WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Problemy z ustawieniem high detali na OpenGL[Ubuntu Linux 11.04]

permalink wysłany:
Mam pewien drobny problem z ustawieniami grafiki pod OpenGL, jestem szczęśliwym posiadaczem karty GeForce GTS 250 512MB w specyfikacji technicznej tej oto karty jak byk stoi że jest w pełni zgodna z OpenGL 3.0 czyli zgodność z SM 4!


http://s2.ifotos.pl/mini/zrzutekra_hwhwapq.png
To samo wyświetla się pod tym api na windzie.


Dodam jeszcze że jeszcze za czasów WoTLK też jakiś czas grałem na linuxie i nie miałem problemu z ustawieniem detali high na tym sprzęcie(wtedy miałem 'Mandrive One 2008') powodem zerwania z linuxem był mój nowy u wczas modem 3G którego za chiny nie mogłem zmusić do współpracy z kornelem, krótko po prostu chiński szit od huaweia...

Teraz jednak z nowym modemem przypomniało mi się o linuxie, stało się to po kilku moich zatargach z systemem microsoftu bo mimo że ta pechowa 7 jest mniej zasobożerna od visty to dalej ociężała i dziurawa krowa(Ubuntu pod GNOME warzy po starcie 330MB )... No i bezpieczeństwo też się liczy na ubuntu nie muszę mieć do wowa tokena ani nawet antywira bo na linuxa po prostu nie ma wirusów jak kogoś ciekawi dlaczego odsyłam do artykułu tutaj.

Dodam na koniec że mam dodane repo NVIDI(ster w wersji 275.09.07 amd64) i dzisiaj nawet je aktualizowałem ale to i tak nic nie dało, dalej wow nie radzi sobie z SM3 pod OpenGL...

Miał ktoś podobny problem? I czy dało by się coś z tym zrobić bo teraz niektóre ustawienia(konkretnie te nieszczęśliwe 'cienie') które miałem(w wotlk) na high nie dają się w cata zmienić z low... Aha i mam pełną świadomość że sunshaft nie da się uruchomić na linuxie i że liquidy nie wejdą na więcej niż fair bo tych bibliotek w OpenGL 3.0 po prostu nie ma

Fakt niby mogę grać na DirectX 9c i gra będzie działała sprawniej niż nad pożal się boże windowsie, co nie zmienia faktu że jak program jest interpretowany z DXa na OGLa to marnuje się na to jakiś tam mały procent zasobów a to zawsze kilka FPSów do przodu...
permalink wysłany:
Problem rozwiązany po prostu źle się wczytałem w winehq. A powodem że teraz(po update) nie da się ustawić shadow detali jest to że wersja windowsowa wowa odcięła się od MACowej w sprawach api, np. za cienie odpowiadają teraz zupełnie odmienne w działaniu biblioteki w obu wersjach. Tylko wielka szkoda że biblioteki MACowe nie zostały zaimplementowane w wersje windowsową bo za dużo nad tym by się nie napracowali(Wow to hybrydowy program) a umilili by nam grę, w końcu Blizzard jak jeszcze nie należał do Activision ładował kupę pieniędzy w projekt wine...

No nic niebawem moje urodzinki więc chyba zafunduje sobie nowego MacBooka Pro, tylko poczekam na nowe modele z grafiką nvidii...