WoWCenter.pl
perseusz spełnił kryterium Obtain 300 mounts osiągnięcia Lord of the Reins.     
DellUser zabił Wrath of Azshara (Mythic Eye of Azshara) po raz 101.     
Grantor zdobył osiągnięcie Surveying the Land.     
Jazz zabił Wrath of Azshara (Heroic Eye of Azshara) po raz 27.     
Tooly spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Vampyr78 zabił High Sage Viryx (Skyreach) po raz 5.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
luney zabił Gul'dan (Heroic Nighthold) po raz 5.     
Ploza zdobył Shadow Stalker Vest.     
Kefiozo zdobył Mythic Keystone.     
Quentin spełnił kryterium Redgill osiągnięcia The Oceanographer.     
Xauwey spełnił kryterium Trailhead Drum osiągnięcia Handle With Care.     
sunnight zdobył Big Bad Wolf's Head.     
Lilija spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Ishar spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
liq zdobył Vault Ticket.     
Wtorek zabił Advisor Melandrus (Mythic Court of Stars) po raz 24.     
Autumnia spełnił kryterium osiągnięcia It All Really Adds Up.     

Furrymagisch

Do you want to screw new players?” wysłany:
https://twitter.com/WarcraftDevs/status/803318373664727040

Yep! As of Patch 7.1, the passive bonuses increase beyond the 34th trait. Tooltip will be fixed in an upcoming patch.


Because this is how you screw new players.

Now a new player will be like 35% stam and 15% flat damage behind someone who just hit 110, independant of gear?

Thats not even factoring in all the other artifact traits that easily make for double that again.

Even in PvP?

Are you mental? Do you really want to force everyone to grind an additional 60 MILLION AP (!!!!!) PER SPEC to not be behind 15% flat performance and 20% stamina for anything?