WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Temahemm

Idź do strony: 1 ... 58, 59, 60, 61, 62 ... 177
permalink „Guild Wars 2 BETA KEY” wysłany:
Klucze rozeszły się w około 2 godzinki od 9 rano były dostępne ;)
Dzisiaj rano dostałem wiadomość od Curse na maila, przejrzałem szybko i miałem wrażenie, że to tylko dla użytkowników Curse Premium. Super.
Blizzard chyba to do siebie ma, że tak szybko nie pracuje. Boss strefy startowej dla Taurenów, jakiś Grimtotem, był zabugowany dwa miesiące po premierze. A na WoWHeadzie dość dużo komentarzy odnośnie tego znalazłem. Identyczna sytuacja z końcem Dun Morogh. Ale bez tej bety i zgłaszania błędów, pomimo ich refleksu, finalna wersja byłaby jeszcze bardziej "niefinalna" :d.

Na projekcie z niemieckiego miałem wraz z grupą zrobić plakaty na każdy miesiąc (tak więc w grudniu pisaliśmy o świętach, a w kwietniu o Prima Aprilis) i wysłać do innej szkoły w Niemczech. Odesłali nam podobne plakaty i, mimo że polskiego się nie uczą, niektóre były po polsku :D!
permalink „Rekrutacja” wysłany:
A to powiedzcie mi - czy w takim razie nawet gdy wprowadzą polską wersję WoWa, to jak z tym RAFem i SORem będzie? Prawa nie zmienią przecież .
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
@up TAK KRÓTKI POST? O.o
Ale że jak na mnie, czy po prostu się zezłościłeś :D?

(IMO latanie jest useless. Zabija eksplorację i questowanie)
Szczególnie podczas levelowania w Hellfire Peninsula. Taka ciekawa lokacja.


Na latanie po Outland nie potrzeba licencji, Expret Riding wystarczy. LINK
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
On miał na myśli to, że teraz w Pandarii tak fajnie wymyślili, że i od PvP tak łatwo nie uciekniesz i nie będzie to tylko takie desantowanie w wyznaczone miejsca. Ale właśnie o to chodzi - w Pandarii. Outland to Outland :d.
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
Taki achievment za explore np. Hellfire. Połowa graczy nie dotknęła tam ziemi gdzie indziej niż w honor hold/thrallmar
To ja jestem w tej ciekawszej połowie z aczikiem :d. Zgodzę się, że eksploracja bez latania jest w pewnym sensie lepsza, ale musi być jakiś tego powód, Pandaria i jej wodospady są dobrym powodem, wypalona ziemia Hellfire już chyba nie :D. Może niektóre lokacje mniej się do tego nadają po prostu.

@Swarog (Twaróg ) - hej :d.
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
Un'Goro Crater, takie mokre, a pierwszy raz o tej lokacji usłyszałem dwa lata po tym, jak zacząłem grać. Nigdy tam nie byłem, podobno można tam spotkać Tyranozaura. To samo ze Swamp of Sorrows. Lokacje legendy.

EDIT

Silithus, omatko.
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
Od Cata wszyscy levelują w Plaguelands :/. W Feralas, Felwood i Winterspring prawie nikogo nie spotkałem. Plaguelands bardzo fajne zresztą.


Wyłączcie muzykę.
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
Wg. dungeon finder troche niszczy questowanie, bo pójdziesz pare razy na dunga i już muisz lecieć gdzie indziej po inne questy, bo te są już lekko kijowe
Smutne, ale dokładnie tak. Mam na dwóch charach Classic Dungeon Mastera, na każdym robiłem wszystkie questy, starałem się wchodzić tylko raz (powtarzałem tylko wtedy, gdy nie zrobiłem jakiegoś questa lub aczika). I właściwie przez moje levelowanie w połowie strefy miałem questy na zielono (takie coś zdarzyło mi się w Feralas i Ashenvale), Stonetalon Mountains w ogóle mogłem pominąć, bo były na szaro. W Hordzie to samo, Arathi Highlands papa. Chciałbym móc korzystać z obydwóch form levelowania jednocześnie :D.
permalink „Latanie Wierzchowcem” wysłany:
Mnie bardziej interesuje zapobieganie apokalipsie Azeroth niż to, co robi przeciwna frakcja.

Mnie też. I chciałbym też marchewki zbierać z hordziakami. Ale zaraz potem płaczę za Ashenvale i zaczyna się "oni zaczęli" http://img837.imageshack.us/img837/2849/trolfejs.png. W końcu mądrzejsza strona będzie musiała odpuścić, ale to nie będzie pewnie miało miejsca, Wrathion już się konfliktem zajmie ;_;. Albo Sargeras :d.

BTW, jak tak cały czas umieszczam Sargerasa w roli największego złego, to mam wrażenie, że on będzie overused zanim w ogóle się w WoWie pojawi. Bardzo często jest typowany na last bossa, jak się już ukaże, to ludzie mogą nie być specjalnie zaskoczeni :d. Albo to tylko ja.

@Swarog - no mógłbym to levelowanie wyłączyć, ale wtedy to już nie tak samo :D. I tak te lokacje zaliczam zawsze do końca, żeby mieć o nich większe pojęcie (acziki za eksplorację i questy obowiązkowo), nawet jeśli wyprzedzam je o, powiedzmy, 2 levele. Ale byłbym bardziej zadowolony, gdyby poznawanie lokacji i jednoczesne poznawanie instancji (obie są super dla mnie :d) nie odbywało się kosztem ich trudności. Tego nie da się idealnie zbalansować, ale nadal można to poprawić :>.



@down - to była precyzyjnie wymyślona prowokacja, miałem od Ciebie te informacje wyciągnąć. Jestem tak cienki w temacie pogańskiej polski, przykro mi :D.
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
Star Wars - The Old Republic ma już trial na tej samej zasadzie co WoW - max. lvl to 15., można grać do woli bez ograniczeń czasowych. Wiem, że śmiejecie się z tej gry i jak macie zły humor, to sobie ją wspominacie http://img837.imageshack.us/img837/2849/trolfejs.png, dla mnie jednak AŻ TAK beznadziejna nie jest, ma swój urok. Nie zdążyłem jej głębiej poznać podczas tych darmowych weekendów, teraz jest okazja .
permalink „Gierczymy! ” wysłany:
Demo Quantum Conundrum już w PS Store (na Steamie już dawno) - 1,7GB. Jakieś D&D też jest.
permalink „League of Legends” wysłany:
Bardzo przyjemne rzeczy się w LoLu szykują (ale chyba z wardów dla Eleisa's Miracle zrezygnowali :<<<<<<<<<<<<<), Evelynn i Twitch dostaną fajnego reworka (nie wiem co z Karmą), Xin chyba też jakieś większe zmiany dostanie, NO I ZYRA :d. Właściwie to żadna z nich mnie nie dotyczy, ale miło popatrzeć, że robią coś poza buffowaniem LeBlanc .
permalink „Filmy” wysłany:
W sobotę na TVNie leci Prestiż z Hugh Jackmanem i Christianem Balem. Nawet nie wiedziałem, że to Christoper Nolan reżyserował :D. Ładnie miażdży mózg na koniec.

Czekam też aż będą Animacje Studia Ghibli na TVP Kultura powtarzać, nie załapać się na Totoro to nieszczęście :'<.
permalink „League of Legends” wysłany:
Morello dropped several hints regarding her gameplay:

Zyra has a comboing mechanic which, according to Morello, has never been seen in a MOBA before. (He has also stated that the mechanic is not like Invoker from DOTA).
He has compared her mechanics to Orianna and Anivia, and stated that it will be more in-depth than Brand's comboing.
Quotes from Morello:
"Oddly, she might be able to jungle."
"AP mid is definitely a primary role for her...but might be able to play outside mid in the current meta."
"One of her abilities spawns a seed on the ground that, initially, does nothing."
"2 hard cc and a slow"
"Yes" (In response to the question if any of her CC is multitarget)

It is hinted that Zyra is not made of flesh, and is a plant-themed champion.
Has some type of delayed nuke. Apparently good for jungling
LINK
Idź do strony: 1 ... 58, 59, 60, 61, 62 ... 177