WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dodatek Mists of Pandaria

  Craguz
permalink wysłany:
Raid groups are no longer necessary to enter pre-Mists of Pandara raid dungeons. Enemies in these raids that previously required more than one player to defeat are now more easily dealt with by players battling alone.
"Przeciwnicy w owych raidach, którzy wcześniej wymagali więcej niż jednego gracza do zabicia, są teraz łatwiejsi do pokonania przez graczy walczących samotnie."

Po prostu stwierdzili fakt.
permalink wysłany:
Zapewne chodzi o usunięcie mechanik wymuszających obecność drugiej osoby - np Gunship Battle w ICC, który ma auto wipe jeśli jedyna osoba wsiądzie do działka (co zrobić trzeba... wszak by wygrać należy ostrzelać wroga) lub Cthun dostający świra jeśli solująca go osoba wejdzie mu do brzuszka (a trzepanie go godzinę na debufie 99% dmg nie jest ciekawe), czy też legendarne restartujące walkę mind controle (patrz TK i AQ40 - bo nie ma to jak spawnujący się z nienacka bloodworm przez którego masz reset...)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Craguz
permalink wysłany:
Przeczytaj post znajdujący się nad Twoim postem... Blizz tylko stwierdził fakt, a nie od razu zmienia wszystko co jest za trudne dla przeciętnego gracza :d

Co do Mind Controla (bug, który wymaga naprawy), to wystarczy zmienić spec, a C'Thuna da się szybciej zabić, gdy walczysz równocześnie z Ouro - w tym wypadku jednak potrzebny jest skill :)
  Craguz
permalink wysłany:
Patch 5.1 wejdzie już jutro!
Aventura napisał :
Pozwolę sobie od razu lekko zaspoilerować, ponieważ postanowiłem czytać prawie każdy quest napotkany w Pandarii. W Jade Forest w wiosce Pearlfin Village jest scenka role-play, w której Sky Admiral Rogers zdradza nam prawdopodobnie termin wypuszczenia nowego większego patcha oznaczonym numerkiem 5.1!
Spoiler (pokażukryj)
Sky Admiral Rogers napisał :
The full might of the Alliance navy will arrive in two months' time.
W patchu 5.1 reszta sił Hordy i Przymierza ma dotrzeć do Pandarii i wtedy mamy zobaczyć prawdziwą wojnę miedzy owymi frakcjami. Wg słów Rogers moment ten ma nastąpić za 2 miesiące, czyli na przełomie listopada i grudnia. Zgadzałoby się to ze słowami Blizzarda, że patche będą szybciej wypuszczane
Jednak się nie myliłem :D
permalink wysłany:
Ale myliłeś się z informacjami o solowaniu ;)

Przeczytaj post znajdujący się nad Twoim postem... Blizz tylko stwierdził fakt, a nie od razu zmienia wszystko co jest za trudne dla przeciętnego gracza :d

Some bosses that previously required more than one player to defeat are now more easily dealt with by players battling alone:
High Warlord Naj'entus in the Black Temple
Viscidus in the Temple of Ahn'Qiraj
Razorgore the Untamed in Blackwing Lair

Mówiłem, że będą upraszczać mechaniki pod solo ;) Co prawda nie trafiłem z bossami, ale jednak ;)

Dziwi mnie zmiana przy Naj'entusie... dziś można go spokojnie zabić zanim zarzuci on pierwszy kolec...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Craguz
permalink wysłany:
Nie myliłem, wystarczy znać angielski i przeczytać tamto zdanie. Wiedziałem o upraszczaniu mechaniki na Razorgore i Viscidusie - nie uproszczono tego ze względu na postanowienie, że nie potrzeba tworzyć raidu by wejść na raid (o czym był news), a dlatego, że dropi z nich teraz companion.

Za to utrudnili encounter Kaela z tego co słyszałem, bo nie można już kite'ować Adviserów po całym raidzie - brama się zamyka wcześniej (pewnie Warlock wciąż może, dzięki Demonic Circle, ale musiałbym to sprawdzić ).
permalink wysłany:
Nawet jeśli się wyteleportujesz za bramę to zapewne nastąpi restart potyczki i ponowne słuchanie przydługiego monologu Kaela - raidbossowie w przeciwieństwie do trashu niezbyt lubią chodzić przez ściany (obserwacja gdy kiedyś bawiłem się z Illidari Council, tak samo jak nie daj bóg kolce Anub'rekhana wyrzucą cię poza drzwi jego komnaty)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Craguz
permalink wysłany:
Gorack napisał :
A jest już w grze obiecany chain (czy coś) na fel flame dla warlocków? :>
Miał być na 5.1, ale nie będzie. Być może udostępnią go na patchu 5.2, ale Blizz nie daje na to gwarancji... QQ
permalink wysłany:
Trochę mnie zastanawia Casttime w Fetch, niby trwa 0,1s, ale trzeba oglądać jak pet biegnie po loot i nie można tego castować na mouncie. To jest prawdziwy problem. Ogólnie Hunter chyba wszystkie umiejętności może rzucać w ruchu od 5.1, jakież to fajne ;_;.

Ano tak, levelując w Zangramash i wystawiając na aukcji swoje zbiory zarobiłem w dwa dni 1500 golda, powinienem był ogarnąć Auction House znacznie wcześniej. ;_;.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
rampampam

Nikt o tym nie mówi, tak więc wklejam, przekazuję dalej C:.

Jak dla mnie to całkiem wiarygodne, ale nabieram się na wszystkie fejki po kolei, więc czekam na Wasz osąd :d.
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
https://i.imgur.com/nzTbgNq.jpghttps://c.tenor.com/EdV_frZ4e_QAAAAM/anime-naruto.gif
https://i.imgur.com/DJ3CqHE.jpg
permalink wysłany:
WITAM

Jestem bardzo świeżym graczem World Of Warcraft, gram od 9 października 2012, ale zdążyłem już zwiedzić wszystkie mapy i instancje do dodatku Cataclysm. Teraz gdy śmigam moim magiem po Pandarii to czuję się jak bym grał w zupełnie inną grę ! Jak dla mnie najlepszy dodatek, misje są super, instancje są super, scenariusze - naprawdę ciekawy dodatek. Jedynie co mnie denerwuje to powolne wbijanie reputacji... Ale im trudniej tym ciekawiej :D

Pozdrawiam
Mag Ognia
permalink wysłany:
Jestem bardzo świeżym graczem World Of Warcraft, gram od 9 października 2012, ale zdążyłem już zwiedzić wszystkie mapy i instancje do dodatku Cataclysm. Teraz gdy śmigam moim magiem po Pandarii to czuję się jak bym grał w zupełnie inną grę ! Jak dla mnie najlepszy dodatek, misje są super, instancje są super, scenariusze - naprawdę ciekawy dodatek. Jedynie co mnie denerwuje to powolne wbijanie reputacji... Ale im trudniej tym ciekawiej :D

Ja znowuż uważam że MoP to o wiele lepszy dodatek od Kataklizmu dzięki wprowadzeniu paru ciekawych rzeczy natomiast jeśli chodzi o questy podczas levelingu nuda a te sztuczne przedłużanie kontentu przez questy dzienne to dno leżące pod grubą warstwą mułu całościowo dodatek wychodzi średnio bo żeby zobaczyć coś ciekawego z fabuły trzeba mozolnie wbijać tą reputacje
permalink wysłany:
No niestety zamiast mists powinno byc dailys of panderia, GL, SO, Klaxxi, 3 startowe repy, potem kolejne odblokowane jezeli chce sie wiedziec cokolwiek;/ No niestety zabawa z tym jest masakryczna, szczegolnie, ze podczas robienia tych questow to robia sie jedne wielkie wojny o mobki/npc/zasoby, horda oglada jak ally leje horde, czasem odwrotnie, smiesznie to wyglada ogolnie jak sie na to patrzy z góry:D

Ogólnie MoP'a bym ocenił na 6/10, klimat jest, ale sztucznie przedluzany, wbijesz all repy to wieje nuda;/ Moze 5.2 cos zmieni, ale jak nastepny dodatek tez bedzie zawieral setki daily questow to ja wysiadam z tego pociagu.
http://www.nodiatis.com/pub/4.jpg
permalink wysłany:
Erm... nie wiem czemu narzekanie na questy dzienne... były one w każdym dodatku, większość frakcji je posiada tak czy siak, patrzcie chociażby TBC... ofc koniec WotLK i początek Cata przyzwyczaił was do tabardów reputacyjnych które były... nudne?

Poza tym, jeśli nie chcecie robić daily, nie chcecie mieć exalted z danymi frakcjami etc etd wcale nie musicie ich robić! ;)

Oczywiście zaraz odezwą się głosy, ależ Ludku, daily dają epok itamzy - które można spokojnie zdobyć bez robienia dialy - poprzez lfr, zwykłe raidy, scenariusze, i system upgradowania itemów... Jedyne co naprawdę dają daily to lesser charms of good fortune - ale by się "zaspokoić" nimi, starczy zrobić 45 questów, a więc 7 questów dziennie.

Także nie mam pojęcia co ludziom przeszkadza w daily questach tak nagle.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Ludziu :) mi przeszkadza monotonność w tych questach jak by zrobili zamiast pięciu różnych np 50 różnych questów to była by mała możliwość natrafienia na tego questa po raz drugi czy trzeci a tak potrafiłem mieć trzy czy cztery dni pod rząd ten sam quest za tę cenę dodatku + abonament wypada to słabo niestety co do poprzednich dodatków to ja zacząłem grać od WotLK a z tego co pamiętam jedyne reputacje jakie wbiłem to Ebon Blade i The Ashen Verdict nie było takiego nacisku jak wbijesz max to masz itemy superr a w MoP mało tego napierdzielisz się z reputacją to musisz uzbierać valor i justice żeby coś kupić i dalej twierdze że to sztuczne przedłużanie kontentu ja mam na tyle szczęście że PvP się zająłem