WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

ML vs PL

permalink wysłany:
Szukając grup do rajdowania Highmaul zauważyłem, że obecnie 90% z nich używa Master Lootu.
Trochę mnie to dziwi, bo moim zdaniem system ten nie nadaje się do randomowych grup. Pomijając sam fakt możliwości ninja lootingu, to przy niskiej szansie na wydropienie z bossa itemu dla danej klasy (13 os to 3 itemy), to dodatkowo mamy konkurentów w rollowaniu. W moim przypadku często prawie połowa rajdu to ludzie, którzy używają moich itemów.

Cały czas słyszę, że Personal został znerfiony (chociaż nie przypominam sobie żadnego takiego patch notesa), ale dalej to do mnie nie przemawia.

Czy jest mi w stanie ktoś racjonalnie wytłumaczyć ten ewenement? A może to propaganda liderów grup dobierających je tak, aby mieć najmniej konkurentów, w ten sposób zwiększając swoje szanse na drop?
permalink wysłany:
Obecnie Master i Personal loot dropią tyle samo itemów - w sensie jeśli masz grupę na tyle dużą by z bossa poleciały 4 itemy, to polecą 4 niezależnie od sposobu lootwania (+ szansa na piąty bonusowy), w odróżnieniu od MoP gdzie na personalu teoretycznie mogło polecieć itemów tyle ile ludzi w raidzie (wyjątek - ostatni bossowie w dungeonach, którzy na personalu zawsze dropią po itemie dla każdego)

ML daje większą kontrolę nad lootem - wiesz do kogo on trafia, możesz się nim wymienić w razie czego etc. Dzięki temu ogólny przyrost gearu jest większy - na personalu jak ktoś wydropi item pod dany slot, z następnego może wydropić kolejny pod ten sam slot... w ten sposób jeden z itemów wypadnie z obiegu... na masterze, ten item otrzyma ktoś inny - oczywiście tu kwestia tego czy lider jest osobą uczciwą.

Z perspektywy PUGów to w sumie lepsze rozwiązanie - to już nie czasy gdy ninjalooting i dramowanie potrafiły uniemożliwić PUGa - teraz jak ktoś próbuje ninjować/dramować po prostu wywalasz go z grupy i bum, walki skalują się w dół - koleś nie umie się dostosować do zasad, leci z raidu i nie trzeba spędzać godziny na szukaniu kogoś nowego.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Z perspektywy PUGów to w sumie lepsze rozwiązanie - to już nie czasy gdy ninjalooting i dramowanie potrafiły uniemożliwić PUGa - teraz jak ktoś próbuje ninjować/dramować po prostu wywalasz go z grupy

do czasu, aż to ML nie zninuje Dlatego na totalnych pugach PL jest bezpieczniejszy. A najlepiej to w zorganizowanej gildyjnej grupie iść a pugi olać.
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)