„Gierczymy! ”
wysłany:
Ciągle czekam! |
|
„Pyrkon 2016”
wysłany:
Dobrze Temudżyn, że mi przypomniałeś że muszę ten panel zrobić XD (to nie tak, że skończy się na analizie openingu / endingu Diamentu... ale dam Ci dotknąć prawdziwej sztuki tj Rohana w Luwrze)
Also no sugerowanie, że wstaniesz na 10 jak rok temu zaspałeś na konkurs o 13 XD |
|
„Pyrkon 2016”
wysłany:
I tu cię zaskoczę Jakubie - darmową wejściówkę mam z innych źródeł - panel został zgłoszony na prośbę pyrkonowego koorda bloku chińskobajkowego |
|
„Pyrkon 2016”
wysłany:
Wkurzam ludzi tak samo jak tutaj, ale na konwentach boją mi się odpowiedzieć na żywo przez co nie ma dyskusji :( |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Pewnie dlatego, że gracze którzy grają w tą grę od lat wiedzą że co dodatek powtarza się mniej więcej ten sam bajzel za który możemy w sumie podziękować WotLK (TBC jako pierwszy dodatek było "eksperymentem", WotLK niby udoskonalił to co było w TBC ale i zapoczątkował obecny cykl życia dodatków) Blizz musi stawiać na nowych niestety lub stety - gra ma 12 lat - ludzie albo się nią nudzą, albo odchodzą bo nie mają czasu bo na przestrzeni lat ktoś kto zaczynał jako nolife gimnazjalista ma teraz rodzinę / pracę / "poważne sprawy" na głowie - WoW o dziwo ma dosyć sporą bazę stałych graczy, którzy grają całą czas bądź resubują gdy nadchodzi nowy content - i ta właśnie "stała grupa graczy" ma wywalone w znacznej mierze na decyzje wydawnicze Blizzarda bo traktują WoWa jako odskocznię, miejsce gdzie można spotkać się ze znajomymi i ponaparzać w smoki rozmawiając o różnych dziwnych rzeczach. |
|
„Powrót do przeszłości”
wysłany:
Technicznie oddzielny przycisk na krowę morską powinno dać radę zrobić przez macro
Ale nie wiem po co by on miał być tak po prawdzie. |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
W końcu jakaś zmiana dla mnie... choć marzenie o soft server gold capie w Legionie staje się deczko nieosiągalne... 120 mln raczej mi się farmić chciało nie będzie |
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Ale to raczej nie Void Lord, a tylko planeta w pełni skonsumowana przez Starych Bogów
|
|
„beta Legionu”
wysłany:
Blizzard nigdy nie daje dostępu do bet na podstawie preordera (wyjątkiem był "preorder" w postaci annual passa MoP-owego)
|
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Nie, jakby był to byśmy mieli przekichane - Void Lordzi nie wiedzą gdzie znajdują się jaja tytanów, wysyłają Old Godów na ślepo w nadziei że kiedyś trafią - udało im się trafić 2 razy. 1. W nienazwaną planetę która potem została zniszczona przez Sargerasa nim uległa pełnemu spaczeniu 2. W Azeroth |
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Kronika WojnoRzemiosła tom 1, strona 24 (poważne autorskie tłumaczenie na szybko by ja)
Tu masz oficjalną ilustrację do tego fragmentu |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Raczej nie - kiedyś miałeś inne skille, oraz inne przeliczniki statów dla danego ilvl - musieliby zmienić technologię lub ręcznie balansować każdego mobka, bo ze skalowaniem "na pałę" jakie mamy obecnie skalowanie nas do starego contentu (timewalk) czyni go łatwiejszym niż był, a podnoszenie starego contentu do naszego poziomu (rocznicowe Molten Core) czyni go potencjalnie trudniejszym. Odnośnie MC - były bardzo ciekawe dyskusje z całą matematyką z której wynikało, że z powodu skalowania na pałę insty w górę damage mobków "na sucho" jest ileś procent większy niż było to w świętej pamięci Vanilli (wszystko dzięki sztywnym przelicznikom statów), a całość generalnie była znośna do przejścia z powodu "działających" klas z nowymi skillami, małej ilości mechanik i outgearowaniu raidu jak już się WoD rozkręcił. |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Mi dla odmiany nowa wersja CM-ów będąca zżynką z Diablowskich Szczelin bardzo przypada do gustu. Lubię sobie biegać po dungach, a teraz przynajmniej będą robić się z czasem trudniejsze... wolę takie coś niż próbę śrubowania czasu co do sekundy
|
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Nie, kronika oficjalnie retconuje i wyjaśnia rozmiar tytanów. Są oni więksi niż planety (wszak te są ich jajami) i nie zmieniają rozmiarów. Planety natomiast terraformowali na odległość przy pomocy stowrzonych przez siebie Keeperów, którym podległe są mechagnomy i inne małe tytaniczne stworzenia.
Sami tytani nawet nie postawili stopy na Azeroth bo bali się że go uszkodzą - np aspekty dostały swe dary poprzez channelujących je Keeperów. Jedyny moment gdzie Panteon bezpośrednio zadziałał na Azeroth to wtedy gdy Aman'thul zdecydował że nie ma co się pierdzielić ze Starymi Bogami, sięgnął swą łapą z kosmosu i wyrwał (wielkiego jak góra, najpotężniejszego Starego Boga) Y'Shaarja z powierzchni planety jak jakiegoś pryszcza. Niestety Y'shaarj był tak wielki i potężny że dziura po nim do dziś się nie zagoiła a znamy ją jako Studnia Wieczności tudzież Maelstorm... nie ma to jak Nocne Elfy budujące swą cywilizację wokół blizny po staroboskim pryszczu... I tu też masz nieaktualne info. Sargeras nie został spaczony przez upiornych władców, on ich sobie podporządkował jako pierwsze narzędzie do walki z Void Lordami... a dokładniej planu "skoro nie możemy pokonać Void Lordów to zniszczymy wszechświat co by przypadkiem oni nim nie zawładnęli" |
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Wątek ten jest całkowicie pominięty tj wydarzenia Wojny Starożytnych są opisane tak jak występowały "pierwotnie" tj bez bez Knaakowej ekipy podróżników czasowych. Azshara z ekipą przyzywali avatar Sargerasa - tytani technicznie mogli wydzielić "część" swojej mocy i wsadzić nią w takiego np Keepera ale wymagało to czasu i wielkiej ilości energii - Panteon chciał tak zrobić ze swoimi duszami jak Sargeras ich wszystkich wyrżnął na hita jednym spellem AoE, ale że nie mieli tego dostatecznie dużo czasu aby to przygotować całość nie wyszła i ich dusze miast zamieszkać w Keeperach uległy zniszczeniu Generalnie to ujawniono, że w wojnie z Old Godami walczyli Keeperzy i konstrukty tytanów - sami Tytani nie chcieli brać w niej udziału po tym jak Aman'thul nieumiejętnie wycisnął pryszcza i zostawił Azeroth dużą cieknącą ranę - dlatego Panteon grał "ostrożnie" gdy Sargeras stwierdził że się nie będzie pierdzielił. |
|
„da rade?”
wysłany:
Z tą zintegrowaną kartą to wątpię byś uciągnął 20 FPSów na raidzie tak po prawdzie - miałem kiedyś podobnej klasy komp zastępczy i na zwykłych dungach wyciągałem 15 FPS a co dopiero o raidach
|
|
„WoW Chronicle”
wysłany:
Na chwilę obecną tak - przynajmniej dopóki Azeroth się nie wykluje który jest potwierdzony do bycia najsilniejszym tytangiem |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Jako że jestem jedynym obok Temcia miłym użytkownikiem tego foruma. CM-y Legionowe będą działały jak Głębokie Szczeliny w Diabolo 3 - dungi w trybie CM będą miały swoje levele od 1 do ileśtam (możliwe że jak w Diabolo - do nieskończoności!). Aby osiągnąć np lv 2 Halls of Valor, trzeba będzie przejść Halls of Valor lv 1 poniżej limitu czasowego (z tego co Blizz pokazał jest to 45 min) Gear drużyny nie będzie skalował się w dół, ale by nie było tak łatwo z każdym level dunga moby będą miały więcej hp / dmg, oraz z czasem pojawią się pasywne przeszkadzajki w stylu "twoja drużyna traci co X sekund Y% max hp" Im wyższy level dunga, tym lepsze nagrody będą oferować |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Redaktorze Pawle, wybacz iż podważam twoje kompetencje, ale pragnę przypomnieć że klasyczna, utęskniona przez wszystkich Vanilla miała otwartą betę! Co prawda była ona bardzo krótka (bo ledwo 2,5 tygodnia) i ograniczona do realmów US... ale była! |
|
„Nowości w Legionie”
wysłany:
Zawsze do usług! |