Pewnie chodzi ci o PvE?
Na dzień dzisiejszy z Horde to zdecydowanie Trolle ze swoim "Berserking".
W przypadku Alliance wybór jest niejednoznaczny. Human sprawdzi się świetnie w każdej specjalizacji dzięki"The Human Spirit". W przypadku Demonology i Affliction dobrym wyborem będzie również Gnome, a w przypadku Destruction nawet Worgen.
Idź do strony: 1
„Rasa”
wysłany:
|
|
„Demo na skraju Legionu”
wysłany:
Jako, że dałem namówić się na powrót do gry przed BfA postanowiłem zdobyć Mythica Antorusa w 2 miesiące ze swoim Demonologiem. Oczywiście musiałem przygotować się do tego zadania mimo, iż ostatnio grałem na półmetku WoD. Ostatnie 2 tygodnie poświęciłem na zbieraniu informacji, tworzeniu symulacji i przygotowaniu postaci. Może nie jestem jedynym, który ma taki cel, więc postanowiłem się podzielić swoimi "odkryciami".
Obecnie jest to: Postać stworzona 14 czerwca ilvl 947, DPS 1,62M na Garothi(H) LINK LFR: 11/11 Normal 11/11 Heroic 8/11 Mythic 0/11 Analiza: Demonologa wybrałem przede wszystkim za jego wytrwałość, elastyczność i morderczy DPS, który przypłaca marną mobilnością, trudną rotacją oraz Haste build'owi, który nie daje chwili wytchnienia. Demonolog jest tym silniejszy, im więcej przyzwanych demonów posiada (według statystyk). Build musi być ukierunkowany na generowanie jak największej ilości Soul Shard'ów w jak najkrótszym czasie, dzięki czemu przyzwiemy jak najwięcej demonów (głównie Wild Imp'ów). Symulacje: -Grimoire of Service: LINK Rasa: Zdecydowanie Troll lub Human za wyśmienite raciale pod Haste. Statystyki: Haste>Mastery>Critical Strike>Versality i jak najwięcej Intellect. Talenty: W sumie nie ma tu większych różnicy, jako że nawet w ustawieniu MaxDPS masz solidne AoE -Shadowy Inspiration, -Improved Dreadstalkers, -Demonic Circle / Mortal Coil - zależnie, czy preferujesz mobilność lub awaryjny heal, -Power Trip, -Demon Skin / Burning Rush - Ta sama sytuacja. Wybór pomiędzy obroną, a mobilnością, -Grimoire of Service, -Demonbolt / Soul Conduit - W przypadku braku odblokowanego Thal'kiel's Ascendance lepiej radzi sobie Demonbolt. Po odblokowaniu tego traita lepszym wyborem będzie Soul Conduit, Crucible: LINK i liczenie sum. Najbardziej zależy ci na Light Speed + Infernal Furnace Legendarki: Aman'Thul's Vision oraz Wilfred's Sigil of Superior Summoning przydadzą się zawsze. To twoje najsilniejsze legendy. Jako uzupełnienie Recurrent Ritual. W przypadku, gdy zamierzasz zebrać 2-set z ToS'a zamień go na Sin'dorei Spite. Sety: 4-ro set z Antorusa da ci najwięcej korzyści, jeżeli nie planujesz zebrać dodatkowo 2-u set'u z ToS'a. Celujesz w takie części jak Back, Chest, Hands i Legs. Rotacja: Najtrudniejsza rotacja, jaką kiedykolwiek widziałem na Demo :D Nie raz doprowadzała mnie do k... Opener: -Upewniasz się, że jest przyzwany Felguard, -Odpalasz Berserking, jeżeli grasz Troll'em, -Demonic Empowerment, aby zboostować swojego pet'a, -Soul Bolt //W tym momencie powinieneś mieć 4 Soul Shard'y na odpalenie najsilniejszego Combo// -Call Dreadstalkers -Summon Felguard (Grimore) z Grimoire of Service, -Summon Doomguard, -natychmiast boost'ujesz to Demonic Empowerment -Soul Bolt, -Demonic Empowerment i Soul Bolt na przemian tak długo, do póki nie uzyskasz 4 Soul Shard'ów, -Hand of Gul'dan, -Thal'kiel's Consumption z bonusem od 11 demonów, Hodowla Wild Imp'ów kluczem do sukcesu, czyli stała rotacja: -Unending Resolve, gdy masz mniej niż 50% życia i jest dostępne, -Drain Life, gdy masz mniej niż 50% HP, -Life Tap użyj raz, gdy masz mniej niż 10% many (lub spamuj gdy biegasz, aż uzupełnisz do ponad 50%), -Miej zawsze aktywnego Peta, -Felstorm, gdy Felguard jest obok celu i jest dostępny, -Utrzymuj Doom na głównym celu, -Berserking zawsze, gdy jest dostępny, -Summon Doomguard, gdy dostępny, -Grimoire: Felguard, gdy jest dostępny, -Call Dreadstalkers, gdy jest dostępny, -Hand of Gul'dan, gdy masz 4 lub 5 Soul Shard'ów, -Demonic Empowerment, po przyzwaniu minionów. Ważne jest odpowiednie gospodarowanie ilością posiadanych Soul Shard'ów, aby posiadać ich odpowiednia ilość, gdy Summon Doomguard, Grimoire: Felguard i Call Dreadstalkers będą gotowe do użycia. Dodatkowo nie opłaca się używać "DE" po każdym summon'ie, tylko po przyzwaniu wszystkich minionów, które dasz radę przyzwać pod rząd i wzmocnić je grupowo, -Thal'kiel's Consumption, gdy jest dostępne i masz co najmniej 8 Wild Imp wokoło siebie (2 grupy). -Soul Bolt po Demonic Empowerment, gdy masz 4 lub mniej Soul Shard'ów. -Demonwrath, gdy wokoło twoich demonów jest 3 lub więcej przeciwników i gdy biegasz oraz masz więcej niż 50% many, -Soul Bolt, do generowania Soul Shard. Poprzedzaj go za każdym razem Demonic Empowerment, gdy masz talent Power Trip, aby zwiększyć ilość generowanych Soul Shard'ów Rotacja AoE:. Korzystaj tylko, gdy 3 lub więcej przeciwników jest blisko siebie. -Unending Resolve, gdy masz mniej niż 50% życia i jest dostępne, -Drain Life, gdy masz mniej niż 50% HP, -Life Tap użyj raz, gdy masz mniej niż 10% many (lub spamuj gdy biegasz, aż uzupełnisz do ponad 50%), -Miej zawsze aktywnego Peta, -Felstorm, gdy Felguard jest obok celu i jest dostępny, -Berserking zawsze, gdy jest dostępny, -Summon Infernal, gdy dostępny, -Grimoire: Felguard, gdy jest dostępny, -Call Dreadstalkers, gdy jest dostępny, -Hand of Gul'dan, gdy masz 4 lub 5 Soul Shard'ów, -Demonic Empowerment, po przyzwaniu minionów. Ważne jest odpowiednie gospodarowanie ilością posiadanych Soul Shard'ów, aby posiadać ich odpowiednia ilość, gdy Summon Infernal, Grimoire: Felguard i Call Dreadstalkers będą gotowe do użycia. Dodatkowo nie opłaca się używać "DE" po każdym summon'ie, tylko po przyzwaniu wszystkich minionów, które dasz radę przyzwać pod rząd i wzmocnić je grupowo, -Soul Bolt po Demonic Empowerment, gdy masz 4 lub mniej Soul Shard'ów. -Demonwrath, gdy wokoło twoich demonów jest 3 lub więcej przeciwników i gdy biegasz oraz masz więcej niż 50% many, |
|
„Demo na skraju Legionu”
wysłany:
Z tego co widzę, to już nawet launcher coś tam pobiera :D W takim wypadku lepiej mi bedzie porobić artefakty i skończyć storyline. |
|
„PST i problemy”
wysłany:
Witam. Mam małe problemy z PST.
Na początku nie mogłem zalogować się na swoje konto testowe, co udało mi sie naprawić poprzez reinstalacje serwera testowego. Tym razem nie moge dostać się do Zandalar'u, bo według serwera nie posiadam dodatku mimo, że już go kupiłem i aktywowałem. Jak patrze w ustawienia, to widnieje informacja, że posiadam tylko dostęp do zawartości z Battelchesta :< , chociaż mam dostęp do contentu z Legion. Jak temu zaradzić? |
|
„Demo na skraju Legionu”
wysłany:
jak dobrze pójdzie to w poniedziałek skończę HC :D
|
|
Witam Od kilku miesięcy community paladynów pracuje nad nowym build'em dla retpally do rajdowania, który jak większości z was wiadomo nie cieszył się uznaniem wśród społeczności vanilla i TBC z powodu dość mizernych wyników na vanilla i opinią, która ciągnęła się za tym aż do WotLK. Paladyn w Vanilla Przez cały okres podstawki Bizzard twardo uświadamiał graczy, że Paladyn jest klasą Wsparcia, która ma przede wszystkim leczyć oraz buffować, a dopiero potem wspierać szeregi grupy jako Tank lub DPS. Szczególnie dobrze to widać po przekroczenie granicy 60 lvl, gdzie Paladyn w roli Tank lub DPS znacznie ustępował na rajdach innym klasom. Paladynów w roli DPS spotykało się głownie na PvP, gdzie wykorzystywali swoje potężne Burst DPS oparte na RNG przydatne w walkach 1 na 1, a tanków głównie do farmienia instancji, gdzie mogli popisać się umiejętnościami w walce z nieumarłymi oraz solidnymi obrażeniami AoE. Zdecydowana większość paladynów obierała jednak ścieżke Holy, która jest uznawana za najnudniejszą i najskuteczniejszą formą healowania w Alliance. Cały build opierał się na spamowaniu Flash of Light, buffowaniu i nakładaniu "przeżywajek" na sojuszników. W razie potrzeby mogli zadać niewielki DPS przy pomocy SotC, SoR i Consecration Retpally w 1.12.1, czyli najbardziej znienawidzeni gracze Obranie ścieżki "Retardyna" było czymś w rodzaju antyspołecznej egzystencji, która zmuszała nas do "okradania" innych klas z ich bezcennych item'ów tylko po to, aby po nafaszerowaniu się eliksirami i używkami osiągnąć w rajdowaniu poziom Fury Warriora z odciętą ręką, który wykorzystuje połowę skilli. Cały build opierał się na zrobieniu z Retpally pseudo Arms Warrior'a, który za pomocą swojej wielkiej i wolnej broni dwuręcznej starał się uaktywnić SoC. Był to build oparty głównie na Auto Attack i Attack Power, więc niewielu z nich udawało się osiągnąć 50-60% skuteczności pozostałych DPS w czasie rajdu, a przeciętna wynosiła marne 30-40%. Gdy popatrzymy na te wartości i przypomnimy sobie, że potrzebowali ważnych dla Warrior'ów item'ów, to można zrozumieć skąd wzięła się taka negatywna opinia o nich. Retpally SoR build. Co to jest? Niewiele osób wie czym jest ten build przez co podejście społeczeństwa jest dość negatywne. Wbrew pozorom jest on tak stary jak WoW i wychodził z założenia, że SoR jest bardziej stabilnym źródłem DPS, niż SoC, a spell power lepiej współgra z "używkami", które zażywa większość paladynów do PvE. Podsumowując pozwala paladynowi wyciągnąć większy DPS w każdej sytuacji, gdy opłaca się zażyć drogocenne eliksiry i użyć SotC na celu. W przeciwieństwie do Shockadin'a skupia się on przede wszystkim na drzewku Retribution zwiększającym zadawane obrażenia przez Paladyna. Na podstawie danych zebranych z rajdowych logów mniej niż 5% Retribution Paladynów używa obecnie tego build'u. Spelladin, czyli iskra nadziei. Jest to odmienne podejście do problemu, z którym borykali się paladyni. W artykułach z okresu poprzedzających TBC można znaleźć wiele eksperymentów prowadzonych z build'em SoR, który w niektórych przypadkach osiągał podobne rezultaty co build oparty na SoC. Po przeanalizowaniu tych doświadczeń okazało się, że SoR build znacznie lepiej współpracuje z innymi zestawami eliksirów i ekwipunku, niż sądzono kiedyś. Przekłada się nie tylko na obrażenia Seal'u i Judgement'u, ale i pozostałych ofensywnych spell'i paladyna oraz używek takich jak Shadow Oil, czy Dragonbreath Chilli. Ponieważ SoR aktywuje się wraz z każdym trafieniem broni, to zwiększa również szanse na aktywowanie dodatkowych efektów, co przekłada się na większy PPM. W porównaniu do AP build udało się uzyskać 40% wzrost DPS z Windfury/The Hungering Cold/Ironfoe*, co dalej nie zadowalało community. Ratunek przyszedł z dość niepozornej broni zwanej , która dzięki swojej specyficznej umiejętności może zagwarantować Paladynowi użycie Auto Attack co sekundę co przekłada się na jeszcze większy PPM! Przez ok 90 sekund na Naxx Spelladin jest w stanie osiągnąć DPS na poziomie BiS Fury Warrior'a (stan na dzień dzisiejszy). Potem broń nadaje się do wyrzucenia, więc warto wyfarmić jej duże ilości na zapas. Przykładowe build'y: DPS 11/8/32 Spoiler (pokaż ) Hybryda 21/0/30 Spoiler (pokaż ) Warto zwrócić też uwagę, że: - build preferuje szybsze bronie, co w przypadku broni jednoręcznych pozwala nam doposażyć się w Tarczę lub Off-Hand. - zalecane jest posiadanie kompletnego setu T2 i T2.5, co nie powoduje wielu problemów z losowaniem itemów w czasie rajdów. - dzięki SoR nie będziemy opierali się na szczęściu w aktywacji SoC, więc zadawane obrażenia będą pewniejsze oraz stabilniejsze. - szybsze bronie dodatkowo lepiej wykorzystują zalety Vengeance, JotC i JoW. - w przypadku braku lub niechęci posiadania MCP lub innej broni 2H możemy pozbyć się Two-Handed Weapon Specialization i zaoszczędzić 3 pkt talentów - Bez drzewka Protection tracimy ok. 6-8% DPS'u, lecz za te 8 pkt możemy wzmocnić drzewko Holy, co w połączeniu z dużą ilością Spell Power zrobi z nas bardzo dobrego healera bez konieczności zmiany build'u - build również lepiej radzi sobie z niektórym wolniejszym uzbrojeniem i SoC. Lvlowanie jako Spelladyn? Tu mam niestety złe wieści, gdyż z powodu braku dobrych itemów z Spell Damage na poziomach poniżej 50 lvl zalecamy skorzystanie z klasycznego AP build, gdyż będziej bardziej skuteczny. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby skupić się na SoR kosztem DPS'u. Pierwsze satysfakcjonujące wyniki można uzyskać, gdy zdobędziemy oraz na 42 lvl'u. Z pierwszych dungeon'wów i rajdów na 50 lvl+ interesują nas głównie cloth'y z dużą ilością spell power, wiec ilość Armor'a może bardzo zaskoczyć. W związku z tym możemy dalej ciągnąć AP build aż do zdobycia 5-cio setu Jedgement Armor kosztem dps. Od tego momentu Spelladin wyraźnie dominuje nad Warradin'em Źródło: https://classicwow.live/gui... "BiS list" i Discord paladynów: https://discord.gg/dagnxaS *Ironfoe został przetestowany na serwerze prywatnym z 10% szansą na proc, podczas gdy jedyne udokumentowane testy z okresu Vanilli świadczą, że było to pomiędzy 2.5%, a 4.5%. |
|
Na bieżąco sprawdzamy mechanikę Classic'a i implementujemy zmiany. Puki co większość najważniejszych cech build'u działa zgodnie z naszymi założeniami oraz czekamy na 3 odpowiedzi od blizzard'a w związku ze zgłoszonymi bugami. W najgorszym wypadku DPS powinien zmniejszyć się o 5-8%. Dodatkowo pojawiły się sytuacje, w których niektóre spell'e, debuff'y i buff'y działają jeszcze bardziej na korzyść build'u niż na serwerach prywatnych. |
|
Idąc tym tokiem myślenia możemy uznać wszystkie obecne build'y z Vanilli za herezje, które można wykluczyć wciśnięciem jednego klawisza oraz opublikowaniem channel logów. Gdyby doszło do tego, że któryś ze speców MUST TO BE musiałby się pożegnać z rajdowaniem, gdyż na Classic będzie znerfiony i "znacznie słabszy niż go weterani pamiętają", to społeczność zjadłaby ich żywcem. Idąc z kolei tym tokiem myślenia można zasugerować, że wprowadzane zmiany nie będą zbyt inwazyjne do tego, do czego przyzwyczaiła się społeczność prywatnych serwerów. Skoro korzystamy z mechanik, które starały się jak najwierniej odwzorować te z oryginalnego serwera i uzyskaliśmy 50-70% wzrost skuteczności Retpally "próbując wynaleźć koło na nowo", to ile mogą nam z tego zabrać? Góra 10%? Już sam fakt, że na Classic niektóre z nakładanych debuffów stackują się na bossach, podczas gdy na żadnym privie ich odpowiedniki tego nie robią i nie zostało to uznane przez Blizz za bug może sporo namieszać w kompozycjach rajdowych. Dlatego na bieżąco sprawdzamy każdy podpunkt z listy rzeczy do sprawdzenia, aby upewnić się jak to będzie działało na Classic coraz bardziej precyzując nasze wyniki i na razie nie zanosi się na to, aby projekt nie wypalił. |
|
„Co z tym dropem na raidach...”
wysłany:
Czasem zdarzają się osoby, które najzwyczajniej ukradną loot i ewakuują się Hearthstone. Niektórym po prostu nie chce się czekać tygodni albo miesięcy, aby zdobyć wymarzony item. Jest to często spotykane na pugach. W takich chwilach najwyraźniej czuć "ducha vanilli".
|
Idź do strony: 1