WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ninger

Idź do strony: 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 ... 23
Razem z wejściem MoPa do gry został wprowadzony wadliwy kod (tak się mówi na forach), który znacznie podniósł wymagania gry co do grafiki. O ile w Cata grałem na Good i wszędzie było to w porządku, tak teraz na Low mam spadki FPSow nawet w szczerym polu gdzieś w Outlandzie. Ba, od poniedziałku gra stała się w ogóle niegrywalna (wymieniłem wtedy sterowniki na nowsze, może zbieg okoliczności) gdyż karta graficzna nagrzewa się do ponad 90 stopni i wyłącza komputer. Zainstaluj sobie program do pomiaru temperatury podzespołów i zobacz ile mają stopni kiedy robi się zwieszka. Jeśli będą w porządku to możesz spróbować jeszcze zmiany sterowników, ustawienia Directxa na 9 albo czekanie aż ActiBlizzard przyzna (tak, ja o wszystkie problemy winię Activision), że spieprzył sprawę i wypuści stosowną łatkę optymalizującą kod.
http://student.agh.edu.pl/~witalis/img/temp.jpg

Yup, z całą pewnością dysk nie wyrabia.

Oznaką niewydolności dysku twardego jest charakterystyczny "chrobot" jak mniemam. Jeśli go nie słychać, to raczej nie jest jego wina.
permalink „Kolcze (Mail)? Broń?” wysłany:
Gdybyś nie nosił kuszy/łuku/strzelby to w drugi slot mógłbyś włożyć jednoręczny toporek (i wtedy byś chodził z dwoma jednoręcznymi toporkami albo mieczami).
permalink „Hunter Aggro” wysłany:
Jak grasz sam to włącz Growl.

A co do instancji to pewnie rąbiesz na dzień dobry z Multishota i tank nie nadąża zebrać aggro z całej grupy mobów. Skup się na tym jednym którego atakuje on i powinno być ok.
permalink „Badanie dotyczące gier” wysłany:
Zachęcony wypowiedzią August zrobiłem ankietę. I nie było tragicznie. Jedyną taką tragedią to brak odpowiedzi "nigdy" w przedostatniej części.

Wolę tą od tej idiotycznej kobyły, która ostatnia krążyła po sieci (o walce w MMO - ale walce z kim?) i sprawiała wrażenie, że jej twórcy o grach słyszeli tylko z artykułów "Grał i zabił".
permalink „Assi rouge ” wysłany:
Fajnie by było mieć talent Subterfuge, bo możesz wtedy wkręcić Garrote, Cheap Shot i Ambush zanim Cię wyrzuci ze Stealth. Jako, że grałeś juz Subtlety powinieneś o tym wiedzieć, z tym że w Assassination Garrote i Rupture regenerują energię, także warto jej użyć w tej kombinacji.

Łatwiej jest utrzymać S&D, jako że odnawia się przy każdym użyciu Envenom. I chyba tyle różnic, ataki jak podano wyżej.
Bluearga napisał :
Zaczęłam grać na globie i po prostu trochę się zdziwiłam tym faktem, że nie jest tutaj wszystko dopięte na ostatni guzik.
Masz rację, płacimy grubą kasę i w zamian dajemy się Blizzardowi rypać w dupsko bez nawilżenia. Gra na globie jest zupełnie nieopłacalna.
permalink „Filmy” wysłany:
Nie oszukujmy się, "bajki" na CN to typowe rycie beretu, w żadnym razie nie powinny być włączane dzieciom ;-)
Nie wszystkie. Właściwie to kiedyś wszystkie ją uwielbiały, zmieniło się to dopiero po Rozdarciu (tak to po naszemu?). Po nim większość elfów poszła w stronę druidyzmu, a garstka innych pozostała przy "starej" magii i została przez druidów wypędzona. Żyli sobie na uboczu (np. w Dire Maul) aż do Kataklizmu, kiedy stwierdzili że powinni wrócić do swoich braci. No i tak ich mamy.
permalink „ENCHANTING MORDEGA !” wysłany:
1) Kupuj tanie zieleniaki z Cataclysm i je disenchantuj
2) Rób questy w strefach Cata i nagrody disenchantuj
3) ???
4) Profit
Może zacznijmy od zdefiniowania najprostszego "zła". W świecie wojny za takie możemy uznać bezpodstawną agresję. I tak:

Ludek napisał :
Ner'zul owszem, był orkiem, jednak stał się "zły" przez to co zbezcześciło jego pobratymców - klątwę krwi od Płonącego Legionu... wcześniej był, ujmę to... mocno neutralny...

Ner'zhul zapoczątkował mordy na Draenei. Nie ma mowy o neutralności, Orkowie stworzyli pierwszą definicję Hordy, a jego czyny były złe same w sobie.

Odnalezienie Draenoru jak i klątwę Orkowie zawdzięczają głównemu skautowi Legionu - Kil'Jaedenowi, przedstawicielowi najpotężniejszej, śmiertelnej rasy światłości (a więc alianckiej :D) w lore - Eredarów...

Światłość jest tak samo Przymierza jak i Hordy. Taureńskie Słońce to ludzka Światłość. Że nie wspomnę o Belfach. Draenei mają złe korzenie, nie można zaprzeczyć, ale uciekając od nich wyewoulowali w zupełnie nową rasę. W przecieństwie do Orków, którzy jak urwali się ze smyczy Legionu dalej są tymi samymi Orkami jak się okazuje.


Podczas Wojny Starożytnych narodził się Deathwing, czołowy buldożer Azeroth - smoki były wtedy, alianckie gdyż żadnej Hordy na Azeroth nie było
Aspekty były i są niczyje, bo są strażnikami nad światem zamieszkanym przez Przymierze i przez Hordę. Stoją ponad tym towarzystwem.
I faktycznie, chyba jedynym chlubnym wyjątkiem jest Deathwing, który bezceremonialnie się sprzymierzył z Hordą (która napadła na nieagresywny świat) i występował w jej imieniu. A Alexstrasza nawet po uwolnieniu nie była częścią Przymierza.

Medivh ludzki mag, opętany przez Sargerasa otworzył mroczny portal
Na spółkę z Gul'danem. Z tym, że to grzech jednego człowieczka, a po drugiej stronie Gul'dan i całe rzesze żądnych zabijania pro forma orków. Ludzie nigdy nie zamierzali się wędrować w drugą stronę w celu podboju.

(pierwsza i druga wojna to losowa napieprzanka spowodowana przez kilka alianckich ras)
Dziwnym trafem nie między sobą jak przystało na krwiożerczych łupieżców, a z kimś kto przyszedł ich wymordować z zewnątrz. I nie wiem jak oni mieli to wywołać.

Trzecia wojna... Król Lisz (ówczesny Ner'Zul) nie był hordziakiem jak wam się wydaje... był nieumarłym... ponieważ w lore nieumarły nie równa się opuszczony, Plaga nie jest dziełem Hordy więc... Kult Potępionych jest za to aliancki do bólu... założony przez ludzia, rozbudowany przez ludzia...

Twórca Plagi nie jest złym Hordziakiem, ale Draenei którzy się odcięli od demonicznych braci już tak.

Nocny Elf Illidan na zlecenie Eredara Kil'Jaedena we współpracy z prawie-nocnoelfickimi Nagami i wysokimi elfami robi rozróbę w Outlandzie...
Tak, tylko z kim on tam walczył... A tak, z Orkami zaprzedanymi Legionowi i z reprezentantami Legionu osobiście (Maghteridon).
Illidan został wyklęty przez Nelfy i był przez nie ścigany, więc nie można mówić że je reprezentuje w jakikolwiek sposób. To już abstrachując od tego, że NE do Przymierza nie należały (chyba że do Wielkiego, tego z Hordą w składzie).
PS. Do Outlandu poszły Krwawe Elfy, nie Wysokie.

Ludź Arthas staje się Królem Liszem, jest żywy... jest więc człowiekiem... Aliantem
A Ner'zhul dalej jest Orkiem. Hordziakiem.

(już w TBC)
Wysoki Elf Kael'thas próbuje sprowadzić swojego aliant-kumpla Kil'Jaedena do Azeroth - 2 z 3 "głównych bossów większopatchowych" są rasy alianckiej
Nope.

Całe WotLK to siekanie ras alianckich... przy okazji nowym Królem Liszem zostaje Aliant... a Varian kompletnie bez powodu wypowiada wojnę pokojowo nastawionej Hordzie...
Nope.

W Cata blizz starał się uczynić z Hordy tą złą stronę... jednak trochę im to nie wyszło biorąc pod uwagę, że przedstawiciele Młotu Zmierzchu, Kultu Ognia oraz sam główny boss są rasowo alianccy
Nope.

Za to w MoPie w końcu Horda może być zła sama z siebie... jak przez 4,7 miliarda lat lore...
Fix'd for you.

Konkluzja:
Nope, nope, nope*.

* - nope zastępuje odpowiedzi na kwestie wyjaśnione wcześniej.
Przeczytałem wstęp. Pewne rzeczy lepiej wyprostować jak najszybciej, bo bzdury niosą się najlepiej a ja nie chcę czegoś takiego czytać drugi raz.

Nie ma unikania odpowiedzialności "bo złe demony dały im się napić krwi i oni oszaleli". Demony w uniwersum zwykły atakować jednostki podatne na zepsucie i taką zresztą postacią był Ner'zhul. Co zresztą jest napisane na Wowpedii:
Ner'zhul was the chieftain and elder shaman of the Shadowmoon clan and one of the most popular figures in orcish society. He was admired, respected and venerated by all for his deep connection to the spirits, and was the closest thing the orcish race had to a single leader prior to the foundation of the Horde. However, deep within, Ner'zhul craved a power he did not have...
Rzekłbym, że dramat był kwestią czasu nawet w przypadku braku demonów, acz to zbyt delikatna poszlaka żeby z całą pewnością to stwierdzić.
Draenei różnią się budową fizyczną (nie samym kolorkiem) od Eredarów co mi daje podstawy do uznania ich za osobną rasę na zasadzie Trolli i NElfów.

A wracając do Ner'zhula to nigdy nie został wskrzeszony jako Nieumarły, a jego dusza została wbita w Tron Mrozu. ORCZA dusza i takowa świadomość.
Wszystkie odpowiedzi są w jednym temacie. Tym

Poza dwoma:
2) Pieniądze są pobierane jak tylko skończy się opłacony okres, jeśli tego nie chcesz to przed upływem opłaconego abonamentu anuluj subskrybcje.
3) Skille są za darmo a talenty masz już z MoPa, niezależnie od tego jakie masz kupione dodatki.
permalink „poradnik pisania makr” wysłany:
Z tego co pamiętam komuś na forum już się marzyło takie macro, ale nie da się uzależnić atakud od ilości CP, co najwyżej sekwencje, że co trzeci jest finisher. Swoją drogą, gdyby się dało robić rozbudowane funkcje warunkowe to całą walkę w jednym klawiszu możnaby zamknąć. Co to za zabawa?
Idź do strony: 1 ... 8, 9, 10, 11, 12 ... 23