WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
@liq

LINK

Jak zwykle zdają sobie z tego sprawę : )
  Tomia
permalink wysłany:
Dla mnie tygrysy to od zawsze najlepszy typ naziemnych mountów, po prostu najlepiej wygladaja i biegaja. Moim głównym mountem na wod to vicidus tiger. Żadnych smoków itp. nie używam jak nie moga latać, bo to głupio wygląda. Dlatego podwójnie mnie to wnerwia.
Większość nowych mountów na WOD, dostępnych z poziomu gry, to wersje biegających po swiecie mobków. Co najwyżej w niektórych przypadkach dodali jakieś siodełko. Wszystkie kozy, słonie, yeti występują jako moby, więc zrobienie z nich mountów nie było takie trudne.
Niech sobie dodaja do sklepu nowe rzeczy, ale niech to robia tez w grze za ktorą płacimy. Niech nikt mi nie mówi, ze nie widzi różnicy jakościowej w tym do dodają do sklepu i do gry.
permalink wysłany:
Spokojnie, Pan od informatyki juz pracuje nad naprawa tego.
permalink wysłany:
Mnie wkurwia to że Wod jest spóźnionym i niedokończonym dodatkiem a mimo zamiast pracować nad tanaan, faralohn i innymi pierdołami z którymi się nie wyrobili, to nie wolą dodać kotka do sklepiku za $$$ którego i tak kupi 20-30% graczy. Czy ponad rok soo nie dało mi do zrozumienia że ten blizz shop to tylko łańcuch który mi przeszkadza.
permalink wysłany:
Tobie przeszkadza a oni na tym zarabiają, najwyraźniej na tyle dużo, że opłaca się im zwiększać jego ofertę. A, że WoD sprawia w paru miejscach wrażenie niedokończonego to masz rację. O Faraholn to można zapomnieć ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
liq napisał :
Powtórka z rozrywki. Czyli problemy z serwerami z pierwszego tygodnia WoD, Chociaż tym razem tylko część serwerów pada
http://eu.battle.net/wow/en... w tym mój na chwile przed wbiegnięciem do rajdu

Już myślałem że to ja jestem jakimś wybrańcem. Wiesz droga losowania Bliizz mnie wybrał z 10 milionów kont i stwierdził... ten typ dziś nie pogra i ciach character not found. Jednak się myliłem.
  Quint
permalink wysłany:

Tyle w temacie.
  Raw
permalink wysłany:
Kolejne poprawki graficzne zostaną dodane do gry:

http://eu.battle.net/wow/en...

W komentarzach można przeczytać wiele próśb o zaktualizowanie starego contentu w ten sposób co w MoP/WoD, skoro Blizzard jest w stanie od 10 lat ulepszać swój silnik graficzny, to jak myślicie, doczekamy się wszystkich krain i miejsc w grze na jednakowym poziomie graficznym w przyszłości?
permalink wysłany:
Nie doczekamy się tego, bo Blizz nie chce powtórki z Cata. Sami powiedzieli, że więcej takiego czegoś nie zrobią. Za dużo jest do zrobienia przy odnawiani i zajęłoby im to więcej czasu niż stworzenia tego wszystkiego od nowa.

Moim zdaniem powinni kiedyś wydzielić jakiś malutki team (jak np. teraz odpowiedzialny za nowe modele), który zajmowałby się powolnym odnawianiem starego świata, kraina po krainie w mniejszych patchach na przestrzeni kilku dodatków. To byłoby najlepsze rozwiązanie.
permalink wysłany:
benylancoch napisał :
Nie doczekamy się tego, bo Blizz nie chce powtórki z Cata. Sami powiedzieli, że więcej takiego czegoś nie zrobią. Za dużo jest do zrobienia przy odnawiani i zajęłoby im to więcej czasu niż stworzenia tego wszystkiego od nowa.

Moim zdaniem powinni kiedyś wydzielić jakiś malutki team (jak np. teraz odpowiedzialny za nowe modele), który zajmowałby się powolnym odnawianiem starego świata, kraina po krainie w mniejszych patchach na przestrzeni kilku dodatków. To byłoby najlepsze rozwiązanie.

A co się stało z Cata takiego? :O
  Savrash
permalink wysłany:
A co się stało z Cata takiego? :O
Przeczytaj te dwa posty nad tobą to się dowiesz...
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Czy ja wiem Cata za starcie było fajne mimo iż odświeżyli stary świat.
  driki
permalink wysłany:
Ktoś mi powie po co mają odnawiać świat który stworzyli i samoistnie go zniczyli dodająć zretardziałe rdf-y? ja grając RP nie widuje praktycznie ludzi na expowiskach i to na praktycznie każdym przedziale lvlowym, to smutne czuć się jakby sie grało w singla, jedynie czasem widze jak ktoś przelatuje(pewnie farmic transmogi ew profki) i to tyle:D na dreanorze jest znacznie lepiej poprzez blokade fly mountów i jest szansa jeszcze zobaczyć ludzi ale azeroth/outland to już cięzko no chyba ze dps-i którzy sobie questuje i czekają przy okazji na inste:)
permalink wysłany:
Odnowa świata jest dla nowych graczy, bo nawet po odnowieniu w Cata, krainy, a szczególnie zadania są strasznie archaiczne i przez to odpycha nowych graczy. Świetne zadania zaczęły się dopiero od mopa (lub w cata, jako takie przejście od przynieś, wynieś, pozamiataj do "narrative story driven quests")

Nie wiem czy w 6.0.3 są odnowione niskopoziomowe dungeony, ale w alfie widziałem jak Blizz odnowił 2 czy 3 stare dungi z podstawki (przedziały poziomowe tak koło 20-40).
  Raw
permalink wysłany:
Klimatu gry odnowa graficzna starego contentu nie zabije, bo w MoP i WoD jest on zachowany w 100%. Po prostu góry, budynki, niebo, chmury, moby, npc, cała roślinność, ukształtowanie terenu i jego powierzchnia powinna być na takim poziomie jak w MoP i WoD i nie byłoby problemu. Wyobraźcie sobie SW i jego wnętrza z takimi szczegółami jak Garrisony