - Można przypisywać koloru do przyjaciół i wrogów. - Format pliku WoWCombatLog.txt został zmieniony by programy mogły go łatwiej odczytywać. - Można linkować na czacie czary i umiejętności.
  • Sekwencja castowania działa ponownie z numerami slotów.
  • Wiadomości od Game Masterów bedą się pojawiać z ikonką Blizzarda obok.
  • Możesz zdeklarować wojnę frakcjom w combacie.
  • Spell haste i Armor Penetration będą wyświetlane w profilu postaci. (Armor Penetration wyświetlany w sekcji Hit Rating). Spell penetration jest teraz wyświetlany w sekcji Spell hit rating.
  • Enchanty broni są teraz widoczne w oknie wyboru postaci.
  • Lista przyjaciół ma teraz miejsce na notkę przy każdym znajomym. Można ją dodać klikając na specjalną ikonkę.
  • W opcjach interfejsu jest teraz możliwość wyświetlania ilości wolnych slotów w plecakach. Po zaznaczeniu tej opcji, ilość wolnych slotów będzie wyświetlana na ikonie plecaka.
  • Możesz teraz linkować questy z quest loga na czat korzystając z Shift-klik.
  • Sprzedawcy wyświetlają ilość stron przedmiotów, jakie oferują.
  • Zmiany w Bankach Gildiowych - Rangi mogą być ustalane by pozwalać wyciągać fundusze, naprawiać się za gildiowe fundusze lub jedno i drugie. - Kupując zakładkę w banku gildiowym, jej koszty najpierw pobierane są z pieniędzy gildiowych zanim pobrane zostaną twoje własne fundusze. Wszystko znajdzie się logach. - Każda zakładka posiada teraz miejsce na informacje. Może ono być wykorzystywane na prośby, reguły czy cokolwiek innego.
  • Lootując item Bind on Pickup, okienko potwierdzające będzie teraz zawierało nazwę lootowanego itemu.
  • Itemy Bind on Pickup, które tylko Ty możesz zlootować nie będą wymagały potwierdzenia.
  • Gracze mogą teraz zrezygnować z przydzielania im lootu w grupach z ustawionym groop loot, round robin i need before greed. Jeśli gracz włączy tą możliwość, nie dostanie lootu zgodnie z kolejką. Opcję tą można włączyć klikając prawym przyciskiem myszy na własny portret.
  • W trybie Master Loot wszyscy gracze będą widzieli migające korpusy, będą więc mogli zobaczyć loot, ale nie będą mogli go podnieść. Tylko Master Looter może dalej nim zarządzać.
  • Szukając itemu w wyszukiwarce okienka profesji powoduje schowanie pustych kategorii.
  • Nazwy nad głowami pobliskich graczy, którzy są na Twojej liście przyjaciół będą w innym kolorze, więc rozpoznasz znajomych jeśli będą blisko.
  • Zbiory itemów wystawionych na Auction Housie będą miały wyświetloną cenę na jednostkę i cenę na jednostkę w przypadku Buyout po najechaniu myszką na item.
  • Wyszukiwarka w oknie profesji została ulepszona i teraz wyszukuje więcej rzeczy. Przykładowo, możesz szukać gemów po kolorach socketów, po efektach (np. "critical strike", "strength" itp.). Ponadto, wyszukiwanie jest teraz bardziej intuicyjne. Możesz np. szukać itemów wymagających minimalnego poziomu "15-20".
  • Tooltip Dodge'a/Block'u/Parry w profilu postaci został nieco zmieniony.
  • Wprowadzono drobne optymalizacje w celu poprawy ilości klatek na sekundę.
  • Pasek castowania czarów Blizzard (Mag) i Rain of Fire (Warlock) jest teraz wyświetlany prawidłowo ze spell haste.
  • Po dodatkowe noty o zmianach w Lua i XML prosimy odwiedzić forum Interfejsu i Makr .

Świat i otoczenie

  • Alterac Valley, Arathi Basin, Warsong Gulch, Blade's Edge Arena, Lordaeron Arena i Nagrand Arena: Gracze, którzy spadli "przez świat" umrą natychmiastowo zamiast być zaklinowanymi.
  • Intimidating Shout u stworzeń został zmieniony na Frightening Shout i teraz główny cel jest odstraszony (feared) zamiast oszołomiony (stunned).
  • Critters (Nieszkodliwe zwierzęta): Dzikie stworzenia na 1 poziomie nie będą już uderzane przez czary i umiejętności typu chain.
  • Doomwalker: Ten potwór nie będzie dłużej powodował włączenia się Darkmoon Card: Vengeance i wprowadzania gracza do walki z Doomwalkerem.
  • Elity w płaskowyżach Blade's Edge: Te stworzenia mają teraz większą szansę wyrzucić niedokończone itemy (konieczne Apexis Shardy by stworzyć pełnowartościowe itemy).
  • Eye of Culuthas i Hound of Culuthas teraz wyrzucają szary loot.
  • Goreclaw the Ravenous może być teraz oskórowany (skinned).
  • Interakcja z obiektami (skrzynie, rudy, rośliny) nie spowoduje już zaggrowania neutralnych stworzeń.
  • Monstrous Kaliri nauczyły się wylatywać prosto do góry.
  • Shardtooth Mauler: To stworzenie wyrzuca mięso jak inne niedźwiedzie.
  • Rzadkie Outlandowe Spawny - Poniższym stworzeniom obniżono nieco ilość punktów życia i zadawane przez nie obrażenia: Collidus the Warp-Watcher, Fulgorge, Hemathion, Kraator, Marticar, Morcrush i Nuramoc.
  • W Ratchet znajdziemy teraz skarbiec gildiowy.
  • Skrzynka pocztowa została dodana przed karczmą w Darnassus.

Naprawa Bugów

  • Snake Trap nie będzie już oddziaływał na graczy nie będących w walce.
  • Zeppelin Master Zapetta nie będzie się już mylił, informując o odlocie lub przylocie zeppelina z Orgrimmaru.
  • Naprawiono problem powodujący, że wiele aukcji nigdy się nie kończyło z powodu braku danego itemu na Auction Housie.
  • Splintertree Raidersi będą się odradzać z Torek'iem jeśli Duriel Moonfire i jej strażnicy zostali zabici a Raidersi wciąż żyją.
  • Kobiety Draenei'ki nie utkną już pod korzeniem w tunelu prowadzącym do Blackfathom Deeps w Ashenvale.
  • Opis questu "The Corpulent One" nie sugeruje, że jest to quest grupowy.
  • Tygrysy-wierzchowce będą teraz zostawiać ślad cofając się na śniegu.
  • Ogri'la Peacekeeper'si mają teraz bronie, których wielkość zapewnia utrzymywanie spokoju.
  • Odłączając głośniki / słuchawki nie spowodujemy już zacięcia się filmiku.
  • Pety mogą teraz poprawnie zaatakować moby blisko muru na rampach w Zul'Aman, w Skrzydle Niedźwiedzia (Bear Wing).
  • Flaga na Battle Mapie Eye of the Storm nie będzie dłużej pojawiać się jako kontrolowana przez Hordę, mimo że to gracz Przymierza ją podjął.
  • Channelowanie czarów przed wejściem na battleground nie spowoduje wyświetlenia paska channelowania po wejściu na battleground.
  • Ciała Blood Elfów mają teraz loot na Alterac Valley.
  • Opuszczając team arenowy 2v2 i tworząc nowy team 2v2 będąc w teamie 3v3 nie spowoduje już wyszczególnienia błędnych rosterów teamów.
  • Dołączając do drugiej walki arenowej zanim poprzednia arena się zakończyła nie spowoduje już niepoprawnego aktualizowania się personal ratingu.
  • Próba mianowania gracza offline kapitanem teamu arenowego nie spowoduje wyświetlenia komunikatu "Player not found"(Gracza nie znaleziono).
  • Rozwiązanie drużyny podczas walki arenowej nie spowoduje już popsucia się interfejsu aren aż do wylogowania.
  • Arena Team Petition Window (Okno Petycji Teamu Arenowego) zamknie się automatycznie gdy Kapitan wyjdzie z gry lub znajdzie się za daleko.
  • Zmiana teamów arenowych po rozegraniu meczu nie spowoduje dłużej wyświetlania Twoich starych ratingów w interfejsie PvP.
  • Na czacie pojawia się teraz wiadomość o uzyskaniu nowego tytułu.
  • Czary wymagające zaznaczenia celowego obszaru będą teraz mogły być rzucane na tekstury, które wcześniej uniemożliwiały ich użycie.
  • Questy na Alterac Valley teraz będą poprawnie wyświetlane jako złoty ! lub niebieski ? dla graczy powyżej poziomu 65.
  • Nazan w Hellfire Citadel: Nazan już zawsze będzie lądował na ziemi po zabiciu Vazruden'a Herald'a lub zadaniu poważnych obrażeń Nazanowi.
  • Grip of the Legion Archimonde'a nie będzie już namierzał petów.
  • Nie jest już możliwe być zapisanym do Heroicznej instancji nie spełniając jej wymagań.
  • W Serpentshrine Cavern nie ma już obszaru, gdzie użycie Field Repair Bot 74A spowoduje jego spadek przez podłoże.
  • Nie ma już obszaru w Coilfang Steamvaults gdzie nie można było wycelować czarów AOE.
  • Uaktywnienie się mocy z Black Bow of the Betrayer nie spowoduje już zerwania efektów crowd-control takich jak Scatter Shot.
  • Vengeful Gladiator's Mooncloth Hood i Vengeful Gladiator's Satin Hood będą wyświetlać kły Trolli.
  • Thori'dal, the Stars' Fury will będzie animowany poprawnie.
  • Ogrodzenie Legion Ring'u nie będzie już czasem znikać.
  • Miesięczne questy będą się poprawnie resetować o północy czasu serwera.
  • Naprawiono obszar w Netherwing Fields w Shadowmoon Valley gdzie gracze mogli być zrzuceni z latających wierzchowców i nie byli w stanie na nie powrócić.
  • Nie można już używać banków gildiowych w miastach przeciwnej frakcji.
  • The Clockwork Rocket Bot nie może być już buffowany.
  • Gracze ze statusem moderatora w stworzonych kanałach będą prawidłowo tracić moderatora po wykopaniu ich z kanału przez właściciela kanału.
  • Wysyłanie listu do nieistniejącej postaci zaowocuje pojawieniem się wiadomości „Cannot find mail recipient”(Nie znaleziono odbiorcy wiadomości).