Patch 4.1: Powstanie Zandalari
Cytat z: Blizzard (źródło)
W ostatnich latach plemię Zandalari, zrzeszające światłych i uczonych w piśmie przodków dzisiejszych trolli, z heroizmem wspierało Hordę i Przymierze w zatrzymywaniu niecnych działań prowadzonych przez ich braci w Zul’Gurub i Zul’Drak. Jednakże chaos spuszczony na świat przez niedawny Kataklizm zreformował poglądy Zandalari na świat oraz stale uszczuplające się szeregi swej rasy. Prowadzeni przez tajemniczego proroka, znanego jedynie pod imieniem Zul, Zandalari wydali odezwę do całej populacji swej walecznej rasy zamieszkującej Azeroth: zjednoczmy się pod sztandarem jednego, potężnego imperium i uchrońmy naszą rasę przed wymarciem.
Jak dotąd na odezwę odpowiedziały trolle Gurubashi i Amani, wobec czego Zandalari udzielili im niezbędnego wsparcia w odbudowie ich stolic w Zul’Gurub i Zul’Aman. Nie wszystkim jednak trollom tak śpieszno do podjęcia wspaniałomyślnej idei stworzenia nowego imperium. Vol’jin i jego plemię Darkspear sprzeciwiają się podżeganiu do wojny Zula. Aby zapobiec spustoszeniu, które zasiałyby rosnące w siłę plemiona Gurubashi i Amani, Vol’jin skontaktował się ze swymi towarzyszami z Hordy oraz członkami Przymierza, by uzyskać wsparcie. Jeśli kampania Darkspearów zawiedzie, narodzi się nowe imperium trolli, które sprowadzi kolejną wojnę na świat i tak już znękany cierpieniami i konfliktem.
Zagrożenie zwalczane w tajemnicy
Z niezwykłą dyskrecją Vol’jin oddelegował przedstawicieli Darkspear do stolic Stormwind i Orgrimmar, gdzie szukać mają wsparcia wszystkich zdatnych do pomocy podróżników, których zadaniem byłoby zbadanie narastającego w dżunglach Stanglethorn niebezpieczeństwa.
Sprawa nie wygląda dobrze. Plemię Gurubashi z odnowioną siłą bezkarnie panoszy się w Stranglethorn. Gracze będą mieli okazję podjąć zupełnie nowy, solowy ciąg zadań w Stranglethorn i odkryć, co się szykuje – dowództwo Gurubashi jest w dalszym ciągu w większości bez zmian, a nawet umocnione dodatkowo przez sojusz z Zandalari. Gdzieś po drodze gracze pomogą impertynenckiemu i upartemu Bwembie, spirytyście z Darkspear. Wspólnie wyśledzą nieuchwytnego Hemeta Nesingwary i napotkają na swej drodze wielu bossów nowego Zul’Gurub podczas przemierzania tętniących tropikalnym życiem dżungli Stranglethorn.
Spośród nagród, które czekają graczy za rozwiązanie problemów w Stranglethorn wymienić można uroczego peta – panterę. Przedstawicieli Vol’jina znaleźć będzie można w Orgrimmarze lub Stormwind Harbor i tam rozpocząć przygodę.
Powrót do Zul’Gurub
To starożytne miasto po raz kolejny staje się bazą wypadową dla umocnionego ludu Gurubashi, z której planują atak na tych, których uznają za najeźdźców na ziemiach swych przodków. Teraz wspierani przez Zandalari, Gurubashi stanowią zupełnie nowe wyzwanie w tej instancji Heroic dla graczy z poziomem 85. Pomimo, że gracze napotkają tu kilka znanych postaci, to mechaniki potyczek z bossami zostały znacząco zaktualizowane. Po waszym sojuszu z Darkspearami, High Priest Venoxis, Broodlord Mandokir, High Priestess Kilnara, Zanzil oraz Jin’do the Godbreaker pragną uświadomić wam jedną rzecz: wasze wtargnięcie tu będzie kosztowne. Jeśli zdołacie wrócić z głowami tych bossów, otrzymacie za ten wyczyn mapę skarbu. Z całą pewnością będziecie chcieli się do niego dobrać, gdyż wewnątrz znajduje się między innymi powiązany z kontem (account-bound) pierścień z klejnotem tak dużym, że widać, kiedy się go nosi!
Ponadto, ci z was, którzy są dostatecznie biegli w sztuce Archeologii, będą mogli odblokować w Zul’Gurub dodatkowego bossa. Gri’lek, Renataki, Hazza’rah i Wushoolay losowo zjawią się, by uśmiercić tych, którzy ośmielili się szukać zbyt głęboko w poszukiwaniu bogactw. Jeśli wasza grupa przetrwa takie wyzwanie, odkryje gamę przedmiotów, które dostępne są z pozostałych czterech bossów, a także coś unikalnego dla każdego z nich.
Amani przegrupowani
Z pomocą Zandalari, pozostałe wojska Amani zostały przegrupowane pod nowym, silnym przywództwem Daakara. Zul'Aman zostało przekonwertowane w nową, wymagającą 5-osobową instancję Heroic. Dla tych, którzy walczyli przeciwko Zul'jinowi w czasach The Burning Crusade, wiele rzeczy wyda się podobnych, lecz mechaniki zostały zaktualizowane odpowiednio dla 5 osób. Akil'zon, Nalorakk, Jan'alai, Halazzi, Hex Lord Malacrass i Daakara czekają, aby wyjść z ukrycia i zaatakować. Miejcie się na baczności!
Zarówno Zul'Aman jak i Zul'Gurub będą wymagały od graczy posiadania sprzętu na poziomie minimum 346, zanim będą mogli przestąpić ich progi. Obie instancje Heroic będą występować w Dungeon Finder jako oddzielne instacje, powyżej obecnych instancji Heroic z Cataclysm. Gracze będą mieli możliwość zdobycia epickiego łupu na poziomie 353. Znajdzie się tam cała gama wszelkiej maści sprzętu, lecz w głównej mierze skupiliśmy się na dostarczeniu graczom sprzętu do ciężkich do wypełnienia slotów, takich jak bracery, shouldery, guny i wandy.
Rzadkie wierzchowce i więcej
Podobnie jak w przypadku oryginalnych Zul'Gurub i Zul'Aman, gracze będą mieli możliwość zdobycia rzadkich, uaktualnionych wierzchowców. Swift Zulian Panther wraz z Armored Razzashi Raptor będą możliwe do zdobycia w Zul'Gurub, natomiast Amani Battle Bear będzie możliwy do zdobycia za zabicie pierwszych 4 bossów w odpowiednim czasie.
Interesy Zandalari nie są już zbieżne z twoimi. Vol'jin potrzebuje pomocy, aby powstrzymać tę grę o władzę. Czy jesteś gotowy przyjąć wyzwanie?
Komentarze:
Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz