Neliel XD
“Never waste energy on worries or negative thoughts, all problems are brought into existence– drop them.” - Bruce Lee
|
|
Gra jest robiona w jednym celu.By zarabiała.Analizują pewnie wszystkich graczy i wyciągają wnioski.Co zrobić by więcej zarobić.A gracz nawet najlepszy ,oczytany,zaangażowany itd płaci tylko taki abonament jak i ten co o grze za wiele nie ma pojęcia i loguje się np tylko po to by wysłać murzynów na misje.Oplata tez dla przeciętnego Europejczyka to żaden koszt .U nas to jest zaledwie litr dobrego alkoholu wiec nie dziwcie się ze jedni graja tylko w wowa ,a inni tą grę traktują jako jedną z licznych.Kiedyś rajdy były np esencją tej gry teraz robi się je dla fanu.
Gildia: MADE in POLAND Strona: Alliance Server: BRONZE DRAGONFLIGHT |
|
Wow stracił na tym, że upadł jego socjalny aspekt. Ciekawe czy na classicu coś wróci czy dalej będzie to przypominać single player. Z opem nie mogę się zgodzić- legion znacznie lepszy od woda, z tym że wq rzeczywiście nie są jakieś super i bardziej wolę daily w zwykłej formie.
|
|
:) |
|
Ja zdecydowanie world questy zawsze masz do wyboru kilka za które dostajesz repke i dodatkowe fajne nagrody za zrobienie 4 masz skrzynkę i również repkę. Lepsze to niż 3-5 zadań z góry ustalonych za które dostajesz trochę repki i 20 golda ;p Jak dla mnie: wq -spoko m+ - spoko skalowanie zadań - spoko dodatkowe znajdźki i tajemnice - spoko tytongforgi - poroniony pomysł losowe legendarki - jeszcze bardziej farma ap - nie w takiej formie ta z kolejnego dodatku wydaje się lepsza zmieniłbym jeszcze: time resp bossów na dłuższy do paru godzin a nie sekund plus aby były walki pod nimi że dana frakcja musi zbić 50% lub więcej aby zaliczyć zadanie i dostać loot. natomiast walki o world bossy zrobiłbym na zasadach połączonych z tbc + wintergraspu. Aby uzyskać do niego dostęp trzeba go sobie wywalczyć co 2,5h gracze mają pół godziny na wykonanie określonych czynności w zależności od aktualnego bossa jak np. zajęcie jakiś wież, przeniesienie flagi lub zajęcie punktu wtedy otrzymają dostęp do bossa. Co tydzień byłoby to inne miejsce z innymi wymaganiami. |
|
Co ty w grze spędziłeś tyle czasu?
Nie ma Mnie już w grze dwa lata ale filmik z najnowszego dodatku napawa optymizmem więc czekam.Mam nadzieję ,że będę miał więcej czasu niż do tej pory ale czasy zarwanych nocek już bezpowrotnie minęły:). W PVP pamiętam jak kiedyś dobrze było mieć PVE trinket oraz TAILORING gdzie procowało Tobie Siłę dla postaci z głównym atrybutem SIŁA.Jak miałeś aktywne w jednym momencie to po jednym KOMBIE mogłeś gościa ściągnąć.Dalej tak jest? |
|
Porównajmy content na maksymalnych poziomach poszczególnych dodatków:
Vanilla - Grind zielonych i niebieskich itemów z instancji, Raidy, Farma znaczków z BG TBC - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny Wotlk - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Wintergrasp Cata - Daily Questy, Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty MoP - Daily Questy (dużo), Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Scenerio, Legendarny Cloak Chain WoD - 6x Apexis Daily (gó#$%), Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Grind Legendarny Ring Chain Legion - Instancje, Raidy, BG, Areny, Achievmenty, Kampanie Klasowe, Kampanie Montowe, Kampania Suramar, Kampania Argus, Mythic +, World Questy, Artefakty, Ballance of Power, Wyzwania Mage Tower Ciekawe, który dodatek oferuje najwięcej? I to jest prawdziwy problem WoWa. Warto zaznaczyć, że to wina graczy a nie Blizzarda.
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance! |
|
*wod 1 rajd na rok, instancje mozna policzyc na palcach na legionie ilosciowo niby ok ale tak naprawde przez wszystko sie przebiega 0 satysfakcji tylko mindless farma poza tym w wotlku bylo duuzo do roboty i tempo gry bylo dobrze dopasowane na cata zaczelo sie trywialne przebieganie przez content i downhill (oczywiscie nie mowie o najwyzszych poziomach trudnosci) |
|
Tak WoW zmienił się na gorsze, najlepiej odinstalować i na wszelki wypadek nie wchodzić na wowcenter by nie kusiło
Zero contentu w dodatkach, nie ma co robić, najlepiej wrócić do Metina 2 z contentem |
|
Jest taki system jak Mythic Raid albo Mythic Dungeon + z mechanikami i poziomem, o których WOTLK może pomarzyć. Robota w WOTLK: - Te same Daily Questy u Argent Tournament ew. Sholazar Basin, - Farma 40x [Emblem of Conquest/Triumph/Frost] aby kupić 1 item. Sposób zdobycia: grindowanie instanji, z których leciały 3-5 marki. - W przypadku PvP zdobywanie gearu polegało na farmieniu 2,2k Honoru lub AP, który leciał nawet z przegranych Aren - Wintergrasp co 2,5h W Cata pierwsze instancje i bossy były tak trudne, że ludzie masowo prosili o nerfa (a pół roku wcześniej płakali, że WoW jest zbyt łatwy) Porównanie ze innymi dodatkami i stanem obecnym dwa posty wyżej
SzopenPogo (YouTube)
For the Alliance! |
|
Ja to w sumie podsumuje obrazkiem.
|