WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Aktualizacja 6.2: Stocznia i misje morskie

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Aktualizacja 6.2: Stocznia i misje morskie

  Quass:
Cytat z: Kaivax (źródło)
/Files/62_shipyard_header.jpg

W aktualizacji 6.2 będziecie nadzorować konstrukcję nowego budynku w warowni i przejmiecie dowództwo nad swoimi siłami w całkiem nowym teatrze działań wojennych. W celu odparcia skrzywionych pozostałości Żelaznej Hordy musicie rozszerzyć swoje działania na wybrzeże i zabezpieczyć szlak morski pomiędzy warownią a Dżunglą Tanaan. Aby to uczynić, będziecie potrzebować stoczni.

Stocznia Przymierza

Stocznia to nowy budynek, dostępny dla wszystkich dowódców, którzy osiągnęli poziom 100 i rozbudowali swoją warownię do poziomu 3. Kiedy odbędziecie podróż do Żelaznych Doków i na własne oczy zobaczycie, jak poważna jest sytuacja, budowa stoczni stanie się waszym najwyższym priorytetem. Natychmiast po powrocie do warowni będziecie w stanie rozpocząć konstrukcję pierwszego poziomu stoczni, a następnie pierwszego okrętu.

Stocznia Hordy

Nowo powstała flota

Na liniach frontu ciągle potrzeba nowych żołnierzy, więc waszym pierwszym okrętem będzie potężny transportowiec, zaprojektowany do wykonywania szeregu zadań na morzu. Okręt ten jest idealny do rozpoczynania morskich bitew i będzie podporą waszej floty.

Okręty działają na podobnej zasadzie, co towarzysze w warowni. Będziecie wysyłać je na misje morskie, z których każda stanowi nowy zbiór wyzwań możliwych do przezwyciężenia za pomocą zdolności różnych okrętów, między innymi Salty Crew (zwiększa szansę powodzenia misji o 10%), Unsinkable (chroni okręt przed ostatecznym zniszczeniem) oraz Trained Shark Tank - ponieważ nic tak nie pomaga w nawigacji przez wypełnione minami wody, jak wytrenowane rekiny.

I broń. Tak, rekiny mają broń.

Wyznaczanie kierunku

Podobnie jak w przypadku towarzyszy, okręty będą potrzebować surowca - ropy. Kiedy zbierzecie już wystarczającą jej ilość, możecie zacząć wysyłać okręty na misje morskie i po pewnym czasie odblokujecie 2 i 3 poziom stoczni, dzięki czemu powiększycie swoją flotę i będziecie w stanie wykonywać więcej misji.

Na Draenorze jest ropa! I co ciekawe, najwięcej złóż można znaleźć w Tanaan, gdzie od dłuższego czasu surowiec ten był pozyskiwany przez waszych wrogów. Będzie trzeba ich go pozbawić, w ten czy inny sposób... a zadanie to należy do was. Okręty potrzebują ropy i od jej zasobów będą zależeć wasze działania wojenne.

Właśnie tutaj odbędą się bitwy morskie!

Sukces na otwartym morzu zależeć będzie również od zaopatrzenia waszych okrętów. Dla przykładu, statek wykorzystujący Gyroscopic Internal Stabilizer może poradzić sobie z chaotycznymi wirami, zachowując równowagę na morzu. Food Storage Bay pozwala na przechowanie dodatkowych surowców, dzięki czemu szybciej powraca z misji.

Wasze okręty można wypełnić odpowiednią załogą, która także ma wpływ na osiągnięte rezultaty i zdobyte nagrody. Załoga składająca się z goblinów zwiększa ilość złota zdobytą podczas misji, nocne elfy skracają ich długość, a ludzie mają większą szansę na odniesienie sukcesu.

Taureńska załoga jest wytrzymała - zapewnia 50% dodatkowego doświadczenia.

Otwarte morze jest pełne niebezpieczeństw, którym niełatwo sprostać. Podejmując zbyt duże ryzyko możecie stracić swój okręt i poświęcone na niego zasoby. Z tego powodu musicie przykładać dużą uwagę do typów statków, które mogą sprostać odpowiednim zagrożeniom.

  • Łodzie podwodne poruszają się w ciszy, mogąc zaskoczyć okręty wroga
  • Niszczyciele kontrują łodzie podwodne dzięki zdolności Depth Charges
  • Okręty wojenne używają dalekosiężnej artylerii, aby zatopić niszczyciele.
  • Lotniskowce zrzucają bomby, mogąc zniszczyć okręty wojenne z powietrza.

        

Niszczyciele Hordy i Przymierza

        

Łodzie podwodne Hordy i Przymierza

        

Lotniskowce Hordy i Przymierza

        

Okręty wojenne Hordy i Przymierza

        

Transportowce Hordy i Przymierza

Testy aktualizacji 6.2 trwają! Możecie do nich dołączyć poprzez skopiowanie postaci na serwer testowy i pobranie klienta PTR. Po testach możecie podzielić się swoimi doświadczeniami na forum dyskusyjnym PTR. Aby zgłosić błędy lub problemy można skorzystać z wbudowanej opcji Submit Bug (Menu gry -> Help -> Submit Bug) lub na wspomnianym wyżej forum.

Do zobaczenia na otwartym morzu!

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz