WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ludek

Idź do strony: 1 ... 94, 95, 96, 97, 98 ... 117
permalink „Pyrkon 2016” wysłany:
Dobrze Temudżyn, że mi przypomniałeś że muszę ten panel zrobić XD (to nie tak, że skończy się na analizie openingu / endingu Diamentu... ale dam Ci dotknąć prawdziwej sztuki tj Rohana w Luwrze)

Also no sugerowanie, że wstaniesz na 10 jak rok temu zaspałeś na konkurs o 13 XD

permalink „Pyrkon 2016” wysłany:
kolejny panel na darmową wejściówkę
I tu cię zaskoczę Jakubie - darmową wejściówkę mam z innych źródeł - panel został zgłoszony na prośbę pyrkonowego koorda bloku chińskobajkowego
permalink „Pyrkon 2016” wysłany:
Kojt napisał :
Chciałabym kiedyś pojechać na Zniemniakon tylko po to, by zobaczyć Ludka w swoim naturalnym środowisku...
Wkurzam ludzi tak samo jak tutaj, ale na konwentach boją mi się odpowiedzieć na żywo przez co nie ma dyskusji :(
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Dziwi tylko postawa niektórych graczy którzy rzekomo są tutaj wiele lat a godzą się na takie traktowanie.
Pewnie dlatego, że gracze którzy grają w tą grę od lat wiedzą że co dodatek powtarza się mniej więcej ten sam bajzel za który możemy w sumie podziękować WotLK (TBC jako pierwszy dodatek było "eksperymentem", WotLK niby udoskonalił to co było w TBC ale i zapoczątkował obecny cykl życia dodatków)

Blizz musi stawiać na nowych niestety lub stety - gra ma 12 lat - ludzie albo się nią nudzą, albo odchodzą bo nie mają czasu bo na przestrzeni lat ktoś kto zaczynał jako nolife gimnazjalista ma teraz rodzinę / pracę / "poważne sprawy" na głowie - WoW o dziwo ma dosyć sporą bazę stałych graczy, którzy grają całą czas bądź resubują gdy nadchodzi nowy content - i ta właśnie "stała grupa graczy" ma wywalone w znacznej mierze na decyzje wydawnicze Blizzarda bo traktują WoWa jako odskocznię, miejsce gdzie można spotkać się ze znajomymi i ponaparzać w smoki rozmawiając o różnych dziwnych rzeczach.
permalink „Powrót do przeszłości” wysłany:
Technicznie oddzielny przycisk na krowę morską powinno dać radę zrobić przez macro
/cast [swimming] Travel Form

Ale nie wiem po co by on miał być tak po prawdzie.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
We'll be increasing the gold cap in Legion to 9,999,999g
W końcu jakaś zmiana dla mnie... choć marzenie o soft server gold capie w Legionie staje się deczko nieosiągalne... 120 mln raczej mi się farmić chciało nie będzie
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
Ale to raczej nie Void Lord, a tylko planeta w pełni skonsumowana przez Starych Bogów
permalink „beta Legionu” wysłany:
Blizzard nigdy nie daje dostępu do bet na podstawie preordera (wyjątkiem był "preorder" w postaci annual passa MoP-owego)
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
Danelar napisał :
Ciekawe, czy tam też był osesek Tytana, czy prócz tego po prostu dominują Kosmos?
Nie, jakby był to byśmy mieli przekichane - Void Lordzi nie wiedzą gdzie znajdują się jaja tytanów, wysyłają Old Godów na ślepo w nadziei że kiedyś trafią - udało im się trafić 2 razy.

1. W nienazwaną planetę która potem została zniszczona przez Sargerasa nim uległa pełnemu spaczeniu
2. W Azeroth
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
Kronika WojnoRzemiosła tom 1, strona 24 (poważne autorskie tłumaczenie na szybko by ja)
"Z przerażeniem Sargeras zorientował się, że to nie zwykła planeta. Wyczuł sny drzemiącej w jej rdzeniu duszy-świata - mroczne, przerażające koszmary. Macki Starych Bogów wbijały się głęboko pogrążając duszę śpiącego tytana w próżni (...)

Sargeras, niepokonany czempion tytanów po raz pierwszy w swym życiu poczuł strach. Przeraziło go to, że zarówno Panteon jak i Włodarze Pustki szukali dusz-świata. Nigdy nie spodziewał się, że coś może mieć tak wielką moc by z taką łatwością pochłonąć śpiącego tytana (...)

Gniew i cierpienie ogarnęły umysł Sargerasa. Jego serce bolało z żalu - wiedział że jest tylko jedno wyjście aby powstrzymać spaczonego tytana przed przebudzeniem.

Jednym zamachem swego miecza przeciął planetę w pół. Jej eksplozja zniszczyła Starych Bogów i ich spaczenie, jednak zabiła też śpiącą duszę tytana"

Tu masz oficjalną ilustrację do tego fragmentu
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Może i tak ale przecież dalej by mogli te CMy z Mopa zeskalować tak by były takie jak kiedyś
Raczej nie - kiedyś miałeś inne skille, oraz inne przeliczniki statów dla danego ilvl - musieliby zmienić technologię lub ręcznie balansować każdego mobka, bo ze skalowaniem "na pałę" jakie mamy obecnie skalowanie nas do starego contentu (timewalk) czyni go łatwiejszym niż był, a podnoszenie starego contentu do naszego poziomu (rocznicowe Molten Core) czyni go potencjalnie trudniejszym.

Odnośnie MC - były bardzo ciekawe dyskusje z całą matematyką z której wynikało, że z powodu skalowania na pałę insty w górę damage mobków "na sucho" jest ileś procent większy niż było to w świętej pamięci Vanilli (wszystko dzięki sztywnym przelicznikom statów), a całość generalnie była znośna do przejścia z powodu "działających" klas z nowymi skillami, małej ilości mechanik i outgearowaniu raidu jak już się WoD rozkręcił.
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Mi dla odmiany nowa wersja CM-ów będąca zżynką z Diablowskich Szczelin bardzo przypada do gustu. Lubię sobie biegać po dungach, a teraz przynajmniej będą robić się z czasem trudniejsze... wolę takie coś niż próbę śrubowania czasu co do sekundy
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
Nie, kronika oficjalnie retconuje i wyjaśnia rozmiar tytanów. Są oni więksi niż planety (wszak te są ich jajami) i nie zmieniają rozmiarów. Planety natomiast terraformowali na odległość przy pomocy stowrzonych przez siebie Keeperów, którym podległe są mechagnomy i inne małe tytaniczne stworzenia.

Sami tytani nawet nie postawili stopy na Azeroth bo bali się że go uszkodzą - np aspekty dostały swe dary poprzez channelujących je Keeperów.

Jedyny moment gdzie Panteon bezpośrednio zadziałał na Azeroth to wtedy gdy Aman'thul zdecydował że nie ma co się pierdzielić ze Starymi Bogami, sięgnął swą łapą z kosmosu i wyrwał (wielkiego jak góra, najpotężniejszego Starego Boga) Y'Shaarja z powierzchni planety jak jakiegoś pryszcza. Niestety Y'shaarj był tak wielki i potężny że dziura po nim do dziś się nie zagoiła a znamy ją jako Studnia Wieczności tudzież Maelstorm... nie ma to jak Nocne Elfy budujące swą cywilizację wokół blizny po staroboskim pryszczu...
Danelar napisał :
Aha - w takim razie mógłbym szanować i wspierać plany Sargerasa, gdyby nie fakt, że zepsucie Upiornych Władców zdominowało jego umyśł
I tu też masz nieaktualne info. Sargeras nie został spaczony przez upiornych władców, on ich sobie podporządkował jako pierwsze narzędzie do walki z Void Lordami... a dokładniej planu "skoro nie możemy pokonać Void Lordów to zniszczymy wszechświat co by przypadkiem oni nim nie zawładnęli"
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
A wyjaśnili jak duża jest rana zadana Sargerasowi przez Broxigara? Bo skoro są tacy wielcy to trochę przesadzone, że taki ork, który w porównaniu do Sargerasa to pchła, zdołał go znacząco zranić.
Wątek ten jest całkowicie pominięty tj wydarzenia Wojny Starożytnych są opisane tak jak występowały "pierwotnie" tj bez bez Knaakowej ekipy podróżników czasowych.

Przecież legion chciał przywołać Sargerasa na Azzeroth. Jak to oni wyjaśniają Skoro tytani sa więksi od planety? Portal zrobiony z studni by musiał być dla niego maksymalnie jak dziurka do klucza.
Azshara z ekipą przyzywali avatar Sargerasa - tytani technicznie mogli wydzielić "część" swojej mocy i wsadzić nią w takiego np Keepera ale wymagało to czasu i wielkiej ilości energii - Panteon chciał tak zrobić ze swoimi duszami jak Sargeras ich wszystkich wyrżnął na hita jednym spellem AoE, ale że nie mieli tego dostatecznie dużo czasu aby to przygotować całość nie wyszła i ich dusze miast zamieszkać w Keeperach uległy zniszczeniu

Skoro Sargeras przecinał sobie planety przez poł, to jakim cudem old godzi w wojnie starożytnych byli uznawani za silniejszych? Jak to tylko wyprysk na planiecie:p
Generalnie to ujawniono, że w wojnie z Old Godami walczyli Keeperzy i konstrukty tytanów - sami Tytani nie chcieli brać w niej udziału po tym jak Aman'thul nieumiejętnie wycisnął pryszcza i zostawił Azeroth dużą cieknącą ranę - dlatego Panteon grał "ostrożnie" gdy Sargeras stwierdził że się nie będzie pierdzielił.
permalink „da rade?” wysłany:
Z tą zintegrowaną kartą to wątpię byś uciągnął 20 FPSów na raidzie tak po prawdzie - miałem kiedyś podobnej klasy komp zastępczy i na zwykłych dungach wyciągałem 15 FPS a co dopiero o raidach
permalink „WoW Chronicle” wysłany:
Jeszcze jedno czy dobrze zrozumiałem, że Sargeras to najpotężniejszy tytan skoro zabił cały Panteon?
Na chwilę obecną tak - przynajmniej dopóki Azeroth się nie wykluje który jest potwierdzony do bycia najsilniejszym tytangiem
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Dew389 napisał :
nogananoge napisał :
@Dew389 Ty i tak robisz tylko lfry więc po co ci ta wiedza :)

Bo chcę wiedzieć.

ps. bardzo chętnie bym porobił Cm, ale po prostu nie mam z kim.
Jako że jestem jedynym obok Temcia miłym użytkownikiem tego foruma.

CM-y Legionowe będą działały jak Głębokie Szczeliny w Diabolo 3 - dungi w trybie CM będą miały swoje levele od 1 do ileśtam (możliwe że jak w Diabolo - do nieskończoności!).

Aby osiągnąć np lv 2 Halls of Valor, trzeba będzie przejść Halls of Valor lv 1 poniżej limitu czasowego (z tego co Blizz pokazał jest to 45 min)

Gear drużyny nie będzie skalował się w dół, ale by nie było tak łatwo z każdym level dunga moby będą miały więcej hp / dmg, oraz z czasem pojawią się pasywne przeszkadzajki w stylu "twoja drużyna traci co X sekund Y% max hp"

Im wyższy level dunga, tym lepsze nagrody będą oferować
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Quass napisał :
Castenar napisał :
Wie ktos może, czy będzie beta otwarta dla wszystkich?
Otwarte bety u Blizzarda zazwyczaj dotyczą wyłącznie gier F2P (Overwatch jest wyjątkiem, ale tu otwarta beta będzie trwać tylko przez 4 dni). W przypadku WoWa zawsze były zamknięte.
Redaktorze Pawle, wybacz iż podważam twoje kompetencje, ale pragnę przypomnieć że klasyczna, utęskniona przez wszystkich Vanilla miała otwartą betę! Co prawda była ona bardzo krótka (bo ledwo 2,5 tygodnia) i ograniczona do realmów US... ale była!
permalink „Nowości w Legionie” wysłany:
Już bardziej nie mogłeś tego naciągnąć, żeby się do czegoś przyczepić :d
Zawsze do usług!
Idź do strony: 1 ... 94, 95, 96, 97, 98 ... 117